Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 77002 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #940 Gepost op: 6-03-2022, 02:13:57 »
Ik kan nooit beweren dat ik het altijd goed heb want ik heb het al 3x fout gehad, zelfs de Junior editie van WIDM...... ik heb jarenlang als boetedoening nog de avatar van Anniek gebruikt, ik zal haar meteen weer inzetten ::bravo::

Er was mooi spel met Everon. Die 250 is nu opgehelderd. Heeft Everon toch nog een heel klein beetje getrold ook ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #941 Gepost op: 6-03-2022, 02:43:27 »
Na de reactie van Glen over de weggegeven vrijstelling wist ik dat ik compleet verkeerd zat  ::rofl:: Kim Lian was niet de leuke mol maar de leuke kandidaat dus. Op het spoor gebracht door haar tarot kaarten ook nog (ik denk toch eerder intuïtie). Ik was echt tot het laatst erg overtuigd. Door haar maffe acties maar ook omdat ik me vergist heb in Everons acteer prestaties (ik geloofde vooral de boosheid als iets mis ging, zoals bij de eerste opdracht al met de stokjes het bakje naar boven zien te werken).

Leuk seizoen, leuke tunnel en vol plezier ten onder gegaan hier  ::rofl::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #942 Gepost op: 6-03-2022, 08:53:29 »
Gisteren wilde ik nog posten dat als Kim-Lian een vooruitziende blik had Everon de mol wel moest zijn  ::rofl::

Helemaal zeker was ik niet van Kim-Lian maar raakte ook niet overtuigd van anderen  die ik regelmatig onder de loep heb genomen. (vooral Everon, Sahil en Fresia)

En die vermeende hints hielpen ook niet mee om de overstap naar een andere tunnel te maken. Over de maskerhint was ik, zeker in het begin, wel sceptisch maar ik dacht zelf ook voldoende andere hints te zien.  ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #943 Gepost op: 6-03-2022, 09:19:48 »
Dus jullie zaten serieus op Kim-Lian of zat de helft hier te mollen? :-X  ;D

Dat ze in haar tentje tarotkaarten aan het leggen was en er 33 uit kwam.  :o Ik wist niet dat er cijfers op tarotkaarten staan.
Nu is het natuurlijk wel zo, dat als Everon het niet was geweest en ze daar in aflevering 2 van overtuigd was geraakt, ze die hele tarotkaartensessie in de tent vergeten was. Zo werkt het ook wel weer.

Was het voorheen niet zo dat degene die het langst op de mol zat, winnaar was? Daardoor had ik haar steeds als winnaar.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 09:25:11 door Run »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #944 Gepost op: 6-03-2022, 09:38:40 »
Degene die het meest bezig is met de mol, heeft aan het einde het meest goed. Kim hielt hem vanaf het begin in de gaten als mol. Maar Fresia was vanaf het begin vrienden met hem en hielt hem daardoor (onbewust) ook direct in de gaten en wist dus net zo veel.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #945 Gepost op: 6-03-2022, 14:29:58 »
Zweefteef van de groep of niet: mooi dat Kim Lian meedeed dit seizoen. En ze wist net zoveel als Fresia van Everon in de eindtest. Op 50 seconden het moeten afleggen is spijtig. Ze heeft in elk geval alles mee kunnen maken als finalist.

Het was niet alleen door de maskerhint dat ik KL begon te verdenken. Drinken uit de fles die vol moest, geld achterhouden, de tarotkaarten met Venetiaans masker in de laatste aflevering. En natuurlijk het doordrukken om de verkeerde agent op te sporen. Dat vond ik bij elkaar meer overtuigend dan dat Everon de mol was. :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #946 Gepost op: 6-03-2022, 14:36:01 »
Ze heeft TOCH gewonnen: 48 pagina's hier heeft ze to.v. 37 en 29 voor de anderen  ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #947 Gepost op: 6-03-2022, 14:37:10 »
Ze heeft TOCH gewonnen: 48 pagina's hier heeft ze to.v. 37 en 29 voor de anderen  ::love::

