Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 78612 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #240 Gepost op: 22-01-2022, 23:55:31 »
Als mensen je eenmaal door hebben gaat het heel lastig..
Dat was toch haar eigen schuld? Zij zonderde zich af. Zij hanteerde gewoon een verkeerde moltactiek. Kim-Lian doet dit al heel wat beter. Echt een durfal, ik houd ervan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #241 Gepost op: 23-01-2022, 00:08:55 »
zou zeer onhandig zijn van een mol. Hila weet dat zij t geld heeft.

En toch verdenkt Hila haar niet. Als Hila straks een rood scherm krijgt is er niemand meer die nog naar het geld kan vragen.

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #242 Gepost op: 23-01-2022, 00:09:08 »
Het blijft leuk hoe ieder forumlid hier reageert op wat in de basis een molactie is. En dat het soms zo obvious is, dat je het simpelweg niet wilt geloven. Wat dat betreft zijn we net juristen (ik ben het zelf in het dagelijks leven): zet 10 juristen bij elkaar en je hebt tien verschillende meningen.  ::rofl:: Waar de één Kim Lian geen leuke Mol zou vinden, is de ander er juist fan van. Hoe dan ook, wederom is het forum verdeeld genoeg. Doen de makers het toch goed. En KL is voor mij de Mol.  :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #243 Gepost op: 23-01-2022, 00:19:23 »
En toch verdenkt Hila haar niet. Als Hila straks een rood scherm krijgt is er niemand meer die nog naar het geld kan vragen.
Dat heb ik ook gezegd in het Wie is de Mol topic.

Maar ik denk dat het uiteindelijk toch anders gaat lopen. Dat Hila gaat nadenken en uiteindelijk Kim-Lian zal verdenken. Daar zal dit geld nog lelijk bij gaan opbreken. Maar dit is van later zorg  ;D Voorlopig is de denktrant van de mol nog wat jij zegt  8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #244 Gepost op: 23-01-2022, 09:49:04 »
Er is nog een andere  optie wat betreft het achterhouden van 250 euro.  Het briefje duikt na aflevering 1 ineens weer op. Het zou zomaar kunnen dat alleen op het 250 euro briefje een aanwijzing naar de mol staat. Zie  topic "Molgeld". Misschien wordt het tijd om de hint bij de kandidaten weer eens onder de aandacht te brengen en wordt de mol weer eens als productieassistente ingezet. ( net zoals Merel bij het splijten van jokers) Ik ga er vanuit dat er nog een vervolg komt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #245 Gepost op: 23-01-2022, 10:35:32 »
Interessante optie. Dus Kim-Lian zou dan als Mol in de eerste en de afgelopen opdracht geld hebben achtergehouden omdat er een aanwijzing op staat. Wel weer een geval van flink risico nemen en weer lijkt het mis te zijn gegaan (gezien Fresia die Kim-Lian confronteerde bij de lasergame).

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #246 Gepost op: 23-01-2022, 11:22:24 »
Ik weet niet of Kim ook verantwoordelijk is voor de missende 100 euro van aflevering  1 en waar de beschuldiging van Fresia vandaan kwam. Zoals het nu lijkt( maar dat is een aanname) staat er alleen een aanwijzing op het briefje van 250 euro. Een mogelijkheid is dat er een wisseltruc is toegepast in aflevering 1 maar dan wordt het wel ingewikkeld allemaal.Feit is wel dat Kim nu 250 euro heeft achtergehouden en dat Hila dat weet. Daar wordt vast overgesproken.

Overigens: Kim-Lian in haar biecht: "Fresia, jij bent het niet in mijn ogen"  en Rik die het over gespannen ogen heeft bij de executie

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #247 Gepost op: 23-01-2022, 12:54:52 »
Wat mij dwars zit is dat Kim-Lian als mol sowieso de voorkennis had gehad het juiste te doen geen 250 uberhaupt te verdienen.

