Poll

De finale-twist, ik geloof d'r wel in...

Ja! Charlotte is de mol
12 (8.4%)
Nee, Charlotte is verliezend finalist en Renée de mol
102 (71.3%)
Nee, Charlotte is verliezend finalist en Rocky de mol
22 (15.4%)
Ik onthoud me van stemming
7 (4.9%)

Totaal aantal stemmen: 143

Auteur Topic: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch nog de mol?)  (gelezen 18806 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Parallellen met de Amerikaanse verkiezingen merk ik.

Ja, en de overeenkomst met Platte-Aarde-wappies is ook frappant. ::jaja::

Goed, nog twee uur te gaan en dan stort ook deze kunstmatig gestutte, gereïncarneerde tunnel in.
Hierbij alvast het telefoonnummer van Korrelatie: 0900 - 1450
 ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #161 Gepost op: 6-03-2021, 18:40:58 »
Ja, dat zou zeker grappig zijn. Ik zou er zelfs een beetje trots op zijn. Heb me in ieder geval uitstekend vermaakt met dit fenomeen en bijna allemaal sportieve Charlotisme-aanhangers. Nogmaals: in het extreem onwaarschijnlijke geval dat jullie gelijk hadden, wuif ik jullie alle eer toe. Sterker nog: dan kom ik Belgian Mol's voeten kussen!
 ;)
Heb je wel je voeten gewassen, Belgian Mol?  :) ::hypocriet::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #162 Gepost op: 6-03-2021, 18:45:53 »
Heb je wel je voeten gewassen, Belgian Mol?  :) ::hypocriet::

Ha ha! Die is leuk!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #163 Gepost op: 6-03-2021, 18:51:58 »
Heb je wel je voeten gewassen, Belgian Mol?  :) ::hypocriet::

Ja, die heb ik gewassen. Maar ik ga samen met Lo kijken vanavond dus dat beLOofd.

Alle grappen ter zijde. De Charlottetunnel was geweldig. Ik hoop dat er een Charlotte meedoet in België en dat we ongeacht hoe ze zich gedraagt lekker kunnen doorgaan.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Ja, en de overeenkomst met Platte-Aarde-wappies is ook frappant. ::jaja::

Goed, nog twee uur te gaan en dan stort ook deze kunstmatig gestutte, gereïncarneerde tunnel in.
Hierbij alvast het telefoonnummer van Korrelatie: 0900 - 1450
 ;)
Die parallellen met de Amerikaanse presidentsverkiezingen zijn hier zeer verwerpelijk. Al was het alleen maar dat niemand hier iets wordt verweten en ook dat de beslissing - die over een kleine anderhalf uur valt - niet zou worden geaccepteerd. Zolang de Mol nog niet definitief bekend is gemaakt is er nog ruimte voor speculaties. Ook al verwacht ik dat Renée toch wel de Mol zal zijn.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2021, 19:03:08 door MartinJ »

Offline Uil

  • Forumlid
Let even een weekje niet op en loop nog bijna een leuk topic mis :P

Nu kwam ik al uit de C-tunnel, maar er gebeurt hier genoeg om toch te denken... zou het dan toch?  ::rofl::  Wensdenken geeft het leven vaak toch net iets meer kleur. :P

Bedankt (vooral vanderMol), het voegt nog net een extra laagje aan de ontknoping straks toe  ::rofl::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Let even een weekje niet op en loop nog bijna een leuk topic mis :P

Nu kwam ik al uit de C-tunnel, maar er gebeurt hier genoeg om toch te denken... zou het dan toch?  ::rofl::  Wensdenken geeft het leven vaak toch net iets meer kleur. :P

Bedankt (vooral vanderMol), het voegt nog net een extra laagje aan de ontknoping straks toe  ::rofl::

Inderdaad. Als mijn hemd straks ontknoopt wordt zal er wel een laagje schimmel zijn van het 24/7 Charlottetunnelen. Maar het was het waard.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Die parallellen met de Amerikaanse presidentsverkiezingen zijn hier zeer verwerpelijk. Al was het alleen maar dat niemand hier iets wordt verweten en ook dat de beslissing - die over een kleine anderhalf uur valt - niet zou worden geaccepteerd. Zolang de Mol nog niet definitief bekend is gemaakt is er nog ruimte voor speculaties. Ook al verwacht ik dat Renée toch wel de Mol zal zijn.

Nou was ik niet degene die de vergelijking maakte, maar het lijkt me toch duidelijk dat de overeenkomst zit in het door de aanhangers ontkennen - met gebruikmaking van de wildste theorieën - dat hun kandidaat verloren heeft? De 'verkiezingsuitslag' was er bij WIDM namelijk vorige week al voor wat betreft de verliezer: dat is Charlotte.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Nou was ik niet degene die de vergelijking maakte, maar het lijkt me toch duidelijk dat de overeenkomst zit in het door de aanhangers ontkennen - met gebruikmaking van de wildste theorieën - dat hun kandidaat verloren heeft? De 'verkiezingsuitslag' was er bij WIDM namelijk vorige week al voor wat betreft de verliezer: dat is Charlotte.
Die 'verkiezingsuitslag' komt wat mij betreft omstreeks kwart voor negen vanavond. Daarna die uitslag niet accepteren zou wel een parallel zijn.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2021, 19:27:54 door MartinJ »

Offline Molest

  • Forumlid
Die 'verkiezingsuitslag' komt wat mij betreft omstreeks kwart voor negen vanavond.
En het is maar goed dat de Mol niet democratisch wordt gekozen. Over de uitslag zullen geen rechtszaken volgen, hoop ik.

Offline MartinJ

  • Forumlid
En het is maar goed dat de Mol niet democratisch wordt gekozen. Over de uitslag zullen geen rechtszaken volgen, hoop ik.
En dat is ook precies mijn punt. Die uitslag is er nog niet.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Die 'verkiezingsuitslag' komt wat mij betreft omstreeks kwart voor negen vanavond. Daarna die uitslag niet accepteren zou wel een parallel zijn.

Nou, ik vind wat we dadelijk gaan krijgen meer de 'inauguratie' van de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Zou toch wat zijn... bestorming van Vondel CS omdat Charlotte tunnelaars het niet kunnen verkroppen dat ze de verliezer is  ::rofl::

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Charlotte tunnel lijkt definitief gesloten toch?
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Emmel

  • Forumlid
Charlotte tunnel lijkt definitief gesloten toch?

Rik zei net nog wel: ‘misschien komt er wel een grote verrassing’

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Rik zei net nog wel: ‘misschien komt er wel een grote verrassing’

Ja Charlotte is het gewoon. Het spat er vanaf.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Vond Charlotte alsnog een betere mol ;)

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Renée is de mol!!!

Het was leuk in het topic!

Gefeliciteerd alle Renée-molloten.

Charlotisme kan bij "twee mollen" in het vergeetboekje!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Zo, de inauguratie van de enige echte Mol is een feit!
😎
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline scho0130

  • Forumlid
Charlatans is misschien nog een betere naam.... 😉😘