Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 70172 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #200 Gepost op: 5-02-2022, 23:38:03 »
Die ‘nieuwe informatie’ was een opvallende uitspraak. Bij terug kijken zal ik dit in mijn achterhoofd houden..wie weet is het te ontdekken waar Rik op doelt.

Offline hoi33

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #201 Gepost op: 5-02-2022, 23:46:05 »
Rik zei aan het eind van de jetski Opdracht eerst 'een goede leider in jullie midden' en daarna zonder echt duidelijke reden: 'Jullie hebben nieuwe informatie over de mol IN JULLIE MIDDEN' --> verwijzing naar Everon als mol op de coördinatie boot in het midden?

Even snel terug gekeken en hij zegt toch echt twee keer 'in jullie midden', zowel eerst over Everon als leider en daarna over de mol. (edit is dat hij jullie en niet het midden zegt)

Offline Elliebellie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #202 Gepost op: 5-02-2022, 23:47:59 »
Rik zegt eigenlijk zelfs beiden! Op 50:55 over “de leider in jullie midden”. En op 51:20 over de belangrijke informatie over “de mol in jullie midden” (net als vorig jaar bij Renée staat Everon ook letterlijk in het midden) ::vergroot::

Hij moest ook wel op die molpositie terecht komen, omdat hij als enige watervrees heeft (net als alle katten die we door dit seizoen heen in beeld zien komen).

Ik heb nog even gedacht over het Thomas/3 jokers moment. Een theorie zou kunnen zijn dat hij op die manier Thomas probeerde over te halen om hem te gaan belazeren. Hij verdacht Everon niet en zou met jokers/vrijstelling verder kunnen komen in het spel en minder snel voor het geld kiezen. Het klinkt lullig voor anderen die wel de juiste mol hebben gevonden, maar vorig jaar gebeurde zoiets natuurlijk ook bij Showpony Joshua..

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #203 Gepost op: 5-02-2022, 23:51:39 »
En het is raar (of toch logisch om verdenkingen van zich af te schudden?) dat hij Kim-Lian ertoe aanzet om de 250 euro toch in te leveren. Wat overigens ook raar is: hoe weet hij dat zij nog geld heeft? Heeft iemand hem dat verteld of heeft de productie dat verteld?  ::vergroot::

Kan zijn dat hij het van Hila heeft gehoord. Hila verdacht hem niet en gaf hem niet voor niets de pot. Misschien had ze er wel een briefje in gestopt : de missende 250 euro is bij Kim-Lian  ::rofl::

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #204 Gepost op: 6-02-2022, 00:05:59 »
Kim-Lian zat steeds op Everon. Voor Everon als mol was het vragen om dat geld toch een perfecte manier om die verdenkingen van hem af te krijgen? En al helemaal als het hem gelukt was die 250,- terug te krijgen en hij dat kon melden aan de groep.

En 250,- extra in de pot.. tsja gezien de hoogte van de pot en die 5000 die er uit gaat als Everon inderdaad de mol is. Dan is die 250,- peanuts.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #205 Gepost op: 6-02-2022, 00:35:32 »
Kim-Lian zat steeds op Everon. Voor Everon als mol was het vragen om dat geld toch een perfecte manier om die verdenkingen van hem af te krijgen? En al helemaal als het hem gelukt was die 250,- terug te krijgen en hij dat kon melden aan de groep.

En 250,- extra in de pot.. tsja gezien de hoogte van de pot en die 5000 die er uit gaat als Everon inderdaad de mol is. Dan is die 250,- peanuts.

En als hij de mol is, kan hij die €250 ook weer magisch laten verdwijnen.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #206 Gepost op: 6-02-2022, 00:57:10 »
Kan zijn dat hij het van Hila heeft gehoord. Hila verdacht hem niet en gaf hem niet voor niets de pot. Misschien had ze er wel een briefje in gestopt : de missende 250 euro is bij Kim-Lian  ::rofl::

Dat is best geloofwaardig! Zou zomaar zo gegaan kunnen zijn!

