Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 97824 keer)

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #400 Gepost op: 23-02-2021, 20:51:08 »
U vraagt, wij draaien.
Ook al gedraagt ze zich hier niet direct als clown of joker, dit slaat natuurlijk nergens op  ;D


EDIT: met geluid is dit nog vreemder, toch bijna onverklaarbaar als ze kandidaat zou zijn... ::vergroot::
https://gifs.com/gif/jZxr2l?muted=false
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 20:59:32 door molecula »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #401 Gepost op: 23-02-2021, 20:54:34 »
Dat is een heel raar moment ja. "Renée is de meest fanatieke Mol uit 21" staat ze daar te verkondigen.

Ik zou het leuk vinden hoor als Charlotte de Mol is die door niemand behalve Renée verdacht is geweest (en Marije die dan toch ineens van haar af is gestapt) terwijl ze vooral de tweede helft van de serie heel vet gemold heeft, maar na het vertrek van mijn wensmol Splinter geloof ik niet zo meer in Tsjechische sprookjes. ;D

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #402 Gepost op: 23-02-2021, 21:08:41 »
Even zonder gifje, maar ook volkomen irrationeel.

Charlotte verdenkt Marije, maar wil geen vragenlijsten ruilen.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #403 Gepost op: 23-02-2021, 21:11:58 »
Dit alles zal even moeten indalen, maar ik zou bijna zeggen, case closed  :-X
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 21:17:30 door molecula »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #404 Gepost op: 23-02-2021, 21:18:26 »
En verdenkt Splinter, maar geeft hem haar joker. Omdat hij het zo goed gedaan heeft met abseilen.

Dit alles zal even moeten indalen, maar ik zou zeggen, case closed  :-X
Ik denk dat we nog te kort op een hevige teleurstelling zitten vanwege Splinter... Heel begrijpelijk. Ik zou er ook niet meteen trek in hebben. Ik denk dat er genoeg stof tot nadenken is in elk geval.
EDIT: Oh, je hebt er 'bijna' van gemaakt, zie ik. ::tandpastasmiley:: ::ok:: Same here. Een klein voorbehoud. Het is zo duidelijk als wat, en ergens ben je toch bang dat het niet kan. Dat de makers het niet doen. En dat Charlotte nooit zo'n goede acteur kan zijn.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 21:42:08 door Molest »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #405 Gepost op: 23-02-2021, 22:01:54 »
Ik vraag me vooral af hoe het zou kunnen dat de kandidaten op Renée na een blinde vlek voor (Mol) Charlotte ontwikkeld zouden hebben. En wat heeft ze in jokersnaam gedaan om Marije af te schudden?

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #406 Gepost op: 23-02-2021, 22:02:20 »
Bjjna, maar nog niet helemaal.
Ik stoor me zelf alleen altijd aan anderen die het zogenaamd 100% zeker beter denken te weten, vandaar die edit naar 'bijna'.

Maar geen zorgen, ik ben er inmiddels vrij zeker van dat wij goed zitten, hahaha  ;D

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #407 Gepost op: 23-02-2021, 22:08:26 »

 ::ok::

Ah, mag ik deze als avatar gebruiken? Het wordt tijd om de Charlotte-tunnel wat meer te promoten en deze beelden passen ook wel een beetje bij mijn tunnel-televisie-blik (wat dat ook moge zijn  ;D ).

Oké, ik ben zelf nu ongeveer 75% zeker van Charlotte. 5% kans dat Rocky het is en 20% kans op Renée. Zo werkt dat in mijn hoofd.  ::rofl::

Ik begrijp de enorme Renée-tunnel, maar ik vrees dat het net zo'n soort tunnel is als die van Splinter: te mooi om waar te zijn. En Renée heeft voor mij toch echt teveel dingen gedaan die een mol nooit zou doen (al zei ik dat volgens mij ook over Merel, maar goed).

Die laatste 2000 uit de pot... Dat zou een kandidaat nooit doen toch? In deze fase van het spel kies je misschien niet voor geld, maar toch ook niet voor de kans op min-geld? Het lijkt mij dat je vooral hoopt op een joker of vrijstelling.

Die bewegende beelden vind ik trouwens fantastisch!  ::bravo:: Zeker dat 'joker-gebaar' en in de gevangenis, zo achter Splinter.  ::vergroot::

Ik kan me nog wel voorstellen dat je als kandidaat enthousiast bent en daardoor meer beweegt (ik zou geloof ik ook zo raar rondrennen en met mijn armen zwaaien, haha). Maar dat joker-gebaar ziet er vrij bewust uit.

