Poll

Wie is de winnaar?

Renée
12 (15.2%)
Rocky
67 (84.8%)

Totaal aantal stemmen: 79

Auteur Topic: [poll] Wie is de winnaar? [Was: wie is de afvaller?]  (gelezen 38686 keer)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #100 Gepost op: 22-01-2021, 20:45:17 »
Rocky of niemand.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #101 Gepost op: 23-01-2021, 18:59:24 »
Waarom stemt iedereen in de pool zo wat op Rocky als afvaller?
Is er een spoiler die ik niet heb meegekregen uit?  ::vergroot::

Doe vanavond maar niemand, blijft toch de anticlimax van elk seizoen zolang hij niet in aflevering 1 zit.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #102 Gepost op: 23-01-2021, 19:01:10 »
Die hield zich op de vlakte bij de test.

En is overduidelijk niet de mol haha.

Maar ik vind die mannen-streak wel leuk, ik stem op Joshua voor de fun.  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #103 Gepost op: 23-01-2021, 19:04:42 »
Die hield zich op de vlakte bij de test.

En is overduidelijk niet de mol haha.

Maar ik vind die mannen-streak wel leuk, ik stem op Joshua voor de fun.  ::)
Als er een overduidelijk niet de mol is dan is het wel Joshua
Joshua of Splinter en dan de volgende week de ander zou wel een unicum zijn in WIDM.

Toch denk ik na vorige week dat een van beide finalist is en we dus geen vrouwenfinale zullen krijgen. :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #104 Gepost op: 23-01-2021, 19:09:57 »
na vorige week
Wat gebeurde er toen dan? Met Anne Marie hadden we ook een vrouwenfinale, ik houd het voor mogelijk. In mijn pool had ik echter altijd nog 2 mannen, maar dat ik heb gereduceerd tot 1 :).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #105 Gepost op: 23-01-2021, 19:29:34 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 4:

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #106 Gepost op: 23-01-2021, 21:40:42 »
Volgende week zal dan wel afvallerloos zijn, gezien ook de promo.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #107 Gepost op: 23-01-2021, 22:06:49 »
Ja idd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #108 Gepost op: 23-01-2021, 22:11:40 »
Gezien de poll zou het een verrassing zijn als er WEL een afvaller is. Waarom stoppen ze er eigenlijk niet gewoon mee? Ik ben wel benieuwd waarom ze zo hechten aan die afvallerloze aflevering.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #109 Gepost op: 23-01-2021, 22:14:44 »
Omdat Avrotros steevast 10 afleveringen besteld? Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee, eigenlijk vind ik het wel leuk om een weekje niemand af te kunnen strepen.
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #110 Gepost op: 23-01-2021, 22:16:58 »
Omdat Avrotros steevast 10 afleveringen besteld? Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee, eigenlijk vind ik het wel leuk om een weekje niemand af te kunnen strepen.

Ik heb er geen moeite mee als het meteen in aflevering 1 zit. Krijgen wij de kans nog een weekje langer de kandidaten te leren kennen. Kandidaten een kans om wat langer te genieten van land X en zo wellicht meer van de mol op te merken.

Maar die geforceerde cliffhanger halverwege daar heb niks mee. Net zo min met een finalevrijstelling overigens.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #111 Gepost op: 23-01-2021, 22:17:05 »
Ik heb er op zich ook geen moeite mee, maar het verrassingselement ontbreekt meestal wel en dat is wel een beetje jammer.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #112 Gepost op: 23-01-2021, 22:28:22 »
Ja, en dan vooral omdat het concept "je scherm niet hoeven zien" de laatste jaren wel uitgekauwd is en langzamerhand de schijn krijgt van doorgestoken kaart  :-\\
...óf niet!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #113 Gepost op: 23-01-2021, 22:30:04 »
Ik vind de afvallerloze aflevering alleen écht te billijken in de eerste aflevering. Nu is het eigenlijk al te laat.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #114 Gepost op: 23-01-2021, 22:36:03 »
Ik snap inderdaad niet waarom de afvallerloze aflevering niet de eerste is. Voor iedereen leuker. De kijker krijgt meer kans de kandidaten te leren kennen. De kandidaten kunnen elkaar beter leren kennen, de eerste afvallerronde wordt minder een loterij. Midden in het seizoen is er niet ineens een soort tijdelijke stop van de suspense die een serie op heeft gebouwd.

Tenzij ze een fantastische opdracht er omheen bouwen, maar iedereen weet nu dat die afvallerloze aflevering eraan komt, dus is dat wel echt een anticlimax.

Wat ze ook weer een keer kunnen doen, is een afvaller (wat mij betreft het liefst die van aflevering 1, dat is het eerlijkst) terug laten komen (in aflevering 2). Dan heb je het probleem van de afvallerloze aflevering ook al opgelost.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #115 Gepost op: 23-01-2021, 22:41:16 »
Ik snap ook wel weer dat ze het niet standaard altijd in aflevering 1 doen. Dan is er ook geen verrassingseffect en juist het harde aan het spel kunnen velen wel waarderen. Dus ook dat je na een vliegreis van een hele dag een dag later weer terug naar huis kan.

Maar verder normaal wel het fijnst in aflevering 1. Maar ik heb er zelf niet zo veel problemen mee. Ik vind het wel leuk als iedereen uit de groep er nog wat langer in blijft. Iemand niet kunnen afstrepen is best een leuke frustratie.

Ik hoop dat ze volgende aflevering gewoon allemaal de test maken, bij de executie zitten en Rik gewoon niet komt opdagen of het scherm 'crasht' bij het intypen van de eerste naam. Geen onnozel spel, maar ouderwetse verwarring.

Of nog beter: een kandidaat die terugkeert in het spel. (Lakshmi  ::hypocriet::)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #116 Gepost op: 23-01-2021, 22:46:19 »
Ik snap ook wel weer dat ze het niet standaard altijd in aflevering 1 doen. Dan is er ook geen verrassingseffect en juist het harde aan het spel kunnen velen wel waarderen. Dus ook dat je na een vliegreis van een hele dag een dag later weer terug naar huis kan.

Daar zit zeker wat in. Voor het verrassingseffect is het beter. Maar het is nu alweer een tijdje geleden (seizoen 19) dat het in aflevering 1 was, dus het mag van mij wel weer 4 seizoenen later (seizoen 22).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #117 Gepost op: 23-01-2021, 22:48:21 »
en daarbij: De vrees van iedereen is om in aflevering 1 af te vallen. Die vrees wil je toch niet iemand ontnemen door standaard aflevering 1 zonder afvaller te doen?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #118 Gepost op: 23-01-2021, 23:48:24 »
Leuker dan een afvallerloze aflevering is als er een afvaller de kans krijgt (en pakt) om terug in het spel te komen. Maar die speler heeft dan natuurlijk wel meer info, dus voor de mol lastiger.

Ik ben het eens dit soort trucjes beter in de eerste of tweede aflevering zouden moeten gebeuren. Ergens halverwege of tegen het einde is een afvallerloze aflevering minder leuk.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #119 Gepost op: 24-01-2021, 00:19:37 »
Of gewoon 11 kandidaten met om het seizoen man, vrouw...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?