Auteur Topic: [Kandidaat] Hila Noorzai  (gelezen 15919 keer)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #40 Gepost op: 22-01-2022, 16:49:31 »
Hila is geboren in Afghanistan. In het Pasjtoe betekent haar naam ‘hoop’ of ‘wens’ (zie bijvoorbeeld hier en hier). In het Hebreeuws betekent haar naam inderdaad ‘halo’ of ‘aura’.

Omdat Suzanne alléén Hila als verdachte noemt, zou ik het wel vrij verrassend vinden wanneer Suzanne als eerste afvalt bij Hila als Mol, maar de verdenkingen neem ik met een korreltje zout.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #41 Gepost op: 22-01-2022, 17:37:19 »
Nog altijd een gebrek aan acties om haar serieus te verdenken, maar even goed een gebrek aan acties om haar serieus af te strepen.

Dat heb ik ook bij haar.

Als ze de mol is, dan lijkt ze nogal onopvallend te mollen. Met uitzondering van die 1500 uit de pot als penningmeester. Als kandidaat is het een logische keuze, denk ik, had ik zelf ook gedaan als ik in haar schoenen zou staan. Aan de andere kant heeft ze er wel op aangestuurd dat ze penningmeester kon zijn; wat tureluurs ook zegt. Dat is dan toch opmerkelijk...

Volgens mij noemde Suzanne haar als een van haar verdachten? Is volgens mij wel vaker gebeurd dat de mol werd genoemd bij de 1e afvaller.
 
Hm, Hila nog niet afstrepen dus.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #42 Gepost op: 22-01-2022, 18:35:03 »
In afl 2 zijn twee gelijkwaardige takken te zien. Een tweeling. Hila is net nog een tweeling met 22 Juli, ik ben zelf een Leeuw dat start vanaf 23 Juli.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #43 Gepost op: 22-01-2022, 19:39:36 »
Hila is een kreeft, daarna komt leeuw. Dus dat klopt niet.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #44 Gepost op: 22-01-2022, 21:38:39 »
Aflevering 4 is voor mij in elk geval een reden om eens de verdachte en onverdachte acties van Hila op een rijtje te zetten. De “ik ben de mol” zin bij de eerste opdracht is wel iets dat ze de mol zouden kunnen laten noemen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #45 Gepost op: 22-01-2022, 21:44:39 »
De “ik ben de mol” zin bij de eerste opdracht is wel iets dat ze de mol zouden kunnen laten noemen.

Absoluut.
Niet-mols: dat ze beschrijft dat de kerstboom is afgedekt.
Verder viel ze mij niet zo op: dat kan mols en niet-mols zijn.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #46 Gepost op: 22-01-2022, 21:46:30 »
Wat erg dat we bij "Ik ben de Mol" aan een typische molaanwijzing denken.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #47 Gepost op: 22-01-2022, 22:01:26 »
Nou ja, die woorden galmden lekker (meerstemmig) door en laat de aflevering nou 'stemmen' heten.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #48 Gepost op: 23-01-2022, 10:51:58 »
Stel ze had die zwarte vrijstelling niet gekregen, dan hadden kandidaten met vrijstellingen gezeten en zij met niets. Dus moest ze die krijgen. meteen 1500 euro uit de pot.
Een nieuwslezeres/presentratrice/journalist leest toch geen woord voor dat ze niet begrijpt? Kart-ongeluk als karton-geluk? En met droge ogen!
« Laatst bewerkt op: 23-01-2022, 10:53:56 door Run »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #49 Gepost op: 23-01-2022, 13:04:44 »
Nog een klein min-puntje voor Hila als mol:

Als ik als mol had geweten dat ik ondersteboven zou moeten hangen bij een opdracht, dan had ik (uit ijdelheid  ;) ) mijn haar in een knot gedaan ipv een staart.
Het haar van Hila leverde hier wel mooie/grappige beelden op.

