Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 92057 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #880 Gepost op: 2-03-2022, 12:48:24 »
Kim heeft genoeg molacties op haar naam staan hoor ::vergroot::.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #881 Gepost op: 2-03-2022, 13:40:37 »
Ik ga 100% mn gevoel volgen

EVERON

in de app nog 1 puntje op Kim.. voor de moeite

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #882 Gepost op: 2-03-2022, 13:45:02 »
Kim heeft genoeg molacties op haar naam staan hoor ::vergroot::.
Dat ben ik met je eens. Ik denk dat als zij het inderdaad niet is, zij wel een hele goede mol had kunnen zijn, iemand die het spel heel goed kan spelen. Maar goed, niets is nog zeker, we moeten nog een paar dagen wachten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #883 Gepost op: 2-03-2022, 14:44:21 »
Mol: Kim
Winnaar: Everon
Verliezer: Fresia
Mooi! Dat heb ik dus dan win ik de pool! ::hypocriet:: ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #884 Gepost op: 2-03-2022, 15:25:47 »
een step in elkaar zetten en netje op tijd naar binnenrijden, +500)

Stop aub over die step... Fresia vindt bijna alle onderdelen, Everon helpt Kim er te vinden. Op haar eentje vindt ze er geen. Niet haar fout dat een hele step was gemaakt en toen die er eenmaal was moest die ook naar binnen... In deze opdracht is Kim by far het meest mols van de drie.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #885 Gepost op: 2-03-2022, 15:40:38 »
Sorry, ik stap niet zo makkelijk over de step heen.  ;D Maar ik ben het wel eens dat Kim ook zeker molse dingen heeft gedaan.

Everon staat nu op 3 in de poll, dat zal misschien ook wel een reden hebben, maar het is wat het is. We gaan het zien zaterdag.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #886 Gepost op: 2-03-2022, 15:54:48 »
Everon staat nu op 3 in de poll, dat zal misschien ook wel een reden hebben, maar het is wat het is. We gaan het zien zaterdag.  ::jaja::

Omdat hij niet de mol is ;) ;D We zien inderdaad zaterdag wel ::ok:: ::vergroot:: >:D

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #887 Gepost op: 2-03-2022, 18:19:40 »
Dat is ook een optie hoor.  ;D

Mocht dat zo zijn, dan meld ik mij nederig in de juiste tunnel!  ::bravo::
Overigens niet meteen na de uitzending, denk ik. Niet omdat ik dan mijn ego bij elkaar moet rapen (ahum, dat ook natuurlijk),  ;) maar omdat ik ergens anders moet zijn tijdens de ontknoping (rare timing, haha) en dan ook niet online ben.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #888 Gepost op: 2-03-2022, 18:58:09 »
Stop aub over die step... Fresia vindt bijna alle onderdelen, Everon helpt Kim er te vinden.

Ik zal het je nog één keer uitleggen: de ontbrekende wielen lagen op dezelfde plekken als waar Fresia de incomplete frames naar boven haalde. Ze lijkt daardoor een fanatieke kandidaat, maar niemand die op het idee komt even verder te graven op die plekken... De ontbrekende wielen lagen namelijk gewoon wat dieper. Daar durf ik wel een kratje bier op te zetten!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #889 Gepost op: 3-03-2022, 15:23:25 »
Ik zal het je nog één keer uitleggen: de ontbrekende wielen lagen op dezelfde plekken als waar Fresia de incomplete frames naar boven haalde. Ze lijkt daardoor een fanatieke kandidaat, maar niemand die op het idee komt even verder te graven op die plekken... De ontbrekende wielen lagen namelijk gewoon wat dieper. Daar durf ik wel een kratje bier op te zetten!

Jij bent nu wel een graver, dus zal je maar geloven. Degene met de juiste mol moet de andere wel op een biertje trakteren vind ik.


Mocht dat zo zijn, dan meld ik mij nederig in de juiste tunnel!  ::bravo::
Overigens niet meteen na de uitzending, denk ik.

Ik houd me al klaar voor het Everonisme ;) ;)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2022, 15:28:07 door Belgian Mol »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #890 Gepost op: 3-03-2022, 16:08:10 »
Jij bent nu wel een graver, dus zal je maar geloven. Degene met de juiste mol moet de andere wel op een biertje trakteren vind ik.

