Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken  (gelezen 18442 keer)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #60 Gepost op: 5-01-2021, 14:51:46 »
Wellicht waren niet alle stukken even lang... of zat er in sommige stukken een helling/afdaling?
Dat zou ook een verklaring kunnen zijn voor het verschil in tijden

Google Maps, in combinatie met het locatie topic, geeft antwoord. Ik heb alle routes ingevuld en de route ingevuld (op wandelen, want fietsen is niet ondersteund in dat gedeelte van de Tsjechische Google Maps). Dit levert het volgende op:

Duo 1 (Erik & Joshua): 2.5 km, 8m omhoog, 0m omlaag (geschatte wandeltijd: 30 min)
Duo 2 (Charlotte & Marije): 1.8 km, 4m omhoog, 0m omlaag (geschatte wandeltijd: 22 min)
Duo 3 (Lakshmi & Splinter): 3.2 km, 17m omhoog, 4m omlaag (geschatte wandeltijd: 39 min)
Duo 4 (Renee & Rocky): 2.2 km, 7m omhoog, 3m omlaag (geschatte wandeltijd: 27 min)
Duo 5 (Remco & Florentijn): 4.4 km, 97m omhoog, 22m omlaag (geschatte wandeltijd: 58 min)
Totaal: 14.1km, 133m omhoog, 29m omlaag (geschatte wandeltijd: 2 uur 56 min)

Om dit af te leggen in 1 uur is de vereiste gemiddelde snelheid 14.1 km/uur en moet de groep 3x sneller dan de gemiddelde wandelsnelheid zijn (goed te doen, maar er gaat tijd verloren met de bordjes en wisselen). Als we de wandeltijd als verdeelsleutel nemen, zou de geschatte tijd moeten zijn:

Duo 1 (Erik & Joshua): 10 minuten, werkelijke tijd: 14 minuten
Duo 2 (Charlotte & Marije): 8 minuten (cum: 18 minuten), werkelijke tijd onbekend
Duo 3 (Lakshmi & Splinter): 13 minuten (cum: 31 minuten), werkelijke tijd onbekend
Duo 4 (Renee & Rocky): 9 minuten (cum: 40 minuten), werkelijke tijd: 43 minuten cumulatief
Duo 5 (Remco & Florentijn): 20 minuten (cum: 1 uur)

Duo 1 is dus verdacht langzaam (al kost dat maar 4 minuten). Duo's 2-5 doen er ongeveer zo lang over als je zou verwachten. (Duo 2-4 duurt 29 minuten, terwijl verwachtte tijd 30 minuten is, de fietstocht van duo 5 duurt 16 minuten (zonder de 1 minuut invultijd aan het einde) terwijl de verwachtte tijd 20 minuten is.)

Edit: aanpassing afronding en toevoeging werkelijke tijd.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2021, 15:09:27 door Leendert »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #61 Gepost op: 5-01-2021, 15:01:05 »
Mooi overzicht. Echter, ik reken dan eens met de gemiddelde snelheid.

Duo 1: 15 km/u
Duo 2: 13,5 km/u
Duo 3: 13,71 km/u
Duo 4: 14,66 km/u
Duo 5: 13,89 km/u

Duo 2 tot en met 5 zitten maximaal 1,1 kilometer per uur uit elkaar. Dat vind ik nogal meevallen. Het eerste duo is sneller, maar heeft ook een overlegmoment minder dan de rest. Ik zie in de gemiddelde snelheden daarom niet zoveel onregelmatigheid.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #62 Gepost op: 5-01-2021, 16:41:04 »
Je kunt er allerlei berekeningen op nahouden, maar uit de beelden maak ik op dat Erik de boel in de eerste etappe vertraagt. Omdat de antwoorden bijna helemaal correct waren denk ik niet dat het fout doorgeven van de informatie hier een molactie was. Dat ze aan het eind precies één minuut over hadden, dat vind ik interessanter. Ook de zwarte bordjes vallen mij in deze opdracht op; Erik heet van zijn achternaam De Zwart.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #63 Gepost op: 5-01-2021, 16:55:16 »
Maar het waren donkergroene bordjes, volgens Charlotte en Marije...

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #64 Gepost op: 5-01-2021, 17:03:20 »
Maar het waren donkergroene bordjes, volgens Charlotte en Marije...
Ik zeg dat het zwart is. En het schoolbord ook.

