Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 153814 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #400 Gepost op: 23-01-2021, 23:55:28 »
Ik blijf nog even bij Charlotte.

Bood zich ondanks haar goede algemene kennis niet aan voor de lift. Maar werd er geplaatst door Splinter en deed het vervolgens weer op zijn Charlottes. ;D Onnavolgbaar.
Kreeg wel een goede molpositie in de schoot geworpen bij de fotoborden, maar werd daar totaal overruled door Marije.
Als je dan 2x niet uit de verf komt, wil je in de laatste opdracht je gram halen en proberen aan te sturen op mingeld. Wat ze erg laat in gang bracht, maar zij was wel de enige die het probeerde. Mislukte molactie dan, maar als ze de anderen mee had gekregen, waren de kokers bij elkaar in een mand terecht gekomen en niet meer te herleiden.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #401 Gepost op: 24-01-2021, 00:03:42 »
Goeie punten... ik ga alweer switchen denk ik  ::rofl::

Charlotte it is.


ik switch naar Rocky
« Laatst bewerkt op: 25-01-2021, 16:12:37 door Amethyst »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #402 Gepost op: 24-01-2021, 00:16:33 »
Splinter, en dan toch maar Renee als runner up.....
Waar is de mol, was het deze aflevering  ::rofl::
Dat kan ik je wel vertellen. In Brno en omgeving en later richting Bohemen. Maar inderdaad. Ben na deze aflevering beetje clueless  ???

Ga toch nog maar voor de 2 die ik al een tijd verdenk: Marije en Splinter.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #403 Gepost op: 24-01-2021, 00:34:23 »
Ik blijf om Splinter en Charlotte cirkelen

Offline Hippie

  • Forumlid
  • Love, Peace and a Mole
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #404 Gepost op: 24-01-2021, 00:53:28 »
Dit lijkt me een lastige groep om Mol te zijn. Fanatiek en een tikje kleurloos. Vergeleken bij de Jubileumeditie zitten er weinig sturende types in. Dan kun je je als Mol niet achter mollende kandidaten verschuilen, alles wat je doet valt op. Ik hoop dat Splinter de Mol is, als het Renee is laat zij zich teveel buitenspel zetten. Niet zo spannend.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #405 Gepost op: 24-01-2021, 01:04:50 »
Blijf nog bij Charlotte maar Splinter stijgt op mijn lijstje naar positie 2.
En dan Joshua. Hij "speelt" met alles en iedereen. Mijn wensMol.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #406 Gepost op: 24-01-2021, 04:55:38 »
Splinter it is!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #407 Gepost op: 24-01-2021, 07:16:02 »
Marije weet wie de Mol is. Charlotte weet wie de Mol is. Joshua is de Mol!

Update:
Ze weten wie de Mol is. De Mol heeft een zware taak.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2021, 07:59:07 door Avogadro »

Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #408 Gepost op: 24-01-2021, 09:22:37 »
Splinter
net daarachter renee, charlotte, marije.

Marije komt lager te staan, heb het idee dat charlotte de mol (splinter) verdenkt, renee is warrig maar zou nog kunnen.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #409 Gepost op: 24-01-2021, 09:25:14 »
renee is warrig maar zou nog kunnen.

De stuntelige en warrige kandidate zijn is net haar act, en dekmantel als mol.

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #410 Gepost op: 24-01-2021, 09:31:24 »
Na deze aflevering switch ik van Splinter naar Charlotte.

Hoewel ik niet kan verklaren waarom Charlotte is ontsnapt uit de Kamer-aad opdracht op een wonderbaarlijke wijze, zie ik haar veel vreemde dingen doen, bijvoorbeeld Splinter 1 joker laten pakken in plaats van 2 jokers en vervolgens die ook nog weggeven.
Haar testbiechten zijn ook een beetje inconsequent. En, geen van de afvallers lijkt haar tot nu toe verdacht te hebben.

In de aflevering 4 zie ik haar tevergeefs proberen te mollen. Bij het kiezen van de juiste kandidaten bij de foto's, is Marije zo zeker van haar keuze dat Charlotte er niet tegenop kan zonder zich te verraden. Ze probeert nog tevergeefs de foto van een kassa met geld anders uit leggen dan een verwijzing naar de penningmeester.

In de opdracht met het vlot probeert ze wanhopig verwarring te zaaien door onder het vlot te duiken, terwijl al twee andere kandidaten de kaart hadden gecheckt.

Splinter valt een beetje door de mand. Als penningmeester had hij de keuze om zichzelf in de optimale mol positie te plaatsen, namelijk als beoordelaar van de foto's. Door dit niet te doen is het duidelijk dat hij waarschijnlijk toch niet de mol is.

Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #411 Gepost op: 24-01-2021, 09:35:05 »
De stuntelige en warrige kandidate zijn is net haar act, en dekmantel als mol.

Ja, zou kunnen, ga zo maar eens terugkijken of ze iets goed doet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #412 Gepost op: 24-01-2021, 09:47:16 »
Ik ga nog steeds voor Charlotte.
Splinter zou eventueel ook nog kunnen, en ook Marije wil ik nog niet uitsluiten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #413 Gepost op: 24-01-2021, 10:51:45 »
Is er geen optie niemand? De mol leek afwezig deze aflevering.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #414 Gepost op: 24-01-2021, 11:33:12 »
Na deze aflevering switch ik van Splinter naar Charlotte.

