Auteur Topic: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan  (gelezen 25813 keer)

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #160 Gepost op: 25-02-2021, 21:43:30 »
Citaat
(Rocky kan dit ook doorgegeven hebben)
We weten dat Rocky in ieder geval de 5 correcte heeft doorgegeven. Dus dan zou ze 7 wissels moeten hebben doorgegeven. Dit zou dan zeker door Renee en Splinter opgemerkt worden.

De logische verklaring is dan dat Renee al dan niet expres 2 extra wissels heeft uitgevoerd. Als Renee de mol zou zijn, zou het voor haar veiliger zijn om een foute code aan Rocky door te geven. Bij het uitvoeren van 2 extra wissels, loop je het risico gezien te worden door de persoon op de toren.

Er is ook nog de mogelijkheid dat we hier te maken hebben met een nepmollende kandidaat. Dit zou Renee kunnen zijn, die zich wou laten betrappen door Splinter als laatste zetje. Of het was Splinter.

We weten dat Splinter twijfelde tussen Renee en Rocky. De avond daarvoor (afl 7) zat hij met Charlotte op een kamer. Is hier een bondje ontstaan dat heeft afgesproken om hun kansen te vergroten te gaan nepmollen. Op het moment dat Splinter zijn wissels telt lijkt hij na tot vier te zijn gekomen nog wat te mompelen (zijn lippen bewegen nog langer). Vervolgens beaamt hij de 4 wissels van Charlotte, met een twijfelende 'ja'. Verklaart ook het moment na de executie, waarbij Soplinter naar Charlotte wijst 'nu heb ik je door'.

Na mislukken van de puzzel ben ik ben er trouwens uit ;)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #161 Gepost op: 25-02-2021, 21:51:46 »
In 4 wissels verplaatsen 8 puzzelstukjes van plaats. 1 puzzelstuk (D3) is nooit verplaats en E2 is 2x verplaatst.  Bij wissel D4-C4 zouden er nog 4 puzzelstukken verplaats moeten worden als alles volgens de lijstjes verwisseld zou zijn, er volgen immers nog 2 wissels.

1. De wissel D2 → C1 lijkt niet te zijn uitgevoerd maar C1 is wel verwisseld ( met D1)
2. D2 is ook verwisseld (met E2) E2 was in de eerste vlucht al voor de 1e maal gewisseld.
3. De vierde wissel D1 → D3 zien we niet op beeld uitgevoerd worden. D1 is echter wel verwisseld met C1.  (zie onder 1)
4. D3 is nooit verplaatst.

Er is nog een andere mogelijkheid:
1. De wissel B3-E2 is niet correct uitgevoerd. Buiten beeld corrigeert Renee dit onterecht naar B3-D2 (misschien omdat ze bij nader inzien toch iets anders dacht gehoord te hebben).
2. Splinter ziet dat de wissel wordt teruggedraaid, maar niet de foute correctie van Renee. Splinter besluit bij de start van zijn beurt alsnog de wissel B3-E2 uit te voeren.
3. De eerste wissel van Charlotte wordt verkeerd door Splinter verstaan (misschien bewust verkeerd doorgegeven) en Splinter wisselt C1 en D1.
4. De montage snijdt dit er allemaal uit omdat ze weten dat in deze montage Renee extra verdacht overkomt (zeker nadat Splinter afvalt).

Ik denk het zelf eigenlijk niet, maar ik kom de Charlottetunnel graag even te hulp.

Online Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #162 Gepost op: 25-02-2021, 21:52:17 »
@Moedermol, ik ben het met je eens dat er heel veel open einden zitten aan deze opdracht. Wat mij wel dwars blijft zitten is dit. Je geloofde met mij dat Splinter maar 4 wissels heeft uitgevoerd. Hiermee kunnen maximaal 8 puzzelstukken van plaats verwisselen. Hoe verklaar je dan dat er 9 puzzelstukken van plaats zijn verwisseld na de 5 correcte wissels van vlucht 1? Dan moet toch minimaal 1 extra puzzelstuk van plaats zijn gewisseld door Renée tijdens vlucht 1?
Nee, heb ik ook (nog) geen verklaring voor.  ::rofl::
Feit is wel dat in vlucht 2 de 2 puzzelstukken van de eerste wissel, die in de paniek verloren ging, wèl (fout) gewisseld zijn  en dat één puzzelstuk van de  vierde wissel niet is gewisseld. Bovendien zien we niet in de montage wat hier is gebeurd. Bij deze laatste wissel kan Renée niet  betrokken zijn geweest.

