Poll

Geloof jij in de maskerhint?

Ja
144 (40.6%)
Nee
143 (40.3%)
Weet niet / geen mening
68 (19.2%)

Totaal aantal stemmen: 355

Auteur Topic: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!)  (gelezen 112822 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #580 Gepost op: 10-02-2022, 08:15:08 »
Haha, dit vind ik wel komisch dat masker op de telefoon. ::rofl::

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #581 Gepost op: 10-02-2022, 10:12:02 »
Ik snap de euforie over het masker op de telefoon. Ik zie echter niet de versierselen van het Kimmasker en is het niet een beetje gek dat het masker van het 1000 euro biljet op de telefoon te zien is? Is het niet logischer dat het het egale gouden masker is?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #582 Gepost op: 10-02-2022, 10:42:53 »
Euforie? Eerder ongeloof dat ze het er nog meer in willen wrijven. Maar ik geef toe: ik ga er zomaar vanuit dat het hetzelfde masker is, ik heb het niet eens nader bekeken. Waarom zouden we ook? Volgens de een moet het allemaal helemaal logisch zijn en kloppen voordat het een hint is, voor de ander was het vanaf het begin al te duidelijk.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #583 Gepost op: 10-02-2022, 11:27:06 »
Masker van de promo is Kim.
Het gouden maker is niet Kim, maar hoogstwaarschijnlijk Fresia.
Het wordt nog lastig meter mol zoeken met al die maskerhints  ::vergroot::
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #584 Gepost op: 10-02-2022, 11:40:46 »
Het gouden masker is niet Kim, maar hoogstwaarschijnlijk Fresia.
Waar maak je dat uit op? Toch niet uit de video van WIDM tv van gisteren mag ik hopen?
De eerdere theorie van Goovy over het postuur van de persoon met het gouden masker, die op Everon lijkt te wijzen, vind ik veel aannemelijker.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #585 Gepost op: 10-02-2022, 11:50:17 »
Waar maak je dat uit op? Toch niet uit de video van WIDM tv van gisteren mag ik hopen?
De eerdere theorie van Goovy over het postuur van de persoon met het gouden masker, die op Everon lijkt te wijzen, vind ik veel aannemelijker.

Ik heb het wel uit de video en zelf had ik nog niet zo goed naar het masker gekeken en ik weet niet waarom, maar ik ging er vanuit dat we alleen masker zagen. Gisteren viel het me voor het eerst op dat het gouden masker niet geheel gezichtsbedekkend was en dat er een stukje kin onderuit steekt en dat stukje kin heeft inderdaad een kuiltje dat lijkt op het kuiltje van Fresia. Mijn man denkt echter dat de 3 finalisten allemaal van de trap zullen komen (klinkt op zich logisch) en dan zou zo'n masker nog niks definitiefs zeggen. Dan zou het best kunnen dat we zowel Everon en Fresia anders dan de rest gekleed zien.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #586 Gepost op: 10-02-2022, 11:54:40 »
Ik heb het wel uit de video en zelf had ik nog niet zo goed naar het masker gekeken en ik weet niet waarom, maar ik ging er vanuit dat we alleen masker zagen. Gisteren viel het me voor het eerst op dat het gouden masker niet geheel gezichtsbedekkend was en dat er een stukje kin onderuit steekt en dat stukje kin heeft inderdaad een kuiltje dat lijkt op het kuiltje van Fresia. Mijn man denkt echter dat de 3 finalisten allemaal van de trap zullen komen (klinkt op zich logisch) en dan zou zo'n masker nog niks definitiefs zeggen. Dan zou het best kunnen dat we zowel Everon en Fresia anders dan de rest gekleed zien.
Het masker is geheel bedekkend. Wat je ziet is geen stukje kin maar de weerspiegeling van het licht, die je ook tussen neus en bovenlip ziet.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #587 Gepost op: 10-02-2022, 12:08:26 »
Mijn probleem met de maskerhint is dat als Kim kandidaat is, ze niet kunnen weten in welke aflevering Kim zal afvallen. Het zou mooi zijn als de winnaar achter het masker zou zitten, maar de makers wisten dat op dat moment ook nog niet. Dus kan de maskerhint, als het een hint is, alleen op de mol slaan.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #588 Gepost op: 10-02-2022, 13:00:21 »
Het masker is geheel bedekkend. Wat je ziet is geen stukje kin maar de weerspiegeling van het licht, die je ook tussen neus en bovenlip ziet.

