Poll

Wie is de winnaar?

Everon
34 (44.7%)
Fresia
17 (22.4%)
Kim-Lian
25 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 76

Auteur Topic: [Poll] Wie is de winnaar? (Was: wie is de afvaller?)  (gelezen 23227 keer)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #140 Gepost op: 12-02-2022, 22:46:23 »
Thomas voorlopig, voor de derde (of vierde?) week op rij, ruim aan kop in de poll. En dat terwijl Kim-Lian het meest verdacht wordt hier. Op basis daarvan zou het logischer zijn als Fresia aan kop zou gaan. Zit (als we de montage mogen geloven) als enige - oké, samen met Kim-Lian, maar er even van uitgaande dat die de Mol is - (vooral) op Everon + is door haar vrijstelling niets wijzer geworden of ze wel/niet goed zit.

Kleine kans, maar hoop op een finale Everon-Fresia-Thomas.

Misschien toch ook veel Everon verdenkers op het forum? ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #141 Gepost op: 12-02-2022, 22:48:56 »
Als Kim de mol is zal Fresia afvallen

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #142 Gepost op: 12-02-2022, 22:49:33 »
Als Kim de mol is zal Fresia afvallen

Maar ik kreeg opeens wel de indruk dat ze van mol was veranderd  ::vergroot::.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #143 Gepost op: 12-02-2022, 22:51:28 »
Kan .. maar de anderen zitten al langer op Kim .. Everon al vanaf afl 1.. die hebben meer kennis  ::vergroot::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #144 Gepost op: 12-02-2022, 22:54:55 »
Kan .. maar de anderen zitten al langer op Kim .. Everon al vanaf afl 1.. die hebben meer kennis  ::vergroot::

Ik zie Everon ook wel tegen haar zeggen dat hij op Kim zit.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #145 Gepost op: 12-02-2022, 23:39:54 »
Waarom staat Thomas wekelijks zo hoog in deze poll? Willen mensen hem er graag uit hebben? Of is er sprake van onderschatting? Ik snap er niks van eigenlijk  :-\\

Ik ben persoonlijk blij dat hij zo lang in het spel zit. Ik vind het sowieso een leuke groep maar ik vind hem echt de grappigste en sympathiekste van het hele stel.
When life knocks you down, fight back!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #146 Gepost op: 12-02-2022, 23:42:24 »
Waarom staat Thomas wekelijks zo hoog in deze poll? Willen mensen hem er graag uit hebben?
Helemaal niet. Maar 3 kandidaten zijn er op hem uitgevlogen. Dan kan je gewoon de finale niet halen.

Soms is er wel een andere reden, bijv. bij een kandidaat op leeftijd. Zo werd er al meteen flink op Suzanne gestemd. Maar bij Thomas is het puur de verdenkingen. Ik had hem tot en met ronde 3 nog in de finale in de pool omdat hij zo ontzettend slim is maar ik denk nu dat hij die finale niet meer haalt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #147 Gepost op: 12-02-2022, 23:45:30 »
Helemaal niet. Maar 3 kandidaten zijn er op hem uitgevlogen. Dan kan je gewoon de finale niet halen.

Dit moet je mij toch uit leggen. Dat hij daarom de mol niet is lijkt voor zich te spreken, maar hij komt als kandidaat toch juist verder als anderen de test op hem invullen? Dat blijkt nu ook. Daarnaast zit hij naar mijn mening op de goede mol (net als Everon trouwens).
When life knocks you down, fight back!

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #148 Gepost op: 12-02-2022, 23:45:42 »
Helemaal niet. Maar 3 kandidaten zijn er op hem uitgevlogen. Dan kan je gewoon de finale niet halen.

Ik snap deze redenering niet zo. Ook al zijn er kandidaten op hem uitgevlogen, dan kan hij toch prima de finale halen?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #149 Gepost op: 12-02-2022, 23:48:52 »
Niet als je het nog een beetje spannend wilt houden. Maar OK, er zijn wel meer jaren geweest dat 1 finalekandidaat wel erg onwaarschijnlijk was als mol, zoals Olcay in het jaar met Jan. Dan spitsen ze het toe op 2 kanshebbers en 1 zit er dan voor spek en bonen bij, dat kan Thomas inderdaad wel worden ja.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #150 Gepost op: 12-02-2022, 23:51:57 »
Ik geloof nog steeds dat Fresia op Everon zit. Mocht Fresia afvallen dan weten we dat Kim de mol is. Valt Thomas af dan weten we dat Everon de mol is.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #151 Gepost op: 12-02-2022, 23:54:52 »
Ik denk een finale met 4. Dus niemand.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #152 Gepost op: 12-02-2022, 23:58:34 »
Niet als je het nog een beetje spannend wilt houden. Maar OK, er zijn wel meer jaren geweest dat 1 finalekandidaat wel erg onwaarschijnlijk was als mol, zoals Olcay in het jaar met Jan. Dan spitsen ze het toe op 2 kanshebbers en 1 zit er dan voor spek en bonen bij, dat kan Thomas inderdaad wel worden ja.

