Auteur Topic: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)  (gelezen 30623 keer)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #240 Gepost op: 12-02-2022, 11:19:22 »
Ja dat klopt, ik bedoelde alleen te zeggen dat behalve Everon de anderen dat niet per se ook weten.

Offline Haifischz

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #241 Gepost op: 12-02-2022, 11:33:26 »
Maar als je de vrijstelling inzet dan noemt rik dat bij de executie. Dus Laetitia weet sowieso dat Fresia hem nog heeft! En Everon weet het ook trouwens, dat heeft fresia hem verteld.


Mensen waren toch verbaasd dat Laetitia haar vrijstelling nog had in aflevering 6 omdat ze dus had gezegd dat ze hem al ingezet had in aflevering 3...
Zelfde kan gelden voor Fresia
Behalve dat Everon weet dat ze hem niet heeft ingezet in aflevering 3 en gelogen had tegen de groep..

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #242 Gepost op: 12-02-2022, 12:06:40 »
Behalve dat Everon weet dat ze hem niet heeft ingezet in aflevering 3 en gelogen had tegen de groep..
Vraag me ineens af waarom Fresia dit als kandidaat aan haar mol Everon zou vertellen. Andersom klinkt mij logischer, namelijk dat mol Fresia het vertrouwen van Everon probeert te winnen. Wat denken jullie?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #243 Gepost op: 12-02-2022, 12:33:04 »
Het is of was op dat moment nog geen uitgemaakte zaak voor Fresia dat Everon de Mol is. Ze kan hem als kandidaat sowieso beter te vriend houden door informatie te blijven delen, juist als hij een verdachte van haar is. Zo blijft het verbondje bestaan en kan ze hem goed in de gaten houden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #244 Gepost op: 13-02-2022, 01:22:08 »
Die Escape Room achtige setting uit de leader gaat een finale opdracht zijn (want volgende week krijgen we tapijten, strand en containers). Als die goed in elkaar zit, is dat finalewaardig, maar dat zien we over 2 weken ::hyper::


Offline mol-mol

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #246 Gepost op: 14-02-2022, 12:25:35 »
Extra beelden

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/exclusief-ontbijtverhoor/?utm_source=app-widm&utm_medium=app&utm_content=app-click
Wist Everon al dat Fresia de "kapitein had betast"? of had hij dat gezien vanaf de boot toen hij langs voer?
Fresia heeft het over "ik kan sowieso niet goed zien...", mol kan ook niet goed zien... :P

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #247 Gepost op: 14-02-2022, 13:02:04 »
Wist Everon al dat Fresia de "kapitein had betast"? of had hij dat gezien vanaf de boot toen hij langs voer?
Fresia heeft het over "ik kan sowieso niet goed zien...", mol kan ook niet goed zien... :P
Fresia zegt ook nog: ik heb een hele andere dag gehad dan zij hadden...  Ja niet zo gek als je 4 keer achter kandidaten moet langsvaren. ::vergroot::

Offline molLin

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #248 Gepost op: 14-02-2022, 19:39:40 »
Laetitia: Ik zag je opeens wel voorbij varen volgens mij
Thomas: Ja tuurlijk ja, klopt ja

Maar de ondertiteling bij Thomas is: Ja achter je, klopt

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #249 Gepost op: 15-02-2022, 10:18:33 »


Wat is het toch een feestje!

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #250 Gepost op: 15-02-2022, 10:35:55 »
Als ik beelden zie dan vertrouwt Fresia Kim totaal niet.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #251 Gepost op: 15-02-2022, 10:51:50 »
Als ik beelden zie dan vertrouwt Fresia Kim totaal niet.

Ja, dat viel mij ook al op ::vergroot::. Ik denk dat serieus al iedereen op Kim-Lian zit na Sahil zijn vertrek.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #252 Gepost op: 15-02-2022, 10:56:32 »
Waar maken jullie dat uit op dan?

