Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 109192 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #660 Gepost op: 5-03-2021, 18:58:07 »
Ik heb dat keuzemoment vanmiddag teruggekeken. Het is niet helemaal duidelijk wie er met wie wil, er gaat veel aandacht naar Joshua. Op de achtergrond worden de andere duo's gevormd.

Er is wel een biecht van Rocky tussendoor:

"Je moet dus een duo maken met iemand die je vertrouwt.Er zijn een paar mensen in de groep die ik vertrouw. En een van die mensen is onder anderen Renee".

Nou ja, dus....

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #661 Gepost op: 5-03-2021, 19:30:26 »
Ik heb dat keuzemoment vanmiddag teruggekeken. Het is niet helemaal duidelijk wie er met wie wil, er gaat veel aandacht naar Joshua. Op de achtergrond worden de andere duo's gevormd.

Er is wel een biecht van Rocky tussendoor:

"Je moet dus een duo maken met iemand die je vertrouwt.Er zijn een paar mensen in de groep die ik vertrouw. En een van die mensen is onder anderen Renee".

Nou ja, dus....
Dat mag ze morgen uitleggen, iemand eerst verdenken en daarna opeens volledig vertrouwen. Ik denk dat dat een afleidingsmanoeuvre van Rocky was. Rocky weet heus wel dat niemand volledig te vertrouwen is in het spel.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #662 Gepost op: 6-03-2021, 13:37:14 »
Ik zit nog steeds met die bus. Even daargelaten dat ik Charlotte hier 750 de pot in verwijt, maar het gaat me om puur de haltes nu:

Renee op 2x een goede molpositie. Twee goede haltes. Charlotte volgens haar eigen kamp komt op een nikserige halte uit. Dat is toch met elkaar in tegenspraak? Hoe kun je nu wel Charlotte als mol hebben maar Halte 10 als niks-halte zien? Dan moet je toch direct overlopen naar het Renee kamp? Ik begrijp het even niet  ::ohno:: ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #663 Gepost op: 6-03-2021, 18:00:11 »
Lage pot maar het is niet aan de mol te danken hoor. Als het een man geweest was, wel waarschijnlijk. ::) Dan was het subtiel mollen geweest.
Jan, dát was een goeie mol! Wel een beetje veel geld in pot uiteindelijk, maar oh oh wat een goeie mol.

Men vergist zich wel vaker hier maar ik ben toch echt zelf een vrouw. En inderdaad is de lage pot deze keer niet aan de mol te danken. Die heeft zelf aardig wat geld binnengebracht en zal - net als elke mol zou zijn - Charlotte wel dankbaar zijn voor 7000 euro zo uit de pot. Het programma zelf werkt ook niet mee in de zin dat het langs de jaren lastiger geworden lijkt te zijn een erg hoge pot bij elkaar te spelen.

Persoonlijk vond ik Jan niet zozeer een goede mol maar wel een hele leuke mol. Niet omdat het een man is maar omdat hij leuke acties had.

Wil er wel aan toevoegen dat wat ik matig aan het seizoen vind, niet op de tunnelaars slaat.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #664 Gepost op: 6-03-2021, 18:57:27 »
Ik zit nog steeds met die bus. Even daargelaten dat ik Charlotte hier 750 de pot in verwijt, maar het gaat me om puur de haltes nu:
?

Wat er ook gebeurd, Renée had met een kandidatenexcuus 750 euro uit de pot kunnen houden. Het is nog bijna verdachter dit niet te doen.

Citaat
Renee op 2x een goede molpositie. Twee goede haltes. Charlotte volgens haar eigen kamp komt op een nikserige halte uit. Dat is toch met elkaar in tegenspraak? Hoe kun je nu wel Charlotte als mol hebben maar Halte 10 als niks-halte zien? Dan moet je toch direct overlopen naar het Renee kamp? Ik begrijp het even niet  ::ohno:: ???

?

Er was maar een goede molpositie en dat was geen 750 euro verdienen, maar elke kandidaat die niet zo een lieve vrouw is als Renée gunt andere kandidaten geen jokers, dus de mol kon vrij zeker zijn dat dat geld eruit ging, inschattingsfout. Verder hebben Marije en Splinter nog de keuze 100 euro te verspelen en het andere geld was er hoe dan ook ingegaan of uitgekomen, dus het is surrealistisch dat mee te tellen.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #665 Gepost op: 6-03-2021, 20:47:49 »
Whooooooooooooooooooooo!!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::regenboog:: ::regenboog::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #666 Gepost op: 6-03-2021, 20:48:35 »
 ::niet-ok::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #667 Gepost op: 6-03-2021, 20:50:41 »
Proficiat aan alle Renéetunnelaars! Jullie hebben het goed gedaan!

Over de mol zelf onthoud ik me hier van commentaar.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #668 Gepost op: 6-03-2021, 20:53:13 »
Dankjewel. Sportieve reactie. 👍🏻
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #669 Gepost op: 6-03-2021, 20:59:03 »
 ::bravo:: Van harte gefeliciteerd Renée-tunnelaars! Goed gedaan!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #670 Gepost op: 6-03-2021, 21:01:57 »
::bravo:: Van harte gefeliciteerd Renée-tunnelaars! Goed gedaan!  ::bravo::
Tja. Ik moet me hier bij aansluiten.... gefeliciteerd! Ik moet het doen met 1x op 1 gestaan te hebben in de pool...

Wel een abominabele montage... maar goed. Next!

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #671 Gepost op: 6-03-2021, 21:29:47 »
Alle Renée-tunnelaars, van harte gefeliciteerd.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #672 Gepost op: 6-03-2021, 21:33:18 »

Wel een abominabele montage... maar goed. Next!

Ja, het kon nog teleurstellender dan alle verwachtingen.

Maar inderdaad, positief blijven! Next!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #673 Gepost op: 6-03-2021, 21:39:56 »
Gefeliciteerd Renée-tunnelaars! ::bravo:: ::feest::

Online Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #674 Gepost op: 6-03-2021, 21:40:31 »
Ik sluit me helaas aan bij eerdere reacties en onthoud me van commentaar over de Mol

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #675 Gepost op: 6-03-2021, 21:41:21 »
Prima mol hoor! Niet de beste, niet de slechtste wat mij betreft  ;)

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #676 Gepost op: 6-03-2021, 21:42:16 »
Renée is de mol! Gefeliciteerd, alle molloten die dat goed doorzien hadden ::bravo:: :o

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #677 Gepost op: 6-03-2021, 21:42:22 »
Gewoon een standaard mol, niet de beste en niet de slechtste  :)
Goed gedaan Renée, toch best wat leuke acties en ze had volgens mij ook veel plezier van haar rol als mol  ::ok:: ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #678 Gepost op: 6-03-2021, 21:44:04 »
Van wat we gezien hebben (ik ben heel benieuwd naar de extra molacties) deed Renée het gewoon hartstikke goed als Mol. Ze heeft volop durven mollen en ervan genoten. Top. ::ok::

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #679 Gepost op: 6-03-2021, 21:44:36 »
Ik denk dat dit misschien de eerste keer (of tweede keer na Anne-Marie) is dat ik de mol niet verdacht omdat ik haar te verdacht vond.