Auteur Topic: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)  (gelezen 30549 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Gepost op: 15-11-2021, 18:06:17 »


 ::bravo::

Ik zie heeel veel bekende locaties!! Ik beleef mn vakantie helemaal nog een keer!

Sowieso zie ik meerdere dingen rond Shkoder
- Kasteel van Rozafa
-  Uitzicht op de rivier 'drin' vanaf het kasteel
- Stuwmeer Drin tussen de bergen (dat blauwe meer tussen de bergen)
- Albanische Alpen. Ik weet niet waar, maar vanauit Shkoder is der oute richting Teth het meest logisch. Die haarspeldbochten lijken heel erg op wat er 'net' voor Teth ligt.
- OUde brug = Ura e Mesit, vlakbij Shkoder
- Apolinia (romeinse ruines)
- Berat (witte huizen)
- Dat met die containers is denk ik in de haven van Durres
-  Paragliding lijkt bij Lake Karavasta te zijn
- Kasteel ali Pasha --> Als ze hier zijn geweest, dan moeten ze ook in Buntrint zijn geweest, want dat is daarnaar (en ik hoop dat er ook iets is met die zelfgemaakte ferry daar :D)
-Botje voor de kust lijkt Saranda te zijn
- En uit eerdere beelden weten we ook dat ze volgens mij ook bij het Venetian Art Mask factory in Shkoder zijn geweest
« Laatst bewerkt op: 28-02-2022, 18:06:51 door Heinz »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online the_wizard

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #1 Gepost op: 15-11-2021, 19:08:54 »
Die haarspeldbochten is de SH20 vlakbij de grens met Montenegro:
https://maps.app.goo.gl/czTikSyRk1AzyMyV9
Een spectaculaire bergweg, was nog onverhard toen we daar overheen fietsten.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #2 Gepost op: 15-11-2021, 19:50:19 »
Die haarspeldbochten is de SH20 vlakbij de grens met Montenegro:
https://maps.app.goo.gl/czTikSyRk1AzyMyV9
Een spectaculaire bergweg, was nog onverhard toen we daar overheen fietsten.

Ah ja, dat klopt inderdaad.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #3 Gepost op: 15-11-2021, 20:23:13 »
Het merendeel van de beelden is allemaal vrij noordelijk, dus of ze echt zilver zuidelijk zijn geweest als butrint vraag ik me af. Op voorhand zou ik dat wel verwachten omdat er in butrint national park zoveel molwaardige plekken zijn .

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #4 Gepost op: 15-11-2021, 20:42:24 »
Het merendeel van de beelden is allemaal vrij noordelijk, dus of ze echt zilver zuidelijk zijn geweest als butrint vraag ik me af. Op voorhand zou ik dat wel verwachten omdat er in butrint national park zoveel molwaardige plekken zijn .


Ik zie sowieso het ali pasha kasteel en dat is naast buntrint. En ik zie saranda ook. Dus dat lijkt me wel dan.

Afstanden zijn in albanie niet zo groot. Is bijvoorbeeld 5 uurtjes van durres naar saranda. Dus dat is goed te doen.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2021, 20:44:16 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #5 Gepost op: 16-11-2021, 09:15:12 »
Het meest intrigerend vond ik het bootje varend onder de vlag van Albanië. Komt de Koopman van Venetië aanvaren in het bootje van de Parelvisser?
En verderop nog een "haaienvin" in het water, te zien vanuit het ultralight vliegtuig.

Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #6 Gepost op: 16-11-2021, 11:51:13 »
De haaienvin is volgens mij gwn de schaduw.

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #7 Gepost op: 16-11-2021, 12:00:28 »
Ook opvallend er wordt iets geroepen als de delta in beeld komt, voor mij Klinkt het enigszins als pak de mol.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #8 Gepost op: 23-12-2021, 11:28:41 »
Vandaag vóór het programma Nederland In Beweging voor het eerst een promo voor aflevering 1 gezien. Er kunnen blijkbaar in teamverband troeven worden gewonnen. Ook zien we mensen (kandidaten?) met zwarte capes en het inmiddels beruchte masker. Ben benieuwd.
« Laatst bewerkt op: 23-12-2021, 11:34:16 door MartinJ »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #9 Gepost op: 23-12-2021, 11:57:34 »
Spannend!! ::hyper:: Voor wie interactieve tv heeft: direct nà Serious Request Update van 10:10 werd hij uitgezonden!

Ben heel benieuwd  ::bravo::
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #10 Gepost op: 23-12-2021, 12:37:31 »
Heb m net gezien, ziet er gaaf uit inderdaad. De mol die een indeling maakt, ook weer eens leuk. 2 teams: troeven en aftroeven en Rik in een smoking en de galasetting met maskers op het plaatje van MartinJ hierboven. Dat is de korte samenvatting :P

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #11 Gepost op: 23-12-2021, 12:52:37 »
Eerste gedachte: we zien het gemaskerde bal met zwarte 'filmbalkjes' boven en onder, wat mij doet vermoeden dat dit de openingsscène van het seizoen is. We zien 11 gemaskerden - de 11 kandidaten. Maar Rik zegt dat de (af)troefopdracht de eerste van het seizoen is. Wat doen ze dan op het gemaskerd bal? Wild idee: is dit een vooruitblik op de finale, waarin alle afgevallen kandidaten terugkeren? Ze zijn tenslotte samen teruggereisd ::regenboog::
...óf niet!

