Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 110322 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #500 Gepost op: 27-02-2021, 21:40:01 »
Proficiat aan de Renétunnelaars. Het dieptepunt van dit programma correct voorspeld.

Eerst maar eens aflevering 10 afwachten niet? Er zullen vast mooie molacties en leuke momenten tussen zitten. ::ok::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #501 Gepost op: 27-02-2021, 21:41:25 »
Eerst maar eens aflevering 10 afwachten niet? Er zullen vast mooie molacties en leuke momenten tussen zitten. ::ok::

De bus kan er bij mij niet in sorry. 1250 euro in aflevering 6 is te veel voor Nederland. Ik ga me tot het laatste moment tegen Renée verzetten de de Rockytunnel hebben.

Offline MeneerTed

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #502 Gepost op: 27-02-2021, 21:47:00 »
Wat was Renée zenuwachtig, vond dat zo opvallend! (Net zoals Jan bij de ontknoping in het Vondelpark.) Als kandidaat is het spel gespeeld, dan toch iets minder zenuwen. Maar als Mol, de bekendmaking is het allerspannendste denk ik.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #503 Gepost op: 27-02-2021, 21:47:16 »
De bus kan er bij mij niet in sorry. 1250 euro in aflevering 6 is te veel voor Nederland. Ik ga me tot het laatste moment tegen Renée verzetten de de Rockytunnel hebben.

Hetzelfde valt over Rocky te zeggen hoor. Zij verdiende 2000 bij het abseilend en had dat niet hoeven doen (mocht ze de mol zijn).

Ik snap je teleurstelling wel hoor. Ben zelf nog steeds teleurgesteld dat Splinter het niet is en ik ben er ook zeker van dat er kandidaten zijn die het beter zouden hebben gedaan dan Renée of Rocky. Maar zoals Heinz al aan gaf, eerst maar volgende week afwachten en kijken wat er allemaal gebeurd is waar wij geen weet van hebben.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #504 Gepost op: 27-02-2021, 21:50:09 »
Hetzelfde valt over Rocky te zeggen hoor. Zij verdiende 2000 bij het abseilend en had dat niet hoeven doen (mocht ze de mol zijn).

Ik snap je teleurstelling wel hoor. Ben zelf nog steeds teleurgesteld dat Splinter het niet is en ik ben er ook zeker van dat er kandidaten zijn die het beter zouden hebben gedaan dan Renée of Rocky. Maar zoals Heinz al aan gaf, eerst maar volgende week afwachten en kijken wat er allemaal gebeurd is waar wij geen weet van hebben.

Mede de schuld van Renée die 2000 euro. Dat ook nog eens. Het is te pijnlijk deze mol.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #505 Gepost op: 27-02-2021, 21:54:03 »
Ja, ik denk toch dat dit de juiste tunnel moet zijn. Ah zuur (voor mij dan, haha). Voordat het begon verdacht ik haar, daar ben ik te snel vanaf gestapt.

De plotselinge overstap van Charlotte naar Rocky zegt genoeg; naast haar rare acties in deze aflevering.
Het ligt niet aan deze tunnel dat ik anders heb getunneld, het is vooral mijn eigenwijsheid.  ::rofl::

Goed bezig Renée-tunnel!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #506 Gepost op: 27-02-2021, 21:55:20 »
Mede de schuld van Renée die 2000 euro. Dat ook nog eens. Het is te pijnlijk deze mol.

Hier ben ik het deels mee eens. Renée als mol had dit misschien anders aan kunnen pakken. Echter ben ik van mening dat de uiteindelijke keuze bij Rocky lag en mol Rocky had prima het geld zelf kunnen houden. Maar goed, volgende week zal het vast wel duidelijk worden wat er zich hier heeft afgespeeld.

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #507 Gepost op: 27-02-2021, 22:03:51 »
Ligt het aan mij of lees ik de laatste jaren steeds vaker gefrustreerde reacties over de mol, voordat deze uberhaupt bekend is gemaakt en we kunnen zien wat er is uitgehaald? Met name superkinderachtig wanneer je eigen mol een kandidaat blijkt te zijn om dat voor jezelf goed te willen maken en dan maar te concluderen dat de mol slecht is...
Ik vind het een vrij sneue trend eerlijk gezegd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #508 Gepost op: 27-02-2021, 22:07:34 »
Is geen trend hoor, is van alle tijden. Duik maar eens in de archieven van deze site. ;)

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #509 Gepost op: 27-02-2021, 22:10:49 »
Ligt het aan mij of lees ik de laatste jaren steeds vaker gefrustreerde reacties over de mol, voordat deze uberhaupt bekend is gemaakt en we kunnen zien wat er is uitgehaald? Met name superkinderachtig wanneer je eigen mol een kandidaat blijkt te zijn om dat voor jezelf goed te willen maken en dan maar te concluderen dat de mol slecht is...
Ik vind het een vrij sneue trend eerlijk gezegd.

