Auteur Topic: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)  (gelezen 30650 keer)

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #80 Gepost op: 11-01-2022, 09:12:19 »
Mooie hint!
misschien de 1e letter van de opdrachten waarin het masker verborgen ?

in ieder geval goed om bij elke aflevering de leader goed te controleren. Wie weet komen er nog nieuwe verborgen maskers bij..  ::vergroot::



Ik heb 4 verborgen maskers gevonden (5 als je het laatste stukje van de leader ook als een masker rekent)


Tussen Kim-Lian en Glen


Deze zit tussen Fresia en Thomas


Deze zit tussen Hila en Arno. (en kijk eens welke kleur hij heeft.  ::vergroot::)


Tussen Arno en Suzanne


Tussen Sahil en Laetitia

Missen we nog:
Everon en Welmoed Deze twee komen na elkaar in de leader, misschien dat daar iets te vinden valt?

Opvallend:
- Zitten Everon en Welmoed dan in de finale, aangezien ze nooit zijn afgevallen en dus geen masker op hoeven tijdens de reis?
- Tussen Hila en Arno zat het masker met het rood gewaad, betekend dit dat een van de twee de mol is?

Of sterker nog:
Na het masker zien we Arno zitten. Zit hij hier letterlijk achter het masker?  ::vergroot::

Edit: Ik heb het masker tussen Everon en Welmoed gevonden:

(hint kijk naar de grond)

Als dit in het hints topic moet, zeg het even dan verplaats ik het. ;D

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #81 Gepost op: 11-01-2022, 10:33:25 »
.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #82 Gepost op: 11-01-2022, 11:08:48 »
Thomas die rondjes om je heen loopt. ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #83 Gepost op: 11-01-2022, 11:26:36 »
Je ziet hem over 3 weken weer? (gaat Arno ervanuit dat dat in NL is na de opnames?) of doet hij hier nu een "ik wist het" momentje door te laten doorschemeren dat hij weet dat er een gemaskerd bal met alle spelers komt?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #84 Gepost op: 11-01-2022, 12:36:04 »
.

Nou, Everon kunnen we echt afstrepen als mol, dit is geen toneelspel.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2022, 12:37:41 door Run »

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #85 Gepost op: 11-01-2022, 14:01:44 »
"ik ga je wel zeggen... als ie dat in Amsterdam op straat bij me doet..."

"...wat doe je dan??"

"Um, dan ga ik 'm gewoon vriendelijk verzoeken om dat niet te doen"


::rofl:: goeie timing van Glen. Hij is leuk ::rofl::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #86 Gepost op: 11-01-2022, 14:04:57 »
Nou, Everon kunnen we echt afstrepen als mol, dit is geen toneelspel.

Ik heb Everon ook zo goed als afgestreept als Mol, maar niet hierom. Mollen zijn ook gewoon mensen (zie bijv. Merel bij het vertrek van Jamie). Ik zou hem eerder afschrijven op basis van het idee dat hij in het algemeen een nogal (te) emotioneel karakter lijkt te hebben en dat dit hem in zijn eventuele rol als Mol kan dwarsbomen.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2022, 14:11:32 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #87 Gepost op: 11-01-2022, 15:34:51 »
Opvallend lauwe reactie van Sahil als Rik in de vooruitblik op aflevering 3 zegt: "Het is tijd voor...een lasergame." Hij heeft slechts een blik van: Goh, echt waar joh?

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #88 Gepost op: 11-01-2022, 16:44:04 »
Prima reactie als je het mij vraagt. Ik word er een beetje moe van dat die standaard lasergame kennelijk ook al meteen standaard bejubeld moet worden.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #89 Gepost op: 11-01-2022, 16:53:47 »
Jeej Lasergame, wordt ook gauw oud idd. Dat hij er elk jaar wel in zit is leuk, maar het leuke ervan is voor de mensen daar,. Vaak levert het voor ons wel een berg speurwerk op, maar is het voor de reguliere kijker super onduidelijk wat er allemaal aan de hand is.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #90 Gepost op: 11-01-2022, 16:59:13 »
Soms is het ook een hartstikke goede opdracht hoor het lasergamen, zoals vorig jaar vond ik het een dikke 10 met die blacklight ballerina's! Maar het hoeft van mij geen vast ingrediënt te worden. Zo wordt WIDM kijken een beetje een bingo waarbij je de dingen die er altijd inzitten kunt afstrepen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #91 Gepost op: 11-01-2022, 17:05:08 »
@Heinz, ik reageer even in offtopic op je bericht omdat ik in extra beeldmateriaal topic niet wil afdwalen. Vind dit wel een interessant punt dat je maakt.

