Auteur Topic: [Kandidaat] Hila Noorzai  (gelezen 15924 keer)

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #60 Gepost op: 23-01-2022, 17:49:09 »
Sinds de lasergame opdracht staat Hila bovenaan mijn verdachtenlijstje. Dergelijke opdrachten wordt altijd gemold en ze zat strategisch in de eerste groep om dit te kunnen doen. Eerst Thomas nog helpen met zijn kistje en daarna rustig de boel saboteren. Daarna nog tijd om lekker te dollen met de tegenstander. Welmoed is eruit dus WIDM logica zegt dat Hila het wel moet zijn. De opdracht erna, snapte ik ook waarom ze in afl. 1 zo graag penningmeester wilde worden. Lekker makkelijk 1500 euro wegspelen.
Als mol hield ze ook wijselijk haar mond toen Kim-Lian die 250 euro achterover drukte, want ze baalde duidelijk dat zijzelf die 250 had gewonnen met het abseilen. Kim Lian weet nu wel wie de mol is dus die komt ook in de finale.
De rode, groene en gouden ring die Hila draagt vind ik ook wel een subtiele hint. Heel wat subtieler dan keihard 'Ik ben de mol' roepen.  ::rofl::
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #61 Gepost op: 23-01-2022, 17:56:50 »
Ze is geboren in Oekraïne en niet gevlucht vanuit Afghanistan.

Onzin! Ze is geboren ik Kabul. https://nl.wikipedia.org/wiki/Hila_Noorzai
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #62 Gepost op: 23-01-2022, 18:31:39 »


  • Hila's kandidatenpagina met een overzicht van haar belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 4 en vind je hier

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #63 Gepost op: 23-01-2022, 18:43:06 »
Onzin! Ze is geboren ik Kabul. https://nl.wikipedia.org/wiki/Hila_Noorzai

Op diverse sites staat:
Hila Noorzai werd geboren in Oekraïne en kwam op jonge leeftijd met haar Turkmeense moeder en Afghaanse vader naar Nederland. Ze groeide op in Schiedam.

Dus tja gevalletje wie leest het nepnieuws haha

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #64 Gepost op: 23-01-2022, 18:58:24 »
1 van de verschillen die gevonden moest worden was dat de schilderijen aan de muur in de kamer van Hila en Thomas omgewisseld waren. Die schilderijen hingen echter vanaf het begin dat wij het konden zien al fout!

Is dit 100% zeker? Met een shot van Thomas en hila erbij? Niet dat de regie per ongeluk een beeld van later op de verkeerde plek heeft gemonteerd?

Dan is dit toch een megahit? Als dit bij Kim Lian was geweest was er gemopperd dat het er te dik bovenop ligt..

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #65 Gepost op: 23-01-2022, 19:02:54 »
Dus tja gevalletje wie leest het nepnieuws haha

Wikipedia wordt serieus bijgehouden door een groot team. 'Diverse sites' vind ik geen bron. Dus het antwoord op je vraag lijkt mij: jij.    8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #66 Gepost op: 23-01-2022, 19:32:12 »
Moet ik nu echt alle sites 1 voor 1 gaan noemen of Google je zelf even op geboorteplaats Hila.. ::tandpastasmiley::
Jouw link is de enige die Afghanistan aangeeft.

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #67 Gepost op: 23-01-2022, 19:42:14 »
Is dit 100% zeker? Met een shot van Thomas en hila erbij? Niet dat de regie per ongeluk een beeld van later op de verkeerde plek heeft gemonteerd?

Dan is dit toch een megahit? Als dit bij Kim Lian was geweest was er gemopperd dat het er te dik bovenop ligt..

Zie op 7:19 en 7:20. Vreemde is dat het in de uitzending vanaf het begin fout hangt. Dus daar is iets gebeurd. Thomas of Hila wat mij betreft verantwoordelijk. En omdat Hila vaker op goede molposities staat, zeker verdachte voor mij.

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/opdracht-3-huisonthouden/
« Laatst bewerkt op: 23-01-2022, 19:54:40 door Vonne1968 »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #68 Gepost op: 23-01-2022, 20:18:13 »
De schilderij wissel heeft nooit in de uitzending zelf gezeten. ???
De schilderijen zelf hebben wel degelijk ten alle tijden in dezelfde volgorde gehangen:



Volgens de makers:

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #69 Gepost op: 23-01-2022, 20:30:51 »
De rode, groene en gouden ring die Hila draagt vind ik ook wel een subtiele hint. Heel wat subtieler dan keihard 'Ik ben de mol' roepen.  ::rofl::
Ha goeie top!
Dat refereert aan de ballonnenopdracht (of liever gezegd andersom)! De ballonnenopdracht verwijst naar de ringen van Hila.

En Rik die zijn lach niet kan inhouden als Kim Hila 250 euro laat verdienen met abseilen. Hij zal Kim gesproken hebben tijdens Hila's afdaling.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2022, 20:32:59 door foxhunter »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #70 Gepost op: 23-01-2022, 20:46:56 »
Moet ik nu echt alle sites 1 voor 1 gaan noemen of Google je zelf even op geboorteplaats Hila.. ::tandpastasmiley::
Jouw link is de enige die Afghanistan aangeeft.


