Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 155451 keer)

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #620 Gepost op: 6-02-2021, 19:53:33 »
Dank je Lo. Die opdracht bracht me in verwarring maar als het een tactische zet is....ik blijf bij Renée.
Graven, graven, graven...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #621 Gepost op: 6-02-2021, 20:00:32 »
Tuurlijk :). Zij en Rik zijn ook van hun stuk gebracht. Ze kon niet anders. Werkte zich er toch goed uit vind ik, door zogenaamd toch kandidaats voor de joker te gaan. Goed gedaan, Renee!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #622 Gepost op: 6-02-2021, 20:29:57 »
Splinter, of Charlotte, of Renée. Of Marije natuurlijk.
...óf niet!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #623 Gepost op: 6-02-2021, 21:34:38 »
Ik zat vol op Renée, maar heeft totaal niet gemold deze aflevering. Verdiende twee keer geld bij de bus (in plaats van geld eruit te halen), hielp prima mee tijdens de gevangenisopdracht (ze kon niet weten dat Marije niet zou ontsnappen) en pakte geld bij de renopdracht. Ook onnodig.

Ik denk dat ik ga wisselen van mol naar Marije! Nog even wat theorieën lezen de komende dagen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #624 Gepost op: 6-02-2021, 21:36:25 »
Splinter
You'll never walk alone

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #625 Gepost op: 6-02-2021, 21:38:28 »
En ik ben juist om naar Renee. Wist als mol precies wie te kiezen (rood scherm bij Marije of Charlotte) om zo de met 1 extra kandidaat erin nog meer verwarring te houden tussen de echte kandidaten.

Hielp ook met iedereen ontsnappen behalve dan Marije. Maar vier buiten is geen geld in de pot. Regelde ook nog even de 500 euro om zo het privilege zeker te stellen. Das klein bier om zo iedereen op Rocky na nog in de twijfel te houden.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #626 Gepost op: 6-02-2021, 21:40:24 »
Splinter. Charlotte was deze aflevering ook goed verdacht - waarom wil ze haar vragenlijst niet delen, als ze Marije verdenkt?! - maar overall is Splinter meer steady aan het mollen.
...óf niet!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #627 Gepost op: 6-02-2021, 21:41:58 »
Ik blijf ook zeker bij Renée, zij moest als mol het format gaan redden door iedereen door te laten gaan.
Rocky stijgt, tegen mijn verwachtingen in, naar plek 2. Heeft dan weliswaar flink wat geld opgehaald, maar wordt de laatste 2 afleveringen wat verdachter, zoals vandaag waar ze wel fanatiek iedereen naar buiten wilde leiden terwijl dat zinloos is aangezien ze Marije nodig hebben.

Charlotte wordt nog net niet op een presenteerblaadje gegeven, Splinter lijkt me te zenuwachtig en te eerlijk en Marije is te aanwezig om de mol te zijn. Ik denk tevens dat zij een rood scherm had.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2021, 21:46:46 door Rinusoide »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #628 Gepost op: 6-02-2021, 21:43:17 »
Ik blijf gewoon stoïcijns bij Marije, maar ik zou bij geen van de 5 verbaasd zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #629 Gepost op: 6-02-2021, 21:48:27 »
Charlotte was zeker weer verdacht, maar had als Mol denk ik niet gelogen in de bus. Splinter deed in de bus alsof ie niet kon liegen, hing vervolgens weer de eerlijke kandidaat uit, deed het heel goed in de gevangenis maar zonder dat het uiteindelijk geld opleverde en was bij de uitschakelopdracht weer bezig met betrouwbaar overkomen en vriendjes blijven met iedereen zonder geld te pakken.

Splinter is de Mol. 8)

Ik blijf ook zeker bij Renée, zij moest als mol het format gaan redden door iedereen door te laten gaan.

