Poll

Wie is de winnaar?

Renée
12 (15.2%)
Rocky
67 (84.8%)

Totaal aantal stemmen: 79

Auteur Topic: [poll] Wie is de winnaar? [Was: wie is de afvaller?]  (gelezen 38709 keer)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #260 Gepost op: 14-02-2021, 16:44:35 »
Vergeet niet dat Splinter Diamanten in huis heeft he. Twee jokers, zekerheid voor de finale. Het moet wel raar lopen wil de andere finaliste niet Rocky zijn. Zeker ook omdat de regie wil camoufleren dat Charlotte er straks op Splinter uitvliegt.

Eens dat Splinter veilig lijkt. Als Charlotte er op Splinter uitvliegt hadden ze haar verdenking van Splinter wel meer kunnen wegpoetsen deze aflevering. Ik haal daar echt niet uit dat ze vol op Splinter zit, juist dat het een van haar verdachten is. Dat is precies wat mij doet denken dat ze wel blijft zodat haar verdenking van Splinter de hoop als Splinter als mol nog levend houdt. Maar ik besef dat het omgekeerde ook kan: dat haar verdenkingen van Splinter in combinatie met haar afvallen juist door Splintertunnelaars als bewijs kan worden gezien dat de montage ons bij Splinter weg wil houden. Het kan dus eigenlijk beide kanten op: Rocky of Charlotte.

Maar als ik naar de bekendmaking kijk, hadden alleen Charlotte, Renee en Splinter een filmpje dat niet kwam uit de voorstelfilmpjes op de officiele site. Omdat we weten dat in de bekendmaking ergens de mol zelf antwoord heeft gegeven op de vraag 'wie is de mol', hecht ik hier wel waarde aan. Daarom denk ik dat Rocky afvalt en de finale Charlotte, Renee en Splinter is. En ik vermoed dat bij de ontknoping er een rewind komt naar de bekendmaking en we de volledige filmpjes van de drie finalisten dan zullen zien (van Splinter weten we al dat hij zegt dat hij de mol niet is, Charlotte en Renee is niet goed te horen). Maar het lijkt erop dat ik de enige ben die dit als een hint naar de finale ziet, want ik ben de enige die het noemt en als ik het noem, reageert er niemand op. Ik houd er voor de rest van de week wel over op. (Maar als Rocky inderdaad afvalt, dan begin ik er wel gewoon weer over, hoor.)
« Laatst bewerkt op: 15-02-2021, 10:52:20 door Leendert »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #261 Gepost op: 15-02-2021, 12:39:52 »
Eens dat Splinter veilig lijkt. Als Charlotte er op Splinter uitvliegt hadden ze haar verdenking van Splinter wel meer kunnen wegpoetsen deze aflevering. Ik haal daar echt niet uit dat ze vol op Splinter zit, juist dat het een van haar verdachten is. Dat is precies wat mij doet denken dat ze wel blijft zodat haar verdenking van Splinter de hoop als Splinter als mol nog levend houdt. Maar ik besef dat het omgekeerde ook kan: dat haar verdenkingen van Splinter in combinatie met haar afvallen juist door Splintertunnelaars als bewijs kan worden gezien dat de montage ons bij Splinter weg wil houden. Het kan dus eigenlijk beide kanten op: Rocky of Charlotte.

Maar als ik naar de bekendmaking kijk, hadden alleen Charlotte, Renee en Splinter een filmpje dat niet kwam uit de voorstelfilmpjes op de officiele site. Omdat we weten dat in de bekendmaking ergens de mol zelf antwoord heeft gegeven op de vraag 'wie is de mol', hecht ik hier wel waarde aan. Daarom denk ik dat Rocky afvalt en de finale Charlotte, Renee en Splinter is. En ik vermoed dat bij de ontknoping er een rewind komt naar de bekendmaking en we de volledige filmpjes van de drie finalisten dan zullen zien (van Splinter weten we al dat hij zegt dat hij de mol niet is, Charlotte en Renee is niet goed te horen). Maar het lijkt erop dat ik de enige ben die dit als een hint naar de finale ziet, want ik ben de enige die het noemt en als ik het noem, reageert er niemand op. Ik houd er voor de rest van de week wel over op. (Maar als Rocky inderdaad afvalt, dan begin ik er wel gewoon weer over, hoor.)

