Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 109175 keer)

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #200 Gepost op: 2-02-2021, 14:03:40 »
Vond wel opmerkelijk dat ze een trui aan had, waar net 5K zichtbaar was. Precies het bedrag dat geboden is.

Het doet mij denken aan het programma mindfuck waarin Victor laat zien dat je vaak kiest voor iets wat je onbewust heb waargenomen.
En aangezien zij die trui al vaker aanhad!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #201 Gepost op: 2-02-2021, 17:59:54 »
Er staat eigenlijk ook gewoon SKY volgens mij, maar het is wel een heel grappig toeval.
Ski

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #202 Gepost op: 3-02-2021, 07:21:56 »
Tot drie tellen gaat misschien over belangrijke hints: 1. rode hoge hakken, 2. broek met verfvlekken, 3. 5K op trui.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #203 Gepost op: 6-02-2021, 21:35:39 »
Zou mij niet verbazen als Renée als mol ervoor moest zorgen dat deze aflevering geen afvaller had.
Bij opdracht 1 vertrouwen winnen van de groep door als enige de waarheid te vertellen nadat er al 3 mensen logen. En 2 jokers uitdelen. Wel met ook +250, maar dat haalde ze er bij een latere halte meteen weer uit.

Splinter en Rocky allebei groen, die op Renée zitten, Charlotte maar half en Marije helemaal niet. Marije had 99% zeker moeten afvallen en moest daarom gered worden door Renée, deze aflevering moest er niemand afvallen..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #204 Gepost op: 6-02-2021, 21:36:58 »
Die 500 bij het uitschakelspel had ze als Mol nooit gepakt toch?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #205 Gepost op: 6-02-2021, 21:44:12 »
 ::super:: ::love::

Ik voel ergens wel een exit aankomen volgende week, maar wat fijn dat ze in ieder geval aflevering 7 gehaald heeft ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #206 Gepost op: 6-02-2021, 22:38:52 »
Die 500 bij het uitschakelspel had ze als Mol nooit gepakt toch?

Er moest minimaal 500 verdiend worden voor de special executie. Aangezien niet echt voor geld gespeeld werd, moest er wel iets gebeuren. Is het trouwens zeker dat Renée 2x 250 had?
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #207 Gepost op: 6-02-2021, 22:42:53 »
Er moest minimaal 500 verdiend worden voor de special executie.

Je hebt gelijk, dat had ik helemaal gemist. Wat zou hier de reden voor zijn?

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #208 Gepost op: 6-02-2021, 22:45:25 »
Je hebt gelijk, dat had ik helemaal gemist. Wat zou hier de reden voor zijn?

Ik denk iets van een dubbele laag waardoor tactisch en met enig inzicht gespeeld moet worden en niet alleen random spelers wegdrukken en het geld links laten liggen, want zonder die regel had dat gegarandeerd gebeurd.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #209 Gepost op: 6-02-2021, 22:54:26 »
Je hebt gelijk, dat had ik helemaal gemist. Wat zou hier de reden voor zijn?

Dat de executie wel op deze manier móest plaatsvinden.
Woosie down?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #210 Gepost op: 7-02-2021, 11:17:05 »
Renee heeft in Vrouwenvleugel gespeeld.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #211 Gepost op: 7-02-2021, 13:30:48 »
Die 500 bij het uitschakelspel had ze als Mol nooit gepakt toch?

Vergeet niet de kans om -500 uit de pot te spelen met wel echt een heel geldige reden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #212 Gepost op: 7-02-2021, 14:25:05 »
Ja, die is eigenlijk nog onmolser.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #213 Gepost op: 7-02-2021, 14:29:48 »
Renee is de grootverdiener van de groep. Vooral op momenten dat t niet nodig is.

Wel tof dat ze er nog in zit

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #214 Gepost op: 7-02-2021, 14:36:36 »
Ja, die is eigenlijk nog onmolser.

En er nog eens 250 euro ingebracht, wat een balans geeft van 750.

Renee is de grootverdiener van de groep. Vooral op momenten dat t niet nodig is.

