Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 153765 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #480 Gepost op: 30-01-2021, 12:34:06 »
Splinter, want wie anders?
Renée ;D
...óf niet!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #481 Gepost op: 30-01-2021, 12:34:54 »
Marije, Charlotte, Joshua, Renée, Rocky.
Ik geloof niet in Splinter als Mol. Bij Vuur en Vlam heeft hij mogelijkheden gehad om bv veel tijd te verdoen met het aansteken van de fakkel. Hij had met de lucifers kunnen knoeien. Hij zet Charlotte en Marije bij het fotobord. Van deze twee had hij kunnen verwachten dat zij de meeste foto's goed zouden hebben. enz. Hij is gewoon niet handig genoeg om slimmigheidjes uit te halen. Veel te nerveus. Niets ten nadele verder van een heel gevoelige, aardige Splinter.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #482 Gepost op: 30-01-2021, 12:41:05 »
Mogelijke mollen:
1. Charlotte
2. Renee
3. Splinter

Nagenoeg afgeschreven:
4. Marije
5. Joshua en Rocky


Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #483 Gepost op: 30-01-2021, 13:10:48 »
Renee

Charlotte

Splinter als mol zou ik fantastisch vinden, maar ik geloof daar niet in. Zo naturel kunnen acteren en reageren en de vorige aflevering veel gunstige afwegingen gemaakt voor de pot.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #484 Gepost op: 30-01-2021, 13:15:22 »
Ik houd hem voor aankomende aflevering nog op Marije. Ze overtuigt me zeker niet, maar de andere 5 ook absoluut niet.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #485 Gepost op: 30-01-2021, 13:21:37 »
Ik denk eerlijk gezegd dat het Splinter juist niet is. Ze weten dat er een leger Molloten continu aan het wroeten en wrikken is om De Mol boven water te krijgen. Er is inmiddels zoveel bewijs tegen Splinter!! Althans: ze willen je laten geloven dat het Splinter is. Hij is veruit het meeste in beeld... en ligt onder een vergrootglas.

Ik denk dat we veel dingen van De Mol nog niet hebben gezien. En dat er nog dingen gaan komen waar De Mol wel veel invloed op kan hebben. Bedenk je dat Rob Dekay ook niet of nauwelijks is opgevallen in de eerste afleveringen! Net als Jeroen het voorbij seizoen...

Al snap ik eerlijk gezegd dan niet wie het wel moet zijn. Want iedereen heeft al redelijk wat geld binnen gehaald... ik denk dat De Mol vaker wordt gedwarsboomd dan hij/zij vooraf bedacht had...

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #486 Gepost op: 30-01-2021, 13:35:47 »
Ik blijf bij Marije, omdat een switch naar iemand anders ook bezwaren oplevert. Charlotte zou eventueel ook nog kunnen. Als er een wederzijdse verdenking is, dan zou dat nog enigszins een verklaring zijn voor het goede gedrag tijdens fotogenie(k).

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #487 Gepost op: 30-01-2021, 13:49:17 »
Splinter als mol zou ik fantastisch vinden, maar ik geloof daar niet in. Zo naturel kunnen acteren en reageren en de vorige aflevering veel gunstige afwegingen gemaakt voor de pot.

En van nervositeit zijn klamme handen aan een stoel wrijven tijdens de executie. De meest naturelle kandidaat na Lakschmi.
Het zou inderdaad straf zijn als hij de mol is, maar ik geloof het niet.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2021, 13:51:15 door Molekule »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #488 Gepost op: 30-01-2021, 15:34:36 »
Ik verwacht ook niet dat Marije nog terug gaat omslaan. Die is afgeserveerd als mol (sorry Lo
Sorry? Ik heb haar al de hele week staan als afvaller dus dat zou mij juist goed uitkomen?!

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #489 Gepost op: 30-01-2021, 15:54:24 »
1. Charlotte
2. Renée
3. Splinter

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #490 Gepost op: 30-01-2021, 16:30:06 »
Charlotte, gevolgd op stip door Splinter

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #491 Gepost op: 30-01-2021, 16:46:41 »
En van nervositeit zijn klamme handen aan een stoel wrijven tijdens de executie.
Jeroen en Jan waren ook heel gestrest bij de executies. Jan voelde zich dan erg bekeken als mol, zei hij later.   

Splinters reacties op z'n groene schermen vind ik vooral heel onmols. Die bij de 4e executie was echt über kandidaats. Ik weet niet of dat te acteren is ...zou de 1e keer zijn dat ik zo'n reactie bij een mol zie :-\\

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #492 Gepost op: 30-01-2021, 16:55:38 »
Charlotte.

Reden: minste fouten/vreemde keuzes als mogelijke mol.

Splinter houd ik in de gaten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #493 Gepost op: 30-01-2021, 17:05:26 »
Yep, maar ik zit al wat langer op  Renee dan jij.   8)

Ik heb net die rondleiding opdracht herbekeken en hoor Rik bij besluit zeggen dat de 700 'geheel op het conto' van Renee haar groep was...... hoe duidelijk kun je het hebben ::rofl::?!

Renee die stuntelt, wel kandidaats voor de joker gaat, maar natuurlijk nooit 2 opdrachten kan opnoemen. Dan Rik die de stempel er nog even flink opdrukt. Duidelijke bedoeling, omdat het niet anders meer kon: dan maar verdenkingen afladen ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #494 Gepost op: 30-01-2021, 17:26:45 »
Ik heb net die rondleiding opdracht herbekeken en hoor Rik bij besluit zeggen dat de 700 'geheel op het conto' van Renee haar groep was...... hoe duidelijk kun je het hebben ::rofl::?!

Renee die stuntelt, wel kandidaats voor de joker gaat, maar natuurlijk nooit 2 opdrachten kan opnoemen. Dan Rik die de stempel er nog even flink opdrukt. Duidelijke bedoeling, omdat het niet anders meer kon: dan maar verdenkingen afladen ::hypocriet::

Verdenkingen afladen kan je doen als er geen joker in de plaats te verdienen is waardoor je helemaal niet verdacht en net ultiem kandidaats uitkomt.

Edit: oops, dacht dat dit het Renée topic was. On-topic: ze komt voor mij niet meer in aanmerking als mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #495 Gepost op: 30-01-2021, 17:28:54 »
Dit werd haar helaas totaal onmogelijk gemaakt (zie betreffende topic). Renee is de mol ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #496 Gepost op: 30-01-2021, 17:53:27 »
Dit werd haar helaas totaal onmogelijk gemaakt (zie betreffende topic). Renee is de mol ::jaja::

Niet meer aan twijfelen.
Maar daar ben ik al een paar afleveringen van overtuigd eigenlijk.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2021, 17:56:38 door Molekule »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #497 Gepost op: 30-01-2021, 19:27:49 »
Uhm... lastig. Hopelijk brengt een nieuwe aflevering wat duidelijkheid.

Marije veel te proactief en fanatiek vorige aflevering.

Uitstapje naar Charlotte dan maar deze week. Splinter lijkt op basis van verdiend geld nog het meest logische, maar op een of andere manier geloof ik het niet. Renée zou het erg goed spelen. Moeilijk te lezen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #498 Gepost op: 30-01-2021, 19:53:40 »
Maar daar ben ik al een paar afleveringen van overtuigd eigenlijk.
Ja, verschillende molloten waren het gros voor zoals jij en Tunnelgraver. Ik ben wel blij dat ik nog op tijd ben: Splinter staat nog steeds eerste. Maar als je uiteindelijk op het eind op Renee uitkomt is het ook goed >:D ::vergroot:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #499 Gepost op: 30-01-2021, 19:55:09 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 5: