Auteur Topic: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)  (gelezen 30319 keer)

Online Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #40 Gepost op: 1-01-2022, 12:13:36 »
Een oud Romeins tafereel en tweemaal wordt een beeld van een adelaar zeer duidelijk in beeld gebracht. Wellicht gaan ze daar iets mee doen aldaar, Albanië blijft toch wel het land met zo'n vogel als belangrijk teken hebben (zie ook de vlag natuurlijk). Maakt me in elk geval nieuwsgierig! Lijkt me gewoon heel interesssant voor een opdracht.
Sahil
<knip>

In de leader is tweemaal een beeldhouwwerk van een grote vogel te zien (eenmaal van voren en eenmaal van achteren) en je hoort ook gekrijs van vermoedelijk een roofvogel. Is dit een verwijzing naar de tweekoppige adelaar die op de vlag van Albanië prijkt? Ik moest daar in elk geval net als Sven ook gelijk aan denken. Direct na de vogel zien we Sahil. Misschien is dit een hint naar hem als Mol, die natuurlijk ook twee kanten/gezichten heeft.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #41 Gepost op: 1-01-2022, 13:19:23 »
Ik wil 't even hebben over de pleidooien uit de livestream en de introductiefilmpjes op de site.

Leuk dat je weer van de partij bent DC! Interessante analyse. :)

Online ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #42 Gepost op: 1-01-2022, 13:33:38 »
Helemaal mee eens wat betreft 'Fresia laat mols gedrags zien'. Ik kijk voornamelijk naar lichaamstaal en ook dan laat Fresia allerlei micro-expressies zien (wenkbrauwen omhoog, mondhoekbewegingen) die mijn en jouw visie versterken. Ik blijf voorlopig op Fresia zitten en voorspel vast dat ze eerst heel erg geld gaat binnenharken en (uitvergroot) kandidatengedrag laat zien. Na een paar afleveringen gaat ze toeslaan, want dan zitten de meesten al op een andere 'mol' dan Fresia.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #43 Gepost op: 1-01-2022, 15:45:38 »
(ook hier): iedereen een goed 2022!

Wat mij opvalt aan de groepsfoto aan het eind van de leader: wat staat Laetitia raar met die benen, alsof er is gefotoshopt, zo kun je toch helemaal niet rechtop blijven? Haar expressie vind ik ook heel onecht. Verder maar niet teveel conclusies aan verbinden.
Verder hoop ik dat de gemaskerde persoon die Rick in de trailer op het bordes van het gemaskerd bal ontvangt ook de Mol is,
en vraag ik me af of degene in de paraglider een kandidaat / mol is

zie de screenshots

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #44 Gepost op: 1-01-2022, 17:21:58 »
Vanavond rond  20.00 uur de promo gezien. Interessant was dat kandidaten één voor één voor  Rik stonden en te horen kregen dat de mol de groepen had ingedeeld. Er was een groep "troeven" en een groep "aftroeven".

Tijdens de livestream bleek dat bij opdracht 1 puzzels opgelost konden worden. Daarbij waren in één groep jokers verdiend en in de andere groep 1400 euro. De groep die het geld had verdiend kreeg een kans om de jokers  voor 200 euro per stuk af te troeven. De mol had dus een grote rol in deze opdracht en het lijkt erop geslaagd te zijn in het mollen want er is zo het lijkt geen geld verdiend in deze opdracht. Interessant ook het verhaal van Hila, ze had er voor gezorgd dat iedereen in haar team een joker had. In welk team zou de mol zichzelf ingedeeld hebben?

In de livestream vertelde Rik dat de kandidaten 1500 euro verdiend hadden. Uit wat de kandidaten vertelden kunnen we opmaken dat de 2e opdracht (met de zandlopers) geslaagd is en daarmee het geld is verdiend.
Interessante vraag, maar zonder eenduidig antwoord ben ik bang, omdat het van de molstijl afhangt. Ik kan me voorstellen dat de mol kandidaats wil lijken door voor jokers te gaan en er dan vanuit gaat dat het andere team wel geld uitgeeft om jokers te kopen. Aan de andere kant wil je als mol misschien wel een wit voetje halen en wil je juist in het andere team zitten en GEEN joker kopen, dan ben je pas echt kandidaats en dat kan nog van pas komen bij de pleidooien. Wie weet speel je zo ook nog wel 5000 euro uit de pot, maar in ieder geval ben je onverdacht en sommige mollen willen het spel zo beginnen.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #45 Gepost op: 1-01-2022, 17:45:56 »
Ik wil 't even hebben over de pleidooien uit de livestream en de introductiefilmpjes op de site.