Komende zomer bivakkeer ik in Zuid-Limburg. Mocht je toevallig in Belgisch Limburg wonen, dan kunnen we vast wel wat regelen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #891 Gepost op: 3-03-2022, 16:48:03 »
Verre van zeker, maar ik blijf bij Fresia. Grootste twijfelpunten:

  • Meldt zich als katapultschieter bij 'Net of net niet', maar als de opdracht start heeft ze haar plaats afgestaan aan Laetitia. Everon en Kim-Lian speelden hier een veel prominentere rol. Veel kandidaten leken hier een snipperdag te hebben genomen, maar van de Mol verwacht ik dat die hier meer in beeld is. En dat die zich niet zo makkelijk van zijn of haar positie laat afhalen. Het was dan wel weer een redelijk kansloze opdracht, waardoor de Mol niet veel hoefde te doen.

  • Niemand verdenkt Fresia in de finale. Normaal gesproken een rode vlag. Als we naar eerdere seizoenen kijken, kan het eigenlijk niet anders dan dat Everon of Kim-Lian de Mol is.
Meer heb ik er eigenlijk niet. Degenen die op een andere Mol zitten, kunnen hier ongetwijfeld een enorme waslijst aan toevoegen. Dat ze het tijdens het maken van de lichtfoto's zo goed gedaan zou hebben, bijvoorbeeld. Die mening deel ik niet, maar mijn punt is meer dat de meeste argumenten vanuit de Fresiatunnel (terecht of niet) relatief eenvoudig weggewuifd kunnen worden.

Everon zou de meest logische Mol zijn, gezien de verdenkingen tijdens het seizoen en in de finale. Heeft absoluut acties op zijn naam staan die Mols lijken. Maar uiteindelijk vind ik dat hij te weinig initiatief neemt en zich buitensporig vaak een spelpositie laat opdringen in plaats van die zelf te claimen. Dat gebeurde o.a. bij Prikactie, waar hij ook nog eens een paar gouden ballonnen lekprikte. Dat is toch wel dubbel onmols. Het kan een tactiek zijn ('de onzekere kandidaat'), maar ik vind dat wel een behoorlijk risico. Plus, hij heeft angst voor water. Dat bevestigde hij nog eens buiten WIDM om in 'Niet de Mol'. Lijkt me niet handig, in een seizoen met zoveel wateropdrachten.

Kim-Lian zou ik - net als de andere twee - een hele leuke Mol vinden. Maar ze heeft daar m.i. veel teveel geld voor verdiend en vooral veel mogelijkheden onbenut gelaten om geld niet te verdienen of uit de pot te spelen.

TL;DR: Fresia is de Mol.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2022, 16:59:37 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #892 Gepost op: 3-03-2022, 17:38:34 »
Help!!!!!!!!

Ik weet het niet

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #893 Gepost op: 3-03-2022, 18:04:46 »
Ik houd me al klaar voor het Everonisme ;) ;)

 ::rofl::  ::ok::


Everon zou de meest logische Mol zijn, gezien de verdenkingen tijdens het seizoen en in de finale. Heeft absoluut acties op zijn naam staan die Mols lijken. Maar uiteindelijk vind ik dat hij te weinig initiatief neemt en zich buitensporig vaak een spelpositie laat opdringen in plaats van die zelf te claimen. Dat gebeurde o.a. bij Prikactie, waar hij ook nog eens een paar gouden ballonnen lekprikte. Dat is toch wel dubbel onmols. Het kan een tactiek zijn ('de onzekere kandidaat'), maar ik vind dat wel een behoorlijk risico. Plus, hij heeft angst voor water. Dat bevestigde hij nog eens buiten WIDM om in 'Niet de Mol'. Lijkt me niet handig, in een seizoen met zoveel wateropdrachten.

Ondanks dat ik de Everon-tunnel niet uit ga komen, ben ik het hier wel mee eens. Dat ook.

Probleem is dat iedere finalist molse dingen heeft gedaan én onmolse acties, denk ik. Dus kunnen ze alledrie de mol nog zijn.  ;D Uiteindelijk gaat het om wat de meeste nadruk krijgt. Voor mij heeft Everon de meeste verdachte acties gedaan en heeft hij volgens mij op individuele momenten geld laten liggen (waar Fresia en Kim-Lian wel geld hebben opgehaald). Maar ik kan me voorstellen dat je daar ook op een andere manier naar kunt kijken. Interessant seizoen dit keer.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #894 Gepost op: 3-03-2022, 18:21:42 »
Verre van zeker, maar ik blijf bij Fresia. Grootste twijfelpunten:

  • Meldt zich als katapultschieter bij 'Net of net niet', maar als de opdracht start heeft ze haar plaats afgestaan aan Laetitia. Everon en Kim-Lian speelden hier een veel prominentere rol. Veel kandidaten leken hier een snipperdag te hebben genomen, maar van de Mol verwacht ik dat die hier meer in beeld is. En dat die zich niet zo makkelijk van zijn of haar positie laat afhalen. Het was dan wel weer een redelijk kansloze opdracht, waardoor de Mol niet veel hoefde te doen.

