Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 97416 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #380 Gepost op: 23-02-2021, 16:59:36 »
En even wisselen van de letters van haar naam levert in ieder geval een rotte lach op...hahaha
::rofl:: ::ok::

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #381 Gepost op: 23-02-2021, 17:04:00 »
Dat dansje in de zaal bij de foto's! Mag die er ook nog bij?


En even wisselen van de letters van haar naam levert in ieder geval een rotte lach op...hahaha
::ok::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #382 Gepost op: 23-02-2021, 17:13:16 »
Dank je wel, molecula! ::bravo:: Charlotte mooi in beeld gebracht!

Bij die laatste zie ik een vrolijke Mol die alles onder controle heeft.

EDIT: als je nog aan gezichtsuitdrukkingen wil beginnen... :)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 17:20:22 door Molest »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #383 Gepost op: 23-02-2021, 17:21:01 »
Hhmmzz haar vreemde manier van bewegen valt inderdaad altijd op, ik wist nooit wat ik ermee moest en liet het dan weer los. Maar zo achter elkaar is het wel heel bijzonder ja. Maakt me weer aan het twijfelen 🥴

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #384 Gepost op: 23-02-2021, 17:25:43 »
EDIT: als je nog aan gezichtsuitdrukkingen wil beginnen... :)
Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen. En vooral, daar komt geen einde aan. Zij heeft bijna altijd een  ;D

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #385 Gepost op: 23-02-2021, 17:32:51 »
Hahaha, je ik weet het. Gewoon twee close-ups, voor de lol?

- die blik boven de laptop uit als ze de test aan het maken is. Die is fantastisch.
- nog een heel grappige als Splinter niet antwoordt, als ze codes doorgeeft.

Over clownesk gesproken, dat zijn er twee. Maar goed, ik maak misschien misbruik van je diensten hier. :)

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #386 Gepost op: 23-02-2021, 17:37:15 »
::rofl:: Maakt dit seizoen zo mooi ook! Het is al vanaf het begin een thema. We komen om in de jokers. Met al die onwaarschijnlijkheden er nog eens bij. En de jokermol die door zo weinigen wordt verdacht.
Ja dat ben ik met je eens. Er is voor een sterk thema gekozen, dat goed uitgewerkt is en in veel opdrachten terugkomt. En een uitstekkende Mol die haar rol als Joker heel goed speelt en ook nog eens met al haar stunten wegkomt.

Vanuit dit thema is haar voorstel video ook opvallend. Ze zegt:
"Ja, beetje lachen. Ik hoop dat dat helpt.  Dat ik een beetje met mensen kan lachen en om mensen kan lachen."

Hahaha, je ik weet het. Gewoon twee close-ups, voor de lol?

- die blik boven de laptop uit als ze de test aan het maken is. Die is fantastisch.
- nog een heel grappige als Splinter niet antwoordt, als ze codes doorgeeft.

Over clownesk gesproken, dat zijn er twee. Maar goed, ik maak misschien misbruik van je diensten hier. :)
No problem, het is alleen makkelijker als je het tijdstip ook weet, dan hoef ik niet te zoeken.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 17:51:57 door molecula »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #387 Gepost op: 23-02-2021, 17:56:56 »
No problem, het is alleen makkelijker als je het tijdstip ook weet, dan hoef ik niet te zoeken.
Test aflevering 4: op 54'35 (download Brtdm)
Steengoed: 5'03 in Youtube filmpje, en de paar seconden ervoor.
En mag eigenlijk absoluut niet ontbreken (al komt het misschien in een gifje wat minder over):  de hahahaha van het seizoen, opdracht Meeliften: 3'49 in het Youtube filmpje. ;D
Vanuit dit thema is haar voorstel video ook opvallend. Ze zegt:
"Ja, beetje lachen. Ik hoop dat dat helpt.  Dat ik een beetje met mensen kan lachen en om mensen kan lachen."
Wow. Mooie. ::ok::

« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 17:59:40 door Molest »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #388 Gepost op: 23-02-2021, 18:15:57 »
Vanuit dit thema is haar voorstel video ook opvallend. Ze zegt:
"Ja, beetje lachen. Ik hoop dat dat helpt.  Dat ik een beetje met mensen kan lachen en om mensen kan lachen."

Klopt, deze stond ook op mijn lijstje evenals de opening van aflevering 2 waarin Charlotte het heeft over afvaller Remco. " Ik heb zo met hem gelachen, om hem gelachen.

Zelf lacht ze doorlopend daarom viel ze me ook zo op. Tja die jokerlach....

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #389 Gepost op: 23-02-2021, 18:20:43 »
Test aflevering 4: op 54'35 (download Brtdm)
Steengoed: 5'03 in Youtube filmpje, en de paar seconden ervoor.
En mag eigenlijk absoluut niet ontbreken (al komt het misschien in een gifje wat minder over):  de hahahaha van het seizoen, opdracht Meeliften: 3'49 in het Youtube filmpje.
Hierbij, al vind ik deze GIFs persoonlijk weinig zeggen. Mensen kijken wel vaker zo verbaasd. De Hahaha in de lift komt zonder geluid niet over, dus daar is geen GIF van, ook al is die zeker het terugkijken waard.