Als mol heb je twee doelen met het pleidooi:
1. 5.000 euro uit de spot spelen door de minste stemmen van het live-streampubliek te krijgen
2. Aan je medespelers laten zien dat je kandidaat bent.

Doel 1. is heel moeilijk te behalen. Ik denk vooral mazzel als 't zo uitkomt.
Doel 2. is daarom veel belangrijker voor de mol om met het pleidooi te behalen.
Op doel 2. wil ik een analyse doen.

We weten dat de mollen (meestal) een karaktereigenschap kiezen en deze uitvergroten tbv mol-acties.
Dat is het makkelijkst en komt 't meest naturel over(ergo minst verdacht).
Dus ik heb naar de pleidooien geluisterd met de vraag:
Wie verteld over een karaktereigenschap en als bonus wie verteld dat hij/zij die eigenschap heeft ingezet in de eerste opdrachten?
De theorie is dat de deelnemers die dit doen in de groep het zaadje planten van toekomstig geaccepteerd mol-gedrag.
"Ja, ik deed zus en zo (fout) maar ja, zo ben ik nou eenmaal". Tevens heb ik geluisterd wat ze over zichzelf zeggen in het introductiefilmpje op de site.

Ik loop de deelnemers even af, en dank Heinz voor de geplaatste transcripties in de kandidatentopics. Helemaal onderaan doe ik een ranking wie wel/niet een molse pleidooi heeft gehouden (tav doel 2.).

Suzanne Klemann:
Karaktereigenschappen: eerlijk, oprecht en ijdel
Laten zien in eerste opdrachten: Ja, alleen ijdelheid (make-up).
In haar pleidooi zegt ze een voorbeeld te geven van haar eerlijkheid, maar ze zegt vervolgens juist dat anderen niet eerlijk waren (joker achtergehouden).

In andere filmpje geeft ze zichzelf de eigenschap: Warm, verzorgend, menslievend, pleaser, slechte puzzelaar en een doener

Mijn mening:
De ijdele mol zou een leuke tactiek kunnen zijn. "Ik doe deze opdracht niet omdat ik niet met nat haar op tv wil komen".
Ze besteed een groot deel van haar pleidooi aan ijdelheid, dus die boodschap ik goed overgekomen bij de anderen.
Ik vind het onmols dat ze naar ons, in het andere filmpje, zo veel andere eigenschappen opnoemd.Die hadden ook ingezet kunnen worden in het pleidoor om later mee te kunnen mollen.


Kim-Lian van der Meij
Karaktereigenschappen: Geen genoemd
Laten zien in eerste opdrachten: Pleaser, hou van harmonie, gezelligheid en vrolijkheid, doelgericht.

Mijn mening:
Kim-Lian is super onmols door haar pleidooi. Ze laat de kans liggen om de deelnemers te beinvloeden door haar mol-strategie te kunnen wijten aan haar karaktereigenschappen.


Arno Kantelberg
Karaktereigenschappen: Galant (a gentleman), geen stiekemheid
Zegt dit te hebbben laten zien in eerste opdrachten: neen.
In andere filmpje geeft ze zichzelf de eigenschap: Competatief

Mijn mening:
In de twee filmpjes zit een kleine tegenstrijdigheid. In het pleidooi claimt hij een gentleman te zijn, in het andere fimpje dat hij zo competatief is dat hij 'ten koste van veel'  wil winnen. Dat gaat toch niet soepel samen.
Zijn pleidooi vind ik dus onmols.

Welmoed Sijtsma
Karaktereigenschappen: Eerlijk
Laten zien in eerste opdrachten: Ja, ze claimt eerlijk te zijn geweest mbt jokers.
In andere filmpje geeft ze zichzelf de eigenschap: Vrolijk, Open

Mijn mening:
Ze is consequent in beide filmpjes over haar eerlijkheid, openheid. Dat is dus in de gedachtengang van dit topic 'mols'.
Deze karaktereigenschappen lijken me dan wel weer moeilijk in te zetten om te kunnen mollen.

Fresia Cousino Arias
Karaktereigenschappen: Dominant, Fanatiek
Laten zien in eerste opdrachten: Ja, ze heeft gecommandeert en 'apatisch' zandloper omgekeerd.
In andere filmpje geeft ze zichzelf de eigenschap: Aanwezig, Dominant, Druk, Loyaal, Lief, Argwanend

Mijn mening:
Supermols! Ze benoemd een eigenschap waarmee je prima kan mollen, en heeft dit gedrag ook laten zien in de groep. (En met geld in de pot dus een positieve associatie gepland in de breinen).
De twee filmpjes versterken elkaar bovendien.
In het pleidooi ligt ze 'dominant' er uit met een voorbeeld uit de opracht waardoor ze heel goed het zaadje plant bij haar medespelers van 'ja, ik kan er niets aan doen (...dat het fout ging). Ik ben nou eenmaal dominant'.
In het tweede filmpje benadrukt ze naar ons een andere eigenschap 'Aanwezig' die ze als kandidaat-strategie aan ons uitlegt.


