Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 94282 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #20 Gepost op: 30-12-2020, 20:40:56 »
Ik zou het wel grappig vinden ::rofl:: Dan gaan er wat punten sneuvelen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #21 Gepost op: 31-12-2020, 18:23:50 »
Ik zou het wel grappig vinden ::rofl:: Dan gaan er wat punten sneuvelen.


Of net niet omdat ze niet meer verdacht is omdat ze initieel zo verdacht was. Ik denk eerder richting winnaar.

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #22 Gepost op: 2-01-2021, 12:05:01 »
Denk sowieso finaliste  ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2021, 18:29:50 »
Hm, nog geen bericht in dit topic geplaatst sinds de aflevering. Opvallend onopvallend geweest dus!

Offline TGROSS

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2021, 19:59:06 »
Wat ik dan wel opvallend vind, is dat alleen op de tafel van Charlotte er een additioneel stuk papier ligt voor de kaars, met vier stenen daarop.... Dat heb ik bij anderen niet gezien. Ook was zij de enige wiens volledige schaduw op de muur te zien was... Gelijk aan... hahaha

En nee zij is (vooralsnog) niet mijn mol...

Die steentjes lijken wel piramides van zwarte toermalijn. Als je dat opzoekt via Google staat er: "Het zwarte kristal heeft een enorme licht capaciteit in zich. Donker is immers enkel een enorme concentratie van wit licht. Door dit licht helpt de steen om zelfs onder de donkerste omstandigheden in het licht te blijven staan."

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #25 Gepost op: 4-01-2021, 12:22:44 »
Hm, nog geen bericht in dit topic geplaatst sinds de aflevering. Opvallend onopvallend geweest dus!
En daarom ook een perfecte molkandidaat!
Ich bin ein Bärliner!

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #26 Gepost op: 4-01-2021, 13:26:04 »
Opdracht 1, Ik vond haar reactie na het kloppen op de deur wel oprecht overkomen, ze schrok zich zoals door haarzelf gezegd naar mijn idee wel echt volledig het apezuur.

Opdracht 2, Haalt ze geld binnen, maar speelt het verder redelijk passief, iets wat wel zou passen bij een kandidaat die voor "safe" speelt omdat ze weet toch niet de sportiefste te zijn. (Maar toch enigszins apart zou zijn, aangezien ze niet 1000,- of 500,- op zak heeft, maar slechts 75,-).

Opdracht 3, Probeert ze wel wat verwarring te veroorzaken naar mijn idee, door meerdere malen bevestiging te vragen over welke kant zij dient te controleren, maar meer dan dat hebben we ook niet écht kunnen zien van haar deze opdracht.



Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #27 Gepost op: 4-01-2021, 13:49:54 »
Opdracht 3, Probeert ze wel wat verwarring te veroorzaken naar mijn idee, door meerdere malen bevestiging te vragen over welke kant zij dient te controleren, maar meer dan dat hebben we ook niet écht kunnen zien van haar deze opdracht.
Charlotte laat Marije het meeste werk doen bij het onthouden, terwijl ze zelf zegt daar zo goed in te zijn. 'Ik heb het denk ik nog steeds, jij?'. Ze laat Marije dingen herhalen, maar die maakt geen fout. Kan zijn om haar te controleren, maar kan ook heel goed een Mol zijn die wacht op een foutje van Marije. Marije doet ook de overdracht.
Het viel me ook nog op dat Marije het bordje ziet van de Mol die Lakshmi wel wilde zijn. Daar was Charlotte anders mogelijk voorbij gereden.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #28 Gepost op: 4-01-2021, 13:52:09 »
Charlotte laat Marije het meeste werk doen bij het onthouden, terwijl ze zelf zegt daar zo goed in te zijn. 'Ik heb het denk ik nog steeds, jij?'. Ze laat Marije dingen herhalen, maar die maakt geen fout. Kan zijn om haar te controleren, maar kan ook heel goed een Mol zijn die wacht op een foutje van Marije. Marije doet ook de overdracht.
Het viel me ook nog op dat Marije het bordje ziet van de Mol die Lakshmi wel wilde zijn. Daar was Charlotte anders mogelijk voorbij gereden.