Ik denk eerlijk gezegd ook dat Rocky gaat afvallen. Ze zit vol op Renee, dus als ze het geloofwaardig willen maken moeten ook Splinter of Charlotte op Renee gaan zitten.

Edit:
Verwacht dit:

Charlotte - Ik kan niet meer spreiden nu en moet vol op iemand gaan. [we zien niet wie] OF Finale vrijstelling
Renee - Ik ga vol op Charlotte.
Splinter - Ik twijfel zo erg tussen Rocky en Renee. Ik ga uiteindelijk dan maar vol op Renee.
Rocky - Ik weet het zeker - Renee is de mol.

Rocky vliegt eruit en de kijker weet alsnog niet precies hoe alles is gegaan.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2021, 13:01:35 door Sanmol »

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #262 Gepost op: 15-02-2021, 14:06:17 »
En ik vermoed dat bij de ontknoping er een rewind komt naar de bekendmaking en we de volledige filmpjes van de drie finalisten dan zullen zien (van Splinter weten we al dat hij zegt dat hij de mol niet is, Charlotte en Renee is niet goed te horen). Maar het lijkt erop dat ik de enige ben die dit als een hint naar de finale ziet, want ik ben de enige die het noemt en als ik het noem, reageert er niemand op. Ik houd er voor de rest van de week wel over op. (Maar als Rocky inderdaad afvalt, dan begin ik er wel gewoon weer over, hoor.)
annebeestje had hetzelfde idee  ::jaja::
https://www.wieisdemol.com/forum/2021/?topic=70271.msg2376466#msg2376466

Ik vind het een te doorzichtig opzetje. Ik denk dat Rocky de finale haalt. Renée is de mol niet, denk ik ...dus hebben ze mol of kandidaat Rocky geframed als Renée tunnelaar.

Probleem met Charlotte & Splinter is dat ze spreiden op resp. Splinter & Rocky. Als ze de afl. voor de finale ineens vol voor Renée zouden gaan is dat een tikje verdacht. Charlotte zei zelfs in een biecht dat Renée niet haar hoofdverdachte was.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2021, 14:08:12 door Amethyst »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #263 Gepost op: 15-02-2021, 14:23:56 »

En ik vermoed dat bij de ontknoping er een rewind komt naar de bekendmaking en we de volledige filmpjes van de drie finalisten dan zullen zien (van Splinter weten we al dat hij zegt dat hij de mol niet is, Charlotte en Renee is niet goed te horen). Maar het lijkt erop dat ik de enige ben die dit als een hint naar de finale ziet, want ik ben de enige die het noemt en als ik het noem, reageert er niemand op. Ik houd er voor de rest van de week wel over op. (Maar als Rocky inderdaad afvalt, dan begin ik er wel gewoon weer over, hoor.)

Beste Leendert, hier dan toch eindelijk een reactie.
Denk dat er idd een aanwijzing zat in de voorstelfilmpjes. Ik kan mij niet precies herinneren wat Rocky heeft gezegd, kon het nog niet terugkijken. Maar in haar paspoort zegt zij dat zij altijd wil winnen en als ik mij niet vergis, zei zij ook zoiets (als enige?) bij het voorstellen. Dat is idd wat wij haar mee bezig gezien hebben, zo mogelijk geld in de pot spelen. Ik zie haar daarom nog steeds als een mogelijke winnaar.
Wat mij verder niet loslaat, na de voorstel filmpjes is de reactie van Rik op het schot voor de boeg van het publiek. Flinke meerderheid voor Charlotte.
Als wij hier waarde aan mogen hechten is Charlotte de Mol, Rocky de winnaar en de verliezer Renée of Splinter.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #264 Gepost op: 15-02-2021, 15:38:13 »
Wat mij verder niet loslaat, na de voorstel filmpjes is de reactie van Rik op het schot voor de boeg van het publiek. Flinke meerderheid voor Charlotte.
Als wij hier waarde aan mogen hechten is Charlotte de Mol, Rocky de winnaar en de verliezer Renée of Splinter.