Haar rare lichaamshouding is wat mij betreft veelzeggender, omdat die in een aantal gevallen niet te verklaren is als ze geen rol zou spelen. Meer fragmenten van zulke vreemde bewegingen zijn van harte welkom.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #390 Gepost op: 23-02-2021, 18:26:06 »
Die laatste reactie vind ik toch wel theatraal, hoor. In plaats van geïrriteerd te raken, wat denk ik bij de meeste kandidaten het geval zou zijn, werpt ze een verbaasde blik waar verder niemand bij staat.

Jammer dat die van de lift niet lukt... Want ze zakte er ook zo mooi mee weg onder de grond. Hoe symbolisch wil je het hebben.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #391 Gepost op: 23-02-2021, 18:38:40 »
Jammer dat die van de lift niet lukt... Want ze zakte er ook zo mooi mee weg onder de grond. Hoe symbolisch wil je het hebben.
Ik ben het met je eens, maar het zegt hier helaas niet zoveel, zonder geluid. Misschien dat je haar Jokerlach wel hoort via deze link:
https://gifs.com/gif/lift-q7G43R?muted=false
EDIT: Als je haar via zulke links hoort lachen, dan is deze ook mooi:
https://gifs.com/gif/tatratrucks-OMOBrB?muted=false
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 18:46:13 door molecula »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #392 Gepost op: 23-02-2021, 18:50:33 »
::ok::
Eigenlijk komt er heel veel samen in die eerste link. Die jokerlach, het onder de grond zakken, en een aflevering die "Voor het zeggen" heet, terwijl ze net met die woorden bezig is.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #393 Gepost op: 23-02-2021, 19:45:26 »
Ja, dit is ook een goede. Weer dat rare schudden van haar handen, dit is toch overduidelijk clownesk gedrag? Waarom zou een kandidaat dit doen?

Waarom zou een mol dit doen?

We hebben inderdaad vastgesteld dat Charlotte nogal wat mimiek en ongewone lichaamsreacties heeft. Maar dat maakt haar niet meer of minder de mol. Het is niet alsof ze daardoor een stuk beter kan saboteren of zo.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #394 Gepost op: 23-02-2021, 19:53:52 »
Misschien simpelweg omdat haar rol als Mol de Joker is, die niets ziet, niets hoort en niets weet? Hoe je het ook wendt of keert, de Jokerkaart komt keer op keer terug dit seizoen.

Qua aantal molacties wint zij het al, qua follow-the-money ook...
Dus nogmaals, waarom zou een kandidaat zulk idioot en onverklaarbaar verdrag vertonen? "Vertel het mij, ik weet het niet"  ;D
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 20:05:25 door molecula »

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #395 Gepost op: 23-02-2021, 19:54:35 »
Het is hier al zo gezellig dat we vooral leuke plaatjes aan het delen zijn :P Ik kan er van alles in zien, in die gekke bekken. :P

Het zal natuurlijk niet voor het eerst zijn dat de beste Mol uiteindelijk toch niet de Mol is... Maar wisselen doe ik toch niet meer. Ik kan wel uitspreken dat Renée de Mol is, maar dan is het gevoelsmatig toch nog steeds een teleurstelling als het echt zo is.  ::rofl::  Ten eerste omdat ik dan pas net voor de finale goed zit (oké, ze was mijn schot voor de boeg, en in afl. 1, 3, 4, 5 medehoofdverdachte) en omdat ik het in de uitvoering wat tegenvallend vind. En weer zo traditioneel een actrice/presentatrice. In het 'beste' geval is het toch Rocky  ::rofl::

Maar in alle eerlijkheid, in dit seizoen is het wat vager voor mij dan afgelopen seizoenen, dus minder zeker de finale in.

Met name in wat eerdere opdrachten zijn nog wat zaken die wellicht wat minder op Charlotte wijzen, maar dat heb ik verspreid over het seizoen ook wel bij Renée. Kan alvast niet wachten op de Vlaamse De Mol waar ik sowieso wel fout ga zitten  ::rofl::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #396 Gepost op: 23-02-2021, 20:14:44 »
Nou ja, om het thema nog maar wat kracht bij te zetten: wat moet een clown zonder schmink.
(Marije en Rocky maar aan het hakken in de mijn, en die kwamen er schoon uit. ;D)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #397 Gepost op: 23-02-2021, 20:24:59 »
Nou ja, om het thema nog maar wat kracht bij te zetten: wat moet een clown zonder schmink.
(Marije en Rocky maar aan het hakken in de mijn, en die kwamen er schoon uit. ;D)

De clownshint slaat echter meer op Renée. Zij is immers echt clown geweest. Wel heel erg lang geleden, bij clownsgroep Circus Riboet.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #398 Gepost op: 23-02-2021, 20:26:56 »
Nogmaals ik waardeer de passie van de Renee-tunnelaars. Maar kom op jongens, dat kan toch beter?

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #399 Gepost op: 23-02-2021, 20:38:40 »
Een gifje van het luchtwijzen uit 7.2 ontbreekt nog ;D