Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 79565 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #220 Gepost op: 22-01-2022, 21:48:15 »
Ik heb halverwege de aflevering de punten die ik op KL had gezet weggehaald. Haalt geld binnen, doet het goed en wordt veel te verdacht gemaakt met openlijke molacties voor medekandidaat en kijkers.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #221 Gepost op: 22-01-2022, 22:01:03 »
Ik heb de app ook geopend om de punten te verzetten ( ik had nog een kwartier) totdat ze de gouden sleutel pakte...... ::rofl::
Punten toch maar laten staan.......

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #222 Gepost op: 22-01-2022, 22:16:53 »
Die EUR 250 achterhouden....  ::rofl::

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #223 Gepost op: 22-01-2022, 22:18:12 »
Die EUR 250 achterhouden....  ::rofl::

Zie ik niet als mollenstreek... vooralsnog dan. Ik zie in haar nu eerder de slimme kandidaat.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #224 Gepost op: 22-01-2022, 22:19:15 »
Die EUR 250 achterhouden....  ::rofl::

" .. en toen dacht ik als mol vertik het maar jullie krijgen helemaal niks van mij  "

Ze begint haar eigen collectie molgeld ::rofl::

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #225 Gepost op: 22-01-2022, 22:23:18 »
Mijn verdenking van KL is voornamelijk gebaseerd op non verbale hints en wat ik aflees van haar gezicht en niet op basis van acties en wat ze zegt. Zelfde als met Renee, die verdacht ik vanaf aflevering 2 toen ze aan het einde van de tour met paniek in haar ogen toch maar geld binnen haalde. haar actie zei kandidaat, maar ik zag een mol in alles daar omheen.

Toch minder zeker nog van KL vanwege editing keuzes van de programmamakers..


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #226 Gepost op: 22-01-2022, 22:25:08 »
Door Welmoed is ze voor het blok gezet. Ik denk niet dat ze op de hoogte was van Hila haar keuze. Al kun je logisch inschatten als alle anderen voor jokers en vrijstellingen gaan dat Hila koste wat kost de ZV wil bemachtigen.

Waartoe die actie dient met geld achterhouden snap ik niet. Ze is er al eerder mee om de oren geslagen door Fresia tijdens het lasergamen. Nu weet Hila het. Zou ze zo Jan Versteeghs/Yvon Jaspers openlijk mollen? Ergens ook wel het brutale van Margriet.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #227 Gepost op: 22-01-2022, 22:33:43 »
Als de 250 euro achterhouden echt een molactie is kunnen de makers ook niet anders dan dit wel in de aflevering stoppen. Dit was niet weg te monteren. Leuke actie, of het nou van de Mol is of van een kandidaat.
Ik denk dat het toch een brutale molactie is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #228 Gepost op: 22-01-2022, 22:37:05 »
Waartoe die actie dient met geld achterhouden snap ik niet.

Een Mol wil mollen. Door de aard van de opdrachten (ze mislukken toch al of het is gokken of ze wordt getest door kandidaten die haar verdenken) komt ze hier misschien moeilijk aan toe. Dan maar zo'n wanhoopsdaad om achteraf toch nog wat te vertellen hebben in de studio.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #229 Gepost op: 22-01-2022, 22:38:05 »
Als de 250 euro achterhouden echt een molactie is kunnen de makers ook niet anders dan dit wel in de aflevering stoppen. Dit was niet weg te monteren. Leuke actie, of het nou van de Mol is of van een kandidaat.
Ik denk dat het toch een brutale molactie is.
zou zeer onhandig zijn van een mol. Hila weet dat zij t geld heeft.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #230 Gepost op: 22-01-2022, 22:39:19 »
Een Mol wil mollen. Door de aard van de opdrachten (ze mislukken toch al of het is gokken of ze wordt getest door kandidaten die haar verdenken) komt ze hier misschien moeilijk aan toe. Dan maar zo'n wanhoopsdaad om achteraf toch nog wat te vertellen hebben in de studio.

