Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 91544 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #900 Gepost op: 3-03-2022, 22:49:43 »
Volgens mij niet. In het bewuste topic wordt beweerd dat de hint breed opgepikt is door alle vloggers en dat ook casual kijkers ervan weten. (Hier verder over praten kan in dat topic. :)) En het is ook zeker niet voor het eerst dat .com eigenwijs is en afwijkt van .nl.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #901 Gepost op: 4-03-2022, 00:24:30 »
Deze poll gaat niet meer goedkomen.. jammer RN: gemiste kans!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #902 Gepost op: 4-03-2022, 00:32:53 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #903 Gepost op: 4-03-2022, 08:54:44 »
We zijn heerlijk eigenwijs hier op wieisdemol.com als ik de huidige stand van de poll hier bekijk en die van fansite widm.nl en de officiële site/app:


Er was een tijd dat Kim voor sommige hier niet kon zijn omdat ze het meest verdacht was in nl.

Het forum zit naar jaarlijkse onafwijkende gewoonte weer goed. We zijn niet voor niets de beste molloten ter wereld. Zeker als top-tiers zoals Lo en ik in dezelfde tunnel zitten, dan kan het toch niet anders dan Kim zijn?  ;D ;D ;D ;D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #904 Gepost op: 4-03-2022, 10:30:16 »
Vrees het ergste voor jullie tunnel.. Maar goed we hoeven nog maar even geduld te hebben…

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #905 Gepost op: 4-03-2022, 10:57:21 »
Vrees het ergste voor jullie tunnel.. Maar goed we hoeven nog maar even geduld te hebben…

Ik Frees(ia) het ergste voor jouw tunnel, nog even geduld inderdaad ;D ::ok:: ::vergroot:: >:D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #906 Gepost op: 4-03-2022, 11:04:43 »
 ::rofl:: Goed antwoord Belgian Mole.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2022, 11:06:32 door Lonneke*L »

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #907 Gepost op: 4-03-2022, 11:26:39 »
Fresia is mijn mol, ze heeft het heel slim gespeeld. Door de maskerhint zaten veel kandidaten op Kim en die vlogen er een voor een uit. Kim zat op Everon (kon natuurlijk niet voor Kim kiezen). De mol kiest voor dezelfde kandidaat en zorgt dat Kim in het spel blijft door bij Everon te blijven. Kim blijft er in dus wordt meer en meer verdacht, bij Everon gaat het opvallend vaak fout dus Kim blijft bij Everon. Waarom de laatste afleveringen meer naar Kim trekken, misschien omdat Everon begon te twijfelen, om de Kim verdenkingen in stand te houden. Fresia had niets met Laetitia en Thomas, die zaten immers al op Kim.
Eigenlijk had ze meer sturen op het strand moeten vinden dan frames of heeft Fresia Everon geframed?
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #908 Gepost op: 4-03-2022, 11:37:01 »
Fresia ::bravo::

Ze is te zien op boot 17 en liet in de finale een bewegingsmelder afgaan door als een malle met haar handen te wapperen  ::zwaai::

Nu komen de geldkloppers van AVROTROS met een plastic widm voetbal(!) van AliExpress-kwaliteit als merch  ::rofl::

*slow clap*

Mja, wie zou die Mol met balgevoel en stalen ballen toch zijn? Ze maken het ons wel heel lastig dit jaar. Nog maar eens m'n aantekeningenbijbeltje doorspitten. Dat wordt weer een dagje binnen zitten met het goede weer.

::zon::



Het forum zit naar jaarlijkse onafwijkende gewoonte weer goed. We zijn niet voor niets de beste molloten ter wereld. Zeker als top-tiers zoals Lo en ik in dezelfde tunnel zitten, dan kan het toch niet anders dan Kim zijn?  ;D ;D ;D ;D

Oei, de God-tier molloten met de grootste en meest blinkende sporen aan hun Louboutins, bijna allemaal in dezelfde echokamer ::zweet::

Gelukkig biedt blabbermouth Hila soelaas. Scheelt weer een slapeloos nachtje ::wijn::  ::slaap::

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #909 Gepost op: 4-03-2022, 11:42:37 »
Fresia is mijn mol, ze heeft het heel slim gespeeld. Door de maskerhint zaten veel kandidaten op Kim en die vlogen er een voor een uit. Kim zat op Everon (kon natuurlijk niet voor Kim kiezen). De mol kiest voor dezelfde kandidaat en zorgt dat Kim in het spel blijft door bij Everon te blijven. Kim blijft er in dus wordt meer en meer verdacht, bij Everon gaat het opvallend vaak fout dus Kim blijft bij Everon. Waarom de laatste afleveringen meer naar Kim trekken, misschien omdat Everon begon te twijfelen, om de Kim verdenkingen in stand te houden. Fresia had niets met Laetitia en Thomas, die zaten immers al op Kim.
Eigenlijk had ze meer sturen op het strand moeten vinden dan frames of heeft Fresia Everon geframed?

