Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 110281 keer)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #540 Gepost op: 28-02-2021, 02:30:02 »
Net zo leuk als dat gênante klimwerk in de laatste aflevering? Kijk mij eens lekker tijdrekken! Leek wel of ze voor een kleuterversie van WIDM bezig was. Een minachting van alle molloten.
En dat ze die knopen niet uit het touw kon krijgen in de vuur en vlam opdracht. Wauw, wat een molactie en het scheelde maar weinig of ze hadden die opdracht niet op tijd gehaald (een minuut of zeven als ik me dit goed herinner). Als dit het niveau gaat worden. Sorry dat ik hier een beetje melig van wordt.

Mag je melig van worden hoor.

Ik wil die driehoekswissel wel in beeld zien (en dan hoop ik zo dat 'ie inderdaad zo gedaan is, als ik gezegd heb).
Renée iets mollerigs schrijven op dat bord bij de bushalte; want nu zagen we alleen onzichtbare inkt.
En de onthulling van de envelop bij Renée.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #541 Gepost op: 28-02-2021, 06:26:35 »
Als Renee de mol is zie ik veel overeenkomsten met Anne Marie. Vroeg heel erg verdacht door de rest en daarop gereageerd door heel kandidaats te willen doen, wat je eigenlijk alleen maar verdachter maakt. Ook zag je bij AM dat ze nauwelijks nog kon saboteren omdat bijna de hele groep haar continu in de gaten hield bij elke opdracht. Het werd voor ons als kijker nooit echt duidelijk waar deze verdenkingen precies vandaan kwamen, want echt molse dingen werden er niet uitgehaald in de eerste opdrachten.
Hadewych zei dat Anne-Marie zich afzonderde, wat helemaal niks voor haar is omdat ze normaal gesproken het middelpunt van de aandacht is. Hadewych kende haar al een beetje en wist daardoor dat Anne-Marie door haar afwijkende gedrag een waarschijnlijke mol was. Het was Anne-Maries gedrag buiten de opdrachten om dat haar verraadde.

Renée heeft ook veel pech gehad dat Joshua doodleuk aan Splinter vertelde dat ze de mol is. Daardoor had ze er meteen een verdenker bij die haar anders misschien nooit zou hebben verdacht.

Bij een eerlijke follow the money staat Rocky nog wel boven Renée. De veiling meetellen is flauw, omdat Marije waarschijnlijk eerder dan Rocky en Renée een bod uitbracht. Daardoor wist de mol dat er sowieso minstens 5000 euro uit de pot zou gaan, of ze nou zelf ook 5000 euro of maar 5 euro zou bieden.
We hebben niet gezien hoe er na het abseilen is besloten wie welke koker in handen zou hebben, maar het meest waarschijnlijk is dat de abseiler dat in z'n eentje besloot. In dat geval is Rocky 100% verantwoordelijk voor de 2000 euro en had Renée 0,0 invloed op welke koker ze zou krijgen. Die 2000 euro reken ik Rocky dus volledig toe.

Renée werd al vroeg verdacht door meerdere kandidaten (ook dankzij Joshua), wat het natuurlijk lastig maakt voor een mol. Je kunt dan minder gaan mollen, maar dan doe je niet echt wat je moet doen als mol. Of je kunt gewoon à la Margriet stug door gaan met mollen, maar dan loop je het risico dat je nóg meer wordt verdacht en nooit op sleutelposities terecht kunt komen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #542 Gepost op: 28-02-2021, 07:58:05 »
Net zo leuk als dat gênante klimwerk in de laatste aflevering? Kijk mij eens lekker tijdrekken! Leek wel of ze voor een kleuterversie van WIDM bezig was. Een minachting van alle molloten.
En dat ze die knopen niet uit het touw kon krijgen in de vuur en vlam opdracht. Wauw, wat een molactie en het scheelde maar weinig of ze hadden die opdracht niet op tijd gehaald (een minuut of zeven als ik me dit goed herinner). Als dit het niveau gaat worden. Sorry dat ik hier een beetje melig van wordt.

+1

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #543 Gepost op: 28-02-2021, 09:10:46 »
supermol (type Jan)
Ik vind Milouska, Dennis en Merel leuker.

Inge en Anne-Marie vind ik beiden niet leuk. En ook niet goed.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2021, 09:12:48 door molE13 »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #544 Gepost op: 28-02-2021, 09:25:47 »
IK wacht eerst wel de laatste aflevering om te zien hoe hoog ik haat schat als mol!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #545 Gepost op: 28-02-2021, 10:21:57 »
Net zo leuk als dat gênante klimwerk in de laatste aflevering? Kijk mij eens lekker tijdrekken! Leek wel of ze voor een kleuterversie van WIDM bezig was. Een minachting van alle molloten.

Er had een extra laag in gemoeten waarin de mol leuker had kunnen mollen. Dit was te obvious inderdaad.

