Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 91789 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #420 Gepost op: 8-02-2022, 18:22:15 »
Ja ik zou die pool winnen en ook de app, maar helaas, zijn er wel meer die vanaf het begin de mol goed hebben  >:(

Het hangt dus van de andere finalisten af en ik heb een gokje lopen met een damesfinale. Dat kan nog steeds, als Fresia de gouden vrijstelling wint zaterdag. En Laetitia heeft Kim-Lian op tijd door hoop ik. Want dat is het topic. Wie is de mol? Kim-Lian!

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #421 Gepost op: 9-02-2022, 10:56:57 »
Naar mijn gevoel kan het niemand anders zijn dan Everon. Laetitia vond ik ook verdacht, maar dat heeft ze vorige aflevering wel echt ruimschoots goedgemaakt
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #422 Gepost op: 9-02-2022, 12:32:20 »
Idem bij mij.
Vanaf afl 2 had ik een sterk molgevoel bij Laetitia, maar na de laatste aflevering zijn daar ernstige barsten in gekomen.

Fresi heeft haar plaats ingenomen als hoofdverdachte, gezien ze toch wel een sterk parcours van mogelijke molacties heeft met slechts 1 echte tegenindicatie (de lichtmasten proef). Er is (bijna) altijd wel iets aan de hand bij haar. Ze is consequent in haar kandidaatse mimieken bij eliminaties, waardoor ik haar eerst schrapte als mogelijke mol. Wellicht ten onrechte denk ik nu.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #423 Gepost op: 9-02-2022, 13:44:14 »
Anne-Marie.... Kim Lian
'Ook een fijne dag verder...’

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #424 Gepost op: 10-02-2022, 00:31:13 »
Ik zie nog maar 2 mogelijkheden: Everon of Thomas. Aangezien ik Everon het meeste verdenk zal het toch wel Thomas zijn. Mijn partner die met een half oog de uitzendingen bekijkt en het bijna altijd goed heeft zit op Thomas. Moest ik ook maar doen denk ik. Maar het is zo leuk om te speuren.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2022, 00:33:55 door MartinJ »

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #425 Gepost op: 10-02-2022, 00:39:17 »
Dit jaar ben ik het - in tegenstelling tot vorig jaar - deels met je een. Ik verdenk namelijk ook Everon, maar ik kan Fresia nog niet loslaten.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #426 Gepost op: 10-02-2022, 00:59:32 »
Niet Kim-Lian?

Hier verliest ze haar grote voorsprong. Maar die heeft ze nog wel in aantallen topics. De rest heeft 12-13-14 pagina's (Thomas zelfs haast niks) maar Kim-Lian bijna 30 pagina's bespreek topics.

Ze is in ieder geval een hot topic! ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #427 Gepost op: 10-02-2022, 07:38:21 »
Fresia was in eerdere afleveringen zo duidelijk niet de mol, dat ik haar er nu van verdenk verdacht over te komen om de finale te bereiken.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #428 Gepost op: 10-02-2022, 10:47:17 »
Ze is in ieder geval een hot topic! ::love::


Ah, de klassieke fout van mannelijke molloten: luisteren naar hun hormonen in plaats van naar intuïtie.     ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #429 Gepost op: 10-02-2022, 11:41:19 »
Niet Kim-Lian?

Hier verliest ze haar grote voorsprong. Maar die heeft ze nog wel in aantallen topics. De rest heeft 12-13-14 pagina's (Thomas zelfs haast niks) maar Kim-Lian bijna 30 pagina's bespreek topics.

Ze is in ieder geval een hot topic! ::love::

Dat zegt ook niet alles. Vorig jaar had Rocky er 24, Splinter 29, Renée 38 en Charlotte 42. Het zegt iets, maar niet zo veel meer dan dat. Hopelijk dit jaar geen finale zoals vorig jaar waarbij de mol er echt nog maar eentje kon zijn. Dit jaar hoop ik dat we er 3 - of op zijn minst 2 - hebben die nog verdacht zijn. Dan is het wel leuker.

En eigenlijk durf ik niet (meer) te zeggen wie er in de finale komen. Een tijd heb ik geroepen Kim, Fresia en Everon, maar nu weet ik het niet meer zeker. Wekenlang geroepen dat Thomas zou afvallen, maar het zou nu zo maar eens Laetitia kunnen zijn. Voor het verdachtenlijstje (qua spanning dan) zou het het best zijn dat Thomas afvalt.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #430 Gepost op: 10-02-2022, 11:44:12 »
Everon  :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #431 Gepost op: 10-02-2022, 13:21:56 »
Dat zegt ook niet alles. Vorig jaar had Rocky er 24, Splinter 29, Renée 38 en Charlotte 42.


Charlotte was een van de leukste tunnels ooit. Echt tof dat iedereen zo hard ging.

Offline KruitMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #432 Gepost op: 10-02-2022, 13:25:52 »
Bij Kim-Lian ligt het er te dik bovenop, alles is gewoon teveel in beeld. Alhoewel ik het wel stoer zou vinden als ze de Mol een seizoen lang 'in your face' doen.
Sterke verborgen aanwijzingen naar haar...maar ik wil er niet aan op basis van bovenstaande.

Voor mij is het Everon.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #433 Gepost op: 10-02-2022, 21:03:03 »
Charlotte was een van de leukste tunnels ooit. Echt tof dat iedereen zo hard ging.

Dat weet ik nog wel, maar net als vorig jaar bij Charlotte denk ik dat dit jaar ook Kim niet de mol is. Ik denk Everon. Dat is gewoon een optelsom van allerlei dingen. Misschien zit ik wel in de verkeerde tunnel dit jaar. Al geef ik Fresia nog een kansje.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #434 Gepost op: 10-02-2022, 22:14:56 »
Na wat speurwerk switch ik naar iemand die ik eerder niet als mol zag. Everon en Kim-Lian vallen voor mij af. Thomas en Laetitia waren eerder al afgevallen.

Fresia is de mol >:D

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #435 Gepost op: 11-02-2022, 10:33:20 »
Laetitia


blijf toch bij Fresia

Ik switch weer terug naar vreesmol Everon.

denk dat ik er ten onrechte van uitging dat Hila de Mol eerder meenam in haar spreiding. Kwam er met die aanname niet uit.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2022, 19:40:45 door Amethyst »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #436 Gepost op: 11-02-2022, 17:55:58 »

Ah, de klassieke fout
Hot topic = zij wordt veelbesproken! Als je iets over mij kunt zeggen is dat Kim-Lian wel een hele luie molkeuze voor mij is  8) 8) 8)

Maar je draagt wel een goed topic aan, kijk maar in mijn profiel bijschrift  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #437 Gepost op: 11-02-2022, 20:13:55 »
Ik ga zoals Fresia die veel grotere en belangrijkere en grotere personen gewoon voor de schenen schoppen,  hoop dat jullie de scheenbeschermers om  hebben gedaan  ;D, want Fresia is de mol.  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 11-02-2022, 20:15:48 door foxhunter »

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #438 Gepost op: 11-02-2022, 20:17:23 »
Nog steeds Kim Lian. De in your face mol met heel veel voorkennis.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #439 Gepost op: 11-02-2022, 22:00:41 »
Ondanks dat de pot behoorlijk werd gespekt in aflevering 6, Fresia qua gedrag het meest mols. Vooralsnog geen reden om van haar af te stappen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison