Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 111336 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #580 Gepost op: 1-03-2021, 09:16:12 »
Je ziet vooral een heel passieve Renée in beeld die misschien de aandacht van de individuele kaarten met een vingerafdruk probeert af te houden. Aan de andere kant geeft ze in de eindfase van de opdracht weinig tegengas als Charlotte via een idiote omweg op de goede oplossing afstevent. Misschien dat ze zich al zwaar verdacht voelde door Charlotte en daardoor geen andere richting opstuurde?
Het is toch duidelijk dat er jokers in het spel moesten komen om de volgende opdracht veel geld te verliezen? Het hele thema dit seizoen is kandidaten tegen elkaar uitspelen dmv jokers.
Ik ben ervan overtuigd dat ze heel bewust die 8 opwierp om Charlotte tot het juiste antwoord te leiden, misschien heeft ze buiten beeld nog iets gezegd dat het antwoord wel eens 21 kon zijn.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 09:18:33 door Run »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #581 Gepost op: 1-03-2021, 09:24:19 »
Ik wil niet zeggen dat dit niet de gedachtengang is geweest, maar ik vind 500 euro voor een paar jokers in het spel best veel geld. En om dit dan als middel te gebruiken om kandidaten bijvoorbeeld te stimuleren om voor de vrijstellingen of jokers te gaan in de rest van aflevering is ook erg risicovol, zoals is gebleken. Rocky voor de jokers laten gaan is dan wel weer gelukt, maar dat kostte nog eens 2000 euro.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #582 Gepost op: 1-03-2021, 09:31:40 »
Ik wil niet zeggen dat dit niet de gedachtengang is geweest, maar ik vind 500 euro voor een paar jokers in het spel best veel geld.
Niet zo veel als de volgende 'winst' voor de mol 2000 euro is. Alleen was Rocky niet voor één gat te vangen.

Ik ben wakker geworden met het idee dat Renée helemáál niet zo'n lief, aandoenlijk molletje is dan ze lijkt te zijn. Uitspelen van kandidaten, en dan op zo'n 'lieve' manier maar ondertussen! In de bus gaat ze jokers uitdelen, maar NIET voor Marije! Die haar ergernis opkropt en daarna voor zichzelf gaat - gevolg, geld uit de pot. En dat doet ze de hele tijd: 'ik ga voor de joker' - daarmee zeggend: moeten jullie ook doen. Dan komt het helemaal goed voor mij als mol.

Maar dan is er Rocky die allergisch is voor dat gedrag en dat is nog zacht uitgedrukt. Die gaat er met gestrekt been in.
In de laatste aflevering zien we een zenuwachtige Renée - of spéélt ze dat? - en ze kijkt met verschrikte ogen naar Rocky, terwijl Rocky weet: ik heb haar goed laten struikelen en ik ga er nu met de winst vandoor.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 09:39:34 door Run »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #583 Gepost op: 1-03-2021, 09:46:54 »
Voor mij heeft Renée nog zoveel meer opgehaald dan Rocky. Even opnieuw het overzicht:
- 900 euro moltainbiken (aandeel door niet voor alles of niets te gaan)
- 700 euro rondleiding (100% naar haar, had alle macht deze met kandidatenexcuus weg te spelen)
- 500 euro escaperoom (nu 100% naar haar na afvallen Charlotte)
- 2000 euro abseilen (50% split met Rocky voor mij)
- Biedt maar 1000 euro (Rocky en Charlotte keiharde -5000 in FTM, zij 0)
- netto +750 euro bus (100% naar haar, tweede meest wat verdiend kon worden door een persoonlijke keuze is netto +100)
- 250-500 euro hendels (100% naar haar)

Wat een mol amai, niets praat dit goed. Ik ga tegen beter weten in nog even op uberkandidaat Rocky tunnelen, uit protest.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #584 Gepost op: 1-03-2021, 09:48:52 »
Voor mij heeft Renée nog zoveel meer opgehaald dan Rocky. Even opnieuw het overzicht:
- 900 euro moltainbiken (aandeel door niet voor alles of niets te gaan)
- 700 euro rondleiding (100% naar haar, had alle macht deze met kandidatenexcuus weg te spelen)
- 500 euro escaperoom (nu 100% naar haar na afvallen Charlotte)
- 2000 euro abseilen (50% split met Rocky voor mij)
- Biedt maar 1000 euro (Rocky en Charlotte keiharde -5000 in FTM, zij 0)
- netto +750 euro bus (100% naar haar, tweede meest wat verdiend kon worden door een persoonlijke keuze is netto +100)
- 250-500 euro hendels (100% naar haar)

Wat een mol amai, niets praat dit goed. Ik ga tegen beter weten in nog even op uberkandidaat Rocky tunnelen, uit protest.
De mol laat vooral ánderen geld uit de pot houden, dat is de hele clou.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #585 Gepost op: 1-03-2021, 10:01:29 »
De mol laat vooral ánderen geld uit de pot houden, dat is de hele clou.