Als ze de mol zou zijn begint het inderdaad wel af te stevenen op een mix van Margriet, Renée en Annemarie.

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #248 Gepost op: 23-01-2022, 13:58:04 »
Overigens: Kim-Lian in haar biecht: "Fresia, jij bent het niet in mijn ogen"  en Rik die het over gespannen ogen heeft bij de executie
Er zijn vrij veel uitdrukkingen waarin het woord oog of meervoud ogen voorkomt. Het zou uitzonderlijk zijn als je die NIET zou aantreffen in uren TV.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #249 Gepost op: 23-01-2022, 14:11:25 »
Ik weet het nog steeds niet met KL...  ::rofl::
Zoveel tekenen die naar haar verwijzen: het rare pleidooi, geld achterhouden (volgens Fresia), verwarring zaaien...

En aan de andere kant: al haar rare acties in beeld, 1500 binnenhalen met Welmoed, geen uitleg over waarom ze geld zou achterhouden, geen moeite lijken doen om verdenkingen op haar weg te nemen...

Dus ja, heel echt verdacht. Maar misschien een kandidaat die verdacht wil doen? Zou een mol echt zoveel risico nemen om het geld (met aanwijzingen naar de mol) te verstoppen? Het universum van KL brengt mij in de war.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #250 Gepost op: 23-01-2022, 14:57:55 »
Ligt het aan mij of leek Kim-Lian na het groene scherm voor Laetitie/voor het rode scherm van Arno bijna te gaan huilen?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #251 Gepost op: 23-01-2022, 17:41:56 »
Kim-Lian wordt veel te veel in de spotlights gezet als mol om de mol te kunnen zijn, meestal wordt zo iemand de winnaar zodat heel Nederland met verbazing voor de tv zit.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #252 Gepost op: 23-01-2022, 17:45:11 »
Als ze de mol is, geweldige actie om openlijk geld achterover te drukken. Iedereen gaat twijfelen of ze de mol dan wel is. Al is er flinke kans dat ze Hila daarmee doorsluist naar de finale. Hopelijk krijgen we iets meer erover via de extra beelden komende week.

Ligt het aan mij of leek Kim-Lian na het groene scherm voor Laetitie/voor het rode scherm van Arno bijna te gaan huilen?

Ja die indruk had ik ook.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #253 Gepost op: 23-01-2022, 17:56:36 »
Als ze de mol is, geweldige actie om openlijk geld achterover te drukken. Iedereen gaat twijfelen of ze de mol dan wel is. Al is er flinke kans dat ze Hila daarmee doorsluist naar de finale. Hopelijk krijgen we iets meer erover via de extra beelden komende week.

Of een manier voor haar om te dubbelchecken of Hila de mol is. Want die wist dat ze geld is. Als ze er dan niks van zegt komt dat wel verdacht over. Tenzij ze met Hila een dealtje heeft gesloten, dat ze dit samen bedacht hebben om de reacties van anderen te peilen.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #254 Gepost op: 23-01-2022, 18:33:17 »
Of een manier voor haar om te dubbelchecken of Hila de mol is. Want die wist dat ze geld is. Als ze er dan niks van zegt komt dat wel verdacht over. Tenzij ze met Hila een dealtje heeft gesloten, dat ze dit samen bedacht hebben om de reacties van anderen te peilen.

Denk dat er sowieso iets besproken is/dealtje gemaakt is onderling. Anders had Hila wel iets gezegd waarschijnlijk. Maar klopt, het kan ook kandidaats zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #255 Gepost op: 23-01-2022, 18:33:44 »


  • Kim-Lians kandidatenpagina met een overzicht van haar belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 4 en vind je hier

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #256 Gepost op: 23-01-2022, 19:00:39 »

Waarom zou ze iedereen willen peilen behalve haar roommate?

