Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 40547 keer)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #220 Gepost op: 19-02-2022, 23:29:32 »
Fresia en Kim zitten op Everon

Alleen Everon zit op Kim

Everon winnaar  ::tandpastasmiley::
Fresia en Kim zitten al lang op Everon. Thomas op Kim en Everon, maar te weinig, en is er om die reden uitgevlogen.
Als Kim de Mol is, dan had Fresia een rood scherm gekregen. Ze ging immers volle bak op Everon.
Dus moet Everon de Mol zijn. Fresia en Kim strijden om wie de winnaar wordt. Dat zal spannend zijn omdat ze hem beiden al lang verdenken.

Dat Fresia de Mol is lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar zou nog kunnen. Kim heeft eerder gezegd dat ze vanaf het begin Fresia een beetje meenam. Everon wellicht ook, dat werd mogelijk bij de vorige test uit beeld gehouden met de montage van een eerdere testbiecht. Hila was de enige die Fresia het meeste verdacht en ligt eruit.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2022, 23:37:15 door Delightz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #221 Gepost op: 19-02-2022, 23:32:00 »
Kan jij me dan vertellen waaruit blijkt dat Fresia volle bak op Everon gaat? Ik lees het namelijk veel maar ik weet dat nog zo net niet.

Offline Danique89

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #222 Gepost op: 19-02-2022, 23:46:46 »
Kan jij me dan vertellen waaruit blijkt dat Fresia volle bak op Everon gaat? Ik lees het namelijk veel maar ik weet dat nog zo net niet.

Ze zegt dat ze volle bak op één iemand gaat. En vervolgens vult ze op vraag 14 in dat de mol een metaaldetector had op het strand. Kim-Lian had die niet. Dus heeft ze niet op Kim-Lian ingezet. Zoals wij het nu zien dan hè.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #223 Gepost op: 19-02-2022, 23:52:35 »
Ik heb gepost waarom ik denk dat Thomas op Everon heeft ingezet. We zien nl dat hij n vraag op Everon invult en ik geloof niet dat hij nog op 2 mensen heeft ingezet.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #224 Gepost op: 20-02-2022, 00:00:54 »
Mwah, gebeurt vaker. Eerder dit seizoen ook een flink portie van de bekentenissen gingen richting Kim, maar een beetje puzzelwerk stuurt ons richting Everon.

En dan had iemand nog het lef om te zeggen dat het er dik bovenop lag dat ze ons richting Everon sturen.  ;D

Ja, dat was ik en sta ik nog steeds achter.

Ze lieten ons toen 2 keer op rij horen dat afvallers zeiden dat Everon volledig te vertrouwen was.

Eerst Arno. Rood scherm.

Daarna sprak Hila haar vertrouwen in hem uit. Weer meteen rood.



...dan vind ik dat het er dik bovenop ligt, ja. Nu is het weer van dat. Kim lijkt onmogelijk door de gesuggereerde verdenkingen, niemand verdenkt Fresia ...ergo Everon is de Mol. Vind ik te makkelijk. Dat zijn allemaal keuzes van de regie.

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #225 Gepost op: 20-02-2022, 00:01:53 »
Ik krijg ook vooral de indruk dat wij moeten denken dat zowel Thomas als Fresia spreiden op dezelfde 2 personen, en niet dat dit daadwerkelijk ook zo is. Wat het dan wel is, dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen.
Je zou nog kunnen redeneren: als ze allebei spreiden op dezelfde twee, en de een vliegt eruit, dan zit de ander dus ook niet helemaal goed (en is KL of Everon de mol). Dit zou dan waarschijnlijk berekenen dat we volgende week alleen te horen krijgen dat Fresia verliezend finalist is, want dat wisten we dan eigenlijk al.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #226 Gepost op: 20-02-2022, 00:05:29 »
Ze zegt dat ze volle bak op één iemand gaat. En vervolgens vult ze op vraag 14 in dat de mol een metaaldetector had op het strand. Kim-Lian had die niet. Dus heeft ze niet op Kim-Lian ingezet. Zoals wij het nu zien dan hè.

Dat beeld van het invullen van de testvraag wordt vaak achteraf opgenomen heb ik wel eens gelezen. Dit zou zo maar misleiding door de regie kunnen zijn.
Graven, graven, graven...