Iets anders, het viel me op dat Rik zo vaak de bedragen afrond. Het is wat vergezocht, maar afronden, Everon, het lijkt wel wat op elkaar?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #207 Gepost op: 6-02-2022, 09:37:49 »

Mogelijke acties: een sleutel zogenaamd niet zien en verwarring zaaien bij de jetski's.
En het is raar (of toch logisch om verdenkingen van zich af te schudden?) dat hij Kim-Lian ertoe aanzet om de 250 euro toch in te leveren. Wat overigens ook raar is: hoe weet hij dat zij nog geld heeft? Heeft iemand hem dat verteld of heeft de productie dat verteld?  ::vergroot::
Lijkt mij slimme zet om zich minder verdacht te maken bij Kim-Lian.
Andere acties: sleutel pakken en in z'n sok verstoppen bijvoorbeeld. Het was leuker geweest als hij bij de jetski's een toneelstukje had opgevoerd: zo van, hoezo moet ik degene zijn die niet op de jetski mag? Want iedereen wil dat toch graag? En uiteindelijk dan toegeven om de overzichtspositie in te nemen. Hij was nu wel erg toegeeflijk.

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #208 Gepost op: 6-02-2022, 12:08:56 »
Als Everon de mol is dan weet hij dat een kandidaat die 250 euro achterhoudt, oftewel die 250 euro komt weer een keer boven water. Wat kan je als mol dan beter doen dan zorgen dat jij die 250 euro in handen krijgt? Dat is toch de enige manier om hem mogelijk later nog te laten verdwijnen? Ik vond deze actie absoluut niet onmols.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #209 Gepost op: 6-02-2022, 12:14:02 »
Mee eens. Des te raarder van Kim-Lian om haar hoofdverdachte van vele afleveringen hierom zomaar af te schrijven.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #210 Gepost op: 6-02-2022, 12:59:10 »
Lijkt mij slimme zet om zich minder verdacht te maken bij Kim-Lian.
Andere acties: sleutel pakken en in z'n sok verstoppen bijvoorbeeld. Het was leuker geweest als hij bij de jetski's een toneelstukje had opgevoerd: zo van, hoezo moet ik degene zijn die niet op de jetski mag? Want iedereen wil dat toch graag? En uiteindelijk dan toegeven om de overzichtspositie in te nemen. Hij was nu wel erg toegeeflijk.

Hij kan niet zwemmen en is (daardoor?) ook bang van water volgens mij. Een toneelstukje dat hij op een jetski wilde zouden ze daarom nooit geloven. Het zou me niets verbazen dat hij hierover iets heeft laten opnemen in zijn contract. Misschien belandde hij daardoor in opdracht 1 ook wel in het team aan land. Misschien had Sahil (al dan niet aan de telefoon) wel iets ingefluisterd gekregen over teams verdelen aan de hand van de indeling van de busjes. (En zo werd het een team met Everon, Laetitia en Fresia. Oftewel team ‘elf’)

Ik vind het dus volkomen logisch (in elk geval lief) dat de andere kandidaten hem hielpen aan een plekje op die boot i.p.v. op een jetski. Als hij inderdaad de mol iskwam hem dat natuurlijk ook erg goed uit. Hoewel hij achteraf weinig heeft kunnen mollen vanaf die boot. De mensen op de jetski’s konden het prima af zonder zijn aanwijzingen.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2022, 13:05:31 door Nemi »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #211 Gepost op: 6-02-2022, 13:15:38 »
Kan zijn dat hij het van Hila heeft gehoord. Hila verdacht hem niet en gaf hem niet voor niets de pot. Misschien had ze er wel een briefje in gestopt : de missende 250 euro is bij Kim-Lian  ::rofl::

Dat zou zomaar kunnen inderdaad.  ::ok::

Mee eens. Des te raarder van Kim-Lian om haar hoofdverdachte van vele afleveringen hierom zomaar af te schrijven.