Wel tof dat ze er nog in zit

Inderdaad een soort moedersfiguur voor de groep die wel getoond heeft dat ze het spel slim kan spelen (scherm wegspelen bij eigen verdachten). Ze observeert goed en snapt het spel maar al te goed.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #215 Gepost op: 7-02-2021, 15:51:17 »
Marijn flink verdacht gemaakt en baalde dat Rene niet koos om haar en Charlotte haar scherm te zien. De twee die zij het meest zou verdenken.

Zou dan juist denken weg met Charlotte of juist te weten komen dat Rene zelf naast zit. Maar aan de andere kant weten Splinter en Rocky dan ook meer. Want stel Charlotte zou groen hebben weet je nog niks of juist als zij de mol is weet Marijn weer meer.

Marijn of Charlotte naar huis volgende week en  Rene weer de mol. Aan de andere kant zou Joshua wel is toch voor Charlotte zijn gegaan en Marlijn misschien gewoon de mol of de winnaar blijkt. Splinter, maar name Joshua wilde haar weg hebben. Dus misschien stuur ik Marijn weg, Rocky weer de verliezer en Splinter de winnaar. 

Rene winnaar, Marijn de mol en Rocky de verliezer zie ook nog wel.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2021, 15:58:45 door Pierce_Brosnan »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #216 Gepost op: 7-02-2021, 16:06:27 »
Wie is Marijn 🥴

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #217 Gepost op: 7-02-2021, 16:26:53 »
Renée wordt door de rest van de groep - allemaal leeftijdsgenoten van elkaar - behoorlijk onderschat. Tot nu toe is 'de oudere vrouw' (vaak een actrice (denk aan Mary-Lou van Steenis, Yvonne van den Hurk, Liz Snoyink etc.) maar ook bijvoorbeeld Marion Pauw en Loretta Schrijver) nooit zo ver in het spel gekomen (Inge Ipenburg was een uitzondering, maar daar was ook een goede reden voor). Ik denk dat zulks het gevolg is van een minder vanzelfsprekend rapport met de veel jongere kandidaten, die altijd de bulk van de groep uitmaken. Renée is daarop een verrassende uitzondering.

Vooral in de derde opdracht was zij echt de derde hond die er met het been vandoor ging; terwijl Marije, Splinter, Rocky en Charlotte elkaar probeerden uit te schakelen, pakte Renée de bulk van het geld en de - laten we wel wezen - vrijstelling. Dat vonden de andere kandidaten blijkbaar ook, met hun opmerkingen over 'grand old lady' en 'oldtimer'.

Renée zou het, kortom, best wel eens kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2021, 16:43:50 door Michmol »
Woosie down?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #218 Gepost op: 7-02-2021, 17:02:12 »
Dat Renée de mol is, geloof ik eigenlijk niet meer. Ze heeft teveel geld binnengebracht op momenten waarop het (voor een mol) niet nodig was. Maar ik denk wel dat ze wordt onderschat. Ze flikt het toch maar om dat laatste spel te winnen.

Ik hoop ook dat het haar uiteindelijk naar de finale gaat brengen, ze heeft voor mij de grootste gun-factor voor de winst.  ::bravo:: Mocht ze toch de mol zijn, is dat ook tof, maar dan ben ik er flink ingetuind: ik heb haar alleen in het begin even verdacht. Ze heeft in ieder geval het spel prima door (en ja: dat kan ook verdacht zijn  ::rofl:: ) en maakt strategische keuzes, wat Belgian Mol ook aangeeft.

Meest onderschatte kandidaat wat mij betreft, ik vind het jammer dat medekandidaten soms zo de focus leggen op haar leeftijd. Vind ik eigenlijk ook niet zo aardig. Uiteindelijk gaat het erom hoe je dit spel speelt en dat doet Renée wel misschien als beste. Ik hoop dat ze gaat winnen!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #219 Gepost op: 7-02-2021, 17:53:00 »
Meest onderschatte kandidaat wat mij betreft, ik vind het jammer dat medekandidaten soms zo de focus leggen op haar leeftijd. Vind ik eigenlijk ook niet zo aardig. Uiteindelijk gaat het erom hoe je dit spel speelt en dat doet Renée wel misschien als beste. Ik hoop dat ze gaat winnen!

Iets onaardigs heb ik er nooit in gehoord, maar ik vind het niet onlogisch dat ze over haar leeftijd beginnen. Iedereen is ongeveer even oud behalve Renée, zij is zo'n 20 jaar ouder en dat valt gewoon op.