Update:
Het is interessant waarom Charlotte denkt dat ze moeten letten op donkergroene bordjes. Dat zal dan het voorgaande team beweerd hebben of zo.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2021, 17:36:04 door Avogadro »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #65 Gepost op: 5-01-2021, 17:23:28 »
In deze opdracht maken niet alle bordjes een verschil. Ik vond het dan ook onverdacht van Joshua om langs een bordje te fietsen dat er niet toe deed. Het is onlogisch om jezelf verdacht te maken als de actie geen effect had. Erik is hier dan licht verdacht.

Het lijkt me een goede actie van Marije om de informatie te bundelen. Hierdoor kan alles beter worden onthouden. Waar de opdracht uiteindelijk om draaide, het wel/niet mol willen zijn, is ook een vraag waarbij er gebundeld kon worden. Ik denk dat het een goede bijdrage had op het eindresultaat.

Ik vind het jammer dat de montage heel snel aan Lakshmi, Splinter, Renée en Rocky voorbijgaat.

Florentijn heeft in deze opdracht de verdachtste acties vanwege zijn sleutelpositie, het voorstel om terug te fietsen en een fout antwoord te geven dat €100 verschil maakte.

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #66 Gepost op: 6-01-2021, 13:29:08 »
Google Maps, in combinatie met het locatie topic, geeft antwoord.
Duo 1 (Erik & Joshua): 2.5 km
Duo 2 (Charlotte & Marije): 1.8 km
Duo 3 (Lakshmi & Splinter): 3.2 km
Duo 4 (Renee & Rocky): 2.2 km
Duo 5 (Remco & Florentijn): 4.4 km
Totaal: 14.1km

Dankjewel voor deze info.

Ik heb een ander verder doorgerekend en kom tot een verrassende conclusie.

De gemiddelde fietssnelheid van het hele parcours is bijna 19 km per uur. Dat wordt deze afstand in 45 minuten gefietst.

Daarnaast is er stilstand om de bordjes langs de weg te lezen, en voor de overdracht van informatie op de locaties aan het volgende duo. Daarvoor is dan nog 15 minuten beschikbaar.
Nu komt het:
Het eerste duo stopt bij 5 bordjes, en moet informatie over 5 bordjes doorgeven. Dat zijn 10 tijdseenheden bij elkaar.
Het tweede duo stopt bij 5 bordje en moet informatie over 10 bordjes doorgeven. Dat zijn 15 tijdseenheden.
Enzovoort, enzovoort.
Naar rato van deze tijdseenheden kan een gemiddeld tijdsnorm per duo worden vastgesteld voor de tijd dat er niet gefietst wordt.

Voor het eerste duo Erik en Joshua is de totale tijdsoverschrijding het hoogste. Zij hadden 8,0 minuten over het fietsen moeten doen en naar rato 1,2 minuut voor het lezen van de bordjes en de overdracht. Totaal 9,2 minuten.

In werkelijkheid was hun tijd 14 minuten. Een overschrijding van bijna 5 minuten.

Het lijkt er dus sterk op dat de mol in dit eerste duo voor vertraging heeft gezorgd, met als doel het mislukken van de opdracht door tijdsoverschrijding.

In eerste instantie (no pun intended) lijkt het erop dat Erik schuldig is aan de vertraging door langzaam te fietsen. Althans zo wordt het in beeld gebracht.
Maar bij nadere analyse kan worden uitgerekend dat wanneer er 5 km per uur langzamer is gereden dan de norm er 3 minuten langer over wordt gedaan. Dat verklaart niet de totale 5 minuten overschrijding.
Bovendien weten we niet of Erik 5 km per uur langzamer heeft gereden. Dat lijkt me wat veel.

Dus moet de conclusie zijn dat er ook te veel tijd is verloren door te lang stil te staan bij de bordjes.

In dat geval zou ook Joshua een verdachte rol kunnen hebben gespeeld.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #67 Gepost op: 7-01-2021, 15:16:59 »
Erik is hier ook de oudste, maar goed, ik ga akkoord dat hij hier in deze opdracht net het meest mols is.

Het kan ook dat de partner het de mol bijna onmogelijk heeft gemaakt. Mol maar eens met een Marije langs je...

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #68 Gepost op: 8-01-2021, 17:53:20 »
Het bundelen van informatie, zoals Marije voorstelt, lijkt verstandig maar is het in dit spel zelden. Het is eigenlijk not done om bepaalde informatie bij een persoon te concentreren, of dat nu de mol of een kandidaat is.