Het was vrij duidelijk dat de meerderheid reageerde, omdat Charlotte zei 'ben ik de mol? Ja... ben ik de mol?' Op het forum wordt dit vaak gezien als een te makkelijke hint, maar daarna zegt Charlotte nog meer (inclusief iets dat vorige week nog hier werd geinterpreteerd als mogelijk 'ik ben de mol'), maar dat is niet goed te horen.

Riks reactie kan natuurlijk twee kanten op. Het kan zijn dat Charlotte de mol is en Rik het - met een wat donker gevoel voor humor - grappig vind dat iedereen al gelijk massaal de goede kant opgaat. Het kan ook zijn dat Charlotte niet de mol is en Rik het grappig vind dat mensen al gelijk zo massaal fout zitten. Dat is natuurlijk extra grappig als Charlotte de finale haalt, want dan is er kans dat veel mensen van begin tot einde fout zitten. Omdat het zo ambigue is, til ik er nog niet al te zwaar aan.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #265 Gepost op: 15-02-2021, 15:59:00 »
Het was vrij duidelijk dat de meerderheid reageerde, omdat Charlotte zei 'ben ik de mol? Ja... ben ik de mol?' Op het forum wordt dit vaak gezien als een te makkelijke hint, maar daarna zegt Charlotte nog meer (inclusief iets dat vorige week nog hier werd geinterpreteerd als mogelijk 'ik ben de mol'), maar dat is niet goed te horen.


In het fragment hoor ik haar 'Ben ik de mol?' zeggen, net zoals in het wel te horen stukje van haar..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #266 Gepost op: 15-02-2021, 21:03:09 »
ik ben de enige die het noemt en als ik het noem, reageert er niemand op. Ik houd er voor de rest van de week wel over op. (Maar als Rocky inderdaad afvalt, dan begin ik er wel gewoon weer over, hoor.)
Het is hint gehalte en ik ben niet zo van de hints. Rick de grote baas ook niet. Maar je hebt wel gelijk, dit is een grote overkoepelende aangekondigde hint. Dus kan goed kloppen Onafhankelijk ervan had ik al een lange tijd die drie als finalisten en Rocky als afvaller. Je argument dat het te makkelijk zou zijn als Charlotte nu afvalt klopt wel. Al is het ook wel weer onvoorstelbaar dat ze blijft omdat we toch wel al zeker weten dat ze de mol niet is, door Marije. Maar dit feit wordt aan alle kanten wel weer kromgemaakt. Voor de ijdele hoop. Dat zou dus betekenen dat ze toch doorgaat. Het blijft hoe dan ook een gelopen race: alleen Renee kan nog de mol zijn. Maar...... Rocky exit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #267 Gepost op: 16-02-2021, 00:27:03 »
Gestemd op Rocky.

In het bekendmakingsfilmpje knikt Charlotte op een bepaalde manier alsof ze aangeeft dat ze meer weet.
Ze zit er nog steeds in, dus ik vermoed dat ze de finale haalt.

Ik zit zelf op Splinter, dus om op hem te stemmen zou raar zijn.