Als Charlotte het is, alle credits voor iedereen die dat voor afl. 8 in de gaten had.  ::ok:: Ik vond al die tijd Splinter nét wat verdachter en misschien wilde ik het ook niet zien bij haar: was misschien niet handig. Hopelijk heb ik nu dan toch eindelijk het licht gezien in de juiste tunnel.  ;D

Edit:
@Heinz: ik heb geen idee, maar het is knap! Mijn vermoeden is dat Marije (een tikkeltje onzeker geworden) teveel heeft geluisterd naar de anderen en zich misschien toch heeft laten verleiden om richting een andere tunnel te gaan.

Ook frappant, vind ik achteraf: in een van de biechten (aflevering 7?) vertelt Charlotte dat Rocky Renée verdenkt en dat ze haar ervan af wilde halen. (of zoiets, ik heb het niet voor de 2e keer gezien) Ook wel een grappige actie als je zelf de mol bent!  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 22:15:27 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #408 Gepost op: 23-02-2021, 22:10:56 »
Marije is denk ik vooral aan zichzelf gaan twijfelen, omdat ze 2x haar scherm niet te zien kreeg. Met 50% kans dat ze fout zat bij de tweede keer. Daar hoefde Charlotte niet veel voor te doen. Al is ze met de gesprekjes op de hotelkamers heel overtuigend, vind ik. Ze speelt het spelletje helemaal mee. Dat zal ook de reden moeten zijn dat anderen haar vertrouwen. Sociaal heel sterk. Altijd dat vrolijke en goedlachse, dingen niet te serieus nemen, dat werkt ontwapenend. Na de eerste 2 afleveringen waarin ze heel gespannen was en er veel tegen zat.
Bjjna, maar nog niet helemaal.
Ik stoor me zelf alleen altijd aan anderen die het zogenaamd 100% zeker beter denken te weten, vandaar die edit naar 'bijna'.

Maar geen zorgen, ik ben er inmiddels vrij zeker van dat wij goed zitten, hahaha  ;D
Gelukkig! ;D
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 22:15:50 door Molest »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #409 Gepost op: 23-02-2021, 22:14:21 »
Hm, mooie verklaringen. Maar het niet willen delen van haar vragenlijst dan? Dat zou voor Marije juist een reden moeten zijn om Charlotte te blijven wantrouwen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #410 Gepost op: 23-02-2021, 22:16:51 »
Hm, mooie verklaringen. Maar het niet willen delen van haar vragenlijst dan? Dat zou voor Marije juist een reden moeten zijn om Charlotte te blijven wantrouwen.

Ik heb mijn reactie hierboven aangepast. :-)
Misschien zag Marije Charlotte uiteindelijk dan toch als fanatieke kandidaat die alles voor zichzelf wilde houden voor de winst?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #411 Gepost op: 23-02-2021, 22:22:45 »
Ah, mag ik deze als avatar gebruiken?
Natuurlijk, ik ben al blij dat ik inmiddels weet hoe ik GIFjes kan maken, laat staan hoe je die kan gebruiken als avatar  :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #412 Gepost op: 23-02-2021, 22:24:48 »
Ik heb mijn reactie hierboven aangepast. :-)
Misschien zag Marije Charlotte uiteindelijk dan toch als fanatieke kandidaat die alles voor zichzelf wilde houden voor de winst?

Tja, wie weet ja.

Iets anders: er viel me nog een onmols puntje van Charlotte op bij de theateropdracht. Wanneer Renée tot twee keer toe denkt/zegt dat de "meisjes met rode haren" niet op dezelfde rij als de "ladies in red" moeten (een molse poging tot twijfel zaaien) reageert Charlotte een beetje kribbig dat ze wél op dezelfde rij moeten, wat klopt. Nu had Charlotte deze opdracht ook molse acties (zoals Arjen op de laatste rij zetten), maar dit lijkt me typisch een moment waar een Mol in mee zou gaan.

Het sluit aan bij mijn vermoeden dat Renée al lang en breed verdacht wordt door Charlotte, Splinter en Rocky en dat Charlotte zich vooral bezighoudt met nepmollen in een poging toch nog wat twijfel te zaaien bij haar medekandidaten.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #413 Gepost op: 23-02-2021, 22:33:45 »
Vanuit dit thema is haar voorstel video ook opvallend. Ze zegt:
"Ja, beetje lachen. Ik hoop dat dat helpt.  Dat ik een beetje met mensen kan lachen en om mensen kan lachen."
Heb die video nog een keer bekeken. Wat me opviel is dat ze eindigt met "dus in die hoedanigheid kan ik prima de Mol zijn". Terwijl ze dit zegt knikt ze voortdurend ja.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #414 Gepost op: 23-02-2021, 22:36:51 »
Over de theateropdracht: waren er niet tekort meisjes met rode haren en tekort ladies in red, om een hele rij te vullen? Dan waren ze vanzelf tot die slotsom gekomen, en kan de Mol maar beter het juiste doen. Of moest die hele rij niet vol gezet worden?