(niet dat het een reden is om haar als mol weg te strepen, maar het viel me wel op  :D )

Verder leek ze in opdracht 3 wel haar best te doen, of leek dat vooral zo?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline truuske

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #50 Gepost op: 23-01-2022, 13:33:53 »
Ik heb dit ook geplaatst bij opdracht 1 van aflevering 4. Ik ben deze aflevering eens op Hila aan het letten. In deze opdracht vind ik haar verdacht. Ze roept "ik ben de mol" en later de drie zinnen achter elkaar: wie is de mol, de cirkel is rond en ik heb een vrijstelling.
Ik vind dit typisch een molactie om in aflevering 10 te laten zien; zo van....jullie hadden het kunnen weten, ik heb het gezegd.
Bovendien vind ik haar zowieso niet echt opvallen/aanwezig in de groep. Ook gedrag in de eerste paar afleveringen. Zoals al meer hierboven hebben gezegd; kan mols als on-mols zijn.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #51 Gepost op: 23-01-2022, 13:57:42 »
Een nieuwslezeres/presentratrice/journalist leest toch geen woord voor dat ze niet begrijpt? Kart-ongeluk als karton-geluk? En met droge ogen!

Als er op dat papier ‘kartongeluk’ stond.. kart-ongeluk wordt normaal gesproken geschreven met dit tussenstreepje. En in de snelheid van zo’n opdracht waarbij ze misschien gewoon alles van boven naar beneden oplas, was het er misschien al uit voor ze er erg in had.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #52 Gepost op: 23-01-2022, 15:03:45 »
Dan zou ze het toch kunnen herhalen op de juiste manier? Niemand herinnert zich een woord dat niet bestaat.
Ik zit weer in een tunnel…

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #53 Gepost op: 23-01-2022, 15:09:16 »
Dan zou ze het toch kunnen herhalen op de juiste manier? Niemand herinnert zich een woord dat niet bestaat.
Ik zit weer in een tunnel…

Of nog niet bestaat, ik zie dit best nog wel eens lijstjes zijn waarop opdrachtstitels stonden die nog moeten komen.  ::vergroot::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #54 Gepost op: 23-01-2022, 15:21:19 »
Het is bovendien een heel mooie manier om een vluchtelinge uit Afghanistan een podium te geven door haar de mol te laten spelen. Zij kan het programma niet door en door kennen, maar ik zie heel weinig onzekerheid bij haar.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #55 Gepost op: 23-01-2022, 15:24:32 »
Het is bovendien een heel mooie manier om een vluchtelinge uit Afghanistan een podium te geven door haar de mol te laten spelen. Zij kan het programma niet door en door kennen, maar ik zie heel weinig onzekerheid bij haar.

Iemand de Mol maken op basis van iets anders dan kwaliteiten voor het Molschap lijkt me toch echt niet de bedoeling. Zag laatst iemand hier ook al zeggen dat het mooi zou zijn als Glen de Mol zou zijn, want er mocht wel wat meer 'kleur' in het rijtje van Mollen. Echt, come on.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #56 Gepost op: 23-01-2022, 15:45:22 »
Ze is geboren in Oekraïne en niet gevlucht vanuit Afghanistan. Ik vind daar een link leggen een beetje raar, het gaat om de mol niet om afkomst. Ze woont hier al sinds kind af aan en is Nederlandse.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2022, 18:44:46 door Rozz75 »

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #57 Gepost op: 23-01-2022, 16:10:08 »
Ze is geboren in Oekraïne en niet gevlucht vanuit Afghanistan. Ik vind daar een link leggen een beetje raar, het gaat om de lol niet om afkomst. Ze woont hier al sinds kind af aan en is Nederlandse.

Precies. Beetje kort door de bocht aanname dat ze door haar afkomst het programma niet door en door zou kennen.
En daarbij.. Zei Glen toen hij afviel niet dat hij, toen hij gevraagd werd, nog nooit 1 aflevering had gezien? Echt niet alle deelnemers zullen alle seizoenen fanatiek hebben meegekeken.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #58 Gepost op: 23-01-2022, 16:11:00 »
1 van de verschillen die gevonden moest worden was dat de schilderijen aan de muur in de kamer van Hila en Thomas omgewisseld waren. Die schilderijen hingen echter vanaf het begin dat wij het konden zien al fout!

Hila staat toch wel vaak op  molposities (bijvoorbeeld penningmeester die geld uit de pot haalt). Staat dus hoog op mijn lijst.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #59 Gepost op: 23-01-2022, 16:16:18 »
In een interview: “We gaan nog heel veel van haar horen!” Als ze de mol is zéker.