Renee zou ook nog kunnen afvallen, maar daarmee zouden de makers teveel risico nemen. Immers iedereen zit op Renee en dan zou Rocky met veel geluk door zijn gegaan (ervan uitgaande dat ze geen finale vrijstelling zou hebben) als Renee afvalt. Meestal zit de Mol wel op degene die de finale haalt. Dat zou dan betekenen dat Rocky als Mol in eens iemand anders moet noemen bij de finaletest. Volgens mij is dat ook nog niet voorgekomen dat de Mol 1 persoon verdacht en die net voor de finale afviel? Ik heb het niet gecheckt dus weet het niet zeker

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #268 Gepost op: 16-02-2021, 10:53:02 »
Gestemd op Rocky.

In het bekendmakingsfilmpje knikt Charlotte op een bepaalde manier alsof ze aangeeft dat ze meer weet.
Ze zit er nog steeds in, dus ik vermoed dat ze de finale haalt.

Ik zit zelf op Splinter, dus om op hem te stemmen zou raar zijn.

Renee zou ook nog kunnen afvallen, maar daarmee zouden de makers teveel risico nemen. Immers iedereen zit op Renee en dan zou Rocky met veel geluk door zijn gegaan (ervan uitgaande dat ze geen finale vrijstelling zou hebben) als Renee afvalt. Meestal zit de Mol wel op degene die de finale haalt. Dat zou dan betekenen dat Rocky als Mol in eens iemand anders moet noemen bij de finaletest. Volgens mij is dat ook nog niet voorgekomen dat de Mol 1 persoon verdacht en die net voor de finale afviel? Ik heb het niet gecheckt dus weet het niet zeker
Als Rocky de mol is, zou Charlotte, die als enige niet op Rocky zit, de volgende aflevering kunnen afvallen, tenzij ze bij de test andere keuzes gaat maken. Dat geldt overigens ook voor de andere kandidaten.

Online Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #269 Gepost op: 16-02-2021, 11:05:52 »
Charlotte is de mol
- Rocky staat er slecht voor met de Renéetunnel
- Splinter staat er slecht voor met de Rocky/Renéeverdenkingen
- Renée staat er beter voor, maar moet wel Charlotte boven Rocky kiezen, of spreiden zal zelfs volstaan

Splinter is de mol
- Rocky staat er slecht voor met de Renéetunnel
- Renée staat er slecht voor met de Rocky/Charlotteverdenkingen
- Charlotte staat er beter voor, maar moet wel Splinter boven Renée kiezen, of spreiden zal zelfs volstaan

In beide scenario's staat Rocky er heel slecht voor als ze geen vrijstelling pakt. Exit Rocky denk ik. Charlotte staat er heel goed voor. Het zou me heel erg verbazen als zij afvalt.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #270 Gepost op: 16-02-2021, 11:16:00 »
Charlotte is de mol
- Rocky staat er slecht voor met de Renéetunnel
- Splinter staat er slecht voor met de Rocky/Renéeverdenkingen
- Renée staat er beter voor, maar moet wel Charlotte boven Rocky kiezen, of spreiden zal zelfs volstaan

Splinter is de mol
- Rocky staat er slecht voor met de Renéetunnel
- Renée staat er slecht voor met de Rocky/Charlotteverdenkingen
- Charlotte staat er beter voor, maar moet wel Splinter boven Renée kiezen, of spreiden zal zelfs volstaan


Renée is de mol
- Rocky staat er heel goed voor met de Renéetunnel
- Splinter staat er redelijk goed voor met de Rocky/Renéeverdenkingen, Renée boven Rocky verkiezen zou helpen (en hij heeft twee jokers)
- Charlotte staat er slecht voor, tenzij ze stopt met spreiden en voor Renée kiest.

Rocky is de mol
- Splinter staat er redelijk goed voor met de Rocky/Renéeverdenkingen, Rocky boven Renée verkiezen zou helpen  (en hij heeft twee jokers)
- Renée staat er redelijk voor maar moet wel Rocky boven Charlotte kiezen, of spreiden kan zelfs volstaan
- Charlotte staat er minder goed voor, tenzij ze stopt met spreiden en voor Rocky kiest, wat een onverwachte ommezwaai zou zijn.