Dat is net mijn punt, bij de bus was iedereen toch uitgestapt bij en halte en verdient ze 750 euro netto om maximaal 200 euro netto te laten wegspelen door andere kandidaten. Gewoon echt onzin als dit daar als argument wordt gebruikt. Ze had een ideaal kandidatenexcuus geld weg te spelen.

Bij de escaperoom 0,0% weerstand. Had Charlotte wel beter op het foute pad kunnen zetten, of misschien een fout antwoordje? Durf eens iets mol.

Is te eerlijk bij het abseilen waardoor er 2000 euro in de pot zit. Lieg tegen Rockt, zorg als mol dat ze die foute koker heeft.

Durf toch als mol en ga voor die alles of niets...

Ik zie echt 0 durf en vooral echt geen voorbeelden andere mensen fouten te laten maken.
- Geeft de lucifers aan Charlotte, ruim op tijd bij het vlot
- Gaat niet mee in op Charlotte haar suggestie bij het vlot
- Wil bij de lift niet in een sleutelpositie komen, waar is je lef als mol
- Maakt perfecte foto's, eentje zelfs cruciaal, want Charlotte twijfelde over de koffie

Rob was ik bijvoorbeeld door teleurgesteld doordat hij bijna door de vaas een fout had gemaakt heel veel geld in de pot laten te komen en door getoonde verdenkingen hij onmogelijk was als mol. Maar van hem had ik geen hele lijst aan dingen waar hij onnodig veel geld verdient of onmols gedrag vertoond. Daar was ook een nepmol Leonie, maar dat weerhielt Rob niet van genadeloos mollen.

Iedereen zegt, wacht aflevering 10 af, maar wat Renée van geld heeft binnen gehaald, kansen heeft laten liggen, zo passief is geweest kan voor mij niet meer goed gemaakt worden. Al komen er nog meerdere briljante molacties.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #586 Gepost op: 1-03-2021, 10:07:06 »
Is te eerlijk bij het abseilen waardoor er 2000 euro in de pot zit. Lieg tegen Rockt, zorg als mol dat ze die foute koker heeft.

Denk je dat dat mogelijk was? Rocky had haar al de hele tijd als mol in het vizier. Die had desnoods kokers opgemaakt om te zien of er geld of jokers inzaten. Misschien heeft ze dat wel gedaan.

Lift: dit is ook helemaal geen mol met lef, dit is een 'laffe' mol, die uitstapt bij de lift.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 10:11:03 door Run »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #587 Gepost op: 1-03-2021, 10:17:34 »

Lift: dit is ook helemaal geen mol met lef, dit is een 'laffe' mol, die uitstapt bij de lift.

Volledig akkoord. Wisselen zodat je gelijk lopot met een andere kandidaat is een coole molactie, langdurig uitstappen is inderdaad laf.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #588 Gepost op: 1-03-2021, 10:21:46 »
Ik snap de teleurstelling van velen hier, maar er valt pas te oordelen achteraf. Ondanks het feit dat, ja, ze waarschijnlijk niet ieders favoriete mol is, vind ik het wel leuk dat ze toch ook een keer hebben gekozen voor een dame op leeftijd als mol. En wie weet is het Rocky. Sportvrouw pur sang. Dat zijn inderdaad 2 type kandidaten waarbij je je vraagtekens kunt zetten als het gaat om succecvol molschap. Maar maakt dat dit programma niet uniek. Dat echt iedereen de mol kan zijn. Niet de acteurs of presentratoren in de bloei van hun leven, maar juist de onverwachte mesen. Zoals een radio-dj of een zanger.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #589 Gepost op: 1-03-2021, 10:27:48 »
Ik vind het helemaal geen teleurstelling, het is uniek dat het nu een 'laffe' mol is, meestal zijn het mollen met lef. Het lijkt een lieve mol die niet veel streken uithaalt, maar het is eigenlijk een sneaky motherfucker mol zoals ze zelf gezegd schijnt te hebben.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 10:38:48 door Run »

