Auteur Topic: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)  (gelezen 30624 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #260 Gepost op: 15-02-2022, 11:50:35 »
En Fresia ziet er uit als een MOLletje.

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #261 Gepost op: 19-02-2022, 15:54:26 »
Nog even terug naar de afvallers theorie in de leader. Alleen Thomas is nog over, bij wie we een masker hebben gezien in de leader.
Is hij de afvaller van vanavond?

Blijven alleen over:
Kim-Lian met rode vlag (in leader)
Fresia met rode tegels/ vlakken uit de opdracht vakbondje
Everon met groene flessen uit testafette

Is Everon de winnaar of de Mol?

Offline geennaam

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #262 Gepost op: 19-02-2022, 20:52:52 »
Heb nu pas de kleuren rood en groen duidelijk gezien rond de kandidaten in de leader, maar t ging heel snel. Veel rood en in ieder geval 1 groene kleur rond iemand, was t al helemaal duidelijk dat de rode kandidaten afvallers zijn? Zegt t nog iets over de volgende afvaller nu?

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #263 Gepost op: 19-02-2022, 21:06:04 »
Er zijn ook maskers in de leader te zien. Degene die na een masker kwam, if diegene die zichtbaar was in de bijbehorende opdracht vielen af. Alleen van deze laatste 4 heeft Thomas een masker in zijn stukje van ballon prikken (prikactie).

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #264 Gepost op: 19-02-2022, 21:56:16 »
Er zijn ook maskers in de leader te zien. Degene die na een masker kwam, if diegene die zichtbaar was in de bijbehorende opdracht vielen af. Alleen van deze laatste 4 heeft Thomas een masker in zijn stukje van ballon prikken (prikactie).

Dan is alleen de finale opdracht nog over? Potentieel de verliezer?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #265 Gepost op: 19-02-2022, 22:36:37 »
Op het eerste oog vind ik de opdrachten voor volgende week echt finalewaardig:

- Een ruimte met alarmen waar iets gehaald moet worden
- Boodschappen doen en beschoten met lasers in een supermarkt
- Een soort Escape Room achtige setting met foto's (waarschijnlijk uit de leader).

Als het op beeld ook zo goed uitpakt als het nu eruit ziet, zou dat erg nice zijn t.o.v eerdere final 3 opdrachten ::ok::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #266 Gepost op: 19-02-2022, 22:39:36 »
Ik vond de vooruitblik ook veelbelovend, maar dat heb ik ook wanneer het uiteindelijk niet zo speciaal blijkt te zijn  ::rofl::  Moest heel even terugdenken aan de finale-opdracht in 2016, maar die was best goed dus dat vind ik niet erg! Sowieso ben ik ook erg benieuwd naar het gemaskerd bal  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 19-02-2022, 22:41:09 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #267 Gepost op: 20-02-2022, 12:14:08 »
Op het eerste oog vind ik de opdrachten voor volgende week echt finalewaardig:

- Een ruimte met alarmen waar iets gehaald moet worden
- Boodschappen doen en beschoten met lasers in een supermarkt
- Een soort Escape Room achtige setting met foto's (waarschijnlijk uit de leader).

Als het op beeld ook zo goed uitpakt als het nu eruit ziet, zou dat erg nice zijn t.o.v eerdere final 3 opdrachten ::ok::
Ik heb het idee dat dit wel een grote opdracht kan zijn. Dat ze iets van een misdaad moeten oplossen, we zagen ze ook mensen in de gaten moesten houden, wat dan eventuele daders kunnen zijn. In de supermarkt en met die alarmen zou dan kunnen zijn dat ze bewijsstukken of wat dan ook moeten ophalen. Ik heb er in ieder geval veel zin in!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #268 Gepost op: 20-02-2022, 13:12:32 »
Deze preview werd ik echt héél enthousiast van! Wat ontzettend gaaf zag dat eruit ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #269 Gepost op: 20-02-2022, 15:25:58 »
Ik weet niet of het hier hoort, of dat het al geplaatst is, maar ik vind het héél tof dat er na de finale nog een moltalk komt! Dat was mijn ergernis de vorige keren, dat het abrupt stopte terwijl een laatste Moltalk na de finale, een mooie afsluiting zou zijn van het seizoen. Heerlijk nog even nababbelen. Chapeau!!!


ALLES OVER DE FINALE VAN WIE IS DE MOL? SEIZOEN 22
Nog heel even en dan krijgen we het antwoord op die ene vraag: Wie is de Mol? Lees hier alles over de finale van seizoen 22.

De live finale van Wie is de Mol? vindt zaterdag 5 maart 2022 plaats in de Rode Hoed in Amsterdam. Voor het eerst sinds corona uitbrak zal er weer publiek aanwezig zijn bij de finale. De abonnees van de Wie is de Mol?-nieuwsbrief konden via een prijsvraag hiervoor kaartjes bemachtigen.

Ook is er dit jaar na de finale een uitzending van MolTalk, waarin presentatoren Rop Verheijen en Marlijn Weerdenburg napraten met de finalisten. Deze live-nabeschouwing wordt, net als de finale zelf, uitgezonden vanuit de Rode Hoed.