Zo'n bewering komt bijna elk jaar weer terug maar is achteraf nooit waar gebleken als ik me niet vergis. En was het ook niet zo dat volgens de afvallerloze aflevering Rob de Mol niet kon zijn? En eerder Kim niet? Ik hecht er weinig waarde aan.

Renée had als Mol nooit die 500 moeten pakken in een opdracht waarbij je het net zo goed kan laten liggen.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2021, 21:56:35 door Heinz »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #630 Gepost op: 6-02-2021, 21:49:13 »
Charlotte. Case closed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #631 Gepost op: 6-02-2021, 21:49:52 »
Charlotte. Case closed.

Maar bekroop je dan niet het gevoel dat het er veel te dik op zou liggen als Charlotte het is? Je kan als Mol ook eerst die sleutel in de gevangenis wél zien en daarna pas gaan mollen, om een voorbeeld te noemen.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #632 Gepost op: 6-02-2021, 21:54:58 »
Ja, dat gevoel bekroop mij wel. En ik zit toch aardig in de Charlotte tunnel. Maar ik vond Splinter deze aflevering ook heel verdacht... Leek wel voorkennis te hebben hier en daar. Allemaal nog maar eens terugkijken...

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #633 Gepost op: 6-02-2021, 22:04:33 »
En ik ben juist om naar Renee. Wist als mol precies wie te kiezen (rood scherm bij Marije of Charlotte) om zo de met 1 extra kandidaat erin nog meer verwarring te houden tussen de echte kandidaten.

Hielp ook met iedereen ontsnappen behalve dan Marije. Maar vier buiten is geen geld in de pot. Regelde ook nog even de 500 euro om zo het privilege zeker te stellen. Das klein bier om zo iedereen op Rocky na nog in de twijfel te houden.

Helemaal met je eens. Vorige week op Renée mijn oog laten vallen als mol, toen ze aangaf op Joshua te zitten, terwijl Joshua er vervolgens uit ging. Door die bril de uitzending bekeken en ze deed precies datgene dat ik gaandeweg de aflevering dacht dat ze zou gaan doen. Waaronder dat ze Marije aan zou wijzen als degene die haar scherm niet hoefde te zien.

Renée it is!  8)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #634 Gepost op: 6-02-2021, 22:04:45 »
Splinter .. zeker  8)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #635 Gepost op: 6-02-2021, 22:09:21 »
Ja, nu toch duidelijk Splinter voor mij.  ::jaja::
Al blijft Charlotte ook nog steeds verdacht.
Als Renée het zou zijn: hulde! Maar nee, ik denk het niet. Sorry Lo.  :D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #636 Gepost op: 6-02-2021, 22:13:34 »
Renee.
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #637 Gepost op: 6-02-2021, 22:25:27 »
Splinter. Voorkennis.
Of toch Renee.
Gevangenis.... Vrouwenvleugel....hint.
 ::vergroot::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #638 Gepost op: 6-02-2021, 22:33:13 »
Renée. Blijft de rots in mijn mol-branding. Ze stelt niet teleur.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #639 Gepost op: 6-02-2021, 22:38:31 »
Ik vond Splinter erg overtuigend deze aflevering. Leek in de bus te weten welke haltes gunstig waren voor de mol, (nam ook meteen het initiatief welke halte wie), speelde de kandidaat door een onhandige poging tot liegen maar dan toch  gauw de waarheid zeggen (de mol weet dat het uitkomt maar zonder meer de waarheid zeggen zet je in de picture, alsof je voorkennis zou hebben).

In de gevangenis lekker fanatiek, maar wel de enige die het geld zoekt (je hoeft niet alles te vinden toch, je kan ook wat wegmoffelen voor het geval de opdracht toch lukt), komt niet Marije helpen en spoort ook niemand aan dit te doen waardoor er uiteindelijk niets verdiend wordt.

Pakt geen geld bij de laatste opdracht maar blijft wel als een van de laatsten over, helpt Renée door juist diegenen uit te schakelen waar haar verdenkingen op liggen, als mol zal hij weten wie dat zijn.