Ga ik toch nog een keer goed kijken.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #589 Gepost op: 10-02-2022, 14:13:37 »
Ik denk ook niet dat Fresia in het rode gewaad zit. Heb al eens gespeurd wie dat wel zou kunnen zijn:

Hi all,

hopelijk kunnen jullie mij helpen met het speuren naar diegene die achter het rode gewaad zit....

Klik maar op de citaat-link, dan ga je direct naar mijn gedachtekronkel.

Offline Denils

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #590 Gepost op: 12-02-2022, 09:48:59 »
Inderdaad Goovi... ben hier ook al een tijdje naar aan het staren en gephotoshopt. Maar dan vanaf een andere foto.

Het beeld van de gemaskerde is van een laag punt genomen, perscpectiefsgewijs vandaar de brede schouders in de geshopte versie.
Maar durf wel te zeggen dat het een kandidaat moet zijn met een relatief langere nek.
Wie zouden dan passen?
Ondanks de brede schouders heeft Everon er niet de nek voor. Qua bouw en statigheid dan toch eerder Thomas of Laetitia?

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #591 Gepost op: 12-02-2022, 11:01:07 »
Mooi, een mede speurder naar "wie zit in het rode gewaad"?

Ik denk juist dat het iemand is met een kortere nek, aangezien het masker bijna op de schouders ligt.

Heb je al geprobeerd om er kandidaten op de foto van het gewaad te leggen?

Offline Denils

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #592 Gepost op: 12-02-2022, 11:29:07 »
Mooi, een mede speurder naar "wie zit in het rode gewaad"?

Ik denk juist dat het iemand is met een kortere nek, aangezien het masker bijna op de schouders ligt.

Heb je al geprobeerd om er kandidaten op de foto van het gewaad te leggen?

Nog niet, zal er weer eens voor gaan zitten  ;)
Lange nek conclusie kwam ook door het rode strikje. Ik ga het fine-tunen  ::ok::

Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #593 Gepost op: 12-02-2022, 21:40:22 »
Kim die door het gat van het geld kijkt, zoals een masker, duidelijker kan niet  ::hypocriet::

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #594 Gepost op: 12-02-2022, 21:44:33 »
Ergens vind ik het zo tergend irritant dat het zo onder onze neus wordt geworpen, maar aan de andere kant wel grappig. Blijf nog steeds bij mijn idee, dat Kim de "hint" heeft gezien en deze nu gebruikt om haarzelf verdacht neer te zetten.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #595 Gepost op: 12-02-2022, 22:26:39 »
Kim die door het gat van het geld kijkt, zoals een masker, duidelijker kan niet  ::hypocriet::

En zelfs een afleveringstitel als hint ernaar toe! ::bravo::

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #596 Gepost op: 12-02-2022, 22:30:57 »
Aflevering 7 gepasseerd en Kim-Lian zit er nog steeds in. Tja....

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #597 Gepost op: 12-02-2022, 23:57:33 »
Als de twijfelaars nu nog niet over de streep getrokken zijn met dat briefje en alle "I see yous"
En terwijl álle medekandidaten al vol op jou zitten ook nog eens de opdracht durven "voorspellen". Da's nou ook niet echt nodig, zou ik zeggen. Bij de kijkers staat ze nu ook met stip bovenaan.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #598 Gepost op: 13-02-2022, 00:07:07 »
Onbegrijpelijk dat men niet gaat twijfelen bij zoveel, moet ik het nog aanwijzingen noemen?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #599 Gepost op: 13-02-2022, 00:07:49 »
Leuk en aardig, maar dan verwacht ik niet dat de Mol doorlopend een bak met geld binnenharkt. Als ze de Mol is, is het toch ergens heel erg misgegaan. Dat kan natuurlijk, maar ik heb iets meer nodig dan haar blauwe kijkers om me te overtuigen van Kim-Lians molschap.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison