Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 91791 keer)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #820 Gepost op: 28-02-2022, 11:50:57 »
Dat Everon als mol zijn grootste molactie in aflevering 1 heeft gedaan door Glenn verkozen te worden slaat nergens op. Everon kon op voorhand niet weten wie de kijkers als minst verdachte zouden kiezen, nog minder dat hij door Glenn verkozen werd. Als Everon als mol door Glenn verkozen werd waardoor er €5000 uit de pot gaat is dat puur geluk.
Al geef ik toe dat Everon enkele rare dingen heeft gedaan (zoals het fotograferen van de boef). Maar hij heeft ook een aantal onmolse acties achter zijn naam.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2022, 11:53:34 door Luc »

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #821 Gepost op: 28-02-2022, 12:02:07 »
Goed punt. Bovendien maakte hij zich in Avondklok verdacht met zijn voorstel een zandloper op 1 minuut af te ronden en een andere op een uur te schatten. Daarmee maakte hij zich onnodig verdacht als hij 5000 uit de pot wilde spelen. Nog een geluk dat hij niet bij Glen in het team zat.

Ook valt mij op dat Rik iedere aflevering weer zegt dat er 5000 uit de pot kan gaan, wat mij doet vermoeden dat dit dus niet zal gebeuren.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2022, 12:24:55 door Delightz »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #822 Gepost op: 28-02-2022, 12:19:26 »
Fresia. En ik verwacht nu Everon als 'winnaar'. Dat wil zeggen: degene met het laagste aantal foute antwoorden. Zou zelfs wel eens kunnen dat hij 'wint' dankzij de vraag die volgens sommigen taboe zou moeten zijn: Is de Mol een man of een vrouw?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #823 Gepost op: 28-02-2022, 12:26:46 »
Fresia. En ik verwacht nu Everon als 'winnaar'. Dat wil zeggen: degene met het laagste aantal foute antwoorden. Zou zelfs wel eens kunnen dat hij 'wint' dankzij de vraag die volgens sommigen taboe zou moeten zijn: Is de Mol een man of een vrouw?

Ik dacht dat jij Everon als mol had.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #824 Gepost op: 28-02-2022, 12:35:39 »
Nee hoor. Ik had Thomas als Mol en toen die sneuvelde zag ik het licht eindelijk: Fresia is de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #825 Gepost op: 28-02-2022, 12:51:45 »
Zou het ook kunnen dat er gewoon veel molloten zijn die Kim Lian echt wel de minst verdachte kandidaat vinden als je alles bij elkaar optelt (beeldvorming, veel geld in de pot, gedrag in groep vs gedrag apart, gebrek aan echte molacties, kandidaten die op haar zitten en er toch uitgaan, etc..)?
Is in ieder geval voor mij zo.

Voor mij is dit ook zo. Ondanks dat Kim-Lian heel verdacht wordt gemonteerd en zeker wel gekke acties op haar naam heeft staan.

Mocht ze wel de mol zijn, dan heb ik wel mijn vraagtekens bij het individueel geld verdienen (al zie ik daarvoor ook wel verklaringen in het Kim-Lian topic  ::ok:: ), dat is teveel vind ik. Maar teleurgesteld zal ik niet zijn: alleen maar mooi; met als uitschieters -vind ik dan- het modderbaden + de eerste opdracht in afl. 9 (hoe ze als een slang langs die kamers gaat  ::rofl:: )
Maar ja, Everon (en eigenlijk Fresia toch ook, hulde als zij het blijkt te zijn  ::bravo::) blijf ik verdachter vinden dan Kim-Lian; qua gedrag en individuele acties. Vandaar dat ik Kim-Lian afstreep. Wat dus niet wil zeggen dat ze de mol niet kan zijn, maar dat geldt eigenlijk voor alledrie. (en Everon is wat mij betreft, het meest mols)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #826 Gepost op: 28-02-2022, 13:00:45 »
Voor mij is dit ook zo. Ondanks dat Kim-Lian heel verdacht wordt gemonteerd en zeker wel gekke acties op haar naam heeft staan.

Mocht ze wel de mol zijn, dan heb ik wel mijn vraagtekens bij het individueel geld verdienen (al zie ik daarvoor ook wel verklaringen in het Kim-Lian topic  ::ok:: ), dat is teveel vind ik. Maar teleurgesteld zal ik niet zijn: alleen maar mooi; met als uitschieters -vind ik dan- het modderbaden + de eerste opdracht in afl. 9 (hoe ze als een slang langs die kamers gaat  ::rofl:: )
Maar ja, Everon (en eigenlijk Fresia toch ook, hulde als zij het blijkt te zijn  ::bravo::) blijf ik verdachter vinden dan Kim-Lian; qua gedrag en individuele acties. Vandaar dat ik Kim-Lian afstreep. Wat dus niet wil zeggen dat ze de mol niet kan zijn, maar dat geldt eigenlijk voor alledrie. (en Everon is wat mij betreft, het meest mols)

Gezien de ontmaskering verwacht ik weinig mol actie gaan zien in aflevering 10. Waarschijnlijk hebben bijna alle mol acties gezien.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #827 Gepost op: 28-02-2022, 13:04:58 »
Gezien de ontmaskering verwacht ik weinig mol actie gaan zien in aflevering 10. Waarschijnlijk hebben bijna alle mol acties gezien.

