Auteur Topic: [Kandidaat] Laetitia Gerards  (gelezen 27608 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #100 Gepost op: 27-01-2022, 16:33:54 »
Grappig, ik zie geen link naar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ze heeft naar mijn smaak teveel kandidatengedrag en onnodig geld binnen gebracht (lasergamen, d’r hand niet meer in de honingpot, 250 bij hoog spel, jokers willen delen met welmoed en veel goed raden bij huisonthouden.
Daarop heb ik haar afgeschreven, al zat ik eerst wel op haar door inderdaad wat overdreven gedrag.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2022, 16:38:36 door Heinz »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #101 Gepost op: 27-01-2022, 16:36:33 »
Waarom is jokers willen delen kandidatengedrag?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #102 Gepost op: 27-01-2022, 16:39:47 »
Ter herinnering: wanneer je naar een buitenlandse Mol verwijst, doe dit dan in spoilertags voor de WIDM-kijkers die nog (oude) buitenlandse molseries willen zien. Als je naar oud-mollen van WIDM verwijst hoeft dit niet in spoilertags omdat in het programma zelf ook regelmatig naar oud-mollen verwezen wordt.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #103 Gepost op: 27-01-2022, 16:40:39 »
Ik heb haar ook nog op geen enkel moment op kandidatengedrag of gezichtsexpressies kunnen betrappen.
Ik heb er wel een paar. Kim wijzen op de vlag van Zweden bij de lichtopdracht (werd genegeerd, maar waarom zou ze het doen als Mol?). De bijbel noemen in diezelfde opdracht. Ze doet zeker regelmatig verdachte dingen, en bemoeit zich opvallend met de groepsverdeling en tactiekbespreking, maar ik vind haar behoorlijk naturel. Bv. in de extra beelden, als Welmoed zegt dat ze het niet zo met haar weet ('Weet je het niet zo met mij?') en als ze naderhand zegt dat ze Welmoed zo mist. Ook de spanning op haar gezicht bij de executies komt op mij over als kandidaats. Ze zou het geweldig spelen, voor iemand die geen actrice is.

In de livestream krijgt Laetitia de vraag: 'Ga jij liever voor geld en voor de groep, of voor mingeld en voor jezelf'. Ze zegt dat ze op dit moment voor zichzelf zou gaan. Rik, lachend en heel ontspannen: 'Dat is ook een beetje mollig antwoord hè, wat je nu geeft, dat besef je toch wel hè'. Terwijl het nota bene helemaal geen mollig antwoord was. Zegt Rik zoiets tegen de Mol?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #104 Gepost op: 27-01-2022, 16:42:28 »
Mee eens. Je kan echt (althans zo lijkt het toch) heel veel uit die volledige livestream halen als je 'm nog eens terugkijkt. Leuk om te doen in ieder geval.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #105 Gepost op: 27-01-2022, 16:44:22 »
Waarom is jokers willen delen kandidatengedrag?

Ik bedoel hiermee dat ze fluistert tegen Welmoed dat ze het nog wel even over de verdeling moeten hebben ;-) afl 1

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #106 Gepost op: 27-01-2022, 16:45:08 »
Ter herinnering: wanneer je naar een buitenlandse Mol verwijst, doe dit dan in spoilertags voor de WIDM-kijkers die nog (oude) buitenlandse molseries willen zien. Als je naar oud-mollen van WIDM verwijst hoeft dit niet in spoilertags omdat in het programma zelf ook regelmatig naar oud-mollen verwezen wordt.

Ah oke, wist ik niet maar slim inderdaad! Dank voor het aanpassen!