  • Niemand verdenkt Fresia in de finale. Normaal gesproken een rode vlag. Als we naar eerdere seizoenen kijken, kan het eigenlijk niet anders dan dat Everon of Kim-Lian de Mol is.
Meer heb ik er eigenlijk niet. Degenen die op een andere Mol zitten, kunnen hier ongetwijfeld een enorme waslijst aan toevoegen. Dat ze het tijdens het maken van de lichtfoto's zo goed gedaan zou hebben, bijvoorbeeld. Die mening deel ik niet, maar mijn punt is meer dat de meeste argumenten vanuit de Fresiatunnel (terecht of niet) relatief eenvoudig weggewuifd kunnen worden.

Everon zou de meest logische Mol zijn, gezien de verdenkingen tijdens het seizoen en in de finale. Heeft absoluut acties op zijn naam staan die Mols lijken. Maar uiteindelijk vind ik dat hij te weinig initiatief neemt en zich buitensporig vaak een spelpositie laat opdringen in plaats van die zelf te claimen. Dat gebeurde o.a. bij Prikactie, waar hij ook nog eens een paar gouden ballonnen lekprikte. Dat is toch wel dubbel onmols. Het kan een tactiek zijn ('de onzekere kandidaat'), maar ik vind dat wel een behoorlijk risico. Plus, hij heeft angst voor water. Dat bevestigde hij nog eens buiten WIDM om in 'Niet de Mol'. Lijkt me niet handig, in een seizoen met zoveel wateropdrachten.

Kim-Lian zou ik - net als de andere twee - een hele leuke Mol vinden. Maar ze heeft daar m.i. veel teveel geld voor verdiend en vooral veel mogelijkheden onbenut gelaten om geld niet te verdienen of uit de pot te spelen.

TL;DR: Fresia is de Mol.

Die angst voor water, ik heb dingen gelezen dat daar niets van klopt. Het kan heel goed een toneelstukje zijn.
Over de molstreken kunnen we pas een oordeel hebben na zaterdagavond :-)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #895 Gepost op: 3-03-2022, 18:28:04 »
Die angst voor water, ik heb dingen gelezen dat daar niets van klopt. Het kan heel goed een toneelstukje zijn.
Over de molstreken kunnen we pas een oordeel hebben na zaterdagavond :-)

Zul je zien: dan komt Everon misschien dan toch nog met de jetski aangescheurd, vlakbij de kandidaten.  >:D (dat lijkt me te mooi om waar te zijn, maar je weet het maar nooit)
Sowieso lijkt Everon voor mij ook te acteren.  ::vergroot:: Dat is voor mij wel de voornaamste reden dat ik hem verdenk. En hij heeft genoeg verdachte dingen gedaan. Ik duik nog even in het Everon-topic.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #896 Gepost op: 3-03-2022, 21:58:46 »
"De pot is €14.000 maar het had €50.000 kunnen zijn".
Bij het programma vinden ze dus dat de mol het heel goed heeft gedaan, daar kunnen we niet omheen, we kunnen helaas niet onze criteria van hoeveelheden geld uot de pot voor een goede mol opleggen aan de makers. Dus moeten we het hiermee doen, en daarmee kunnen we een kandidaat niet afstrepen omdat die in onze ogen teveel gedl binnenbrengt, zolang dar in de ogen van de makers niet zo is... M.a.w. Kim-Lian hierom uitsluiten is niet handig.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #897 Gepost op: 3-03-2022, 22:37:07 »
We zijn heerlijk eigenwijs hier op wieisdemol.com als ik de huidige stand van de poll hier bekijk en die van fansite widm.nl en de officiële site/app:


wieisdemol.nl


fansite widm.nl


wieisdemol.com

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #898 Gepost op: 3-03-2022, 22:41:38 »
Oei, wordt spannend zaterdag.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #899 Gepost op: 3-03-2022, 22:45:04 »
We zijn heerlijk eigenwijs hier op wieisdemol.com als ik de huidige stand van de poll hier bekijk en die van fansite widm.nl en de officiële site/app

Komt dat niet doordat de Maskerhint een vondst is van molloten alhier? Elders zal men er dan vast minder door beïnvloed zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!