Hoewel ik niet kan verklaren waarom Charlotte is ontsnapt uit de Kamer-aad opdracht op een wonderbaarlijke wijze, zie ik haar veel vreemde dingen doen, bijvoorbeeld Splinter 1 joker laten pakken in plaats van 2 jokers en vervolgens die ook nog weggeven.
Haar testbiechten zijn ook een beetje inconsequent. En, geen van de afvallers lijkt haar tot nu toe verdacht te hebben.
Ja, eens (ook met de rest van je post). Ik denk dat de mol hier gewoon een paar troeven in het spel moest brengen. Ik vond Belgian Mols take van die Kamer-aad-opdracht ook wel een interessante.

Charlottes testbiecht uit afl. 2 vind ik geweldig goed gedaan ...wat ze daar over Joshua zegt. Zo overtuigend kandidaats dat ik er meteen intrapte  ::bloos::

Jammer dat er voor de rest geen lijn in Charlottes testbiechten zit. Niveautje Jeroen Kijk in de Vegte. Zeggen dat je Splinter verdenkt en meteen daarna geen verdachten hebben ::rofl::   

Kun je toch makkelijk even overnieuw doen in Nederland? Snap daar nooit iets van.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #415 Gepost op: 24-01-2021, 12:03:21 »
Ik blijf bij mijn mol sinds aflevering 1: Charlotte.


Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #416 Gepost op: 24-01-2021, 12:12:27 »
Marije kan dus een dikke streep door. Maar splinter ligt er weer zo hard bovenop, dat zullen ze niet doen in afl.4. Dan toch iemand anders maar ik heb iedereen al (met potlood) door gestreept. Charlotte zou misschien ook nog kunnen. Volgens mij heb ik elk jaar na aflevering 4 zo'n dip dat ik het niet meer weet  ::)

Splinter of Marije, beetje jammer dat ze hier bovenaan staan  ::rofl::

Offline Lizard

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #417 Gepost op: 24-01-2021, 12:21:59 »
Dit lijkt me een lastige groep om Mol te zijn. Fanatiek en een tikje kleurloos. Vergeleken bij de Jubileumeditie zitten er weinig sturende types in. Dan kun je je als Mol niet achter mollende kandidaten verschuilen, alles wat je doet valt op. Ik hoop dat Splinter de Mol is, als het Renee is laat zij zich teveel buitenspel zetten. Niet zo spannend.

Ja, het viel mij ook op dat behalve Joshua er weinig kandidaten vreemde dingen doen om de verdenking naar zich toe te trekken. Is ook wel eens fijn, na al dat genepmol! Maar wel lastiger voor de daadwerkelijke mol.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #418 Gepost op: 24-01-2021, 12:39:19 »
Ja, het viel mij ook op dat behalve Joshua er weinig kandidaten vreemde dingen doen om de verdenking naar zich toe te trekken. Is ook wel eens fijn, na al dat genepmol! Maar wel lastiger voor de daadwerkelijke mol.
Joshua lijkt er ook mee te zijn gekapt. Niks verdachts van hem gezien. Ik vind dat genepmol altijd wel fijn ...als het maar niet te clownesk is allemaal

Alleen van Charlotte & Renée iets verdachts gezien. Twijfel echt tussen die 2. Ik parkeer m voor nu weer eventjes op Renée.

Splinter zette zichzelf bij 4.1 wel op een molpositie, maar dat was het dan ook wel (ja of die foto's, maar waarom dan een foto maken die zo duidelijk naar Marije wees? )
« Laatst bewerkt op: 24-01-2021, 12:50:22 door Amethyst »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #419 Gepost op: 24-01-2021, 13:53:51 »
Marije deed de foto-opdracht gewoon perfect. En ook over waar het plusgeld en mingeld lag had ze gelijk.
Ja die foto opdracht was pijnlijk voor mij om te zien. Het enige was dan nog dat ze nog een extra foto wilde omdraaien 'want dat kost toch niks'. Charlotte meten in protest,dt zou WEL kosten.

Charlotte later in die rare move omdat vlot te gaan checken. Beide momenten deden mij haar nogmaals strepen. Marije profiteerde er wel van door te roepen dat dan maar kokers uitgehaald moesten worden, want er zou mingeld bijzitten. Marije kon er niet veel aan helpen met een perfect presterende Joshua, dat was ook al zo in de escaperoom, die walst over haar heen.

Conclusie: voor iedereen een hele slechte aflevering. Heel veel geld in de pot. Iedereen onmols. Dat voortvarende gedrag van Marije bij de foto's zit me wel erg dwars, dat had niet gemogen. Wil ze dan zo keihard verdenkingen van haar afkopen omdat de volgende aflevering haar veel gaat brengen?

Er moet snel wat gaan blijken. Ook voor Splinter trouwens. Joshua zal nu zeker exit zijn de volgende keer. Zo hij steeds zou blijven dan verlaagt dat voor mij de kansen voor Splinter als mol drastisch. En zou het dan toch Renee zijn? Nee. Marije!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)