Of we krijgen nog een Merel actie later. Met dit geld op zak een enveloppe met meer geld verwisselen om zo meer uit de pot te houden. Denk wel dat ze zoals AM al vrij vroeg getest wordt door een aantal en haar ruimte om te mollen klein is.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #231 Gepost op: 22-01-2022, 22:39:28 »
zou zeer onhandig zijn van een mol. Hila weet dat zij t geld heeft.

Jeroen deed het toch ook? Geld achterhouden en opbiechten aan Ellie?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #232 Gepost op: 22-01-2022, 22:40:24 »
Jeroen deed het toch ook? Geld achterhouden en opbiechten aan Ellie?
die biechtte het op en had er een heel verhaal bij waarom hij het als kandidaat had gedaan.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #233 Gepost op: 22-01-2022, 22:41:11 »
die biechtte het op en had er een heel verhaal bij waarom hij het als kandidaat had gedaan.

Klopt! Hij had best wel een geloofwaardig verhaal, alhoewel ik hem toen wel nog meer ging verdenken

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #234 Gepost op: 22-01-2022, 22:41:50 »
die biechtte het op en had er een heel verhaal bij waarom hij het als kandidaat had gedaan.

Ik ben dan ook heel benieuwd naar Kims verhaal. Natuurlijk is het nog lang en breed over dat vermiste geld gegaan. Misschien krijgen we er nog iets van mee in de extra beelden.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #235 Gepost op: 22-01-2022, 22:43:36 »
Ik ben dan ook heel benieuwd naar Kims verhaal. Natuurlijk is het nog lang en breed over dat vermiste geld gegaan. Misschien krijgen we er nog iets van mee in de extra beelden.
ik zou het niet sterk vinden, ze wordt al verdacht van het achterover drukken van geld. Ze is erg verdacht door andere kandidaten en in NL, ze haalt veel geld binnen. Eigenlijk alles wat je als mol niet wilt. Daarom denk ik dat ze kandidaat is die probeert medekandidaten te verwarren.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #236 Gepost op: 22-01-2022, 22:45:39 »
ik zou het niet sterk vinden, ze wordt al verdacht van het achterover drukken van geld. Ze is erg verdacht door andere kandidaten en in NL, ze haalt veel geld binnen. Eigenlijk alles wat je als mol niet wilt. Daarom denk ik dat ze kandidaat is die probeert medekandidaten te verwarren.

Goed punt! Misschien naar aanleiding ook van het gesprekje dat Kim had met Hila over Fresia? En nu Hila van Fresia af laten brengen door het achterover houden van geld?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #237 Gepost op: 22-01-2022, 22:46:33 »
De beste mol allertijden samen met Anne-Marie Jung daar ben ik zeker van ::bravo::. Ze doet het nog uitstekend met de opdrachten die er zijn.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #238 Gepost op: 22-01-2022, 22:49:11 »
De beste mol allertijden samen met Anne-Marie Jung daar ben ik zeker van ::bravo::. Ze doet het nog uitstekend met de opdrachten die er zijn.

Ieder zo zijn voorkeur maar A-M vond ik verre van in aanmerking komen voor die titel. Ik zie in Kim Lian meer een Yvon / Jan type gemixt met Margriet.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #239 Gepost op: 22-01-2022, 22:52:44 »
Ieder zo zijn voorkeur maar A-M vond ik verre van in aanmerking komen voor die titel. Ik zie in Kim Lian meer een Yvon / Jan type gemixt met Margriet.

Zeg wat je wilt, maar Anne-Marie blijft één van de meest besproken mollen ooit. Er zijn ook mollen die nog amper genoemd worden na het seizoen. Als je Frits Huffnagel zijn video over het seizoen hebt bekeken weet je waarom Anne-Marie zo weinig kon mollen. Het was deels niet haar schuld, maar die van productie. Als mensen je eenmaal door hebben gaat het heel lastig..