Moesten ze niet een geel shirt in maat XS? Dat lijkt me iets te strak voor Everon 
Dat is een punt.

Belangrijkste hint lijkt mij dan toch zijn groene shirt met 33 erop. Die kwam ook nog even langs.
Ik had juist het idee dat zijn wat kalme houding erop wijst dat hij de opdrachten al kent, terwijl bij andere kandidaten nieuwsgierigheid, verrassing en enthousiasme vaak af te lezen is, al kan dat ook weer gespeeld zijn.
Ja, dat heb ik ook met Everon. En voor mij lijkt het er ook op dat hij zijn grijns niet kan verbergen wanneer een opdracht falikant mislukt. Ik ervaar dit als 'gespeeld' (en volgens mij zien Fresia en Kim-Lian het ook zo

), maar voor veel anderen komt het juist weer oprecht over. Dat verklaart misschien ook dat hij hier nog steeds laag staat in de mol-poll.
Mocht hij echt zo zijn zoals hij zich in WIDM gedraagt, dan is hij wel erg vaak gefrustreerd en zou hij er goed aan doen om het zichzelf niet zo moeilijk te maken.

Maar ik denk vooral dat zijn gedrag mols te noemen is; zeker om het feit dat hij alles lijkt weg te lachen. De laatste opdracht was goud; Kim-Lian de envelop laten openen en nog even inwrijven dat ze die verbaasde blik zo goed acteerde. Het lijkt mij dat hij wist wat er ging komen.
En trouwens ook (het zoveelste) minpuntje voor Kim-Lian als mol, wat mij betreft: als mol is het toch veel leuker om ervoor te zorgen dat een kandidaat hier de envelop opent?