Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 70188 keer)

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #520 Gepost op: 27-02-2022, 10:59:16 »
Maar Siem was toch van de onomstotelijke Fresia-hint? ;D
Siem lijkt het dan ook niet zo'n grote hint te vinden, hij is er in ieder geval niet super enthousiast ;D
Dat dan weer wel

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #521 Gepost op: 27-02-2022, 11:17:54 »
Everon zei weer 'goud' in deze aflevering. Dat heeft ie nu 2 x gezegd. Twee x twee vingers in de lucht gehouden met afdalingsopdracht. 2 x dezelfde biecht. Ik moet nog even nakijken of hij drie keer 'ik heb geld' heeft gezegd, wat de titel van deze aflevering zou verklaren.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #522 Gepost op: 27-02-2022, 11:30:02 »
Sorry als dit al gezegd is

Er is een MEGAHINT naar Everon in de vanmorgen geplaatste video van Siem.
Maar misschien zit ik mis :)

Sorry dat ik het moet zeggen maar deze vlogger vind ik vooral een opportunist die op hints van o.a uit ons forum probeert veel kijkers te genereren, of dat opeens een hele andere hint is dan de maskerhint maakt hem dan schijnbaar niets uit.
Beetje waardeloos hoor.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #523 Gepost op: 27-02-2022, 11:54:55 »
Een verdiende winnaar voor mij ::bravo::. Ik vind hem heel erg leuk door de afleveringen heen.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #524 Gepost op: 27-02-2022, 12:27:18 »
Een verdiende winnaar voor mij ::bravo::. Ik vind hem heel erg leuk door de afleveringen heen.

Je spelt 'Mol' verkeerd  :P

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #525 Gepost op: 27-02-2022, 12:58:29 »
Sorry dat ik het moet zeggen maar deze vlogger vind ik vooral een opportunist die op hints van o.a uit ons forum probeert veel kijkers te genereren, of dat opeens een hele andere hint is dan de maskerhint maakt hem dan schijnbaar niets uit.
Beetje waardeloos hoor.

Eens. Niet om de youtubers belachelijk te maken maar het lijkt ze vaak meer te gaan om wie als eerst een video online heeft dan de hints.
Die ze idd vaak hier van het forum plukken, wat dan ook nog vaak eens onze eerste gedachtepinsels zijn die we hier zaterdagavond meteen dumpen.

Ik mis de tijd van Joeri! Gaan we weer niets is wat het lijk zelfs als…

(Er is ook iemand die het concept van zijn videos bijna letterlijk heeft overgenomen )
« Laatst bewerkt op: 27-02-2022, 13:00:12 door mollien »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #526 Gepost op: 27-02-2022, 14:23:00 »


  • Everons kandidatenpagina met een overzicht van zijn belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 9 en vind je hier

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #527 Gepost op: 27-02-2022, 15:15:28 »
Weet niet of dit al genoemd is, maar op dat groene shirt staat ook Celtics...
En we hebben Keltische rünen gehad waarbij de E klank een M teken heeft.  ::vergroot::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #528 Gepost op: 27-02-2022, 17:06:46 »
Sorry dat ik het moet zeggen maar deze vlogger vind ik vooral een opportunist die op hints van o.a uit ons forum probeert veel kijkers te genereren, of dat opeens een hele andere hint is dan de maskerhint maakt hem dan schijnbaar niets uit.
Beetje waardeloos hoor.

Ik vind het altijd wel leuk, inderdaad een beetje een samenvatting van wat er hier gezegd wordt maar ze hebben ook wel nieuwe dingen. Ik kijk elke week wel graag naar de YouTubers, Felix is ook leuk en voorheen Wouter

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #529 Gepost op: 27-02-2022, 18:02:55 »
Sorry dat ik het moet zeggen maar deze vlogger vind ik vooral een opportunist die op hints van o.a uit ons forum probeert veel kijkers te genereren, of dat opeens een hele andere hint is dan de maskerhint maakt hem dan schijnbaar niets uit.
Beetje waardeloos hoor.