Sorry maar ik kan echt niks met je redenatie. Dit maakt voor mij niet duidelijk waarom massaal wekelijks Thomas als afvaller wordt ingevuld. We gaan het zien.
When life knocks you down, fight back!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #153 Gepost op: 13-02-2022, 00:02:15 »
Nou ja, het is heel simpel: ze maken pas een edit als alle afleveringen gedaan zijn. M.a.w. dan weten ze al wie de finalisten zijn.

Dan ga je dus niet kandidaten die snel afvallen laten biechten dat ze in de test flink op Thomas hebben ingezet. Dat knip je er dan uit. Maar ze lieten het wel zien. Dat geeft aan dat Thomas die finale helemaal niet gaat halen.

Ik kan, net als jij, anders ook TOTAAL geen reden bedenken WAAROM alle molloten hier al weken Thomas stemmen. Dit is de enige reden, er is geen spoiler ofzo. En ik heb hem als grote favoriet op persoonlijk vlak, net als jij.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2022, 00:03:54 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #154 Gepost op: 13-02-2022, 00:14:53 »
Ik kan, net als jij, anders ook TOTAAL geen reden bedenken WAAROM alle molloten hier al weken Thomas stemmen.

Omdat Thomas hun angst-Mol is?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #155 Gepost op: 13-02-2022, 00:17:48 »
Voor mij is hij absoluut geen vreesmol. Ik ben echt een van de Thomas-fanatici; ik heb alle Mike&Thomas shows nog nagekeken verleden jaar. Daarna had ik het er met Heinz nog over aan het begin, toen hij op Thomas zat als mol. Ik zei dat ik hem ook een hele leuke mol zou vinden. Daarna uit het oog verloren toen iedereen er op hem uitvloog.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #156 Gepost op: 13-02-2022, 00:19:00 »
Omdat Thomas hun angst-Mol is?

Ik had Thomas in de poll ingevuld vanuit de redenering: Everon verdenkt KL, Fresia zet haar vrijstelling in. Gaat het dus tussen Lae en Tho en ik ging er vanuit dat Lae misschien meer details over KL zou weten dan Tho.

Maar ik wist nog niks van +3 minuten en een vraagteken. Het heeft van mijn kant niks te maken met ontevredenheid over Thomas als deelnemer. Sterker nog: hij is lekker gevat, droogkloot humor vind ik mooi. Maargoed: door Sahil zijn vertrek denk ik dat Thomas zich heeft lopen herberaden op KL als mol. En dan gaat een spannende test en executie opleveren met Everon/Fresia en Thomas alledrie op KL.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #157 Gepost op: 13-02-2022, 00:27:47 »
Ik bedoel met angst-Mol niet dat men niet wil dat Thomas de Mol is omdat men hem niet sympathiek vindt, ik bedoel dat men ergens last heeft van een knagend onderbuikgevoel dat de eigen Mol (lees: Kim-Lian) toch niet de Mol is en dan zou het warempel toch die drommelse Thomas wel eens kunnen zijn... In een soort van vaag geloof in magisch denken gaat men dan vervolgens telkens op Thomas stemmen als afvaller in de hoop dat het daardoor waarheid wordt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #158 Gepost op: 13-02-2022, 00:33:21 »
Nou wat mij betreft is het meer van : ik denk niet dat hij de mol is, dus een "veilig" persoon om op te stemmen in de pool, en als ik dat eenmaal doe blijf ik dat doen, want de ervaring heeft geleerd dat zodra ik dat niet doe, deze persoon afvalt....alleen de logica werkt dit jaar niet  ::rofl:: Ik heb nu "niemand" in de pool gedaan dus zal Thomas wel afvallen?  ::vergroot::

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #159 Gepost op: 13-02-2022, 00:40:08 »
Ik denk een finale met 4. Dus niemand.


Eens! Vier in de finale maakt het zeker weten spannender!  ;D