Wat die vragenlijst betreft: als Marije echt in paniek raakte in haar hoofd, kan dat iets zijn wat ze vergat mee te nemen in haar molkeuze. En het is wel duidelijk vind ik dat ze Rocky erg verdacht vond bij Steengoed. En Charlotte juist niet, want die mocht zo maar aan de porto.

Ook frappant, vind ik achteraf: in een van de biechten (aflevering 7?) vertelt Charlotte dat Rocky Renée verdenkt en dat ze haar ervan af wilde halen. (of zoiets, ik heb het niet voor de 2e keer gezien) Ook wel een grappige actie als je zelf de mol bent!  ::rofl::
Ja, dit is ook weer frappant. Charlotte weet nog steeds niet wie de Mol is op dat moment, als we haar moeten geloven. Maar probeert wel anderen van Renée te halen. Hoe verzin je het, als kandidaat. :) En ze vertelt dat in een biecht, dus als het was omdat ze zelf Renée sterk verdacht, hadden we dat wel gehoord, toch?



Je moet hier maar gauw je avatar van maken, Tunneltelevisie. Het valt me nu pas op dat ze dit dansje staat te maken voor Bella en Nathan. BEN ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 24-02-2021, 00:42:00 door Molest »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #415 Gepost op: 24-02-2021, 00:06:26 »

Het sluit aan bij mijn vermoeden dat Renée al lang en breed verdacht wordt door Charlotte, Splinter en Rocky en dat Charlotte zich vooral bezighoudt met nepmollen in een poging toch nog wat twijfel te zaaien bij haar medekandidaten.

Dat scenario is ook mogelijk. Ik vond zelf die theateropdracht vrij onduidelijk (wie wat deed vooral). Mocht Charlotte nepmollen, dan zou die -2000 een dure grap zijn. Beetje zuur als ze toch nog wint en er dus eigenhandig ervoor heeft gezorgd dat ze 2000 euro minder heeft. En voor de verdenkingen van Splinter maakte het verder ook niet uit: die bleef blijkbaar op Renée tunnelen.

Ik houd er rekening mee dat ik er (opnieuw, haha) naast zit, maar ga kijken of ik mijn avatar kan veranderen.  ::ok::
Edit: het gifje komt niet mee, geloof ik. Best mols dit. ;-)
« Laatst bewerkt op: 24-02-2021, 00:29:16 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #416 Gepost op: 24-02-2021, 06:33:57 »




Je moet hier maar gauw je avatar van maken, Tunneltelevisie. Het valt me nu pas op dat ze dit dansje staat te maken voor Bella en Nathan. BEN ::rofl::

En dat ze dat doet net voor 2 stoelen waarvan de rugleuningen zichtbaar  een M lijken te vormen.
Overal elders komen foto's hoger uit dan rugleuning.. 

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #417 Gepost op: 24-02-2021, 09:40:08 »
Tja, wie weet ja.

Iets anders: er viel me nog een onmols puntje van Charlotte op bij de theateropdracht. Wanneer Renée tot twee keer toe denkt/zegt dat de "meisjes met rode haren" niet op dezelfde rij als de "ladies in red" moeten (een molse poging tot twijfel zaaien) reageert Charlotte een beetje kribbig dat ze wél op dezelfde rij moeten, wat klopt. Nu had Charlotte deze opdracht ook molse acties (zoals Arjen op de laatste rij zetten), maar dit lijkt me typisch een moment waar een Mol in mee zou gaan.


Nee, waarom zou je daar in discussie mee gaan? Later kwam er alsnog een opdracht waarvan zou duidelijk worden dat Renée ongelijk had. Beter Renée maar even verdacht laten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #418 Gepost op: 24-02-2021, 09:56:51 »
Nee, waarom zou je daar in discussie mee gaan?

Omdat Charlotte alles lijkt aan te grijpen om te kunnen (nep)mollen. Dit momentje leek me daarom een oprechte reactie van kandidaat Charlotte naar haar Mol Renée.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #419 Gepost op: 24-02-2021, 09:59:24 »
Omdat Charlotte alles lijkt aan te grijpen om te kunnen (nep)mollen. Dit momentje leek me daarom een oprechte reactie van kandidaat Charlotte naar haar Mol Renée.

Daarom dat ze hier niet nepmolt want ze is de mol. Kandidaat Charlotte ging hier ook weer gewoon nepmollen.