Poll

Wie is de winnaar?

Renée
12 (15.2%)
Rocky
67 (84.8%)

Totaal aantal stemmen: 79

Auteur Topic: [poll] Wie is de winnaar? [Was: wie is de afvaller?]  (gelezen 38684 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #120 Gepost op: 24-01-2021, 00:28:50 »
Daar zit zeker wat in. Voor het verrassingseffect is het beter. Maar het is nu alweer een tijdje geleden (seizoen 19) dat het in aflevering 1 was, dus het mag van mij wel weer 4 seizoenen later (seizoen 22).
Zeker en als je kijkt naar hoe vaak het is gebeurd, dat er in de eerste niemand uit ging, is dat niet eens zo heel vaak gebeurd volgens mij. Seizoen 5, seizoen 11, seizoen 16, seizoen (18, die viel af en kwam nog even terug in de 2e aflevering dus ik tel hem half) en seizoen 19. Dat is dus maar 4-5 keer op 22 seizoenen (inclusief bonus).

Dus voor de verrassing is dat inderdaad beter dat dat niet elk seizoen gebeurt. Maar het lijkt me vrijwel zeker dat komende executie degene wordt zonder afvaller. Heb dus voor niemand gestemd  ::jaja:: Zijn sowieso nog weinig executies met twists erin.

 

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #121 Gepost op: 24-01-2021, 01:12:46 »
Ben ook voor een afvallerloze eerste aflevering zoals Pac hierboven al post.
Heb nu wel voor "niemand" gestemd, maar mogelijk verander ik nog want er is een stemmetje die mij zegt dat aflevering 21 anders is en anders blijft dan anders.
Mogelijk gebeurt er iets onverwachts bij de test zoals bij de Renaissance aflevering.
Verwacht nog wel een verrassing.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #122 Gepost op: 24-01-2021, 01:15:20 »
Of gewoon 11 kandidaten met om het seizoen man, vrouw...

Waarom ophouden bij 11? We kunnen ook 12 doen, of 13, of 15 of 36. Gewoon wat afleveringen met meerdere afvallers. Misschien splitst de groep en het seizoen na 1 aflevering in tweeen (een dubbelseizoen). Of het wordt gewoon een heel lang seizoen.

Ik dwaal af. Ik ben prima gelukkig met 11 kandidaten. Laten we die maar doen. Maar ik denk dat zelfs dan de makers zich niet kunnen bedwingen en minstens 1 keer toch iets raars met de executie gaan doen.
Of gewoon een lekker lang

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #123 Gepost op: 24-01-2021, 01:19:09 »
Wat mij betreft mag er wel een keer een aflevering 8 zijn zonder afvaller. 5 of 6 finaleopdrachten verspreid over de laatste 2 afleveringen, evt met de helft van de finaletest al aan het einde van aflevering 8 (zonder daarna daar een uitslag van te krijgen uiteraard)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #124 Gepost op: 24-01-2021, 01:23:18 »
Wat mij betreft mag er wel een keer een aflevering 8 zijn zonder afvaller. 5 of 6 finaleopdrachten verspreid over de laatste 2 afleveringen, evt met de helft van de finaletest al aan het einde van aflevering 8 (zonder daarna daar een uitslag van te krijgen uiteraard)

Liever niet. Ik vind de finales altijd een beetje saai. De verdenkingen in de groep  staan doorgaans al vast en de kandidaten zijn meer met de eindwinst bezig dan de opdrachten. Dan ook nog eens (in de meeste jaren) geen afvaller en dus geen nieuwe informatie. De makers moeten altijd veel uit de kast houden om het nog een beetje voor kijkers interessant te houden, maar vaak grijpen ze tijdens de finaliteit terug op een lange terugblik. 

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #125 Gepost op: 24-01-2021, 01:27:39 »
Liever niet. Ik vind de finales altijd een beetje saai. De verdenkingen in de groep  staan doorgaans al vast en de kandidaten zijn meer met de eindwinst bezig dan de opdrachten. Dan ook nog eens (in de meeste jaren) geen afvaller en dus geen nieuwe informatie. De makers moeten altijd veel uit de kast houden om het nog een beetje voor kijkers interessant te houden, maar vaak grijpen ze tijdens de finaliteit terug op een lange terugblik.