De finale van Wie is de Mol zie je zaterdag 5 maart om 20.30 uur op NPO 1.
MolTalk zie je aansluitend op de finale op NPO 3.
https://wieisdemol.avrotros.nl/nieuws-item/alles-over-de-finale-van-wie-is-de-mol-seizoen-22/
« Laatst bewerkt op: 20-02-2022, 15:28:00 door Run »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #270 Gepost op: 21-02-2022, 13:40:44 »


Ik sta helemaal te trillen!

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #271 Gepost op: 22-02-2022, 07:48:42 »
Maar ff hè...

Als molloten moeite hebben met een overacting mol zoals Everon, in dit filmpje (en zo zijn er nog wel meer momenten) is KL net zo, of misschien nog wel méér aan het overacten... Zelfs zo erg, dat het niet meer geloofwaardig is. Ik heb dan liever een geloofwaardige (oprechte) act, dan zo'n schijnheilige als die van KL.. Maakt KL verdachter, maar echt geen leukere mol.

Dus dan is Fresia de enige die zich niet volledig laat gaan. Maar zij komt naast Everon nog het meest oprecht over.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #272 Gepost op: 22-02-2022, 08:49:26 »
Maar ff hè...

Als molloten moeite hebben met een overacting mol zoals Everon, in dit filmpje (en zo zijn er nog wel meer momenten) is KL net zo, of misschien nog wel méér aan het overacten... Zelfs zo erg, dat het niet meer geloofwaardig is. Ik heb dan liever een geloofwaardige (oprechte) act, dan zo'n schijnheilige als die van KL.. Maakt KL verdachter, maar echt geen leukere mol.

Dus dan is Fresia de enige die zich niet volledig laat gaan. Maar zij komt naast Everon nog het meest oprecht over.

Kim en Everon acteerde iets te veel. fresia die normaal vind dat ze finale staat. 3 aparte figuren.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2022, 09:06:33 door rubes »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #273 Gepost op: 22-02-2022, 09:00:00 »


Ik sta helemaal te trillen!
Gaaf.
De meiden doen het weer!!!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #274 Gepost op: 22-02-2022, 11:25:57 »
De reactie van Kim is des Kims, dus daar kijk ik niet zo van op. Wat mij opviel is de reactie van Everon hierop. Een normaal mens zou denken, laat haar maar effe. Nee, hij gaat mee zitten doen. Op het eind maakt hij met beide handen een wijzende beweging naar Kim-Lian. Ik kan niet goed plaatsen waarom hij dat laatste doet.
Het zou me ook niet verbazen als Kim-Lian die uitbundige reactie geeft om te kijken hoe de anderen, en met name de Mol hierop zouden reageren.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #275 Gepost op: 22-02-2022, 12:53:31 »
Maar ff hè...

Als molloten moeite hebben met een overacting mol zoals Everon, in dit filmpje (en zo zijn er nog wel meer momenten) is KL net zo, of misschien nog wel méér aan het overacten... Zelfs zo erg, dat het niet meer geloofwaardig is. Ik heb dan liever een geloofwaardige (oprechte) act, dan zo'n schijnheilige als die van KL.. Maakt KL verdachter, maar echt geen leukere mol.

Dus dan is Fresia de enige die zich niet volledig laat gaan. Maar zij komt naast Everon nog het meest oprecht over.

Beiden acteren/reageren vrij over de top. Bij KL is het alleen iets consistenter en passender bij haar persoonlijkheid. Kan uiteraard nog steeds geacteerd zijn, maar naar mijn idee wel geloofwaardiger dat ze gewoon zo is. Bij Everon lijkt het iets meer te zijn op momenten dat het hem uitkomt en lijkt het minder consistent, waardoor verdacht.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #276 Gepost op: 26-02-2022, 22:21:19 »
Heel bijzonder, Splinter sprak al met de finalisten. Ik durf het eigenlijk niet goed te kijken bang voor spoilers. Maar ach, ieder zijn tunnelvisie dus dat zal wel meevallen:



(Mijn tunnelvisie zegt dat er eentje is die meer op haar hoede lijkt dan de andere twee die spontanere reacties geven. En dat de verliezer vooral van de groep genoten heeft en de winnaar nog blijer is dan hij al doet uitschijnen. ;))
« Laatst bewerkt op: 26-02-2022, 22:43:25 door Heinz »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #277 Gepost op: 27-02-2022, 00:20:20 »
En typische uitspraken van een mol bij een ontknoping:
Zenuwachtig, spannend, het is dan "in the open" het is bekend.
"Dan weet iedereen het."

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #278 Gepost op: 27-02-2022, 00:26:09 »
En dat ze het zo tegenstrijdig vond .. toen Splinter begon over dat ze een antimol pleidooi moesten houden  ::rofl:: ::vergroot::

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #279 Gepost op: 27-02-2022, 09:26:25 »


Ik vind 9:25 in deze video wel een opvallend moment. Maar ik ben er nog niet uit wat ik ervan moet denken.
Vooral die blik van KL op het einde.