Uiteindelijk hebben ze het trouwens wonderbaarlijk goed gedaan.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #69 Gepost op: 9-01-2021, 14:39:46 »
(...) Als we de wandeltijd als verdeelsleutel nemen, zou de geschatte tijd moeten zijn:

Duo 1 (Erik & Joshua): 10 minuten, werkelijke tijd: 14 minuten
Duo 2 (Charlotte & Marije): 8 minuten (cum: 18 minuten), werkelijke tijd onbekend
Duo 3 (Lakshmi & Splinter): 13 minuten (cum: 31 minuten), werkelijke tijd onbekend
Duo 4 (Renee & Rocky): 9 minuten (cum: 40 minuten), werkelijke tijd: 43 minuten cumulatief
Duo 5 (Remco & Florentijn): 20 minuten (cum: 1 uur)

Duo 1 is dus verdacht langzaam (al kost dat maar 4 minuten). Duo's 2-5 doen er ongeveer zo lang over als je zou verwachten. (Duo 2-4 duurt 29 minuten, terwijl verwachtte tijd 30 minuten is, de fietstocht van duo 5 duurt 16 minuten (zonder de 1 minuut invultijd aan het einde) terwijl de verwachtte tijd 20 minuten is.) (...)

Tijdens de voorbespreking zien we op de kaart dat er per duo een aantal fietsminuten staat. Dit is helaas niet erg scherp, maar als je goed kijkt zie je dat het laatste duo 17 minuten de tijd heeft. Als we dat van de totaaltijd van 45 minuten afhalen blijven er 28 minuten over, gedeeld door vier duo's is 7 minuten per duo. Het zou ook 2x6 en 2x8 kunnen zijn, maar het zal hoe dan ook aardig bij elkaar in de buurt zitten.



Erik en Joshua
Vertrekken met 60 minuten op de klok. Komen bij het volgende duo aan met 46:40 op de klok. Totaaltijd 13:20 minuten.

Charlotte en Marije
Vertrekken met nog 46:40 minuten op de klok. Komen aan met 39:00 minuten op de klok. Totaaltijd 7:40 minuten.

Splinter en Lakshmi / Rocky en Renée

Onbekend, maar uitgaande van de resttijd van het laatste duo (ongeveer 17:17 minuten op de klok, 1 minuut over op het eind) hebben beide duo's er gemiddeld 6:23 minuten over gedaan.

Remco en Florentijn
Vertrekken met 17:17 minuten op de klok. Komen aan met nog 1 minuut te gaan. Totaaltijd 16:17 minuten. Dat is binnen de tijd van 17 minuten die stond voor hun deel van de route.

Wat viel op?
Vooral Erik. Joshua wilde sneller, maar Erik wilde daar niets van weten. Stopte bij alle bordjes en nam dan uitgebreid de tijd om alle informatie nog eens op te sommen. Joshua fietste een bordje voorbij, maar stopte verder overal en had duidelijk meer haast. Uiteindelijk erg lang gedaan over hun deel van de route. Joshua deed de overdracht, maar Erik vulde aan en bleef maar tegen Charlotte en Marije praten, zelfs toen die al wegfietsten.

Charlotte en Marije deden eigenlijk alles goed. Slim de informatie gebundeld. Ook bij Splinter/Lakshmi en Rocky/Renée ogenschijnlijk goede informatie-overdracht. Florentijn wel opvallend. Remco herhaalde tijdens het fietsen de informatie, maar Florentijn praatte maar zwakjes mee. Fietsen allerlei borden voorbij. Florentijn wilde verder terug voor de gemiste bordjes, maar dat wilde Remco niet.

Erik en Florentijn lijken in deze opdracht het meest mols.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2021, 14:41:28 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #70 Gepost op: 9-01-2021, 14:53:55 »
[quote

Wat viel op?
Vooral Erik. Joshua wilde sneller, maar Erik wilde daar niets van weten. Stopte bij alle bordjes en nam dan uitgebreid de tijd om alle informatie nog eens op te sommen. Joshua fietste een bordje voorbij, maar stopte verder overal en had duidelijk meer haast. Uiteindelijk erg lang gedaan over hun deel van de route. Joshua deed de overdracht, maar Erik vulde aan en bleef maar tegen Charlotte en Marije praten, zelfs toen die al wegfietsten.

[/quote]

Kijk uit. Niets is wat het lijkt.
We zien maar een paar beelden van wat er is gebeurd tijdens de rit van Erik en Joshua.
Het kan zo gemonteerd zijn dat alle schuld van de vertraging door Erik lijkt te zijn veroorzaakt. Terwijl in werkelijkheid Joshua de boosdoener is.