Wat opvalt is dat zij de missende 250 euro ter sprake brengt. En Everon die meteen inhaakt, met kuchjes richting Kim-Lian. Blijkbaar moet iedereen ervan doordrongen zijn dat zij die heeft. Is natuurlijk ook zo, maar als een van de anderen de Mol is kan die de situatie mooi uitbuiten op deze manier.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #253 Gepost op: 15-02-2022, 10:59:50 »
Waar maken jullie dat uit op dan?

Wat opvalt is dat zij de missende 250 euro ter sprake brengt. En Everon die meteen inhaakt, met kuchjes richting Kim-Lian. Blijkbaar moet iedereen ervan doordrongen zijn dat zij die heeft. Is natuurlijk ook zo, maar als een van de anderen de Mol is kan die de situatie mooi uitbuiten op deze manier.

Het feit dat dit juist zo openlijk word besproken laat mijn denken dat iedereen al op Kim zit.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #254 Gepost op: 15-02-2022, 11:00:58 »
Het feit dat dit juist zo openlijk word besproken laat mijn denken dat iedereen al op Kim zit.

Precies en hoe Fresia naar Kim kijkt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #255 Gepost op: 15-02-2022, 11:04:44 »
Dat Fresia Kim lijkt te verdenken maak ik op uit kleine momentjes gedurende de hele serie. Natuurlijk bij het lasergamen die beschuldiging van het achterhouden van 250 euro maar ook dingen zoals deze biecht in aflevering 7 over de schaapjesopdracht. Fresia: "En ik kijk naar Kim, die had ook zo'n schapenhoederscapje op en een rok. En ik dacht hoe kan je er nou weer zo verdomd goed uitzien voor deze opdracht?" Ze zegt dit vast niet zomaar, maar waarschijnlijk omdat ze dit verdacht vindt.

Dat Fresia zo makkelijk instemt met Kims overtuiging dat er meer Kim-schapen dan Fresia-schapen in het Kim-hok komen zou ook kunnen zijn omdat Fresia wel wil zien wat er dan gebeurt. (Ja, het kan ook een molactie van Fresia zijn.) Fresia is wel fanatiek, maar niet zozeer met geld verdienen, maar met het grotere spel: ontdekken wie de Mol is en zover mogelijk komen. Kim haar gang laten gaan om haar in de gaten te houden past daarbij.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #256 Gepost op: 15-02-2022, 11:14:15 »
De mol maakt een ander juist altijd verdacht en fresia zit op Everon als we de regie kunnen geloven. Dus nee ik zie dit als een prima molactie van Fresia om Kim verdacht te maken.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #257 Gepost op: 15-02-2022, 11:17:47 »
Het feit dat dit juist zo openlijk word besproken laat mijn denken dat iedereen al op Kim zit.
Dat Fresia Kim lijkt te verdenken maak ik op uit kleine momentjes gedurende de hele serie.
Mee eens dat Fresia een oogje op Kim-Lian heeft. Maar ze zit niet volledig op Kim voor zover we weten. Anders hoeft ze haar ook niet te testen. Ze heeft ook Everon steeds verdacht. En Thomas twijfelt sowieso, dat weten we. Dat Everon de concurrentie richting Kim duwt is dus niet zo slim als kandidaat.

Kim-Lian zal van ze lang zal ze leven die 250 euro niet inleveren nu. Als Mol niet, want dan heeft die hele molactie überhaupt geen zin gehad. Maar ook niet als kandidaat. Daarmee zou ze meteen afgestreept worden door de rest.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #258 Gepost op: 15-02-2022, 11:20:49 »


Wat is het toch een feestje!
Grappig, die zelfrechtvaardiging door Thomas. Ben het met hem eens dat het niet aan hém te wijten is, wel vind ik dat dit seizoen de kans op een vrijstelling een béétje vreemd geregeld is.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2022, 11:49:53 door Run »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #259 Gepost op: 15-02-2022, 11:44:27 »
Ik blijf maar twijfelen dit keer. Alles in dit fragment suggereert Kim-Lian is de trmol
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)