Dat denk ik niet, denk dat Fresia wel wat dingen buiten beeld heeft gedaan, O.a. geld achterover gedrukt. En op de jetski…
« Laatst bewerkt op: 28-02-2022, 13:10:01 door Lonneke*L »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #828 Gepost op: 28-02-2022, 14:01:06 »
Kunnen we vast stellen dat de rode cape masker de mol is.

Ik houd nog een slag om de arm dat rood de kleur van de verliezer kan zijn. (maar ik denk het niet, met een masker dat rechtstreeks uit Kim's tarotkaartensetje lijkt te zijn gekomen  ;D )

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #829 Gepost op: 28-02-2022, 14:15:25 »
Nee hoor. Ik had Thomas als Mol en toen die sneuvelde zag ik het licht eindelijk: Fresia is de Mol.

Beter nieuwe elektriciteit laten leggen, want je gaat toch in de donkerte blijven zitten.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #830 Gepost op: 28-02-2022, 14:34:00 »
Blijf bij KL ook al willen de makers ons doen denken dat het Fresia is.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #831 Gepost op: 28-02-2022, 14:40:47 »
Fresia

Ik switch weer terug naar Kim.

eens met Tunneltelevisie dat Fresia een kandidaat lijkt die Everon bij Vakbondje (afl. 3) is gaan verdenken.

In de edit is dat toen achtergehouden. Noemde ze alleen Sahil.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2022, 18:45:47 door Amethyst »

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #832 Gepost op: 28-02-2022, 14:44:23 »
Ik switch weer terug naar Kim.

eens met Tunneltelevisie dat Fresia een kandidaat lijkt die Everon bij Vakbondje (afl. 3) is gaan verdenken.

In de edit is dat toen achtergehouden. Noemde ze alleen Sahil.

Alle 3 de kandidaten zitten al heel lang op hun mol.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #833 Gepost op: 28-02-2022, 17:05:42 »
Na alles op n rijtje gezet te hebben blijft mn gevoel zeggen dat t Everon moet zijn.

Een mol wordt in de finale altijd verdacht door minstens 1 iemand en diegene is meestal niet de persoon die t meeste verdiend heeft zoals Kim. Zeker niet op onnodige momenten. De mol is meestal ook niet degene die t minste verdiend heeft zoals Fresia.. die verder ook door niemand verdacht wordt.

Mn punten staan nu op Everon.
De maskerhint laat ik ff voor wat t is. Geen idee wat de verklaring gaat zijn

En misschien switch ik nog terug naar Kim want ze moet t wel zijn vanwege de hint.  ::)  ::rofl::

Vreemd seizoen


Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #834 Gepost op: 28-02-2022, 17:15:55 »
O, wauw FS, dus toch Everon.  ::jaja::
Maar ik snap het wel, die hint zit mij ook dwars: ik ben benieuwd naar de verklaring, als 100% duidelijk is wie nou de mol is.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #835 Gepost op: 28-02-2022, 17:17:11 »
Daar ben ik ook heel benieuwd naar idd

Everon is overigens al weken op mn radar. Ik zit al weken in n spagaat tussen die 2  ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #836 Gepost op: 28-02-2022, 17:18:21 »
Snap ik, het was handiger geweest als een van beide toch nog was afgevallen.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #837 Gepost op: 28-02-2022, 17:31:31 »
Nou idd  ::rofl::

En hoe meer maskers er opeens aan Kim gelinkt worden zoals die kaart hoe minder ik geloof dat ze het is. Ze doet t gewoon expres omdat ze er iets van meegekregen heeft volgens mij.

En Everon doet precies wat n mol moet doen.. boef fotograferen .. rare lage bedragen meenemen in t huis.. zn overacting .. ff afwachten toen de groep voor 2000 zou gaan of per beeldje en dan ook als enige nog een poging doen t te verpesten. Kim deed precies niks. En dan de verdenkingen..
Mijn gevoel dat Kim de mol nog kan zijn hangt aan n zijden draadje.

alleen door de onverklaarbare hint twijfel ik nog en als ik nog switch is t puur alleen daardoor

En de hints naar Everon vind ik echt veel sterker. Alles klopt als hij t is

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #838 Gepost op: 28-02-2022, 17:34:59 »
Beter nieuwe elektriciteit laten leggen, want je gaat toch in de donkerte blijven zitten.


Ik hoop voor jou dat als zaterdag tijdens de finale de totaal overbevolkte tunnel waarin jij je bevindt met donderend geraas instort, je ondanks de shock en al het stof in je ogen toch nog iets meekrijgt van alle briljante molacties van Fresia.

 :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #839 Gepost op: 28-02-2022, 17:35:08 »
Waarom hebben ze de opdracht millie /mollie  gedaan en dat de mol achter de kandidaten langs vaart. Opdracht was onnodig. Bij Jeroen en Jan  was logischer en vroeg in seizoen.

Kim zit op Everon
Everon zit op Kim
Fresia zit op Everon
Laetitia zit op Kim
Thomas zit op Kim en Everon.

We weten dat Fresia de mol niet is omdat de mol altijd ontdekt moet worden.