Hoogste tijd dus om die finale een keertje te verbeteren! Heb bij onze Belgische vrienden genoeg leuke opdrachten voorbij zien komen in de finales afgelopen jaren, met het aantal getelde Griekse drachmes in de windmachinekamer moeten consumeren afgelopen jaar als klein hoogtepuntje

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #126 Gepost op: 24-01-2021, 02:48:49 »
Waarom ophouden bij 11? We kunnen ook 12 doen, of 13, of 15 of 36. Gewoon wat afleveringen met meerdere afvallers. Misschien splitst de groep en het seizoen na 1 aflevering in tweeen (een dubbelseizoen). Of het wordt gewoon een heel lang seizoen.

Ik dwaal af. Ik ben prima gelukkig met 11 kandidaten. Laten we die maar doen. Maar ik denk dat zelfs dan de makers zich niet kunnen bedwingen en minstens 1 keer toch iets raars met de executie gaan doen.
Of gewoon een lekker lang

Maar dan moeten er alsnog 2 in een uitzending afvallen dus dat is minder erg. (Althans vind ik.)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #127 Gepost op: 30-01-2021, 15:41:39 »
Marije.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #128 Gepost op: 30-01-2021, 15:44:41 »
Niemand

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #129 Gepost op: 30-01-2021, 16:13:54 »
Rocky of niemand

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #130 Gepost op: 30-01-2021, 17:03:34 »
De afvallerloze aflevering lijkt wel meest voor de hand te liggen. Het zou toch zeker ook niet veel langer moeten duren. Of we komen weer met een doorlopende aflevering zoals we een paar maanden geleden hebben gezien, maar dan geen twee afvallers daarna. Dan hebben we in ieder geval wel nog een duidelijke cliffhanger.

Iets waarschijnlijker acht ik dat er op een bepaalde manier vrijstellingen te verdienden zijn of 'afscherming van het scherm'. Dus zie het scenario wel voor me waarbij slechts drie kandidaten hun scherm te zien krijgen en die zijn allemaal groen, resultaat: iedereen door. Dan de spanning dat de afvaller dus bij de andere drie was, maar echt veel wijzer word je er niet van.

Als ik dan een mogelijke afvaller moet aanwijzen denk ik Rocky of Marije.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #131 Gepost op: 30-01-2021, 17:21:25 »
Ik stem al zo'n drie afleveringen op 'niemand', het moet er toch eens van komen.  ::rofl::

Mocht er toch iemand afvallen, dan vrees ik voor Marije. Ze is bij mij van top-3 mol naar de onderkant van mijn verdachtenlijst gegaan. Als iemand kan worden uitgesloten valt hij/zij daarna vrij af, is mijn indruk.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #132 Gepost op: 30-01-2021, 18:43:19 »
Rocky

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #133 Gepost op: 30-01-2021, 19:53:35 »
Het gaat een gigantische twist worden voor velen als er vanavond wél iemand afvalt. ::tandpastasmiley::

De resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 5:

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #134 Gepost op: 30-01-2021, 19:55:35 »
Dan zal het Marije zijn.

Maar als Splinter afvalt, mijn hemel, dan staan wij molloten wel totaal voor gek!!!!!! 0........... ::) :P :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #135 Gepost op: 30-01-2021, 20:11:54 »
Denk niet dat Splinter vandaag zal afvallen,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Zit zelf in de Charlotte/Splinter tunnel.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #136 Gepost op: 30-01-2021, 20:15:42 »
Dan zal het Marije zijn.

Maar als Splinter afvalt, mijn hemel, dan staan wij molloten wel totaal voor gek!!!!!! 0........... ::) :P :-X

Genoeg reden om in de app toch alles op Splinter te zetten. Tot nu toe heb ik daar elke week een andere.

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #137 Gepost op: 30-01-2021, 20:28:22 »
Heb 1000 punten in de app op Splinter gezet, 600 punten op Charlotte  ::jaja::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #138 Gepost op: 30-01-2021, 21:37:58 »
Onze discussie over de voorspelbaarheid van de afvallerloze aflevering vorige week is nu toch wel erg grappig. ;D

Offline lukaas0112

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #139 Gepost op: 30-01-2021, 21:39:03 »
Marije of niemand