Ik ben altijd blij met verlegen mollen want die ontdek ik nu eenmaal sneller dan types als Jan. Komt waarschijnlijk omdat ik zelf qua karakter dichter bij de stillere types zit dan bij de uitbundige.
Ik zag dat ze erg zenuwachtig was aan het eind. Dat herken ik ook onmiddellijk.  :-[

Verder denk ik dat we vergeten hoe enorm stressvol de rol als mol is. Rocky is iets te fel bezig, die vergeet dat ook.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2021, 10:26:46 door Run »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #546 Gepost op: 28-02-2021, 10:35:23 »
Mag je melig van worden hoor.

Ik wil die driehoekswissel wel in beeld zien (en dan hoop ik zo dat 'ie inderdaad zo gedaan is, als ik gezegd heb).
Renée iets mollerigs schrijven op dat bord bij de bushalte; want nu zagen we alleen onzichtbare inkt.
En de onthulling van de envelop bij Renée.

In aflevering 8 had een molactie die nog eens niemand ziet van de kandidaten wel gemogen, ik verbeter, gemoeten inderdaad bij die puzzel.

En ja dat ze een hint schrijft op het bord is geen excuus om 750 euro te verdienen. Ja, die bus kan er echt niet in bij mij. Wat ook haar andere acties zijn.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #547 Gepost op: 28-02-2021, 11:24:00 »
Wat zag ze er trouwens mooi uit, echt een Grande Dame van het toneel.
Eerder zag ze eruit als ma Flodder, bij die opdracht in de tuin van het kasteel. Met zo'n opoejurk die net iets te hoog opgetrokken was. Bewust waarschijnlijk! :D

Offline Proudtobeanurse

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #548 Gepost op: 28-02-2021, 12:07:34 »
Er van afhangen: voor Renee als mol hing het er van af wat de andere kandidaten zouden doen bij het abseilen. 

Tot 3 tellen: ze hoefde maar tot 3 te tellen. Er waren al 3 kandidaten die genoeg geld geboden hadden bij de veiling.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #549 Gepost op: 28-02-2021, 12:41:25 »
Als het klopt dat Renée de mol is (wat mij nu het meest logisch lijkt, al houd ik ook rekening met Rocky, sorry: eigenwijs  ::schaam::), dan is de executie van af. 5 toch vrij oneerlijk?

Dan is de mol dus overgebleven met twee kandidaten die haar enorm verdenken. Joshua had dan zelfs kans kunnen maken op de winst (al zou hij dan aan Rocky een grote tegenstander kunnen hebben). Dan moet je dus als kandidaat er altijd voor zorgen dat er een hoog bedrag uit de pot gaat, om dat scenario te voorkomen. Jammer dat dat beloond wordt (in de vorm van een grotere kans op een vrijstelling), maar misschien is dat meer iets voor in het feedbacktopic later.  ;)

Hoe dan ook, Renée was lekker bezig deze aflevering.  ::rofl:: Klimmen, klauteren, niet haar ding.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #550 Gepost op: 28-02-2021, 13:49:07 »
Net zo leuk als dat gênante klimwerk in de laatste aflevering? Kijk mij eens lekker tijdrekken! Leek wel of ze voor een kleuterversie van WIDM bezig was. Een minachting van alle molloten.
En dat ze die knopen niet uit het touw kon krijgen in de vuur en vlam opdracht. Wauw, wat een molactie en het scheelde maar weinig of ze hadden die opdracht niet op tijd gehaald (een minuut of zeven als ik me dit goed herinner). Als dit het niveau gaat worden. Sorry dat ik hier een beetje melig van wordt.
Ik snap niet wat hier mis mee is. Ze moet de opdrachten verpesten, doet ze dat, weer niet goed? ??? Misschien vind je Renée niet leuk of haar tactiek niet leuk, maar "minachting van alle molloten" vind ik een heel hard oordeel (van een mol waarvan je nog niet eens alles hebt gezien).  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 28-02-2021, 13:54:18 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #551 Gepost op: 28-02-2021, 14:30:12 »
Voor één zeldzame keer sluit ik bij D*N aan.

Je suis Molloot, en ik voel me door Renée allerminst geminacht.
Woosie down?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #552 Gepost op: 28-02-2021, 14:57:41 »
Hoe meer van dat soort huiliehuiliecommentaar over de huidige mol, omdat klaarblijkelijk iemands wensmol, en diens dientengevolge tunnelgegraaf tot hoge frustratie heeft geleid, hier tentoongespreid wordt, hoe meer ik de mol ga waarderen.
Hooggeachte mol, uw nederige molloot.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2021, 15:05:23 door Mollem »

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #553 Gepost op: 28-02-2021, 14:59:13 »
Ik snap niet wat hier mis mee is. Ze moet de opdrachten verpesten, doet ze dat, weer niet goed? ??? Misschien vind je Renée niet leuk of haar tactiek niet leuk, maar "minachting van alle molloten" vind ik een heel hard oordeel (van een mol waarvan je nog niet eens alles hebt gezien).  ::niet-ok::

Dit, bovendien vrij belachelijk om namens alle molloten te spreken.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #554 Gepost op: 28-02-2021, 15:11:45 »
Dit, bovendien vrij belachelijk om namens alle molloten te spreken.
Degenen die dit soort stuntwerk als serieuze molpoging zien zijn wat mij betreft de term molloot niet waardig.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #555 Gepost op: 28-02-2021, 15:22:17 »
Degenen die dit soort stuntwerk als serieuze molpoging zien zijn wat mij betreft de term molloot niet waardig.

Hè ja, ga lekker door met het wrijven in deze vlek.

Vermoedelijk behoor ik tot de meest kritische figuren hier, wat me bepaald niet altijd in dank wordt afgenomen. Maar jij maakt het nu zelfs in mijn ogen wel heel bont. Wacht nou eerst even de terugblik af, en spuw dan pas je gal. Aan dit soort premature ejaculaties heeft niemand iets.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2021, 15:25:13 door Michmol »
Woosie down?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #556 Gepost op: 28-02-2021, 15:33:23 »
Hè ja, ga lekker door met het wrijven in deze vlek.

Vermoedelijk behoor ik tot de meest kritische figuren hier, wat me bepaald niet altijd in dank wordt afgenomen. Maar jij maakt het nu zelfs in mijn ogen wel heel bont. Wacht nou eerst even de terugblik af, en spuw dan pas je gal. Aan dit soort premature ejaculaties heeft niemand iets.
Was helemaal niet als gal spuwen bedoeld. Ik leg alleen wat hogere standaarden aan. Maar als iemand sneller tevreden is dan mag hij dit natuurlijk zelf weten.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #557 Gepost op: 28-02-2021, 15:43:08 »
Ik snap niet wat hier mis mee is. Ze moet de opdrachten verpesten, doet ze dat, weer niet goed? ??? Misschien vind je Renée niet leuk of haar tactiek niet leuk, maar "minachting van alle molloten" vind ik een heel hard oordeel (van een mol waarvan je nog niet eens alles hebt gezien).  ::niet-ok::

Ook eens. Laten we eerst maar aflevering 10 afwachten. Als Renée het is, en die kans lijkt mij wel het grootst eerlijk gezegd, denk ik wel dat ze zeker effectief is geweest. De opdracht met de Blacklight Ballerina’s bijvoorbeeld is erg vermakelijk.  ::rofl:: En effectief. Ik vind haar ook leuk als mens.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #558 Gepost op: 28-02-2021, 16:04:50 »
Was helemaal niet als gal spuwen bedoeld. Ik leg alleen wat hogere standaarden aan. Maar als iemand sneller tevreden is dan mag hij dit natuurlijk zelf weten.

Mwoah, mijn standaard bestaat er vooral uit dat ik over alle gegevens wens te beschikken alvorens ik mijn oordeel formuleer. En dat is inderdaad niet iedereen gegeven.
Woosie down?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #559 Gepost op: 28-02-2021, 17:09:46 »
Ik snap het ook wel, veel mollen in het verleden waren ook niet mijn smaak, maar dat maakt het programma wel interessant. Als ze altijd kiezen voor de supermol (type Jan) gaat dat ook enorm vervelen, als ze elke keer de meest verlegen en onopvallende persoon kiezen ook. Maar als ik sommige reacties lees lijkt het er meer op dat we naar "Wie is de leukste mol van deze groep?" zitten te kijken.
Ik vind het wel een interessante dynamiek tussen de makers en kijkers, omdat zij weten dat wij weten dat ze vorig jaar.. etc. etc. Een spelletje dat de makers best "gebalanceerd" en onvoorspelbaar spelen met ons.
Enkele voorbeelden:
-Het kan toch niet 3 keer op rij een vrouw zijn en dan is het weer een vrouw.
-We hadden vorig jaar al een jonge durfal als mol (Thomas) dus dat doen ze toch niet weer (Jan), wel dus!
-Een groot deel van de kandidaten verdenkt openlijk Anne Marie vroeg in het spel als mol, dit zouden de makers toch nooit laten zien als zij daadwerkelijk de mol is? wel dus
Hahahah wieowie, jij bent mijn nieuwe BFF, beste vriend! Compleet met alles wat je zegt eens! Ze is ook een Annemarie type. En effectief! Dat kwam gisteren heel sterk naar voren. Laagste pot en alles. Allemaal dankzij Renee.

Interessant wordt het wel: het 'Lo-effect' en de 'Belgian mol hypnose.'  ;)
Ik ben nog wel blij dat ik op tijd Belgian mol uit die ellendige Charlotte hypnose heb weten te krijgen en in de Renee heb weten te trekken. Anders waren al die rondjes om dat kanaal nodig geweest. Molest zit helaas nog met al dat zand maar ik verwacht dat we van haar wel snel weer zullen horen, molletje graaf je uit! ::bravo:: ::love:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)