Hila Noorzai
Karaktereigenschappen: Geen genoemd
In andere filmpje geeft ze zichzelf de eigenschap: Geen genoemd

Mijn mening:
An sich wel opvallend dat in beide geen karaktereigenschappen worden genoemd.
Indirect verwijst ze wel naar een onbenoemde eigenschap in haar pleidooi.
Ze zegt "Ik wil dit spel heel dichtbij mezelf spelen. Maar dat is heel erg lastig want deze groep is heel erg fanatiek"
Alleen deze uitspraak is dan wel weer mols.
Maar omdat ze hier de kans laat liggen later een karaktereigenschap uit te vergroten die ze hier had kunnen noemen is onmols.

Sahil Amar Aissa
Karaktereigenschappen: Fanatiek (op indirecte wijze beschreven)
Laten zien in eerste opdrachten: Ja (puzzels oplossen)
In andere filmpje geeft ze zichzelf de eigenschap: Competatief, brutaal, energiek, fearless, ongeregeld

Mijn mening:
Supermols! Hij benoemd een eigenschap waarmee je prima kan mollen, en heeft dit gedrag ook laten zien in de groep. (En met geld in de pot dus een positieve associatie gepland in de breinen).

Everon Jackson Hooi
Karaktereigenschappen: Indirect fanatiek en open.
Laten zien in eerste opdrachten: Ja zonder details.
In andere filmpje geeft ze zichzelf de eigenschap: Sociaal

Mijn mening:
Hij lijkt te doen wat een mol zou doen (een karaktereigenschap belichten die later gebruikt wordt om te mollen).
Maar door het ontbreken van details is die boodschap niet sterk verpakt. Een eerste zaadje is wel goed geplant die hij later in off-game momenten kan uitbouwen bij de andere deelnemers.


Glen Faria
Karaktereigenschappen: Sfeermaker, teambuilder, teamspeler, Neemt initiatief
Laten zien in eerste opdrachten: Ja
In andere filmpje geeft ze zichzelf de eigenschap: fanatiek

Mijn mening:
Opvallend dat het pleidooi zo over team en sfeer gaat. In het andere filmpje benadrukt hij dit ook (naar ons) als strategie ('ik wil bindende factor in de groep worden').
Het claimen van deze rol in de groep is een goede mol-tactiek. Zo kom je makkelijker in een sleutelpositie terecht.
Zijn pleidooi is wel bevreemdend afstandelijk. Hij  beschouwd zijn plek in de groep alsof hij buiten de groep er naar kijkt.
Hij creeert, zo zegt hij, (in 2/3 dagen) schijnbaar argwaan bij anderen omdat hij 'niet diep in de emoties gaat zitten' om ' de sfeer te bewaren'.
Hij is wellicht te veel bezig met het plan om die teambuilder rol te krijgen. Waardoor het als onoprecht (kan) overkomt. Ik ben benieuwd hoe de groep zich gaat ontwikkelen in 't spel.

Thomas van Luyn
Karaktereigenschappen: Bang (voor complexiteit en geheimen)
Laten zien in eerste opdrachten: Nee
In andere filmpje geeft ze zichzelf de eigenschap: fanatiek, control freak
Mijn mening:
In het licht van een eigenschap etaleren die je later gebruikt om te molen een zwak pleidooi.
Bovendien versterken de twee filmpjes mbt karaktereigenschappen elkaar niet.
Ergo onmols.


Laetitia Gerards
Karaktereigenschappen: Geen
In andere filmpje geeft ze zichzelf de eigenschap: Nieuwsgierig, fanatiek, eigenwijs, optimist, avontuurlijk

Mijn mening:
omdat ze hier de kans laat liggen later een karaktereigenschap uit te vergroten die ze hier had kunnen noemen is onmols.


Conclusie (the ranking of the 'pleidooi'):
Wie verteld over een karaktereigenschap en als bonus wie verteld dat hij/zij die eigenschap heeft ingezet in de eerste opdrachten?
Met in gedachte de theorie dat de mol dit doet om in de groep het zaadje planten van toekomstig geaccepteerd mol-gedrag.

