Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 27285 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #200 Gepost op: 1-03-2021, 17:44:21 »
Nieuw:


Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #201 Gepost op: 1-03-2021, 17:55:40 »
Zou er een reden zijn waarom ze de verliezend finalist nu ineens als een afvaller beschouwen? Een soort opdracht nog voor Renée en Rocky? Ze deden bij Moltalk ook al alsof het 'de eerste keer in de geschiedenis' was dat er maar twee kandidaten overbleven voor de ontknoping.
...óf niet!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #202 Gepost op: 1-03-2021, 18:03:40 »
Mooi ...en duidelijk dat er voor complottheorietjes geen ruimte meer is  :P

Beetje jammer dat het niet op tv werd getoond. Ze hadden tijd zat, maar ze wilden het spannend afsluiten, I guess...

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #203 Gepost op: 1-03-2021, 21:57:59 »
De enige plottwist die ik nog kan bedenken is dat de afvallers die volle bak op de juiste mol (Renee) zaten nog een laatste kans krijgen om die 5k die uit de pot gelepeld is terug te winnen.
Maar eerlijk gezegd vind ik het zelf een onwaarschijnlijk scenario.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #204 Gepost op: 1-03-2021, 22:21:13 »
Zou er een reden zijn waarom ze de verliezend finalist nu ineens als een afvaller beschouwen? Een soort opdracht nog voor Renée en Rocky? Ze deden bij Moltalk ook al alsof het 'de eerste keer in de geschiedenis' was dat er maar twee kandidaten overbleven voor de ontknoping.

echt raar ja.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #205 Gepost op: 2-03-2021, 00:02:24 »
Zou er een reden zijn waarom ze de verliezend finalist nu ineens als een afvaller beschouwen? Een soort opdracht nog voor Renée en Rocky? Ze deden bij Moltalk ook al alsof het 'de eerste keer in de geschiedenis' was dat er maar twee kandidaten overbleven voor de ontknoping.
Misschien vinden ze het voor de verliezer niet zo prettig om in een grote finale te moeten optreden. Zo van: en híérrr is de Verliezerrrr! Wie wil dat nou! De andere afvallers konden geluidloos vertrekken en jij als laatste afvaller moet voor het hele land nog eens in de spotlights komen.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2021, 00:05:14 door Run »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #206 Gepost op: 2-03-2021, 00:09:34 »
Zou je denken? Het was toch altijd een hele eer als je de finale bereikt had? Etentje voor drie, in chique kleding, met zijn drieën naar de presentator en de Grote Onthulling meemaken. Dat alles krijgen we nu in een afgezwakte, kunstmatig spannend gemaakte versie. Maar eerlijk gezegd had ik het veel spannender gevonden als Charlotte er gewoon bij was gebleven. Dan hadden we hier tot de laatste dag twee zwaar ingegraven tunnels tegenover elkaar gehad. Nu de Charlotte-tunnel al is ingestort (ondanks wat vergeefse stutpogingen vandaag), is de finale toch een stuk minder, naar mijn mening.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #207 Gepost op: 2-03-2021, 00:13:00 »
Zou je denken? Het was toch altijd een hele eer als je de finale bereikt had? Etentje voor drie, in chique kleding, met zijn drieën naar de presentator en de Grote Onthulling meemaken. Dat alles krijgen we nu in een afgezwakte, kunstmatig spannend gemaakte versie. Maar eerlijk gezegd had ik het veel spannender gevonden als Charlotte er gewoon bij was gebleven. Dan hadden we hier tot de laatste dag twee zwaar ingegraven tunnels tegenover elkaar gehad. Nu de Charlotte-tunnel al is ingestort (ondanks wat vergeefse stutpogingen vandaag), is de finale toch een stuk minder, naar mijn mening.
Wij hadden dat misschien wel leuk gevonden maar had Charlotte dat ook leuk gevonden? Je gaat met niks naar huis dus wat valt er te vieren? Je hoort het daar pas, bent teleurgesteld maar moet toch gezellig meedoen. Ook als je het al eerder hoort, lijkt het me niet iets dat je wilt vieren.
Misschien kreeg de verliezer de laatste jaren wel vervelende reacties via sociale media! Dat wil je al helemáál niet.

Een andere reden kan zijn dat de afstand tussen winnaar Rocky en de anderen zo groot was, dat het eigenlijk geen wedstrijd meer was. Men wil misschien winnaar Rocky uitgebreid aan de tand voelen hoe die vanaf seconde 1 op Renée kon zitten, hoe het zat met de abseilopdracht etc etc. Charlotte zou er dan maar bijhangen.