En de 57 pagina's van de maskerhint gaan ook over haar  ::tandpastasmiley::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #948 Gepost op: 6-03-2022, 15:04:24 »
Denkt nou iemand serieus dat de makers er al vóór het seizoen een hint uit gaan gooien naar de mol? Dat ze het op een presenteerblaadje aanbieden? En dan aan het eind: ja hoor ze is het.
Ik denk dat een aantal hier enorm hebben zitten mollen om de verdenking van Everon af te krijgen.  ::)
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 15:06:15 door Run »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #949 Gepost op: 6-03-2022, 15:06:13 »
Denkt nou iemand serieus dat de makers er al vóór het seizoen een hint uit gaan gooien naar de mol? Dat ze het op een presenteerblaadje aanbieden? En dan aan het eind: ja hoor ze is het. Goh goh wat was het weer spannend.

Het was niet nodig om iemands ogen erachter te monteren. Dat hebben ze bewust gedaan. Dat het dan de ogen zijn van iemand die niet de mol is, tja daar vind ik wel wat van (zie maskerhint-topic). Het feit dat de ogen zo snel geïdentificeerd waren geeft ook aan dat het geen handige move was van de makers (of ze nu wel of niet de mol was).

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #950 Gepost op: 6-03-2022, 15:07:18 »
Het was niet nodig om iemands ogen erachter te monteren. Dat hebben ze bewust gedaan. Dat het dan de ogen zijn van iemand die niet de mol is, tja daar vind ik wel wat van (zie maskerhint-topic). Het feit dat de ogen zo snel geïdentificeerd waren geeft ook aan dat het geen handige move was van de makers (of ze nu wel of niet de mol was).
Dus de makers waren gewoon een beetje dom?
Ik denk dat Everon een steengoede, maar wel erg onzekere mol was en dat er daarom hier een aantal nepmollen actief waren. Maar dat is mijn mening.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 15:09:14 door Run »

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #951 Gepost op: 6-03-2022, 15:25:04 »
Denkt nou iemand serieus dat de makers er al vóór het seizoen een hint uit gaan gooien naar de mol? Dat ze het op een presenteerblaadje aanbieden? En dan aan het eind: ja hoor ze is het.
Ik denk dat een aantal hier enorm hebben zitten mollen om de verdenking van Everon af te krijgen.  ::)

En dit is precies de reden dat ik ook dacht: Everon kan niet de mol zijn. Dat shirt met 33 direct aan het begin van de 1e aflevering ligt er véél te dik bovenop  ::rofl::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #952 Gepost op: 6-03-2022, 15:31:23 »
Denkt nou iemand serieus dat de makers er al vóór het seizoen een hint uit gaan gooien naar de mol? Dat ze het op een presenteerblaadje aanbieden? En dan aan het eind: ja hoor ze is het.
Ik denk dat een aantal hier enorm hebben zitten mollen om de verdenking van Everon af te krijgen.  ::)

De maskers waren geen hint maar het voor de hand liggende schot op open doel getal 33 op het shirt van Everon wel  ::tandpastasmiley::

Vooral meende ik meer mols gedrag bij Kim te zien dan bij Everon en ben zo op de verkeerde mol gekomen  ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #953 Gepost op: 6-03-2022, 15:33:33 »
En dit is precies de reden dat ik ook dacht: Everon kan niet de mol zijn. Dat shirt met 33 direct aan het begin van de 1e aflevering ligt er véél te dik bovenop  ::rofl::
Naar iedereen waren er dikke hints, maar al voor dat het goed en wel begonnen is op een presenteerblaadje krijgen wie het is?  ::pinokkio::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #954 Gepost op: 9-03-2022, 11:32:44 »
Wat een heerlijke energie (om in haar wereld te blijven ;D) heeft ze aan dit seizoen gegeven ::bravo::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #955 Gepost op: 10-03-2022, 11:01:20 »
Ik ga volgend jaar maar weer gewoon als vanouds de mol zoeken: 1 trolmol/wensmol hebben, en 1x de echte mol ::tandpastasmiley:: ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)