Opmerkelijk is dat volgens de biecht van Joshua hij er voor heeft gezorgd om als eerste te mogen starten, zogenaamd vanwege een slecht geheugen.
Dat vind ik ongeloofwaardig.
Het is meer waarschijnlijk dat hij als mol de strategisch beste positie wilde om de opdracht te laten mislukken door tijdsoverschrijding.

De mol weet waarschijnlijk  als enige dat de opdracht eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is, omdat alleen maar telt wie wel of niet de mol wilde zijn.
De juiste antwoorden op die vragen kunnen gegokt worden, waardoor geld in de pot komt.

De enige tactiek van de mol is daarom ervoor te zorgen dat de groep te laat komt. Dan wordt er niets verdiend.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #71 Gepost op: 9-01-2021, 17:39:49 »
In dat geval is Florentijn al een stuk minder verdacht. Je zou verwachten dat hij dan veel meer zou vertragen. Hij wil wel verder terugfietsen voor de gemiste bordjes dan Remco, maar dat is het ook wel. Als hij tijd wilde rekken was hij wel bij elk bordje rustig gestopt. Of had hij er aan het eind nog een paar foute antwoorden doorgedrukt. Dat gebeurde niet.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #72 Gepost op: 11-01-2021, 22:33:38 »
Toch nog even gestoeid met dit wel/niet verhaaal..

waarom staat er overal 'in eerste instantie' bij?
waarom wordt er gevarieerd met de zinsopbouw?
waarom zien we niet alle bordjes?

Ik denk dat dit er voor moet zorgen dat we maar een paar regels overhouden.

We nemen de bordjes die er WEL waren, en de WEL bordjes en we halen 'in eerste instantie' uit de zin.

Als je dan de 3e letter neemt (omdat WEL 3 letters heeft..) krijg je de volgende letters

M M O L


Een hint naar Marije?


Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #73 Gepost op: 12-01-2021, 07:45:23 »
Toch nog even gestoeid met dit wel/niet verhaaal..

waarom staat er overal 'in eerste instantie' bij?
waarom wordt er gevarieerd met de zinsopbouw?
waarom zien we niet alle bordjes?

Ik denk dat dit er voor moet zorgen dat we maar een paar regels overhouden.

We nemen de bordjes die er WEL waren, en de WEL bordjes en we halen 'in eerste instantie' uit de zin.

Als je dan de 3e letter neemt (omdat WEL 3 letters heeft..) krijg je de volgende letters

M M O L


Een hint naar Marije?

Interessant, maar ik vind hem wel een beetje te vaag.  Het 'in eerste instantie' zit volgens mij in de zin omdat je anders meteen de helft van de deelnemers kunt wegstrepen.  Het is in mijn ogen dus bedoeld om niemand uit te sluiten.  Om deze reden vind ik het dus niet logisch om "in eerste instantie" over te slaan in jouw puzzel. 

Als het wel een hint blijkt dan vind ik hem heel knap gevonden ::ok::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2021, 14:55:58 »
Nog even gezocht naar de fragmentatie waar Remco zich over beklaagt. Dat moet gaan over wie de Mol wèl wilden zijn, want wie het niet wilden zijn werd in koppel 4 gewoon gebundeld aangeleverd door Rocky (nl. Rocky en Charlotte).
De fragmentatie is in elk geval niet op volgorde van gevonden bordje. Want Rocky begint bij Lakshmi, en die werd gevonden in koppel 2. Remco was al gevonden in koppel 1. Dus als er gefragmenteerd is, moet er anders zijn geclusterd. Geen idee hoe.
 
Wie hadden er gelegenheid?
- koppel 2: Marije doet de overdracht, en bundelt. Maar Charlotte kan die bundeling nog uit elkaar getrokken hebben.
- koppel 3: Lakshmi repeteert (samen met Splinter), en doet dat gebundeld. Wijst erop dat de bundeling op dat moment nog niet uit elkaar is getrokken. Overdracht naar koppel 4 is weinig van te zien.
- koppel 4: geluid wordt weggedraaid nadat Rocky begint met Lakshmi. Zij gaat niet door met een andere naam, maar begint een uitleg. Of Renée daar ook nog wat te zeggen over heeft, of dat daarvoor al had gedaan, is niet te zien.