Nog een andere reden: Renée is zo zenuwachtig voor de finale dat die liever met twee het eindgesprek wilde hebben ipv met drie. Maar ik denk zo langzamerhand dat die zenuwachtigheid gespeeld is.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2021, 00:53:57 door Run »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #208 Gepost op: 2-03-2021, 09:01:33 »
Deze hele gang van zaken slaat nergens op als Renée de mol is. Dus zou Rocky de mol moeten zijn. Of dit is besloten in een vlaag van verstandsverbijstering..
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #209 Gepost op: 2-03-2021, 10:12:25 »
Zou er een reden zijn waarom ze de verliezend finalist nu ineens als een afvaller beschouwen? Een soort opdracht nog voor Renée en Rocky? Ze deden bij Moltalk ook al alsof het 'de eerste keer in de geschiedenis' was dat er maar twee kandidaten overbleven voor de ontknoping.

Eerder hebben we hier ook wel de kritiek geuit dat de verliezend finalist nauwelijks een eigen momentje kreeg in de live show. Nu hebben we op deze manier wel het exit gesprekje en terugblik momentje voor Charlotte gekregen!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #210 Gepost op: 2-03-2021, 11:40:37 »
Excuses als dit al ergens anders gedeeld is. Wie is de Mol? deelt eerste beelden van de finale:

https://www.nu.nl/286045/video/wie-is-de-mol-deelt-eerste-beelden-van-de-finale.html

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #211 Gepost op: 2-03-2021, 11:49:19 »
Was nog niet gedeeld. Het komt gewoon van de officiële site, hier de twee filmpjes:




Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #212 Gepost op: 2-03-2021, 11:53:47 »
Renée die hier zegt: ik zou improviseren binnen het kader, actie reactie en kijken hoe ik anderen kan overtuigen dat ik een echte kandidaat ben. Vooral dat laatste verklaart voor mij wat meer dan ook de 700 euro actie bij de rondleiding.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #213 Gepost op: 2-03-2021, 12:03:17 »
Op Rocky 's Instagram zie je vooral het ene na het andere luxe resort, waar ze verblijft. Dan wordt het lastig om te overtuigen met dat je het "heel druk hebt gehad" en al helemaal midden in een lockdown.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #214 Gepost op: 2-03-2021, 12:03:46 »
een "ongelooflijk echte kandidaat"  ;)

Offline Haifischz

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #215 Gepost op: 2-03-2021, 12:06:51 »
Alhoewel ik nog steeds hoop op Rocky als mol...   valt me toch ook in dit extra beeldmateriaal iets op

Rocky: Als jij de Mol zou zijn, dan zou je naar je medekandidaten doen...alsof jij dit spel niet goed kende,alsof je het nog nooit had gezien

Dag Renee. De grande dame van dit seizoen. Als jij de Mol zou zijn...dan zou het een kwestie worden van actie en reactie. Jij zou reageren binnen het kader.

Bij Renée kan ik dit indd wel plaatsen maar bij Rocky eigenlijk nergens kunnen opmerken dat ze niet bekend was met t spel..

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #216 Gepost op: 2-03-2021, 12:21:31 »


Je ziet volgens mij wel natte oogjes bij Charlotte, dus toch ook wel tranen dat ze eruit moest, naast de lach op haar gezicht  ::bravo::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #217 Gepost op: 2-03-2021, 12:28:26 »

Bij Renée kan ik dit indd wel plaatsen maar bij Rocky eigenlijk nergens kunnen opmerken dat ze niet bekend was met t spel..
Maar ze zegt van wel. Charlotte had het er nog over in de openingsopdracht.

Rocky heeft het nu over doen alsof, maar in het molboekje en op de kaartjes in opdr 1.1 zegt ze gewoon dat ze er onbekend mee was. Lijkt me juist mols  ;)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #218 Gepost op: 2-03-2021, 12:57:51 »
Renée die hier zegt: ik zou improviseren binnen het kader, actie reactie en kijken hoe ik anderen kan overtuigen dat ik een echte kandidaat ben. Vooral dat laatste verklaart voor mij wat meer dan ook de 700 euro actie bij de rondleiding.
Dat snap ik niet helemaal? Voor een joker gaan is toch juist kandidaats?

Bij Renée kan ik dit indd wel plaatsen maar bij Rocky eigenlijk nergens kunnen opmerken dat ze niet bekend was met t spel..
Ik denk dat ze dat dan vooral buiten de camera's om heeft geen gedaan, tussen de kandidaten onderling. Tijdens de afleveringen zul je er weinig expliciet van merken. Dat ze zo sympathiek speelt (denk jokers weggeven bij het rad) en lekker voor de pot gaat (tot de veiling) is in feite al een uiting van dat ze geen doorgewinterde molkijker is.
...óf niet!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #219 Gepost op: 2-03-2021, 13:03:49 »
Nog een reden dat winnaar al bekend is gemaakt kan zijn:
Door de verdenkingen is nu al 100% zeker dat Renée de mol is, Charlotte vond dat er daardoor geen verrassing meer was.