Klopt wat je zegt, maar dit is niet te controleren aangezien de fout niet gemaakt werd, en Marije het bordje ook gewoon ziet, wat dan volgens deze redenatie onmols zou zijn van Marije, dus hoe dan ook valt hier wel informatie uit te halen.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #29 Gepost op: 4-01-2021, 14:06:33 »
Een kandidaat die de Mol uit de tent wil lokken, zou denk ik eerder zeggen dat hij of zij het niet meer precies weet. Maar ze zegt juist dat ze het wel weet, en wil het dan van Marije horen. Daar heb je als kandidaat niets aan, want dan gaat de Mol natuurlijk geen foutje maken. Toch eerder mols, vind ik.
Dat Marije erg onmols is in deze opdracht, en erg goed bezig, is duidelijk. Dus als Charlotte de Mol is had ze hier geen fijne partner.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #30 Gepost op: 4-01-2021, 15:42:30 »
Die glundering in de westergasfabriek, volgens mij heeft Charlotte gewonnen...

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #31 Gepost op: 4-01-2021, 15:53:56 »
Ik vind Charlotte vooral een totaal open boek qua lezen van emoties op welk mogelijk moment dan ook. Aan haar gezicht is telkens alles totáál af te lezen. Of ze nou bezig is met een opdracht, zit bij de executie, een test maakt, in de Westergasfabriek in een cirkel staat, of biecht. In die hoedanigheid zou ik haar als maker dan ook liever geen mol maken :P
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Farai

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2021, 19:36:02 »
Ik lees hier dat meerdere mensen haar een open boek zouden vinden in haar reacties, hier ben ik het eigenlijk maar half mee eens. Ik vind namelijk dat ze juist heel overdreven en onecht overkomt. Zeker haar reactie toen ze een groen scherm kreeg, kwam een beetje soapsterretje op mij over. Dus ja ze is te lezen, maar ik lees "nepheid".

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2021, 20:30:29 »
Die reactie vind ik ook wat verdacht. Het lijkt nep omdat ze eigenlijk twee keer achter elkaar reageert:



Ze lijkt ook als enige niet direct de "jokergrap" door te hebben. Ze draait de kaart nog even om alsof er op de achterkant nog iets zou staan. Maar goed, dat kan natuurlijk dat je het niet meteen doorhebt.

« Laatst bewerkt op: 4-01-2021, 20:34:39 door Heinz »

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2021, 20:33:11 »
Ik dacht precies het zelfde, de reactie kwam op mij ook heel nep over.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2021, 21:14:07 »
Ja, nu jullie het zeggen. Zonder die 2e reactie erbij lijkt het eigenlijk ook nep.

Opluchting spelen is lastig. Charlotte lijkt in 1e instantie voor verbazing te gaan.

Zou je je ook nog eens af kunnen vragen waarom Rik zo extreem reageerde op de getoonde verdenkingen in Moltalk. Zo'n reflectiemomentje is voor mij nu wel op z'n plaats. Als meteen een kwart van Nederland op de Mol inzet is zo'n reactie mss wel heel normaal.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2021, 23:20:03 door Amethyst »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #36 Gepost op: 5-01-2021, 00:38:16 »
...Maar dan zitten we naar Widm junior te kijken als je het mij vraagt...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #37 Gepost op: 5-01-2021, 18:12:09 »
Blijft nog altijd een heel goede molkandidate. Nu de volgende afleveringen afwachten, want haar profiel geeft mij tunnelgevaar.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #38 Gepost op: 9-01-2021, 10:04:06 »
Na aflevering 1 gaat mijn keuze toch naar Charlotte. Vooral door gebrek aan beter (de tactiek waarmee ik vorig seizoen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
, dus ik blijf voorzichtig).

Opdracht 1:
- Kiest voor jokerkaart en gaat zo in de grote groep op. Toch de iets slimmere tactiek voor de mol om niet op te vallen.

Opdracht 2:
- Drukt geen harde voorkeur uit voor de groep te gaan
- Wordt niet afgeschoten en haalt toch maar 75 euro binnen, wat heb je dan de rest van de tijd gedaan?

Opdracht 3:
- Drukt geen voorkeur uit om voor de 100 euro per vraag te gaan
- Heeft pech dat ze bij sportieve en superonthoudster Marije zit. Probeert nog verwarring te zaaien, onnodige dingen te verbeteren, maar was een vrij hopeloze zaak als mol. Pech met de partner.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2021, 10:05:37 door Belgian Mol »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #39 Gepost op: 9-01-2021, 11:56:32 »
Ergens zit ze in mijn achterhoofd omdat ze zo onecht en overdreven overkomt (al lijk ik ook oprechte reacties te zien, dat maakt het dubbel).
Maar wat me net opviel is dat bij de opdracht ‘door een deur’ de kaarten bij Charlotte op het eind ineens weer exact gelijk liggen als toen ze begon. Echt exact gelijk, terwijl een tussen shot liet zien dat ze door de kaarten bladerde..
Toch in de gaten houden deze dame!
Overigens bij het startshot in haar kamer, keek ze , in mijn ogen, eerst heel nep gefronst om zich heen.