SuperMolse pleidooi: Sahil, Fresia
Molse pleidooi: Everon, Glen, Welmoed, Suzanne
Onmolse pleidooi: Laetitia, Thomas, Hila, Arno, Kim-Lian

Als schot voor de boeg is dit alvast kaf van 't koren  ::joehoe::
Bedankt voor de uitgebreide analyse, het is een mooie gedachtegang. Maar over de conclusie, je geeft aan Fresia en Sahil het meest verdacht te vinden, ze zeggen beiden fanatiek te zijn en beschrijven ook fanatiek gedrag in de eerste opdracht. Maar dat lijkt me in dit geval niet per se mols, een kandidaat wil ook fanatiek overkomen om die vrijstelling te krijgen van de kijker.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #46 Gepost op: 1-01-2022, 18:11:51 »
Interessante vraag, maar zonder eenduidig antwoord ben ik bang, omdat het van de molstijl afhangt. Ik kan me voorstellen dat de mol kandidaats wil lijken door voor jokers te gaan en er dan vanuit gaat dat het andere team wel geld uitgeeft om jokers te kopen. Aan de andere kant wil je als mol misschien wel een wit voetje halen en wil je juist in het andere team zitten en GEEN joker kopen, dan ben je pas echt kandidaats en dat kan nog van pas komen bij de pleidooien. Wie weet speel je zo ook nog wel 5000 euro uit de pot, maar in ieder geval ben je onverdacht en sommige mollen willen het spel zo beginnen.

Dat klopt. Ik heb dat in een latere post ook aangegeven.

De mol kan in  beide groepen zitten. Zit de mol bij de aftroevers dan zal hij voor rechtvaardigheid en teamgevoel gaan. Zit de mol bij de troevers dan zal de mol zoveel mogelijk jokers willen verdienen waarmee geld uit de pot gespeeld kan worden. De mol heeft iig invloed op de indeling van de teams. Het zal van de persoonlijkheid en speltaktiek van de mol afhangen wat zijn/ haar voorkeur heeft.

Ik vind de teamindeling zoals die nu is echter wel opvallend en daar heeft de mol een rol in gehad.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #47 Gepost op: 1-01-2022, 18:47:23 »
Bedankt voor de uitgebreide analyse, het is een mooie gedachtegang. Maar over de conclusie, je geeft aan Fresia en Sahil het meest verdacht te vinden, ze zeggen beiden fanatiek te zijn en beschrijven ook fanatiek gedrag in de eerste opdracht. Maar dat lijkt me in dit geval niet per se mols, een kandidaat wil ook fanatiek overkomen om die vrijstelling te krijgen van de kijker.

Zekers, maar de analyse gaat uit van het uitgangspunt dat de mol via het pleidooi een karaktereigenschap deelt die later gebruikt kan worden om te mollen en er mee weg te komen (ja zo is jij/zij nou eenmaal).

Met een ander uitgangspunt kan je natuurlijk dezelfde pleidooien heel anders interpreteren. Welkom bij WIDM 🤪
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #48 Gepost op: 1-01-2022, 20:02:09 »
Volgens mij kun je niet alleen uitgaan van de pleidooien i.c.m de voorstelfilmpjes. Er spelen meer factoren. De mol heeft voorkennis maar de kandidaten horen pas een uur van te voren dat ze een pleidooi moeten houden. 

Op dat moment hebben ze een deel van elkaars mollicitatie gezien, 2 opdrachten gespeeld, het voorstel filmpje is dan al opgenomen en de test gemaakt. Ze hebben al een beeld van zichzelf  neergezet. Voor een kandidaat komt er een groot belang bij nl. een vrijstelling. Het al neergezette beeld gaat hen dan wellicht in de weg zitten.

Uit het interview met Rik blijkt dan ook dat er gelogen is in de pleidooien.
Citaat
Daar ontstond het wantrouwen: kandidaten zagen elkaar liegen, ook omdat iedereen een vrijstelling wilde verdienen. Het vertrouwen is dit seizoen heel ver te zoeken. Sterker nog: mensen die met elkaar een bondje hebben, vertrouwen elkaar ook niet. Het spel wordt dit seizoen echt heel hard gespeeld. Iedereen manipuleert de hele tijd."


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #49 Gepost op: 1-01-2022, 22:40:01 »
Wat is niet de mol een heel heel heel erg fijne toevoeging  ::bravo::



Gesprek met diepte, wat achter de schermen dingen, afvaller lekker uitgebreid aan het woord.
« Laatst bewerkt op: 1-01-2022, 22:43:02 door MollenvangR »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #50 Gepost op: 1-01-2022, 22:57:52 »
Wat is niet de mol een heel heel heel erg fijne toevoeging  ::bravo::



Gesprek met diepte, wat achter de schermen dingen, afvaller lekker uitgebreid aan het woord.