Er is ook iets voor te zeggen dat de meesten er op Sahil en Thomas uitvlogen.

Ik acht de kans klein dat Fresia de mol is, omdat niemand haar verdenkt. Het zou me niet verbazen dat zij in de laatste afleveringen verdacht in beeld is gebracht, zoals eerder met Sahil en Kim-Lian gebeurde, maar dat Everon de mol blijkt te zijn. Als je naar de verdenkingen kijkt is dat de meest voor de hand liggende mogelijkheid.

Wellicht heeft Fresia met haar molacties en verdenkingen naar Kim-Lian geprobeerd om zich verdacht te maken om haar kans te vergroten om de pot te winnen.


Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #910 Gepost op: 4-03-2022, 11:46:19 »
Nee hoor, het meest voor de hand liggend is echt dat Fresia de mol is. Een topmol! ::bravo::

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #911 Gepost op: 4-03-2022, 12:04:52 »
Er is ook iets voor te zeggen dat de meesten er op Sahil en Thomas uitvlogen.

Ik acht de kans klein dat Fresia de mol is, omdat niemand haar verdenkt. Het zou me niet verbazen dat zij in de laatste afleveringen verdacht in beeld is gebracht, zoals eerder met Sahil en Kim-Lian gebeurde, maar dat Everon de mol blijkt te zijn. Als je naar de verdenkingen kijkt is dat de meest voor de hand liggende mogelijkheid.

Wellicht heeft Fresia met haar molacties en verdenkingen naar Kim-Lian geprobeerd om zich verdacht te maken om haar kans te vergroten om de pot te winnen.
Waarom brengt de door 2 finalisten verdachte mol Everon nog 1 euro in de pot. Hij heeft niets meer te verliezen, hij is allang ontdekt, Kim en Fresia switchen echt niet meer omdat hij in de finale nog wat geld binnen brengt. Als ontdekte mol is dit het moment om je ware gezicht te laten zien, de pot laag te houden en een knallende molactie uit te voeren.

Fresia zet in de supermarkt haar masker af.

Het is niet de taak van de mol om ontdekt te worden door tenminste 1 finalist.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #912 Gepost op: 4-03-2022, 12:07:41 »
Er is ook iets voor te zeggen dat de meesten er op Sahil en Thomas uitvlogen.

Ik acht de kans klein dat Fresia de mol is, omdat niemand haar verdenkt. Het zou me niet verbazen dat zij in de laatste afleveringen verdacht in beeld is gebracht, zoals eerder met Sahil en Kim-Lian gebeurde, maar dat Everon de mol blijkt te zijn. Als je naar de verdenkingen kijkt is dat de meest voor de hand liggende mogelijkheid.

Wellicht heeft Fresia met haar molacties en verdenkingen naar Kim-Lian geprobeerd om zich verdacht te maken om haar kans te vergroten om de pot te winnen.

In de laatste aflevering gaan ze echt niet meer een kandidaat heel verdacht in beeld brengen als die gewoon kandidaat is of Fresia deed idd expres om Kim-Lian te laten twijfelen. Maar anders is het gewoon bewezen dat in de laatste aflevering heel veel dingen misgegaan en verdacht zijn van Fresia vind ik. Ik kan in alle opdrachten iets opnoemen wat verdacht was vooral opdracht 1 bij haar.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #913 Gepost op: 4-03-2022, 12:12:54 »

Het is niet de taak van de mol om ontdekt te worden door tenminste 1 finalist.

Hier ben ik helemaal mee eens. Want ook willen de makers dit niet dat kunnen zij niks aan doen als de kandidaten het niet door hebben.
Ook na misschien wat subtiele hints na de kandidaten toe. En misschien was dat wel dat de mol achter hun vaarde en dat was best laat in het spel (met nog maar 5 kandidaten over) en dat de makers dachten we geven de kandidaten zo nog een kans om de mol te raden. Maar dat is wat ik zie of het is weg gemonteerd niet bij Fresia gebeurd als mol, maar dan kan je als makers ook niks meer dan het laten zitten.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #914 Gepost op: 4-03-2022, 12:20:13 »
Ik denk dat Fresia in de laatste aflvering heeft gedacht "Als jullie het toch niet willen zien, dan ga ik me nog één keer heel erg uitleven als Mol. Betrap je me uiteindelijk toch nog, dan is dat voor jou eigenlijk nog slechts een pyrrusoverwinning."

