Auteur Topic: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)  (gelezen 30551 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #60 Gepost op: 4-01-2022, 09:44:44 »
Weet niet of ik het hier moet commenten of bij aflevering 1, maar whats up met de pauze tussen “trust.. nobody” van Horace aan het eind van de leader die ineens iets langer duurde?

Gewoon een kleine verbetering denk ik? Het zal beoordeeld zijn als mooier zo. Was het origineel niet ook precies zo trouwens, dat Horace gewoon echt zo lang wachtte?

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #61 Gepost op: 4-01-2022, 10:44:41 »
De eerste afvaller heeft het spel verlaten. Arno had verwacht dat het hem niets zou doen, maar verbaast zichzelf en Fresia mist haar kamergenoot. Heeft Glen nu spijt van zijn keuze om zijn tweede vrijstelling aan Everon te geven?


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #62 Gepost op: 4-01-2022, 10:53:54 »
Arno die er op z'n 54e achterkomt dat ie ook empathisch kan zijn. :P

Kim-Lian die haar emoties het meest onder controle lijkt te hebben en (een beetje afstandelijk) met een analyse van Welmoed komt. ::vergroot::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #63 Gepost op: 4-01-2022, 13:08:15 »
Arno die er op z'n 54e achterkomt dat ie ook empathisch kan zijn. :P

Kim-Lian die haar emoties het meest onder controle lijkt te hebben en (een beetje afstandelijk) met een analyse van Welmoed komt. ::vergroot::

Ze heeft precies goed zitten kijken wie wel en niet zenuwachtig was. Vrij kandidaats.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #64 Gepost op: 4-01-2022, 13:24:14 »
Gewoon een kleine verbetering denk ik? Het zal beoordeeld zijn als mooier zo. Was het origineel niet ook precies zo trouwens, dat Horace gewoon echt zo lang wachtte?

Ik ging het vergelijken met de leader van vorig jaar, en die klinkt dan ineens veel te snel. Vond deze ‘pauze’ tussen trusr & nobody wel echt opvallend lang duren ineens. Zou natuurlijk zo maar kunnen hoor dat ze gewoon een aanpassing gemaakt hebben.

Offline geennaam

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #65 Gepost op: 4-01-2022, 18:41:55 »
Interessant!

Wat mij in de leader opviel wat een still voorafgaand aan Suzanne: het makser van de Mol / de gemaskerde-in-het-rood boven aan de trap tijdens de ontmaskering, we kunnen toch wel aannemen dat dat de mol is? het masker lijkt er iig wel op, (zie -slechte- screenshot)
Misschien is dit een aanwijzing voor de afvaller...
Verder valt op dat er linksachter nog een persoon staat waarvan het zou kunnen zijn dat dat Sahil is..?

Kunnen we inderdaad niet wat meer met dit masker? Kan de vorm niet n aanwijzing zijn naar het gezicht van de mol? Vind de neus hier op t eerste gezicht lijken op die van Thomas..

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #66 Gepost op: 5-01-2022, 13:31:24 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #67 Gepost op: 5-01-2022, 13:43:27 »
Leuk voor een kinderfeestje.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #68 Gepost op: 6-01-2022, 18:35:30 »
Kunnen we inderdaad niet wat meer met dit masker? Kan de vorm niet n aanwijzing zijn naar het gezicht van de mol? Vind de neus hier op t eerste gezicht lijken op die van Thomas..

Er is nog een masker in de leader, namelijk tussen Kim-Lian en Glen, in het shot van de paraglider rechts een masker. Tot nu toe drie maskers in de leader.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #69 Gepost op: 7-01-2022, 03:00:24 »
Ik heb 4 verborgen maskers gevonden (5 als je het laatste stukje van de leader ook als een masker rekent)


Tussen Kim-Lian en Glen


Deze zit tussen Fresia en Thomas


Deze zit tussen Hila en Arno. (en kijk eens welke kleur hij heeft.  ::vergroot::)


Tussen Arno en Suzanne


Tussen Sahil en Laetitia

Missen we nog:
Everon en Welmoed Deze twee komen na elkaar in de leader, misschien dat daar iets te vinden valt?