Zucht... wat ben jij koppig zeg! Hila zegt zélf in een interview dat ze in Afghanistan is geboren: http://www.fleurbaxmeier.nl/pdf/c/C_02_Mag_het_licht_uit_met_Hila_Noorzai.pdf

Kortom: de sites - die jij gemakshalve niet eens noemt - hebben het mis en jij bent degene die nepnieuws verspreidt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #71 Gepost op: 23-01-2022, 21:02:33 »
Een beetje meer respect voor Wikipedia mag best  :D  Maar wat mij betreft is deze bronnendiscussie niet relevant op dit punt dat zo ver van de kern van dit topic ligt...

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #72 Gepost op: 23-01-2022, 21:05:22 »

Zucht... wat ben jij koppig zeg! Hila zegt zélf in een interview dat ze in Afghanistan is geboren: http://www.fleurbaxmeier.nl/pdf/c/C_02_Mag_het_licht_uit_met_Hila_Noorzai.pdf

Kortom: de sites - die jij gemakshalve niet eens noemt - hebben het mis en jij bent degene die nepnieuws verspreidt.

Het was niet uit koppigheid, ik dacht oprecht dat je het mis had. Mijn fout, excuus. Vreemd hoe ze dan bij Oekraïne komen..

https://nl.wikisage.org/wiki/Hila_Noorzai

https://www.wikipe.wiki/wiki/nl/Hila_Noorzai


All good? 😅



Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #73 Gepost op: 23-01-2022, 21:08:48 »
Tuurlijk  ::hug::

Ik denk dat ze Oekraïne noemen omdat ze vermoedelijk samen met haar ouders door dit land is gekomen tijdens hun vlucht uit Afghanistan.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #74 Gepost op: 23-01-2022, 21:31:01 »
De schilderij wissel heeft nooit in de uitzending zelf gezeten. ???
De schilderijen zelf hebben wel degelijk ten alle tijden in dezelfde volgorde gehangen:



Volgens de makers:


Dat is inderdaad vreemd.

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #75 Gepost op: 23-01-2022, 21:39:36 »
De schilderij wissel heeft nooit in de uitzending zelf gezeten. ???
De schilderijen zelf hebben wel degelijk ten alle tijden in dezelfde volgorde gehangen:



Volgens de makers:



Maar hoe weten we dan dit een van de verschillen was, die ze hadden moeten zeggen? Er werd in de uitzending niet gezegd welke verschillen de duo's gemist hadden?
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #76 Gepost op: 23-01-2022, 21:53:59 »
Een nieuwslezeres/presentratrice/journalist leest toch geen woord voor dat ze niet begrijpt? Kart-ongeluk als karton-geluk? En met droge ogen!

Ik wilde toch nog even terugkomen op deze. Ik ga er vanuit dat de mol vooraf wist dat het geld alleen te verdienen was met de getallen (oftewel bedragen). Wat voor belang zou Hila als mol er dan bij hebben om het woord bewust verkeerd uit te spreken?

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #77 Gepost op: 23-01-2022, 21:59:21 »
Maar hoe weten we dan dit een van de verschillen was, die ze hadden moeten zeggen? Er werd in de uitzending niet gezegd welke verschillen de duo's gemist hadden?

Na de biecht van Thomas laten ze uit elk groepje een verschil zien. De kapstok waar een kledingstuk wordt weggehaald, de vogeltjes op de tv, de kerstboom onder het laken en de tv die verdwijnt. Echter in het opdrachtfilmpje krijgen we niet de kerstboom te zien uit de kamer van Hila en Thomas, maar de schilderijen. Toch hangen ze nog net hetzelfde wanneer Everon en Arno de kamer betreden. Dus iemand heeft de schilderijen terug op hun plaats gehangen tijdens de wissel.
Is het dan zoiets als Jan Versteegh die we enkel in het opdrachtfilmpje het verkeerde bordje zagen nemen, in de aflevering zat ook het juiste bordje. Alleen vreemd dat ze dat dan nu al doen, al wijst het niet alleen naar Hila, ook Thomas en Everon komen nog in aanmerking.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #78 Gepost op: 23-01-2022, 22:03:54 »
Ik wilde toch nog even terugkomen op deze. Ik ga er vanuit dat de mol vooraf wist dat het geld alleen te verdienen was met de getallen (oftewel bedragen). Wat voor belang zou Hila als mol er dan bij hebben om het woord bewust verkeerd uit te spreken?

Ze reageert in elk geval zelf op dit voorval dat ze het simpelweg verkeerd gelezen heeft.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #79 Gepost op: 23-01-2022, 22:53:03 »
Na de biecht van Thomas laten ze uit elk groepje een verschil zien. De kapstok waar een kledingstuk wordt weggehaald, de vogeltjes op de tv, de kerstboom onder het laken en de tv die verdwijnt. Echter in het opdrachtfilmpje krijgen we niet de kerstboom te zien uit de kamer van Hila en Thomas, maar de schilderijen. Toch hangen ze nog net hetzelfde wanneer Everon en Arno de kamer betreden. Dus iemand heeft de schilderijen terug op hun plaats gehangen tijdens de wissel.
Is het dan zoiets als Jan Versteegh die we enkel in het opdrachtfilmpje het verkeerde bordje zagen nemen, in de aflevering zat ook het juiste bordje. Alleen vreemd dat ze dat dan nu al doen, al wijst het niet alleen naar Hila, ook Thomas en Everon komen nog in aanmerking.
Het kan ook een fout van de productie zijn: foto’s eerder genomen en tijdens de opdracht vergeten uit te voeren.