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #107 Gepost op: 27-01-2022, 16:47:30 »
Grappig, ik zie geen link naar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


correctie: ik bedoelde
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2022, 16:51:25 door Molekule »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #108 Gepost op: 27-01-2022, 17:05:17 »
Ik bedoel hiermee dat ze fluistert tegen Welmoed dat ze het nog wel even over de verdeling moeten hebben ;-) afl 1

Ja maar een mol zou dit dus altijd doen. Je kan als mol niet niet naar de jokers vragen. Welmoed gristte ze allebei weg. Zou vreemd zijn om als mol dat te laten gaan. Valt nogal op.

De definitie van kandidatengedrag is voor mij gedrag dat alleen kandidaten vertonen. Slimme kandidaten vertonen het dus ook niet

Voorbeeld: in het seizoen waar ze tablets moesten matchen met telefoons van de locals.
De tablets vielen uit en 1 kandidaat deed zn best alles aan te houden (Johan?) terwijl er niemand in de buurt was dat te zien. Dat is kandidatengedrag
Gedrag dat een mol niet zal vertonen


Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #109 Gepost op: 27-01-2022, 17:16:06 »
Ik heb er wel een paar. Kim wijzen op de vlag van Zweden bij de lichtopdracht (werd genegeerd, maar waarom zou ze het doen als Mol?). De bijbel noemen in diezelfde opdracht.
Als ze al naar de vlag van Zweden wijst (niet helemaal duidelijk voor mij, maar je zou zeker gelijk kunnen hebben) zegt ze er wel niets over voor zover wij zien. Kim heeft zelfs niet door dat ze Laetitia's aanwijzing genegeerd heeft, lijkt me.
De bijbel: merkwaardig dat ze zegt dat ze die gezien heeft, maar dat die toch niet (terug)gevonden wordt en ze heel makkelijk mee gaat als Kim een tijdschrift of stapel papieren meeneemt. Vind ik net erg mollig.

Citaat
Ze doet zeker regelmatig verdachte dingen, en bemoeit zich opvallend met de groepsverdeling en tactiekbespreking, maar ik vind haar behoorlijk naturel. Bv. in de extra beelden, als Welmoed zegt dat ze het niet zo met haar weet ('Weet je het niet zo met mij?') en als ze naderhand zegt dat ze Welmoed zo mist. Ook de spanning op haar gezicht bij de executies komt op mij over als kandidaats. Ze zou het geweldig spelen, voor iemand die geen actrice is.

Ik las dat Laetitia operazangeres geworden is omdat ze als kind heel graag wou acteren en o.m. toneelles volgde. Zo kwam ze in combi met goed zingen bij musicals terecht.

Citaat
In de livestream krijgt Laetitia de vraag: 'Ga jij liever voor geld en voor de groep, of voor mingeld en voor jezelf'. Ze zegt dat ze op dit moment voor zichzelf zou gaan. Rik, lachend en heel ontspannen: 'Dat is ook een beetje mollig antwoord hè, wat je nu geeft, dat besef je toch wel hè'. Terwijl het nota bene helemaal geen mollig antwoord was. Zegt Rik zoiets tegen de Mol?
Zou best kunnen toch?

« Laatst bewerkt op: 27-01-2022, 17:17:40 door Molekule »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #110 Gepost op: 27-01-2022, 17:27:46 »
Ja maar een mol zou dit dus altijd doen. Je kan als mol niet niet naar de jokers vragen. Welmoed gristte ze allebei weg. Zou vreemd zijn om als mol dat te laten gaan. Valt nogal op.

De definitie van kandidatengedrag is voor mij gedrag dat alleen kandidaten vertonen. Slimme kandidaten vertonen het dus ook niet

Voorbeeld: in het seizoen waar ze tablets moesten matchen met telefoons van de locals.
De tablets vielen uit en 1 kandidaat deed zn best alles aan te houden (Johan?) terwijl er niemand in de buurt was dat te zien. Dat is kandidatengedrag
Gedrag dat een mol niet zal vertonen

Eens maar het gaat hier juist om de natuurlijke manier waarop het ging. Dat was duidelijk een onderonsje en niet bedacht, zo zie ik het. Ik kijk juist naar kandidatengedrag en dat is precies wat ik hier zie.