Opvallend:
- Zitten Everon en Welmoed dan in de finale, aangezien ze nooit zijn afgevallen en dus geen masker op hoeven tijdens de reis?
- Tussen Hila en Arno zat het masker met het rood gewaad, betekend dit dat een van de twee de mol is?

Of sterker nog:
Na het masker zien we Arno zitten. Zit hij hier letterlijk achter het masker?  ::vergroot::

Edit: Ik heb het masker tussen Everon en Welmoed gevonden:

(hint kijk naar de grond)

Als dit in het hints topic moet, zeg het even dan verplaats ik het. ;D
« Laatst bewerkt op: 7-01-2022, 03:24:24 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline The-Judge

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #70 Gepost op: 7-01-2022, 07:21:51 »
Ik ging het vergelijken met de leader van vorig jaar, en die klinkt dan ineens veel te snel. Vond deze ‘pauze’ tussen trusr & nobody wel echt opvallend lang duren ineens. Zou natuurlijk zo maar kunnen hoor dat ze gewoon een aanpassing gemaakt hebben.

Lang duren, of het duurt te lang ::tandpastasmiley:: wie heeft dat liedje ook alweer geschreven...

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #71 Gepost op: 10-01-2022, 12:00:46 »


Spoiler: maskerhint (klik om te tonen/verbergen)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #72 Gepost op: 10-01-2022, 12:04:04 »
Ik vond het eind met de opmerking van Hila opvallender, Zeno’s blij dat ze weet dat niemand iets kan ontdekken…?? Veilig bij haar?
Ik heb r nog niet op molstreken kunnen betrappen maar vond dit een bijzondere opmerking. Ook wel weer te opvallend gebracht wellicht.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #73 Gepost op: 10-01-2022, 12:08:16 »
Kim-Lian 'toevallig' met de biecht dat zij uiteraard niets geks zag op de biljetten?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #74 Gepost op: 10-01-2022, 12:27:15 »
Lol Thomas. Net doen alsof je geld achterover gaat drukken. Ik heb het idee dat hij echt maling heeft aan alles. Zou hem wel een leuke mol maken. Alhoewel ik denk dat hij meer een kandidaat is die overal doorheen fladdert.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #75 Gepost op: 10-01-2022, 12:53:01 »


Spoiler: maskerhint (klik om te tonen/verbergen)
Overigens zegt Rik over dat geld: 'jullie hadden goud in handen',  wéér 'goud'. Gouden ballonnen (die geel waren), 'gouden tip' van Arno.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #76 Gepost op: 10-01-2022, 14:48:36 »
Kim-Lian lijkt hier niet op haar gemak (zoals Moedermol elders al opmerkte) en haar biecht komt gespeeld over. Lijd ik nou aan tunnelvisie of zit er een kern van waarheid in?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #77 Gepost op: 10-01-2022, 15:36:49 »
Oh, die aanwijzing op de biljetten waar Rik het over had, gaat dus misschien over de maskers. Wat een eye-opener!

Ik krijg hier toch wel de kriebels van, hoor. Dat we zo erg bij het handje genomen worden, heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #78 Gepost op: 10-01-2022, 16:19:11 »
Kim-Lian lijkt hier niet op haar gemak (zoals Moedermol elders al opmerkte) en haar biecht komt gespeeld over. Lijd ik nou aan tunnelvisie of zit er een kern van waarheid in?
Ik ben het met jullie eens dat het lijkt alsof ze zich ineens niet op haar gemak voelt.

Kim-Lians biecht komt op mij niet gespeeld over (maar ze is actrice). Die van Hila vind ik wel verdacht.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #79 Gepost op: 11-01-2022, 01:29:51 »
|Voor mij is het nu wel duidelijk wie de mol is. Of ik moet er vreselijk naast zitten.