(en alle bovenstaande is alleen maar van toepassing indien er geen finalevrijstelling in het spel komt...)

Alle opties meenemend staan Rocky en Charlotte er even slecht voor. Als er geen troeven (anders dan de jokers van Splinter) in het spel komen dan zal de afvaller wel e.e.a. zeggen over wie de mol is.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #271 Gepost op: 16-02-2021, 11:29:07 »
Ik ga ervan uit dat er wel een finalevrijstelling in het spel komt.

Als Rocky kandidaat is zal ze die wel krijgen van Mol Charlotte. Ze is dan als enige echte Renée tunnelaar (zo wordt ze geframed) alleen onzeker als Renée de mol is. Ik bekijk het dus precies andersom.

edit: als Splinter de mol is zal Rocky ws afvallen. Dan mag Renée de vrijstelling hebben.

Als Rocky de mol is verwacht ik dat Charlotte de finalevrijstelling mag pakken.


Een plot twist dat de mol die juist pakt geloof ik nog niet in  :-\\
« Laatst bewerkt op: 16-02-2021, 13:33:13 door Amethyst »

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #272 Gepost op: 16-02-2021, 13:22:22 »
Hier een nieuwe invalshoek die tot op heden elk seizoen nog bleek te kloppen. Als de makers (na de opnames) een volgorde kiezen van kandidaten, komt het nooit voor dat ze alle finalisten kort na elkaar laten voorkomen in het rijtje.

Rocky is niet de afvaller. Het komt nooit voor dat in de leader vrijwel direct na elkaar alle finalisten voorbij komen:
1. Splinter, 2. Charlotte, 3. Remco, 4. Renee, enzovoorts
Dus grote kans dat Rocky die pas als 8e voorbijkomt een van de finalisten is.

Splinter is niet de afvaller. Het komt nooit voor dat in de gemonteerde groepsfoto die steeds aan het eind van de aflevering voorbij komt de finalisten vrijwel direct naast elkaar staan. Charlotte, Renee, Rocky staan (met Florentijn erbij) vlak bij elkaar. Dus Splniter die helemaal links staat is vermoedelijk een van de finalisten.

Nog een rijtje waarbij de volgorde pas na de opnames is bepaald door de makers:
Wanneer elke kandidaat zich voorstelt in aflevering 1. Ook daar komt het nooit voor dat de finalisten vlak na elkaar zichzelf voorstellen. Het wordt altijd afgewisseld met vroege afvallers.
1. Renee, 2. Marije, 3. Splinter, 4. Rocky,... enzovoorts
Hier valt Charlotte helemaal aan het eind van de rij, waardoor het aannemelijk is dat zij ook een finalist is. Dit laatste rijtje is iets minder zeker omdat dit ook kan worden gekozen op basis van iets kenmerkends wat in de aflevering gebeurt bij die persoon.

Grote kans dat afvalt: Renee
Kleine kans dat afvalt: Charlotte
Valt niet af: Splinter en Rocky.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #273 Gepost op: 16-02-2021, 13:57:38 »
Alle opties meenemend staan Rocky en Charlotte er even slecht voor. Als er geen troeven (anders dan de jokers van Splinter) in het spel komen dan zal de afvaller wel e.e.a. zeggen over wie de mol is.

De montage zal ongetwijfeld proberen rook te creeren door bijvoorbeeld de afvaller laten zeggen dat hij/zij toch echt een keuze moet maken nu en dan in het midden te laten wie de afvaller gekozen heeft. Dan kunnen we weer leuk met zijn allen discussieren over op wie de afvaller nou eigenlijk zat. Ik weet niet of we er veel mee op zullen schieten.

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #274 Gepost op: 16-02-2021, 14:39:03 »
Grote kans dat afvalt: Renee
Kleine kans dat afvalt: Charlotte
Valt niet af: Splinter en Rocky.

