Auteur Topic: [Kandidaat] Hila Noorzai  (gelezen 338 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum en Reality World, Winnaar ER Pool 2014 & Zap! 3
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dķh
[Kandidaat] Hila Noorzai
« Gepost op: 31-08-2021, 14:33:58 »
Hila

Praat mee over het doen en laten van Hila Noorzai!
And if there is a God they'll know why it's so hard, to be human

Offline Heinz

• Moderator WIDM
  • Forum Moderator
  • Niet zeuren, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2021, 20:36:16 »
Het pleidooi van Hila:

Citaat van: Hila
Hallo, hai. Ik ben Hila Noorzai, ik ben presentator en journalist bij de AVROTROS bij EenVandaag en nu moet ik jullie ervan gaan overtuigen dat ik niet de Mol ben. Nou dat heb ik eigenlijk al gedaan bij de groep want ik ben penningmeester. Dus dat vertrouwen dat is hier al in het spel. En voordat ik hier naartoe kwam heb ik besloten: ik wil dit spel heel dichtbij mezelf spelen. Maar dat is heel erg lastig zoals jullie horen want deze groep is heel erg fanatiek. Ja, je zou het spel misschien ook wel Wie is de Kandidaat? kunnen noemen zoals het de afgelopen dagen is gespeeld. Ja. Tot nu toe het spel, beide opdrachten heb ik geholpen aan het groepsgevoel. Ik heb zelfs gezorgd dat iedereen in mijn team aan een joker kwam. Ondanks dat ze misschien daarna zelf zijn achtergehouden, door bepaalde mensen. En in een andere opdracht heb ik er ook voor gezorgd dat alle tijden correct liepen, nadat iemand hier probeerde te mollen. Maar daardoor heb ik misschien ook belangrijke informatie gemist. Dus ik voel: ik kan wel wat geluk gebruiken. En daar kan jij me bij helpen.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2021, 11:05:25 »
Had sterk vermoeden dat zij mee deed en moest daar wel om lachen toen dat ook zo was. Beyonce noemde ik haar altijd in het begin.

Deed mee aan de slimste, maar niet voor lang. Maar is slim genoeg om het tot de vijfde aflevering te schoppen, maar misschien pech en daarom in aflevering 4 weg.

Offline Heinz

• Moderator WIDM
  • Forum Moderator
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2021, 12:40:34 »
Deed mee aan de slimste, maar niet voor lang. Maar is slim genoeg om het tot de vijfde aflevering te schoppen, maar misschien pech en daarom in aflevering 4 weg.

Ik weet niet hoe belangrijk "slim" zijn is in WIDM. Geluk moet je meestal wel hebben om ver te komen. En met flink wat pech kan je zelfs de eerste zijn die de Mol verdenkt en dan toch vroegtijdig eruit vliegen. (Joshua)