Kim staat nog steeds op 1 puur door hints en acties... Maak ook ik vind haar te opzichtig. Ze molt recht voor de kandidaten, wordt door 4/7 medekandidaten verdacht (in afl 2) en alles wat ze doet wordt vol in beeld gebracht.
Ik heb de afleveringen even teruggekeken en dan valt mij op:
Sahil is het niet, veel te opzichtig verdacht (6 verdenkingen) en alles vol voor camera en vol voor kandidaten. Thomas idem ditto. Arno is dr typische mopperende kandidaat, 0 molvibes. Hila is voor mij echt een kandidaat.
Fresia was na afl 1 mijn bijmol, maar die gedroeg zich net iets te braaf deze aflevering. Iemand zo fanatiek als zij zou toch niet zo veel goed willen doen als mol?
Nee, dan richt ik mijn pijlen voor nu op Laetitia als bijmol. Moeilijk te pijlen en doet niet per se heel veel goed of heel veel fout in de montage, mogelijk genoeg voor afl 10 dus. Bovendien wordt ze amper verdacht. En waarom met 2 handen in die honing als al is omgeroepen van niet?
Verder hou ik in de gaten: Fresia, Welmoed en uiteraard Kim-Lian
Oh ja dan is er nog everon... ja geen idee, zou kunnen maar nog weinig molvibes bij. Niet heel hoog in mijn lijstje, maar niet onderaan