We zien de wissels die  Renée uitvoert ook niet volledig in de montage maar deze zijn wel juist uitgevoerd. Verder is de montage (op 3 correcte wissels na) bij Splinter ook héél onduidelijk. Kortom het is zo gemonteerd dat we hier niet uitkomen maar dat had ik eigenlijk al meteen geconstateerd.  ::rofl::

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #163 Gepost op: 25-02-2021, 22:01:29 »
Na mislukken van de puzzel ben ik ben er trouwens uit ;)
::rofl::
Dat zou ook verklaren waarom Rik zijn handen zo raar in zijn broekzak heeft. Een aanwijzing! Ik leen het plaatje uit het Onderschriften topic.

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #164 Gepost op: 25-02-2021, 22:14:04 »
Citaat
Dat zou ook verklaren waarom Rik zijn handen zo raar in zijn broekzak heeft. Een aanwijzing!
Scherp! Dat kan bijna niet mis.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #165 Gepost op: 25-02-2021, 23:06:26 »
Er is ook nog de mogelijkheid dat we hier te maken hebben met een nepmollende kandidaat.
Wat ik al schreef in de #knuppel #hoenderhok post

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #166 Gepost op: 26-02-2021, 00:14:45 »
En stel dat Renée inderdaad de nepmollende kandidaat is, is het vanuit de regie ook wel weer logisch dat duidelijk is dat Charlotte 4 wissels doorgaf. Hierdoor denken de zoekende molloten logischerwijs dat de verkeerde wissels niet van Charlotte kunnen zijn. Is ze minder verdacht én vergeet men ook nog eens de andere molactie: het niet doorgeven van de vijfde code waardoor de opdracht hoe dan ook nooit zou kunnen slagen. Zo zit mooi een groot deel fout in de finale, terwijl het wel duidelijk in beeld was.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #167 Gepost op: 26-02-2021, 00:26:52 »
En zoals gebleken is kostte zo'n nep-mol actie geen geld want de Mol zorgt er wel voor dat er een foutje wordt gemaakt in vlucht 2. En nogmaals, kandidaat Renée hoefde bij de test daardoor niet op één paard te gokken omdat de rest toch wel voluit op haar ging zitten. Zo kan het ook.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2021, 00:30:13 door MartinJ »

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #168 Gepost op: 26-02-2021, 01:18:31 »
En zoals gebleken is kostte zo'n nep-mol actie geen geld want de Mol zorgt er wel voor dat er een foutje wordt gemaakt in vlucht 2. En nogmaals, kandidaat Renée hoefde bij de test daardoor niet op één paard te gokken omdat de rest toch wel voluit op haar ging zitten. Zo kan het ook.

Nepmollen? Volgens mij bekijken we het nu te veel van onze kant, de kant van de tv-kijker.

Waarom zou Renée moeten nepmollen als iedereen toch al op haar zit? Als ze zou nepmollen, is dat eigenlijk niet voor Splinter en Charlotte te achterhalen (want die weten niet wat er doorgegeven wordt door Rocky en wat gewisseld door Renée). Het nepmollen zou ze dan puur voor Rocky doen, maar Rocky ziet de puzzel pas weer aan het einde na de tweede wisseling en daar gaat behoorlijk wat tijd overheen en daarnaast heeft ze geen idee wat er in de tweede groep gezegd/gewisseld is.
Wij gaan er wel van uit dat de kandidaten elkaar kunnen controleren, maar wij hebben hier uren naar gekeken en weten daardoor vrij aardig hoe alle puzzelstukjes verplaatst zijn. Dat de kandidaten die daar na afloop staan dat net zo goed in hun hoofd hebben zitten, lijkt mij onwaarschijnlijk of ze moeten allemaal een fotografisch geheugen hebben. Wat het ook nog eens lastiger maakt is dat de echte puzzel in spiegelbeeld staat wat de wisselingen volgen nog lastiger maakt.
Dus ik durf best te zeggen dat nepmollen hier weinig zin lijkt te hebben.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #169 Gepost op: 26-02-2021, 01:47:06 »
Splinter kon haar zien vanaf de toren. Een nepmolactie door in zijn gezichtsveld een extra zet te doen, zou de laatste nagel in zijn doodskist geweest kunnen zijn.
Ze had geen reden om dat, als kandidate, na te laten, ze kon weten dat de echte mol het in het tweede gedeelte toch al zou verzieken. En ze is er sluw genoeg voor.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2021, 01:49:00 door molecula »

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #170 Gepost op: 26-02-2021, 07:36:55 »
Splinter kon haar zien vanaf de toren. Een nepmolactie door in zijn gezichtsveld een extra zet te doen, zou de laatste nagel in zijn doodskist geweest kunnen zijn.
Ze had geen reden om dat, als kandidate, na te laten, ze kon weten dat de echte mol het in het tweede gedeelte toch al zou verzieken. En ze is er sluw genoeg voor.