Is geen trend hoor, is van alle tijden. Duik maar eens in de archieven van deze site. ;)

Nee klopt, ik kan me de nucleaire inslag van 2016 nog goed herinneren. ::rofl::
Sommige moesten daar nog van bijkomen toen de naschokken van 2019 rondgingen.
Ergens vermoed ik dat hetzelfde gebeurde in 2012... (Ik heb eigenlijk pas rond 2014/15 dit forum ontdekt.)

Eigenlijk wel ironisch dat het elke 3-4 seizoenen lijkt te gebeuren.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #510 Gepost op: 27-02-2021, 22:15:08 »
Er zijn dingen die ik nu niet logisch vind als Renée de mol is, maar ik denk niet dat ze een slechte mol is. Volgens mij gaat het wel vermakelijk worden om haar aan het werk te zien. Sowieso weten we niet alles natuurlijk.  :) Eerst maar de laatste aflevering afwachten, ook om er zeker van te zijn dat Rocky niet opeens uit de grond schiet als mol.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #511 Gepost op: 27-02-2021, 22:16:16 »
Ligt het aan mij of lees ik de laatste jaren steeds vaker gefrustreerde reacties over de mol, voordat deze uberhaupt bekend is gemaakt en we kunnen zien wat er is uitgehaald? Met name superkinderachtig wanneer je eigen mol een kandidaat blijkt te zijn om dat voor jezelf goed te willen maken en dan maar te concluderen dat de mol slecht is...
Ik vind het een vrij sneue trend eerlijk gezegd.

Helemaal met je eens wieowie ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #512 Gepost op: 27-02-2021, 22:16:49 »
Ik denk zeker niet dat Renée een slechte mol gaat zijn ::ohno::. Misschien is wel wat veel verdacht door de andere kandidaten, maar soit. Ze heeft duidelijk wel gemold tijdens heel veel opdrachten en ik vermoed dat ze zeker wat leuke beelden gaat opleveren qua molacties ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #513 Gepost op: 27-02-2021, 22:18:15 »
Ik heb hoe dan ook enorm van haar genoten dit seizoen ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #514 Gepost op: 27-02-2021, 22:19:27 »
Ik weet nog dat vorig jaar veel mensen Jeroen als mol niet zagen zitten, maar dat vonden veel mensen uiteindelijk een leuke mol (waaronder ikzelf) :)

Inderdaad gewoon aflevering 10 afwachten en niet meteen gaan klagen dat de mol slecht is omdat je dat vermoedt of omdat je geïrriteerd bent dat je eigen mol fout is.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #515 Gepost op: 27-02-2021, 22:19:45 »
Ik heb hoe dan ook enorm van haar genoten dit seizoen ::bravo::

En wat zag ze er mooi stijlvol uit vanavond.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #516 Gepost op: 27-02-2021, 22:21:05 »
En op scherp.  ::vergroot::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #517 Gepost op: 27-02-2021, 22:22:25 »
Renée heeft dus in de mijn alle kaartjes gepakt die bij zowel Charlotte als Rocky hoorden omdat ze nog niet wisten wie van de 2 ging afvallen. Later werden dan alleen de beelden gebruikt die nodig waren zodat Renée de winnaar ging verdenken. En die enveloppe met de kaars is voor de onthulling, kunnen we zien wie er op staat.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #518 Gepost op: 27-02-2021, 22:22:59 »
Renée was ook heel zenuwachtig in de grot, dat vond ik dan weer vreemd als mol. Als kandidaat die mogelijk info over de mol kan krijgen, snap ik dat beter - maar Rocky is het echt niet.

Of Renée een goede mol was is van heel veel factoren afhankelijk, vooral ook van de groep en de dynamiek, dus daar spreek ik me niet over uit. Het is moeilijker dan wij denken. Wat ik wel een beetje storend vind is dat er nu al zo gehamerd wordt op de extreem lage pot, terwijl dit toch echt voor een groot deel komt door de -5000 euro van Rocky, Marije en Charlotte en de -2000 euro van Charlotte..   ::hypocriet::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #519 Gepost op: 27-02-2021, 22:25:03 »
Bij het abseilen sprak Renée Florentijn aan aan tafel die recht tegenover haar zat. Maar Florentijn hield dat tegen, wilde nog even om zich heen kijken en volgens zijn eigen exit podcast waren opeens alle partners al gekozen behalve Joshua. Die fractie, die hapering heeft bepaald dat Rocky de partner van Renée werd.
Florentijn was een veel betere keus geweest, die had hoge nood als het om jokers of vrijstellingen ging. Die had de 2000 euro wel uit de pot gespeeld. Florentijn wist niks.
Rocky daarentegen zei Renée te vertrouwen, maar deed hetzelfde als bij opdracht 1.1, nee dat gaan we niet doen, ze maakt haar eigen keuzes, in dit geval door het geld niet zelf te houden; geld dat ze zelf wil winnen.