Wat leuk dit! Splinter doet het uitstekend ::bravo::.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #51 Gepost op: 2-01-2022, 11:15:06 »
Erg mooi, is niet makkelijk om niet teveel weg te geven en toch wat info te geven die nog niet bekend was.  Hoop hier ook wat beelden te zien van het kamp afvaller uiteindelijk . En dat ze bv discussiëren over wie ze denken dat het wel is nu ze afgevallen zijn .

Maar eerste aflevering smaakte zeker naar meer

Offline tsnelting

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #52 Gepost op: 2-01-2022, 11:51:27 »
Over de leader: het viel me op dat er voorafgaand aan vrijwel elke kandidaat iets roods in beeld komt. Behalve bij 3: Rode vlag -> Kim Lian -> niks roods (behalve een beeldeffect) -> Glen -> rode vlag en bordjes -> Fresia -> rode balonnen -> Thomas -> rood groot soort wiel -> Hila -> rode vlag -> Arno -> rode DoKa -> Suzanne -> niks roods (wel groene flesjes) -> Everon -> rode draad -> Welmoed -> niks roods -> Sahil -> rood kostuum gemaskerd bal -> Laetitia

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #53 Gepost op: 2-01-2022, 12:16:38 »
Superleuk om zo'n uitgebreide terugblik te zien! Veel leuker dan de podcast als je het mij vraagt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #54 Gepost op: 2-01-2022, 12:23:07 »
Ik ga het nu niet verplaatsen, maar voortaan mag "Niet de Mol" hier besproken worden op het speciale board waar ook MolTalk, Mollenstreken en podcasts en vlogs van fans besproken worden.

Dit topic is voor het bespreken van promo's (ook "volgende week in WIDM"), de leader en extra beeldmateriaal dat niet in de uitzendingen zat zoals filmpjes tussen de opdrachten door.

En inderdaad erg leuke toevoeging! :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #55 Gepost op: 2-01-2022, 14:16:15 »
Wat is niet de mol een heel heel heel erg fijne toevoeging  ::bravo::

Gesprek met diepte, wat achter de schermen dingen, afvaller lekker uitgebreid aan het woord.

Ja, eens! Goed gedaan!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #56 Gepost op: 2-01-2022, 14:25:51 »
Over de leader: het viel me op dat er voorafgaand aan vrijwel elke kandidaat iets roods in beeld komt. Behalve bij 3: Rode vlag -> Kim Lian -> niks roods (behalve een beeldeffect) -> Glen -> rode vlag en bordjes -> Fresia -> rode balonnen -> Thomas -> rood groot soort wiel -> Hila -> rode vlag -> Arno -> rode DoKa -> Suzanne -> niks roods (wel groene flesjes) -> Everon -> rode draad -> Welmoed -> niks roods -> Sahil -> rood kostuum gemaskerd bal -> Laetitia

Interessant!

Wat mij in de leader opviel wat een still voorafgaand aan Suzanne: het makser van de Mol / de gemaskerde-in-het-rood boven aan de trap tijdens de ontmaskering, we kunnen toch wel aannemen dat dat de mol is? het masker lijkt er iig wel op, (zie -slechte- screenshot)
Misschien is dit een aanwijzing voor de afvaller...
Verder valt op dat er linksachter nog een persoon staat waarvan het zou kunnen zijn dat dat Sahil is..?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #57 Gepost op: 3-01-2022, 10:41:55 »
'Kamperen. De ene kandidaat is er dol op, voor de ander is het een grote nachtmerrie. Het zorgde er ieder geval voor een korte nacht met veel raadselachtige geluiden. Toch mocht het de pret aan de ontbijttafel niet drukken.'


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #58 Gepost op: 3-01-2022, 15:37:19 »
Leuk filmpje! Grappig dat veel mensen een hekel zeggen te hebben aan kamperen en als ze het dan doen de grootste lol hebben.

Iets anders, ik moet zeggen dat ik een beetje opzie tegen die flauwekulopdracht in aflevering 2 met geld uit een kom honing vissen en zo. Hopelijk staat er ook iets molwaardigers qua opdracht tegenover. :P

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #59 Gepost op: 3-01-2022, 23:36:27 »
Weet niet of ik het hier moet commenten of bij aflevering 1, maar whats up met de pauze tussen “trust.. nobody” van Horace aan het eind van de leader die ineens iets langer duurde?