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #111 Gepost op: 27-01-2022, 17:30:45 »
Zeker niet vooraf bedacht idd.
Als ze de mol is vind ik dit een zeer logische molreactie en vrij simpel om natuurlijk over te brengen

Voor mij dus geen kandidatengedrag maar ik hanteer denk een andere definitie van dat woord

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #112 Gepost op: 27-01-2022, 18:10:57 »
Ja we zien uiteindelijk allemaal wat we willen zien! Jij kan net zo goed gelijk hebben, voor nu tel ik het op bij andere kandodatenacties van haar, die toch echt maken dat ik haar afstreep.maar leuk hoe we allemaal iets anders zien ::tandpastasmiley::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #113 Gepost op: 27-01-2022, 18:17:49 »
Haha we zien denk hetzelfde. Ik zie haar ook als kandidaat  ::vergroot::

Ik doelde alleen op dat ik een andere definitie heb van kandidatengedrag.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #114 Gepost op: 27-01-2022, 18:35:05 »
Ik hoor graag hoe jij het ziet/definieert? Wie weet haal ik er dan nog meer uit ;-)


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #115 Gepost op: 27-01-2022, 20:20:54 »
Voor mij is kandidatengedrag gedrag wat je alleen bij n kandidaat kan spotten. Gedrag wat n mol nooit zal vertonen. Zeldzame momenten dus omdat n mol altijd n kandidaat speelt.

Jokers willen delen is iets wat n mol ook zal doen dus valt t niet onder kandidatengedrag.

Maar bijv tablets aanhouden terwijl de hele groep elders op de markt is, is iets wat n mol niet nooit never doet en valt dan dus pas onder kandidatengedrag.


Ik noem dus niet zo snel iets “kandidatengedrag”
Misschien moet je in mijn hoofd leven om m te snappen  ::rofl::






Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #116 Gepost op: 27-01-2022, 21:12:10 »
Kandidatengedrag zoals roepen dat er nog een bijbel nodig is terwijl niemand het erover heeft en net dat item noodzakelijk is.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #117 Gepost op: 27-01-2022, 21:31:37 »
Ja, wat moet je als mol als je hem net verstopt hebt als molactie.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #118 Gepost op: 27-01-2022, 22:16:48 »
Ik bedoel hiermee dat ze fluistert tegen Welmoed dat ze het nog wel even over de verdeling moeten hebben ;-) afl 1

Over diezelfde opdracht zei ze in de biecht: “Niet normaal! Welmoed kan ik afstrepen”. Als wat? Als potentiële mol? Of misschien toch als kandidaat waar ze zich als mol zorgen om zou moeten maken?

Door de actie met de jokers heeft ze denk ik het vertrouwen van Welmoed gewonnen.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2022, 22:20:39 door Nemi »

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #119 Gepost op: 27-01-2022, 22:38:45 »
Same here. Benieuwd naar jouw lijstje.

Nou, vooruit dan maar :)

Ik maak er wel een spoiler van, want het is een hele waslijst en anders vervuil ik dit topic zo.

Van haar gezichtsuitdrukkingen of twijfelachtige uitspaken heb ik niet altijd aantekeningen gemaakt. Je kan ook te ver gaan op waslijsten-gebied  ::rofl::

Daarbij een disclaimer: ik besef dat ik sommige dingen misschien heb gezien of zo heb opgevat omdat ik in een Laetitia-tunneltje zit. Toch is dat niet helemaal waar. Ook over andere deelnemers heb ik heel veel dingen genoteerd. Alleen in dit geval heb ik even alles van Laetitia gebundeld.

Ook even een disclaimertje voor wat betreft typ of spelfouten. Dit zijn aantekeningen die ik snel heb gemaakt tijdens het kijken, dus niet heel nauwkeurig geschreven.

Komt ie:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2022, 22:50:46 door Nemi »