Sorry, maar ik vind dat je Siem nu wel iets te kort doet. Ook al ben ik het niet altijd met hem eens, kijk ik wel graag naar zijn YT filmpjes. Hij is een echte molloot die graag puzzelt. Dat hij hierbij ook gebruik maakt van andere bronnen doet volgens mij iedereen, want in je eentje vind je de mol niet. Hij neemt WIDM wel heel serieus en komt vaak met originele ideeën (ook al kloppen ze vaak niet  ::rofl::). Veel andere YT'ers die over WIDM posten, zijn vaker alleen doorgeefluik van hints van anderen.
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #530 Gepost op: 27-02-2022, 18:35:59 »
Everon zorgde dit seizoen soms voor een tweedeling die we voor mijn gevoel wel vaker zien bij deelnemers. De ene helft vindt hem heel oprecht overkomen en kan zich niet voorstellen dat het allemaal gespeeld zou zijn, de andere helft denkt er dwars doorheen te zien en gelooft er niks van. Zelf zit ik in die tweede groep, ik zie hem voor mijn gevoel alleen maar dramatisch en overdreven acteren dit seizoen.



Waarmee ik niets af wil doen aan zijn prestaties als hij de Mol is, die spreken voor zich. Daarbij hoeft af en toe een beetje toneelspelen niet te betekenen dat hij de Mol is, het is immers een tv-programma met BN'ers die soms ook nog eens scènes opnieuw moeten opnemen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #531 Gepost op: 27-02-2022, 22:23:19 »
Hij was echt geel. Volgens mij de polo uit de winkel.

Enne.. zakkenroller? Die vuilniszakken wierp hij als een soort bowlingbal over de kassaband.  ::rofl::

Inmiddels de aflevering gekeken. En inderdaad: beide shirts lijken hetzelfde?  ::oink::
Fresia heel verdacht deze aflevering, maar als zij de mol is, is het raar dat niemand haar zou verdenken. Kim-Lian lijkt het meeste verdiend te hebben.

Everon lijkt ook de goede foto achterover te hebben gedrukt? En zijn grijns na die mislukking. Hij blijft voor mij de mol.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Elliebellie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #532 Gepost op: 28-02-2022, 01:43:36 »
Oeps, misschien zaten al zijn shirts in de was?  ::rofl::

Ik denk niet dat ik hoef te zeggen dat in het Marc O’Polo logo (MOP) ook mol te vinden is. Dat is wel te ver gezocht.

Ik heb een nog extreem vergezochte hint, die ik nu voor de finale toch maar deel. Everon zij karakter in GTST heet Bing Mauritius. In het zuidelijke deel van Afrika (waaronder Mauritius) komt het diersoort de goudmol voor. Hij valt onder de Chrysochloridae en niet zoals de “normale” mol onder de Talpidae. Niet een hele goede hint dus, wel een gouden mol.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2022, 02:11:18 door Elliebellie »

Offline lolokane

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #533 Gepost op: 28-02-2022, 04:12:42 »
Wat we niet moeten vergeten is dat het zijn van 'acteur' niet per se betekent dat je acteren kan. Maar dat nep acteren van Everon ook weer niet per se betekent dat hij de mol is, maar gewoon opportunistische hoop een carrière-booster to geven.

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #534 Gepost op: 28-02-2022, 08:22:27 »
Belangrijkste reden waarom ik Everon nooit heb verdacht is zijn lichaamstaal of meer specifiek de blik in zijn ogen als Rik uitleg geeft over een proef of het resultaat meedeelt.
Steeds op een oprechte en nieuwsgierige manier geïnteresseerd, niets wat duidt op voorkennis.
En ja, ik weet dat hij een acteur is :-)

Offline JanneMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #535 Gepost op: 28-02-2022, 08:59:53 »
Oeps, misschien zaten al zijn shirts in de was?  ::rofl::

Ik denk niet dat ik hoef te zeggen dat in het Marc O’Polo logo (MOP) ook mol te vinden is. Dat is wel te ver gezocht.