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #12 Gepost op: 23-12-2021, 13:13:49 »
Wat me meteen opvalt is dat bijna alle beelden die we zien van de (af) troefopdracht van een team komen. Fresia, Kim-Lian, Glenn, sahil en everon.  Van het andere team zien we alleen bewegende beelden van welmoed en Laetitia .    Arno zien we in het begin door een poort lopen, Hilla zien we bij rik komen aanlopen ( wel op moment net voor de woorden de mol worden uitgesproken )suzanne en Thomas heb ik niet kunnen spotten in deze trailer.

Op het mysterieuze feestje met de maskers heb ik het idee dat er meer dan enkel onze kandidaten zijn, omdat ik meer figuren tel dan 11, maar ik heb ook het idee dat het lastiger tellen is omdat er mogelijk een spiegel links op de achtergrond staat en dat links dus misschien dubbele figuren staan .

In ieder geval wel lekker sfeertje


Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #13 Gepost op: 23-12-2021, 13:56:56 »
Wat gaaf! ::bravo::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #14 Gepost op: 23-12-2021, 14:40:24 »
Is iemand toevallig in de gelegenheid de promo op te nemen?  :)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #15 Gepost op: 23-12-2021, 19:05:09 »
Dat zal binnenkort toch wel op de socials te zien zijn?  Even geduld en je kunt eindeloos terugkijken.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #16 Gepost op: 24-12-2021, 23:37:32 »
Vanavond rond  20.00 uur de promo gezien. Interessant was dat kandidaten één voor één voor  Rik stonden en te horen kregen dat de mol de groepen had ingedeeld. Er was een groep "troeven" en een groep "aftroeven".

Tijdens de livestream bleek dat bij opdracht 1 puzzels opgelost konden worden. Daarbij waren in één groep jokers verdiend en in de andere groep 1400 euro. De groep die het geld had verdiend kreeg een kans om de jokers  voor 200 euro per stuk af te troeven. De mol had dus een grote rol in deze opdracht en het lijkt erop geslaagd te zijn in het mollen want er is zo het lijkt geen geld verdiend in deze opdracht. Interessant ook het verhaal van Hila, ze had er voor gezorgd dat iedereen in haar team een joker had. In welk team zou de mol zichzelf ingedeeld hebben?

In de livestream vertelde Rik dat de kandidaten 1500 euro verdiend hadden. Uit wat de kandidaten vertelden kunnen we opmaken dat de 2e opdracht (met de zandlopers) geslaagd is en daarmee het geld is verdiend.
« Laatst bewerkt op: 24-12-2021, 23:49:45 door Moedermol »

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #17 Gepost op: 25-12-2021, 00:07:40 »
Als je in een spel twee groepen hebt met een tegengesteld belang , troeven Verzamelen en die troeven afkopen, kun je inderdaad gaan nadenken over waar een mol het liefste zou zitten

Zonder de exacte inhoud van de proef te kennen is dat vrij lastig.
Dus daarom een paar aannames: stel groep 1 kan middels wat puzzels Max 7 jokers verdienen , en groep 2 kan 1400 euro verdienen waarmee ze per 200 euro een joker kunnen afkopen.( dit laatste is iets wat we al gehoord hebben )

Een mol intresseert het niet zoveel of een kandidaat jokers of niet heeft . Dus in die zin zou een mol meer interesse kunnen hebben in de groep 2, ware het niet dat als ze in groep 2 Max geld binnen tikken en er zijn geen jokers af te kopen er dus geld in de pot gaat komen.

Ik zou als mol dus in groep 1 willen zitten om daar keihard mijn best te doen om jokers te winnen. Hierdoor is er een onevenredig voordeel bij de rest van groep 1 , namelijk het hebben van een joker , en zal de reactie van groep 2 waarschijnlijk zijn dat voordeel te niet te doen, met als gevolg voor de mol geen geld in de pot .




Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #18 Gepost op: 25-12-2021, 10:24:48 »
Klopt, de groepsindeling lijkt me echter ook belangrijk. Fanatieke kandidaten in de groep aftroevers? Kandidaten die niet zo maar accepteren dat  de helft van de groep persoonlijk voordeel heeft door een indeling die de mol gemaakt heeft?

Op basis van de pleidooien kun je opmaken dat Hila, Suzanne, Welmoed en Arno in de groep zaten waar de jokers te verdienen waren.  Laetitia zat hier kennelijk ook bij. In post #12 hierboven noem je de volgende teamindeling: Fresia, Kim-Lian, Glen, Sahil en Everon.  Dat zou dan de groep aftroevers kunnen zijn. Van Thomas is het niet duidelijk.

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #19 Gepost op: 25-12-2021, 11:22:56 »
Jawel de groep indeling lijkt me vrij duidelijk, omdat we paar keer een shot zien van de groep Kim-Lian, fresia, Glen, everon en sahil en in geen enkel shot daarvan zien we daar een andere kandidaat bij. Dat maakt het voor mij zeer waarschijnlijk dat bovengenoemde 5 in een groepje samen zitten en de rest de Andere groep maakt.

Ik was even vergeten dat de mol persoonlijk de indeling had gemaakt wie in welke groep kwam, dus  dat zou nog klein beetje invloed van de mol op de groep , waarin  de mol niet fysiek deel heeft genomen , kunnen betekenen.  Al is persoonlijk zelf controle houden beter dan hopen dat je als mol de juiste inschatting maakte vooraf en dat de kandidaten reageren zoals je had verwacht .