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #590 Gepost op: 1-03-2021, 10:39:44 »
Het is toch duidelijk dat er jokers in het spel moesten komen om de volgende opdracht veel geld te verliezen? Het hele thema dit seizoen is kandidaten tegen elkaar uitspelen dmv jokers.
Ik ben ervan overtuigd dat ze heel bewust die 8 opwierp om Charlotte tot het juiste antwoord te leiden, misschien heeft ze buiten beeld nog iets gezegd dat het antwoord wel eens 21 kon zijn.
Geen echte hint, maar toeval denk ik of een mol die een buitenkansje zag:
Charlotte maakt de rekensom, Renee geeft de 8 aan die leidt naar 21. 21e seizeoen, plekje nummer 8. Zou een hint van Renee voor Charlotte geweest kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 10:43:03 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #591 Gepost op: 1-03-2021, 10:57:35 »
Ik vind het helemaal geen teleurstelling, het is uniek dat het nu een 'laffe' mol is, meestal zijn het mollen met lef.

Zullen we eerst even de molacties afwachten voordat we het een laffe mol gaan noemen?
Ik vond de driehoekswissel in Voor Joker bijvoorbeeld helemaal niet laf.  Ik bedoel met één zet drie stukken verplaatsen en niemand die het kon controleren.
Een mol hoeft toch niet in beeld te mollen?
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #592 Gepost op: 1-03-2021, 10:59:54 »
Dat is net mijn punt, bij de bus was iedereen toch uitgestapt bij en halte en verdient ze 750 euro netto
Ja dat was Charlotte. Als het aan Renee had geleden was er 750 uit de pot gegaan daar (of althans, was het er niet ingekomen). Maar Charlotte liet alle 3 de dames in het spel. Kandidaat dus. Oops, dat was ze al.

Moving on.

Ik bedacht mij hoe de edit geweest is bij het abseilen. Natuurlijk heeft Renee daar gezegd: geef mij straks die koker, jij houdt de ander. Maar...... deze molactie kunnen ze niet uitzenden. We weten nu dat juist deze dames de finalisten zijn. Die 2000 euro wordt dus wat gecamoufleerd.

Het is al duidelijk genoeg dat Rocky dit de pot inbrengt. Zij verdeelt de kokers. Dus dat Renee zegt hoe ze dat moet doen wordt niet uitgezonden.

Het was hier al duidelijk voor Rocky dat Renee de mol was. Dus ze doet precies het tegenovergestelde van wat Renee haar opdraagt. Je ziet Renee ook wat confuus staan drentelen als ze de verkeerde koker in de hand gedrukt krijgt. Dat was niet de bedoeling.

Voor de kijker is het ook duidelijk. Je ziet Rocky bijna tieren tegen Joshua en de anderen dat ze voor het geld moeten gaan. Ze spreken ook af dat ze dat doen. Doublecrossen die andere 3 haar gewoon! Die biecht van haar dan  ::rofl::

Als je het dan hebt over de rondleiding waar Renee tegen de zware storm in moest...... ONMOGELIJK die 700 uit de pot te spelen. ========tegenover=========== Rocky voor wie het ZO makkelijk was 2000 uit de pot te spelen. Wind zwaaaaaaaar mee. Iedereen had immers al voor de -2000 gekozen. De makkelijkste molactie ooit was dit geweest, in de gehele geschiedenis van Wie is de Mol. En ze doet het niet maar speelt er 2000 in. Ja, Junges......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #593 Gepost op: 1-03-2021, 11:15:10 »
Ja dat was Charlotte. Als het aan Renee had geleden was er 750 uit de pot gegaan daar (of althans, was het er niet ingekomen). Maar Charlotte liet alle 3 de dames in het spel. Kandidaat dus. Oops, dat was ze al.

Moving on.

Ik bedacht mij hoe de edit geweest is bij het abseilen. Natuurlijk heeft Renee daar gezegd: geef mij straks die koker, jij houdt de ander. Maar...... deze molactie kunnen ze niet uitzenden. We weten nu dat juist deze dames de finalisten zijn. Die 2000 euro wordt dus wat gecamoufleerd.

Het is al duidelijk genoeg dat Rocky dit de pot inbrengt. Zij verdeelt de kokers. Dus dat Renee zegt hoe ze dat moet doen wordt niet uitgezonden.

Het was hier al duidelijk voor Rocky dat Renee de mol was. Dus ze doet precies het tegenovergestelde van wat Renee haar opdraagt. Je ziet Renee ook wat confuus staan drentelen als ze de verkeerde koker in de hand gedrukt krijgt. Dat was niet de bedoeling.