Dan heeft splinter net zo goed lopen nepmollen naar Renee. We hebben hem stukken zien pakken en schuiven die fout leken, maar aan het einde toch goed lagen. Voor Renee zou het eruit gezien hebben dat hij meer dan 4 zetten gedaaan heeft (dat klopt hij heeft er 5 gedaan; wisseling 9 twee keer). Maar van Splinter hebben we al gehoord dat je de persoon aan het bord alleen ziet bewegen, de specifieke zetten zijn niet te zien. Zodra het bewegen stopt is de zet dus kennelijk gedaan. Hoe er dan verschoven is, is dan toch niet helemaal duidelijk.

De wisseling van B3 naar E2 zien we niet helemaal en kan in het volgende scenario gemakkeljk als 1 zet worden opgevat. We zien dat Renee B3 pakt. In het volgende shot verplaatst ze E2 naar B3, terwijl B3 half op C2 en half op D2 ligt (de onderkant van B3 ligt tegen het knopje van D2). B3 ligt zo strategisch half op D2 dat ze B3 alleen naar maar naar zich toe hoeft trekken om D2 op de plek van E2 te krijgen. E2 kan dan weer terug geschoven. Voor Splinter zal dit er dan echt niet uitgezien hebben als twee wisselingen, maar slechts eentje. Dus dan heb je niets aan je nepmolactie, want wordt slechts heel erg lastig ontdekt.
Het is slechts een mogelijkheid natuurlijk, want het shot dat we haar B3 zien plaatsen op het vak van E2 komt niet in beeld, dus welke wisseling daadwerkelijk plaats gevonden heeft weten we niet.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #171 Gepost op: 26-02-2021, 08:59:55 »
De wisseling van B3 naar E2 zien we niet helemaal en kan in het volgende scenario gemakkeljk als 1 zet worden opgevat. We zien dat Renee B3 pakt. In het volgende shot verplaatst ze E2 naar B3, terwijl B3 half op C2 en half op D2 ligt (de onderkant van B3 ligt tegen het knopje van D2). B3 ligt zo strategisch half op D2 dat ze B3 alleen naar maar naar zich toe hoeft trekken om D2 op de plek van E2 te krijgen. E2 kan dan weer terug geschoven. Voor Splinter zal dit er dan echt niet uitgezien hebben als twee wisselingen, maar slechts eentje. Dus dan heb je niets aan je nepmolactie, want wordt slechts heel erg lastig ontdekt.
Het is slechts een mogelijkheid natuurlijk, want het shot dat we haar B3 zien plaatsen op het vak van E2 komt niet in beeld, dus welke wisseling daadwerkelijk plaats gevonden heeft weten we niet.

Een driehoekswissel tussen E2, D2 en B3 is dus heel goed mogelijk en kan ook zonder dat Splinter er goed zicht op heeft. Met zo’n driehoekswissel is de opdracht dan al mislukt, dus de mol hoeft daarna niets meer te doen. Dan is er nog geen verklaring voor de wissel D1-C1, maar het kan zijn dat dat de verkeerd verstane eerste wissel van Charlotte is (zoals Moedermol suggereerde).

Een driehoekswissel (of een dubbele wissel waar maar één wissel is doorgegeven) is een bewuste fout. Ik ben het eens dat dit geen nepmollen kan zijn. Splinter kan Renee weliswaar zien, maar hij staat ver weg en kan niet precies zien welke stukken Renee verplaatst. Aan het eind blijkt weliswaar dat het fout is gegaan, maar de kandidaten hebben niet zoals wij de puzzel van het begin en van het eind precies opgeschreven en geanalyseerd. De kandidaten kunnen dus niet achterhalen wie de fout heeft gemaakt.