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #227 Gepost op: 20-02-2022, 00:08:56 »
Kan jij me dan vertellen waaruit blijkt dat Fresia volle bak op Everon gaat? Ik lees het namelijk veel maar ik weet dat nog zo net niet.
Fresia zit vanaf afl. 5 (en mogelijk eerder) op Everon. In de test van deze aflevering zegt ze letterlijk volle bak te gaan en vult in dat de Mol een detector bediende.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #228 Gepost op: 20-02-2022, 00:10:52 »
Ik heb gepost waarom ik denk dat Thomas op Everon heeft ingezet. We zien nl dat hij n vraag op Everon invult en ik geloof niet dat hij nog op 2 mensen heeft ingezet.
Hij noemde naast Everon ook Kim als verdachte. Fresia ging all in op Everon.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #229 Gepost op: 20-02-2022, 00:15:57 »
En ik zeg net dat ik denk dat Thomas dat ook heeft gedaan .. ze houden zn biecht expres vaag

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #230 Gepost op: 20-02-2022, 00:28:51 »
En ik zeg net dat ik denk dat Thomas dat ook heeft gedaan .. ze houden zn biecht expres vaag

Een paar weken terug vond hij juist Sahil en Kim verdacht. Denk je dat hij zo snel totaal geswitcht is? (Ervan uitgaande dat er wel iets klopt van de biechten)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #231 Gepost op: 20-02-2022, 00:42:02 »
Vorige afl zei hij dat zijn mollen Kim en Everon zijn .. deze afl zien we hem op Everon n vraag invullen

En ik geloof niet dat hij nog gespreid heeft. Zn biecht blijft vaag

Maar goed.. ik treed in herhaling nu

Edit: wat daar nog voor spreekt is zijn gedrag bij de tapijten. Hij was Everon meer in de gaten aan t houden dan Kim.
Plus hij testte Kim bij de containers door de container te kiezen die zij aanwees. Ze kwam als kandidaat uit die test in zijn ogen  ;)
« Laatst bewerkt op: 20-02-2022, 00:58:11 door FS »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #232 Gepost op: 20-02-2022, 01:10:12 »
Ik heb gepost waarom ik denk dat Thomas op Everon heeft ingezet. We zien nl dat hij n vraag op Everon invult en ik geloof niet dat hij nog op 2 mensen heeft ingezet.

Thomas vult de vraag in:
"komt de mol als eerste terug met een tapijt?"

Zover we, in de montage(houden hier met alles rekening  :P) kunnen zien. Brengt hij zelf het eerste tapijt. Hierdoor is het antwoord altijd "Nee"
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #233 Gepost op: 20-02-2022, 01:23:06 »
Kim komt toch met t eerste tapijt?

Anders heb ik niks gezegd  :-X

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #234 Gepost op: 20-02-2022, 01:29:43 »
Op het moment dat kim naar het midden loopt ligt er al een tapijt:



En dat tapijt komt dus van Thomas:

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #235 Gepost op: 20-02-2022, 01:34:06 »
Ohhh dan gaat mijn hele verhaal niet op  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #236 Gepost op: 20-02-2022, 09:19:50 »
Fresia zit vanaf afl. 5 (en mogelijk eerder) op Everon. In de test van deze aflevering zegt ze letterlijk volle bak te gaan en vult in dat de Mol een detector bediende.

Dank je, dat had ik gemist. Maakt het inderdaad waarschijnlijker dat Everon de Mol is. (En heel knap van Kim-Lian als zij het toch is met een bijzondere in your face nepmolstrategie die dan nog zou werken ook.)

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #237 Gepost op: 20-02-2022, 09:48:56 »
O, Everon is hierdoor juist naar #3 gezakt bij mij  ::rofl::
 
Dat denkstapje kan iedereen doen. Ik vind de edit heel sturend hier. 

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #238 Gepost op: 20-02-2022, 09:51:30 »
Dit is ook een optie:

Kim-Lian --> vol op Everon
Everon --> vol op Kim-Lian
Fresia --> vol op Everon
Thomas --> vol op Everon (valt af)

Dan kan Kim-Lian de mol zijn, maar heeft Thomas de test iets slechter gemaakt dan Fresia die ook fout zit.
Dan kan Fresia de mol zijn, want iedereen zit fout.
Dan kan Everon de mol zijn, want iedereen zit goed en Thomas heeft de test net iets slechter gemaakt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #239 Gepost op: 20-02-2022, 10:01:15 »
Ja, en in dat scenario is Everon de meest waarschijnlijke Mol omdat de Mol meestal best verdacht is tegen het einde. Niet altijd, dus Kim-Lian kan het ook nog zijn maar dat is wel bijzonder met de manier waarop ze het speelt, dat toch maar één persoon op haar in zou zetten. Als Fresia de Mol is die door beide finalisten niet verdacht wordt zou dat een unicum zijn.