Op basis van jouw theorieën lijkt mij dit zeker mogelijk. Op de groepsfoto na elke aflevering komt het vaak voor dat een kandidaat links, in het midden en rechts staat. Dat lijkt te kloppen als Renee of anders Rocky gaat afvallen.

Ik ben ook bezig met een bepaalde theorie. Die zal ik zo posten in een ander topic.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #275 Gepost op: 16-02-2021, 21:35:44 »
Hier een nieuwe invalshoek die tot op heden elk seizoen nog bleek te kloppen. Als de makers (na de opnames) een volgorde kiezen van kandidaten, komt het nooit voor dat ze alle finalisten kort na elkaar laten voorkomen in het rijtje.

Rocky is niet de afvaller. Het komt nooit voor dat in de leader vrijwel direct na elkaar alle finalisten voorbij komen:
1. Splinter, 2. Charlotte, 3. Remco, 4. Renee, enzovoorts
Dus grote kans dat Rocky die pas als 8e voorbijkomt een van de finalisten is.

Splinter is niet de afvaller. Het komt nooit voor dat in de gemonteerde groepsfoto die steeds aan het eind van de aflevering voorbij komt de finalisten vrijwel direct naast elkaar staan. Charlotte, Renee, Rocky staan (met Florentijn erbij) vlak bij elkaar. Dus Splniter die helemaal links staat is vermoedelijk een van de finalisten.

Nog een rijtje waarbij de volgorde pas na de opnames is bepaald door de makers:
Wanneer elke kandidaat zich voorstelt in aflevering 1. Ook daar komt het nooit voor dat de finalisten vlak na elkaar zichzelf voorstellen. Het wordt altijd afgewisseld met vroege afvallers.
1. Renee, 2. Marije, 3. Splinter, 4. Rocky,... enzovoorts
Hier valt Charlotte helemaal aan het eind van de rij, waardoor het aannemelijk is dat zij ook een finalist is. Dit laatste rijtje is iets minder zeker omdat dit ook kan worden gekozen op basis van iets kenmerkends wat in de aflevering gebeurt bij die persoon.

Grote kans dat afvalt: Renee
Kleine kans dat afvalt: Charlotte
Valt niet af: Splinter en Rocky.
Ohwwwwwww ik hoop voor mijn pool zo erg dat je gelijk hebt!!! En dat Renee dus afvalt...

Dan heb ik namelijk nog steeds kans op een 100% score als het gaat om de laatste 4 vragen in de pool dit seizoen...

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #276 Gepost op: 16-02-2021, 22:14:50 »
De theorie dat de mol in aflevering 1 niet wordt genoemd/door de afvaller werd genoemd was ook van kracht van 2012 t/m Renaissance, maar gaat dit seizoen ook niet op. Ik zou hier dus niet al te zwaar aan tillen ;)

Verder was de mol sinds het casten van BN'ers (2005) t/m 2019 altijd een acteur/presentator/actrice/presentatrice, maar dat werd met Rob al doorbroken. Nog een voorbeeld dat zulke patronen wel degelijk ophouden ;)
« Laatst bewerkt op: 16-02-2021, 22:16:39 door Rinusoide »

Online Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #277 Gepost op: 16-02-2021, 22:15:41 »
Hoe vaak is de Mol de 1e in de leader?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #278 Gepost op: 16-02-2021, 22:42:50 »
Hoe vaak is de Mol de 1e in de leader?

Nog nooit vanaf 2008, wel winnaar, Tim, Rik, Art, en verliezer Tygo,Jochem, Liesbeth.
Maar ja, eens kan het de eerste keer zijn ;D

Online Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #279 Gepost op: 17-02-2021, 10:38:02 »
Ohwwwwwww ik hoop voor mijn pool zo erg dat je gelijk hebt!!! En dat Renee dus afvalt...


Dat gun ik de Renéetunnel niet. Die blijven zo hard koppig fout zitten dat ze dat maar tot de finale doen nu ;D ;D

Als Rocky afvalt blijven de verdenkingen in balans, dat zou mooi zijn.