Voor de kijker is het ook duidelijk. Je ziet Rocky bijna tieren tegen Joshua en de anderen dat ze voor het geld moeten gaan. Ze spreken ook af dat ze dat doen. Doublecrossen die andere 3 haar gewoon! Die biecht van haar dan  ::rofl::

Als je het dan hebt over de rondleiding waar Renee tegen de zware storm in moest...... ONMOGELIJK die 700 uit de pot te spelen. ========tegenover=========== Rocky voor wie het ZO makkelijk was 2000 uit de pot te spelen. Wind zwaaaaaaaar mee. Iedereen had immers al voor de -2000 gekozen. De makkelijkste molactie ooit was dit geweest, in de gehele geschiedenis van Wie is de Mol. En ze doet het niet maar speelt er 2000 in. Ja, Junges......

Helemaal eens, behalve dat dit zich allemaal heeft afgespeeld voor de bieding.
Sinds de bieding is het vooral Renée geweest die op onlogische momenten geld in de pot brengt, zoals bij Onder Druk Zetten. Toch weet ik het niet zeker.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #594 Gepost op: 1-03-2021, 11:50:21 »
Je hebt gelijk Lo, maar een aantal tunnelaars denken nog steeds dat Renée de volle € 700 aan Renée toe te wijzen is, maar ik kan dat nog steeds niet opmaken uit de tekst van Rik dat ze dat wel had kunnen doen.
Ik krijg dan te horen dat het mijn interpretatie is, maar er wordt nergens gezegd dat er per groep gespeeld wordt. Wel dat dat voor elk niet geraden opdracht er geld in de pot komt.
En als Renée inderdaad twee goede antwoorden had gegeven, zouden er dan 2 jokers in het spel zijn gekomen zonder geld? Een voor Renée en een voor Florentijn, die voor het geld ging en als bonus nog een joker krijgt?
Dat lijkt mij zo onlogisch. Wellikcht had Renée 2 opdrachten kunnen wegspelen en één joker kunnen verdienen. De onduidelijkheid laat verschillende interpretaties open, maar Renée verantwoordelijk voor al het geld? Dat lijkt me niet.
Verder snap ik de berekening van Renée bij brieven-bus niet. Bij haar eigen haltes pakt ze plus en mingeld. Waarom haar dan € 750 toewijzen? Omdat anti-Renéetunnelaars graag het niet uit de pot gespeelde geld meetellen, maar zo werkt het niet.
Bij de abseilopdracht denk ik dat we inderdaad van een mislukte molactie kunnen spreken, ook als Rocky de mol is.
En ik hoop stiekem dat de koffers uit ontspoord (kapot/open aan de odnerkant) ook een molactie zijn.
Verder denk ik dat we bij de mijnopdracht nog wat mooie molacties kunnen zien.
Ik denk dat wat mensen laf noemen vooral komt doordat Charlotte zo openlijk in beeld heeft lopen mollen en dat we van Renée maar bitter weinig gezien hebben gekregen.
De enige echte molactie blijft de driehoekswissel (die door de Charlottetunnelaars ook compleet werd genegeerd ondanks een aantal keren vragen)
Ik hoop dan ook echt dat de tunnelaars aflevering 10 bekijken en daarna hun mening wellicht kunnen/willen herzien en dat we dan weten hoe het zit met die joker.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #595 Gepost op: 1-03-2021, 11:59:37 »
De enige echte molactie blijft de driehoekswissel (die door de Charlottetunnelaars ook compleet werd genegeerd ondanks een aantal keren vragen)
Door Moedermol en MartinJ uitgebreid geanalyseerd in het opdracht topic.
Nog drie keer door jou naar gevraagd in de Charlottetunnel en op andere plekken, en drie keer netjes beantwoord.
En nog noem je dat compleet genegeerd? ???

Over opdrachten waarbij gepuzzeld moet worden en compleet negeren gesproken. Deze staat al sinds 21 februari te wachten op antwoord. Opdracht Steengoed, bijna wegggezakt naar pagina 3.
Renée is niet onverdacht in deze opdracht. Ze kan 326 hebben verwisseld, en 789 ook. Maar willen de Renée-verdenkers dan wel even verklaren waarom ze 785 en 1199 leeghaalt zonder die te verwisselen? Wat is daar de logica van? Als de kans bestaat dat je later in een onmolse positie geduwd wordt door Splinter, verwissel je er toch zoveel mogelijk in het begin? En laat je de rest zitten. Je gaat niet nog even lockers leeghalen zonder daar een stuk voor in de plaats te doen, dat heeft veel minder effect. Dat zou ook nog eens enorm op gaan vallen bij Splinter, die dan een lege locker aantreft. En dan met een beetje communicatie met de mijnwerkers wel weet hoe de vork in de steel zit.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 12:16:47 door Molest »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #596 Gepost op: 1-03-2021, 12:34:44 »
Die driehoekswissel blijft maar terugkomen.
Onderstaande reactie heb ik inderdaad al eerder gegeven. Als Renée de mol is dan zal ze het hoogstwaarschijnlijk wel op deze manier gedaan hebben maar het is nog steeds geen bewijs dat ze de mol ook is.