Soms is het ook een hartstikke goede opdracht hoor het lasergamen, zoals vorig jaar vond ik het een dikke 10 met die blacklight ballerina's! Maar het hoeft van mij geen vast ingrediënt te worden. Zo wordt WIDM kijken een beetje een bingo waarbij je de dingen die er altijd inzitten kunt afstrepen.
Hmm ja snap deels wel wat je zegt, zolang er maar vernieuwd wordt anders is het inderdaad een soort bingo. Maar dat hoeft niet per se erg te zijn dat er dingen zijn die (bijna) elk jaar weer terugkomen. Als ze steeds in ander jasje gegoten worden. En andere elementen die veel gewaardeerd worden komen niet altijd elk seizoen terug (meet the mole, adrenaline spellen). En als je Robinson neemt, daarvan weet je ook: de eetproef gaat komen. Dan zou je de lasergame als eetproef kunnen zien voor widm bijvoorbeeld.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #92 Gepost op: 11-01-2022, 17:11:44 »
@Heinz, ik reageer even in offtopic op je bericht omdat ik in extra beeldmateriaal topic niet wil afdwalen. Vind dit wel een interessant punt dat je maakt.

Mag gewoon hier in dit topic waar we ook een beetje kunnen voorbeschouwen op aflevering 3. :)

Een groter punt wilde ik er ook niet van maken en hopelijk wordt het weer een hele leuke lasergame. Ik snap ook wel dat de kandidaten er zin in hebben want tot nu toe was het ballonnen prikken denk ik het spectaculairst om te doen.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #93 Gepost op: 11-01-2022, 17:16:01 »
Dat zou het apenkooien in de eerste opdracht kunnen verklaren, ze waren gewoon toe aan actie.  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #94 Gepost op: 11-01-2022, 17:19:51 »
Haha, ja als je de introductiefilmpjes kijkt zijn er veel die zeggen zin te hebben in "adrenaline-opdrachten".

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #95 Gepost op: 11-01-2022, 21:10:35 »
In afl.3 zit kennelijk ook de troeven/geld-kies opdracht, ook een traditie.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #96 Gepost op: 12-01-2022, 18:23:24 »
Opvallend lauwe reactie van Sahil als Rik in de vooruitblik op aflevering 3 zegt: "Het is tijd voor...een lasergame." Hij heeft slechts een blik van: Goh, echt waar joh?



De Mol gaat wel meejuichen lijkt me (opgaan in de groep). Onmolse reactie w.m.b.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #97 Gepost op: 12-01-2022, 18:56:15 »
Soms is het ook een hartstikke goede opdracht hoor het lasergamen, zoals vorig jaar vond ik het een dikke 10 met die blacklight ballerina's! Maar het hoeft van mij geen vast ingrediënt te worden. Zo wordt WIDM kijken een beetje een bingo waarbij je de dingen die er altijd inzitten kunt afstrepen.

Zolang die vervelende veilingen er maar niet inzitten, waar de hele pot met gemak wordt leeg gespeeld.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #98 Gepost op: 12-01-2022, 21:27:46 »
De Mol gaat wel meejuichen lijkt me (opgaan in de groep). Onmolse reactie w.m.b.

Ik vind de reactie van Laetitia heel schattig

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #99 Gepost op: 12-01-2022, 22:00:01 »
Ik vind de reactie van Laetitia heel schattig

Ik vind alles van Laetitia heel schattig  ::love::
Mzahk hr cd lnk !