Moesten ze niet een geel shirt in maat XS? Dat lijkt me iets te strak voor Everon  ;D

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #536 Gepost op: 28-02-2022, 09:12:01 »
Wat we niet moeten vergeten is dat het zijn van 'acteur' niet per se betekent dat je acteren kan. Maar dat nep acteren van Everon ook weer niet per se betekent dat hij de mol is, maar gewoon opportunistische hoop een carrière-booster to geven.

Kan je misschien niet beter uit de Everon hoek van het forum blijven?  Kan me niet voorstellen dat er forummers zijn die zitten te wachten op zo'n bak negativiteit  :-X

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #537 Gepost op: 28-02-2022, 09:33:58 »
Ik vind hem eerlijk gezegd een veel betere acteur, dan een goede mol. Vooral in de stille momenten, waarin weinig mimiek is gevraagd, vind ik hem een mooie acteur. Qua mol heb ik het idee dat hij niet alle seizoenen heeft bekeken want hij is te snel met anderen verdacht maken, daarin is hij niet subtiel genoeg. In de laatste opdracht vond ik weer wél heel slim dat hij met het goede antwoord kwam ("ik voel dat het iets met bird moet zijn"), wetende dat de andere twee hem niet zouden vertrouwen en met een fout antwoord zouden komen. Risico dat ze erin mee zouden gaan was sowieso laag omdat hij die foto verdonkeremaand had.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2022, 09:38:06 door Run »

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #538 Gepost op: 28-02-2022, 11:12:14 »
Belangrijkste reden waarom ik Everon nooit heb verdacht is zijn lichaamstaal of meer specifiek de blik in zijn ogen als Rik uitleg geeft over een proef of het resultaat meedeelt.
Steeds op een oprechte en nieuwsgierige manier geïnteresseerd, niets wat duidt op voorkennis.
En ja, ik weet dat hij een acteur is :-)
Ik had juist het idee dat zijn wat kalme houding erop wijst dat hij de opdrachten al kent, terwijl bij andere kandidaten nieuwsgierigheid, verrassing en enthousiasme vaak af te lezen is, al kan dat ook weer gespeeld zijn.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #539 Gepost op: 28-02-2022, 12:01:18 »
Moesten ze niet een geel shirt in maat XS? Dat lijkt me iets te strak voor Everon  ;D

Dat is een punt.  ::rofl::

Belangrijkste hint lijkt mij dan toch zijn groene shirt met 33 erop. Die kwam ook nog even langs.

Ik had juist het idee dat zijn wat kalme houding erop wijst dat hij de opdrachten al kent, terwijl bij andere kandidaten nieuwsgierigheid, verrassing en enthousiasme vaak af te lezen is, al kan dat ook weer gespeeld zijn.

Ja, dat heb ik ook met Everon. En voor mij lijkt het er ook op dat hij zijn grijns niet kan verbergen wanneer een opdracht falikant mislukt. Ik ervaar dit als 'gespeeld' (en volgens mij zien Fresia en Kim-Lian het ook zo  ;D ), maar voor veel anderen komt het juist weer oprecht over. Dat verklaart misschien ook dat hij hier nog steeds laag staat in de mol-poll.

Mocht hij echt zo zijn zoals hij zich in WIDM gedraagt, dan is hij wel erg vaak gefrustreerd en zou hij er goed aan doen om het zichzelf niet zo moeilijk te maken. ;) Maar ik denk vooral dat zijn gedrag mols te noemen is; zeker om het feit dat hij alles lijkt weg te lachen. De laatste opdracht was goud; Kim-Lian de envelop laten openen en nog even inwrijven dat ze die verbaasde blik zo goed acteerde. Het lijkt mij dat hij wist wat er ging komen.  ::rofl::
En trouwens ook (het zoveelste) minpuntje voor Kim-Lian als mol, wat mij betreft: als mol is het toch veel leuker om ervoor te zorgen dat een kandidaat hier de envelop opent?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)