Charlotte maakt ook fouten bij het doorgeven, maar dat zijn fouten die niet expres gedaan hoeven te zijn. Per ongeluk niet goed verstaan is heel goed mogelijk. Nepmollen lijkt me ook hier niet waarschijnlijk (want het is niet controleerbaar, dus je valt niet door de mand). Maar het hoeven hier geen bewuste fouten te zijn.

Ik blijf erbij dat het enige scenario dat ik zie waarbij Renee niet de mol is, is als ze B3 met D2 heeft verwisseld (ze besluit bijvoorbeeld net na het schot afloopt dat Rocky toch D2 in plaats van E2 zei) en dat Splinter denkt dat de wissel niet is uitgevoerd en bij de start van zijn beurt alsnog B3 en E2 verwisselt. De eerste code van Charlotte komt dan verkeerd door als C1-D1 (zoals Moedermol suggereerde) en dan kloppen de shots met de eindtoestand. Dat lijkt me niet een heel waarschijnlijk scenario, maar dat zou op zich nog steeds kunnen en in dat scenario hoeft Renee niet de mol te zijn, want het kan een eerlijke fout zijn.

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #172 Gepost op: 26-02-2021, 09:33:08 »
Ik heb ook nog met het idee gezeten dat de regie tijdens het ruilen van Splinter en Rocky die 2 wissels heeft gedaan om ons molloten dwars te zitten. Dat kon dan na de beurt van Splinter weer ongedaan gemaakt worden met 2 wissels (A1 - E1 en D2 -D3).

Aangezien deze opdracht gegarandeerd zou mislukken is het ook nog mogelijk dat de regie tijdens de beurt van Renee zag dat hun hint niet goed lag. En dat zijn handje ook wel op een rare plek zat. Toch maar even aangepast :D.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2021, 09:44:54 door Ronaldanius »

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #173 Gepost op: 26-02-2021, 09:39:47 »
En houd er ook rekening mee dat Charlotte het zaakje zelf kan hebben aangepast na haar vlucht. De opdracht was afgelopen, maar zij moest nog landen, dus het is niet gezegd dat de anderen al die tijd daar moesten staan wachten. Opnames duren altijd lang, dus daar kan best nog een uur tussen hebben gezeten.

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #174 Gepost op: 26-02-2021, 10:03:44 »
En houd er ook rekening mee dat Charlotte het zaakje zelf kan hebben aangepast na haar vlucht. De opdracht was afgelopen, maar zij moest nog landen, dus het is niet gezegd dat de anderen al die tijd daar moesten staan wachten. Opnames duren altijd lang, dus daar kan best nog een uur tussen hebben gezeten.
Precies. Dan moest ze als mol dus bijv alleen maar aansturen op het als laatste in het vliegtuig zitten. En daar lijkt het inderdaad wel op. Best subtiel toch? Bij aankomst superenthousiast doen over dat vliegen hoort daar ook bij...

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #175 Gepost op: 26-02-2021, 10:08:55 »
En houd er ook rekening mee dat Charlotte het zaakje zelf kan hebben aangepast na haar vlucht. De opdracht was afgelopen, maar zij moest nog landen, dus het is niet gezegd dat de anderen al die tijd daar moesten staan wachten. Opnames duren altijd lang, dus daar kan best nog een uur tussen hebben gezeten.

Maar op het shot waarbij Splinter de achtste wissel uitvoert, zijn de foute wissels al gebeurd. Dus Charlotte zou dat onmogelijk hebben kunnen doen na haar vlucht.

Sowieso zou ik dit bijzonder flauw vinden. De kandidaten voeren de opdracht goed uit en vervolgens laten ze buiten beeld en buiten zicht van de kandidaten de mol alleen met de puzzel zodat de mol de puzzelstukjes kan verplaatsen en het lijkt dat de kandidaten dat hebben gedaan.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #176 Gepost op: 26-02-2021, 10:15:03 »
Sowieso zou ik dit bijzonder flauw vinden. De kandidaten voeren de opdracht goed uit en vervolgens laten ze buiten beeld en buiten zicht van de kandidaten de mol alleen met de puzzel zodat de mol de puzzelstukjes kan verplaatsen en het lijkt dat de kandidaten dat hebben gedaan.
Het zou flauw zijn als de puzzel goed lag, en zij hem daarna nog verknoeide. Maar als ze er eerst voor zorgde dat het een janboel werd, en hem daarna iets fatsoenlijker legde (voor de hint bijvoorbeeld), zou ik het een hele leuke actie vinden.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #177 Gepost op: 26-02-2021, 10:52:11 »
Het zou flauw zijn als de puzzel goed lag, en zij hem daarna nog verknoeide. Maar als ze er eerst voor zorgde dat het een janboel werd, en hem daarna iets fatsoenlijker legde (voor de hint bijvoorbeeld), zou ik het een hele leuke actie vinden.