Vooralsnog komen we niet verder dan mogelijke scenario's. De driehoekswissel is, zoals het gemonteerd is, best een realistisch scenario maar het lijkt me ook vreemd dat we uit deze montage 100% de mol kunnen filteren.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #597 Gepost op: 1-03-2021, 12:59:36 »
De driehoekswissel is de driehoeksverhouding waarin dit forum zich nu bevindt.  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #598 Gepost op: 1-03-2021, 13:18:43 »
Voor mij heeft Renée nog zoveel meer opgehaald dan Rocky. Even opnieuw het overzicht:
- 900 euro moltainbiken (aandeel door niet voor alles of niets te gaan)
Maar wel ook zeker 1000 euro niet verdiend, gezien de opdracht best makkelijk was en had kunnen slagen vind ik dit haar niet aan te rekenen. Hooguit kan je de 900 euro nog verdelen over de kandidaten maar 900 euro kan je Renée niet individueel aanschrijven.

Citaat
- 700 euro rondleiding (100% naar haar, had alle macht deze met kandidatenexcuus weg te spelen)
Vond ik ook een rare actie, een reden waarom ik haar ging wegstrepen. Maar 100% naar haar schrijven vind ik ook niet juist. De andere kandidaten hebben dit verdiend en ze heeft wel een poging gedaan om de opdrachten te raden. Misschien wist ze de opdrachten echt niet als mol?

Citaat
- 500 euro escaperoom (nu 100% naar haar na afvallen Charlotte)
Charlotte kwam met het juiste antwoord, niet Renée. Ze had hooguit wat meer kunnen tegen sputteren.

Citaat
- 2000 euro abseilen (50% split met Rocky voor mij)
Deze slaat sowieso nergens op. Rocky bepaald wie welke koker krijgt, dus Rocky is verantwoordelijk voor de 2000 euro. Renée had daar 0 invloed op verder. Als mol was haar enige molactie om precies door te geven waar het geld lag en te hopen dat de andere groep voor de vrijstellingen zou gaan. Je kan haar hooguit meerekenen met de 500 euro die door het duo Rocky/Renée is verdiend ;).

Citaat
- Biedt maar 1000 euro (Rocky en Charlotte keiharde -5000 in FTM, zij 0)
Daar gaat het sowieso al mis in je FTM overzicht. Rocky en Charlotte hebben niet beiden 5000 euro eruit gehaald, maar beiden hadden ze dat ervoor over.  Als mol is het sowieso ook logisch dat als er al 5000 uit gaat door drie mensen, dat je zelf lager bied om onverdachter te blijven (ook gezien de verdenkingen richting Renée op dat punt in het spel). Persoonlijk vind ik dit ook een hele laffe molactie. Je hoeft alleen maar te zeggen "Nou ik wil 5000 euro eruit, done". Dus dat Renée hier niet voor gaat vind ik eerder een plus!

Citaat
- netto +750 euro bus (100% naar haar, tweede meest wat verdiend kon worden door een persoonlijke keuze is netto +100)
Maar eigenlijk slechts 250 euro verdiend. Het is geen +750 maar -500 niet gepakt. Je kan niet op random momenten opeens anders gaan rekenen ;).
Citaat
- 250-500 euro hendels (100% naar haar)
500 euro wel door haar ja ::jaja::.

Aantal onlogische acties zeker, maar alles bij elkaar ziet het er nog prima uit voor een gemiddelde mol ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #599 Gepost op: 1-03-2021, 13:31:26 »
Bij de abseilopdracht denk ik dat we inderdaad van een mislukte molactie kunnen spreken, ook als Rocky de mol is.
Hier doet ze alles wat ze kan doen. Ze is het duidelijkste van iedereen over de inhoud van de kokers. Het hangt er volledig vanaf of Rocky voor zichzelf (vrijstellingen) kiest of voor de pot. Je zou kunnen zeggen dat ze dit had kunnen doorzien en juist omgekeerde psychologie toepassen, maar dit is Renée niet aan te rekenen.
Citaat
En ik hoop stiekem dat de koffers uit ontspoord (kapot/open aan de odnerkant) ook een molactie zijn.
Dat is toch gewoon de productie die dit doet? De koffers waren in beide coupé's open van onder. Een mol kan tijdens een opdracht mollen, niet ervoor.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)