En inderdaad, Kim-Lian of Everon kan straks niet echt trots zijn de winnaar te zijn geworden. De morele winnaar is dit seizoen de Mol!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #915 Gepost op: 4-03-2022, 12:49:04 »
Ik denk dat Fresia in de laatste aflvering heeft gedacht "Als jullie het toch niet willen zien, dan ga ik me nog één keer heel erg uitleven als Mol. Betrap je me uiteindelijk toch nog, dan is dat voor jou eigenlijk nog slechts een pyrrusoverwinning."

En inderdaad, Kim-Lian of Everon kan straks niet echt trots zijn de winnaar te zijn geworden. De morele winnaar is dit seizoen de Mol!

Helemaal mee eens en dan is zij de beste mol ooit vind ik, omdat niemand haar verdacht vond!

En dat heb ik bij de twee andere finalisten minder als mol. Voorbeeld als de masker hint naar Kim-Lian wees voor de start dan vind ik dat de makers een hele grote fout hebben gemaakt. Ik weet dat zij hier buiten staat en ze verdiend te veel als mol.

En Everon werd in aflevering 1 al verdacht door Kim-Lian, ja niet door de rest maar toch.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #916 Gepost op: 4-03-2022, 12:57:25 »
Helemaal mee eens en dan is zij de beste mol ooit vind ik, omdat niemand haar verdacht vond!
Dat levert een geweldige ontknoping op, maar het blijft erg onwaarschijnlijk gezien de verdenkingen.

En Everon werd in aflevering 1 al verdacht door Kim-Lian, ja niet door de rest maar toch.
Tsja, met tien kandidaten en één mol is de kans natuurlijk ook gewoon één op tien dat je de goede deelnemer verdenkt als mol. Als je met nog vier deelnemers ofzo overblijft is de kans dat je als mol onverdacht blijft bij de kandidaten erg klein lijkt me. Voor de televisiekijker is er met creatieve montage nog heel veel te verbloemen blijkt gezien de verdeeldheid hier.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #917 Gepost op: 4-03-2022, 13:13:22 »
Dat levert een geweldige ontknoping op, maar het blijft erg onwaarschijnlijk gezien de verdenkingen.
Tsja, met tien kandidaten en één mol is de kans natuurlijk ook gewoon één op tien dat je de goede deelnemer verdenkt als mol. Als je met nog vier deelnemers ofzo overblijft is de kans dat je als mol onverdacht blijft bij de kandidaten erg klein lijkt me. Voor de televisiekijker is er met creatieve montage nog heel veel te verbloemen blijkt gezien de verdeeldheid hier.

Het lijkt onwaarschijnlijk true, maar Fresia kan het nog steeds zijn. De makers willen misschien dat altijd een kandidaat op de mol zit en dat zo er een winnaar komt, maar ze kunnen er niks aan doen als de kandidaten het niet door hebben. Ook na misschien wat subtiele hints na de kandidaten toe. En misschien was dat wel dat de mol achter hun vaarde en dat was best laat in het spel (met nog maar 5 kandidaten over) en dat de makers dachten we geven de kandidaten zo nog een kans om de mol te raden. Maar dat is wat ik zie of het is weg gemonteerd niet bij Fresia gebeurd als mol, maar dan kan je als makers ook niks meer dan het laten zitten. De kans zit erin dat dit een keer waarheid word, ook al willen de makers het liever niet. Maarja het kan zijn dat de kandidaten het echt niet door hebben

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #918 Gepost op: 4-03-2022, 13:20:06 »
Klopt. En dat ze het niet doorhebben kan in dit geval ook veroorzaakt zijn door de werking van Maskerhint. Ik denk dat één finalist hierdoor last van tunnelvisie heeft gekregen, waardoor die de Mol niet meer zag.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #919 Gepost op: 4-03-2022, 13:27:05 »

En Everon werd in aflevering 1 al verdacht door Kim-Lian, ja niet door de rest maar toch.

Everon werd toen ook door Hila verdacht. (Van een paar kandidaten weten we het niet.)