Ik zou het juist flauw vinden als een anti-molactie een molactie zou blijken te zijn. Wij molloten proberen toch juist niet geziene molacties te herleiden? Die acties wil ik in de slotaflevering zien.

Ik ga er daarom toch van uit dat de molactie(s) in de driehoekswissel B3 naar E2 -> D2 en/of de de niet geziene wissel van C1 met D1 zit(ten).
Beide wissels die voor wissel 8 hebben plaatsgevonden en die schrijf ik dan toch toe aan Renée/Rocky.

- De driehoekswissel kan perfect door Renée gedaan zijn, want onopgemerkt door Splinter (en waarschijnlijk ook door de rest), want in het eerste deel en de vraag is of dat dat na afloop nog allemaal goed in het geheugen zit.
- De wissel C1 met D1 kan makkelijk een extra wissel door Rocky zijn voor de een beetje dommig overkomende Renée die geen idee heeft dat er maar 5 wissels zijn in plaats van 6. Of Splinter dit dan gezien zou hebben, durf ik niet te zeggen en of Renée dat na afloop nog zou weten?
Een kleinere kans acht ik dat de wissel C1 met D1 de eerste wissel van Charlotte is. Het kan natuurlijk dat Charlotte de wissel wel weet en die expres uit haar telling laat waardoor Splinter, totaal overdonderd, begint te twijfelen over het aantal wissels.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #178 Gepost op: 26-02-2021, 11:22:15 »


Ik ga er daarom toch van uit dat de molactie(s) in de driehoekswissel B3 naar E2 -> D2 en/of de de niet geziene wissel van C1 met D1 zit(ten).
Beide wissels die voor wissel 8 hebben plaatsgevonden en die schrijf ik dan toch toe aan Renée/Rocky.


- De wissel C1 met D1 kan makkelijk een extra wissel door Rocky zijn voor de een beetje dommig overkomende Renée die geen idee heeft dat er maar 5 wissels zijn in plaats van 6. Of Splinter dit dan gezien zou hebben, durf ik niet te zeggen en of Renée dat na afloop nog zou weten?

Ik ook. Vanaf 6.15 in het opdrachtfilmpje hoor je Rocky roepen: Laatste code B3 wisselen met ...E2, Renée wisselt dan die 2 in beeld. Daarna geeft Splinter de laatste wissel door, B2 met A3. Er kan perfect met de montage gerommeld zijn waardoor lijkt dat Rocky alles netjes doorgeeft. Als zij eerder B3 laat wisselen met D2 en later de juiste wissel doorgeeft krijg je net deze opstelling.
De C1-D1 kan dan een vergissing zijn van de eerste code van Charlotte.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #179 Gepost op: 26-02-2021, 12:00:28 »
Er is nog een andere mogelijkheid:
1. De wissel B3-E2 is niet correct uitgevoerd. Buiten beeld corrigeert Renee dit onterecht naar B3-D2 (misschien omdat ze bij nader inzien toch iets anders dacht gehoord te hebben).
2. Splinter ziet dat de wissel wordt teruggedraaid, maar niet de foute correctie van Renee. Splinter besluit bij de start van zijn beurt alsnog de wissel B3-E2 uit te voeren.
3. De eerste wissel van Charlotte wordt verkeerd door Splinter verstaan (misschien bewust verkeerd doorgegeven) en Splinter wisselt C1 en D1.
4. De montage snijdt dit er allemaal uit omdat ze weten dat in deze montage Renee extra verdacht overkomt (zeker nadat Splinter afvalt).

Ik denk het zelf eigenlijk niet, maar ik kom de Charlottetunnel graag even te hulp.
Ik hoop heel erg dat je gelijk hebt, maar ik ben het er niet mee eens dat Renée extra verdacht overkomt in de montage. Wel voor ons molloten die de hele opdracht uitpluizen, maar voor de gemiddelde kijker is dit toch niet veel moeilijker dan "Charlotte zit keihard te schreeuwen en geeft codes niet door, dus Charlotte is de mol"?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"