Kan mols zijn van Kim-Lian, maar zelf interpreteer ik het als een kandidate die door de mol wordt misleid. Even afwachten of die 250 euro - nadat Kim-Lian het heeft teruggegeven, als ze dat doet - alsnog in de pot komt. Of toch verdwijnt. ;D

Ik wist trouwens niet dat Everon niet kan zwemmen. Dan is het wel logisch dat hij wat minder enthousiast reageerde op de jetski's. Lijkt er misschien op dat deze opdracht, ondanks een onduidelijk communicerende Everon, toch nog redelijk is geslaagd?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #212 Gepost op: 6-02-2022, 13:18:54 »
Hij kan niet zwemmen en is (daardoor?) ook bang van water volgens mij. Een toneelstukje dat hij op een jetski wilde zouden ze daarom nooit geloven.
Nee hoor, lees maar:

Everon heeft geen zwemles gehad tussen de kindjes in het pierenbadje, hij heeft privéles genomen. Inmiddels weet de acteur zich prima te redden in het water.
https://www.televizier.nl/sterren/everon-jackson-hooi-leert-zwemmen-voor-expeditie

Beetje googlen doet wonderen.  ;)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #213 Gepost op: 6-02-2022, 13:20:52 »
Lijkt me dat het best een drempel kan zijn (ken het van een paar mensen uit mijn omgeving) om op volwassen leeftijd te leren zwemmen. Wat goed dat hij dat heeft gedaan.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #214 Gepost op: 6-02-2022, 13:28:54 »
En wat betreft het onderwerp Goud wat steeds terugkomt, vind ik dit:
......... (een samenwerking tussen Everon Jackson Hooi en SGS Fabriek) brengt een nieuwe lijn armbanden in een combinatie van leer en een sluiting in black, white en yellow-gold.
https://www.jeweline-magazine.nl/chico-doro-brengt-nieuwe-serie-armbanden/

Dus ook dat is aan Everon te koppelen.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #215 Gepost op: 6-02-2022, 14:26:19 »
Nee hoor, lees maar:

Everon heeft geen zwemles gehad tussen de kindjes in het pierenbadje, hij heeft privéles genomen. Inmiddels weet de acteur zich prima te redden in het water.
https://www.televizier.nl/sterren/everon-jackson-hooi-leert-zwemmen-voor-expeditie

Beetje googlen doet wonderen.  ;)

Dit artikel dateert uit 2013. Je best kunnen redden betekent niet dat je ineens gek bent op zwemmen/water. En als je dan na Expeditie Robinson nooit keer gezwommen hebt omdat je gewoon echt niet van water houdt… zeker in de zee waar het mega diep kan zijn lijkt me dat dan niet heel relaxed.

En o ja, over dat goud: heeft hij niet ook in Goudkust gespeeld, vóór GTST?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #216 Gepost op: 6-02-2022, 14:53:13 »
Dit artikel dateert uit 2013. Je best kunnen redden betekent niet dat je ineens gek bent op zwemmen/water. En als je dan na Expeditie Robinson nooit keer gezwommen hebt omdat je gewoon echt niet van water houdt… zeker in de zee waar het mega diep kan zijn lijkt me dat dan niet heel relaxed.

En o ja, over dat goud: heeft hij niet ook in Goudkust gespeeld, vóór GTST?
Nee, alleen in Gouden Tijden Slechte Tijden.  :-*

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #217 Gepost op: 6-02-2022, 15:53:24 »


  • Everons kandidatenpagina met een overzicht van zijn belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 6 en vind je hier

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #218 Gepost op: 6-02-2022, 16:12:25 »
Nee, alleen in Gouden Tijden Slechte Tijden.  :-*

 ;D "Gouden" tijden. Ik kom niet meer bij.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #219 Gepost op: 6-02-2022, 19:42:52 »
;D "Gouden" tijden. Ik kom niet meer bij.

Hier in het noorden zeggen sommige mensen 'goud' als ze 'goed' bedoelen.
Dus zo klopt het helemaal.  ;D

Misschien nog iets voor het overzicht met acties, heel fijn Heinz dat het van iedere kandidaat zo wordt bijgehouden!   ::bravo:: :
Everon gaat met Kim-Lian het gesprek aan over de 250 die mist uit de pot. Kim-Lian biecht daarna dat ze haar verdenking op Everon laat varen.
Of gaat het alleen om verdachte acties tijdens de opdrachten?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)