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #257 Gepost op: 23-01-2022, 20:43:49 »
Vanaf 2:40 krijgen we een hele interessante kijk op Kim's blik wat mij betreft. Everon vertelt emotioneel over hoe zijn akkefietje met Thomas. Op het moment dat hij echt emotioneel wordt over het feit dat hij Thomas niet kon vertrouwen kijkt Kim weg en treffen we haar blik voor 10 seconden. Een blik met een soort triestheid erin.
Ik vind het interessant dat ze wegkijkt, als iemand emotioneel wordt kijk je vaak juist intuïtief wel denk ik. Of is dit een mol die de emoties even niet kan zien? De trieste blik sluit daar bij aan. Als kandidaat denk ik dat je de emotie wel bij de ander kan laten. Je zit zélf ook in een situatie waarin je elk moment genaaid kan worden. Een mol kan misschien geraakt worden hoe 'echt' het is voor de kandidaten waarmee je een spelletje speelt.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #258 Gepost op: 23-01-2022, 21:14:30 »
Er is nog een andere  optie wat betreft het achterhouden van 250 euro.  Het briefje duikt na aflevering 1 ineens weer op. Het zou zomaar kunnen dat alleen op het 250 euro briefje een aanwijzing naar de mol staat. Zie  topic "Molgeld". Misschien wordt het tijd om de hint bij de kandidaten weer eens onder de aandacht te brengen en wordt de mol weer eens als productieassistente ingezet. ( net zoals Merel bij het splijten van jokers) Ik ga er vanuit dat er nog een vervolg komt.
waarom zou er nu ineens weer een aanwijzing op een biljet staan? Dat geloof ik niet zo. Rik zei dat duidelijk bij aflevering 1, maar nu niet.




En ik geloof ook niet zo in een mol die zo openlijk en overduidelijk de mol zou zijn en ook nog eens zoveel geld binnenbrengt. Het zou in ieder geval geen hele goede mol zijn, qua onverdacht blijven en de pot saboteren tot nu toe.




Ik weet het nog steeds niet met KL...  ::rofl::
Zoveel tekenen die naar haar verwijzen: het rare pleidooi, geld achterhouden (volgens Fresia), verwarring zaaien...

En aan de andere kant: al haar rare acties in beeld, 1500 binnenhalen met Welmoed, geen uitleg over waarom ze geld zou achterhouden, geen moeite lijken doen om verdenkingen op haar weg te nemen...

Dus ja, heel echt verdacht. Maar misschien een kandidaat die verdacht wil doen? Zou een mol echt zoveel risico nemen om het geld (met aanwijzingen naar de mol) te verstoppen? Het universum van KL brengt mij in de war.  ;D
Inderdaad. KL als mol is onlogisch op meerdere vlakken. 1500 zomaar in de pot, want voor jokers kiezen zou teveel opvallen. Maar bekennen 250 euro achterover te drukken is ineens een briljante molactie.

De tunnelaars hier willen het allemaal iets te graag rechtpraten ;)


Net als met het verwijt van Fresia. Het is veel logischer dat Fresia zelf de mol is, zelf 100 euro heeft laten verdwijnen en iemand anders verdacht maakt, dan dat kandidaat Fresia mol KL daarop heeft betrapt en dit met de rest gaat delen.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2022, 21:32:19 door Theovv »

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #259 Gepost op: 23-01-2022, 23:04:11 »
Kim-Lian wordt veel te veel in de spotlights gezet als mol om de mol te kunnen zijn, meestal wordt zo iemand de winnaar zodat heel Nederland met verbazing voor de tv zit.
Kim Lian komt in haar gedrag en biechten op mij over als bedachtzaam. Daarmee onderscheidt ze zich van de anderen en valt buiten de groep. Ook haar verdenking van Sahil, "ik zie rozen, Roosendaal, daar komt Sahil vandaan," vind ik erg gezocht. Het zou me verbazen als zij niet de mol blijkt te zijn.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2022, 23:59:31 door Delightz »