Het verdachtst hier vind ik Splinter, Rocky en Renée. Als de bundeling weer uit elkaar getrokken is, en dat het koppel 5 moeilijker heeft gemaakt, passen zij het best bij de beelden die we krijgen.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2021, 15:00:14 door Molest »

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #75 Gepost op: 3-02-2021, 12:23:54 »
Hmmm. Er ontbreekt nog een variant!
Wilde .... in eerste instantie de Mol wel zijn??
Aangezien Rocky NIET de Mol wilde zijn IN EERSTE INSTANTIE is ze dat misschien nu wel?  ::vergroot::

Of
De mol wilde wel in eerste instantie Rocky zijn ('mezelf blijven)

Rookie Rocky wilde in eerste instantie  niet als mol neergezet maar wel als Rocky.

Doordenker::

Eerste instantie (klinkt als) Eerste instant (Gelijk) zie. Eerste shot van seizoen is groen blaadje dat zich gaandeweg ontpopt en als vlinder de vleugels uitslaat. 'groeien in het spel'

Zou ook verklaren waarom zo weinig Molse Rocky acties in eerste afleveringen.

Geen enkel bewijs dat dit klopt...ik hou wel van leuke woordspelletjes zoals. Anagram moltainbiken ik ben anti mol.
Past toch perfect bij Rocky in eerste aflevering(en)?



Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #76 Gepost op: 5-02-2021, 13:37:41 »
Zei Splinter niet, net als Remco, gelijk dat ze niet voor alles of niets moesten gaan? Onmols.

EDIT: Dit is het volledige gesprek:
Splinter leest het kaartje voor: Als alle tien de vragen goed zijn...
Renée ertussendoor: Maar dan moeten we misschien...
Splinter: ...hebben we 2000 euro. Maar dat is wel echt een fucking groot risico.
Renée: Dit vind ik een groot risico.
Remco: Ik zou zéker niet voor alles of niets gaan.
Splinter: Nee, ik zou ook voor elke vraag 100 euro gaan.
Marije (?): Ik ook.
Renée: Ik ook.
Renée: Is iedereen het daar mee eens?
Marije: We hebben nog maar één groepsopdracht gedaan met elkaar!
Joshua: Ja, mee eens.
Overgang naar de biecht van Rocky.

Even een mooie reminder dat Splinter en Renée hier de sleutelfiguren zijn om niet voor alles of niets te gaan.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #77 Gepost op: 5-02-2021, 13:43:19 »
Klopt. Maar vind ik niet per se onmols. Als Splinter de Mol is denk ik dat zijn strategie in aflevering 1 was om zich te profileren als kandidaat. (Die bij het lasergamen ook een klein beetje geld pakte en verstandig riep dat ze moesten overleven en geen extra riscio moesten nemen.) De leiding nemen in niet voor alles of niets gaan past daarbij. (En tegelijkertijd kan je achteraf als Mol zeggen: ha, dat was sowieso al 1000 euro minder te verdienen. Ook al is dat een beetje flauw.)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #78 Gepost op: 5-02-2021, 13:56:51 »
En daar ging die biecht van Rocky dan weer over, over de voorzichtigheid van de kandidaten, omdat ze voor 100 euro per persoon kozen.

Online Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Moltainbiken
« Reactie #79 Gepost op: 5-02-2021, 15:41:27 »
Maar.....alle relevante informatie komt wel bij het laatste duo, behalve het bordje dat ze zelf gemist hebben. Remco en Florentijn zijn echter niet de mol.

De relevante informatie gaat over wie in eerste instantie wel of niet de mol wilde zijn. Per duo 2 bordjes met relevante informatie. Duo 2 had info van vier relevante bordjes De montage laat alleen de irrelevante info zien die door Marije wordt doorgegeven, Charlotte geeft volgens de montage niets door.

De info van de vier bordjes is  bij Splinter en Lakshmi (duo 3) terecht  gekomen. Splinter herhaalt deze info namelijk tijdens de fietstocht. Splinter en Lakshmi geven ook in de montage alleen irrelevante info door.

Tijdens de fietstocht van duo 4, Renée en Rocky, is er geknipt in de montage als ze bespreken wie de mol wilde zijn. Rocky noemt wel dat Remco  de mol wilde zijn net als Splinter. Bij de overdracht zeggen Renee en Rocky dat Rocky en Charlotte in eerste instantie niet de mol wilden zijn. Als Renée gaat vertellen wie er wel de mol wilden zijn horen we Rocky nog Lakshmi zeggen maar vervolgens zit er weer een knip.

Het laatste duo vindt het bordje van Marije en  herhalen  dan Lakshmi nog eens maar daarna zit er weer een knip.

Kortom alle juiste info is bij het laatste duo gekomen maar de montage maakt de duo's Marije/ Charlotte, Splinter/Lakshmi, Rocky/Renée verdacht, Schieten we dus niets mee op ::rofl::