Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 40328 keer)

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #100 Gepost op: 1-02-2022, 22:16:17 »
En we hebben ook gezien met bijvoorbeeld Art/Patrick dat je best kunt denken/weten dat je "maatje" de mol is.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #101 Gepost op: 2-02-2022, 10:41:09 »
De pot is zo vaak beheerd door de mol.

Daarnaast .. je bent afvaller. Ik zou m persoonlijk lekker aan de mol geven… kijken wat er gebeurt (op afstand dan ..of op tv)  ;D
Ja en er is nog een reden. Hila is door haar penningmeesterschap een vrijstelling mis gelopen die Arno (exit), Fresia, Laetitia en Sahil wel hebben gekregen. En Thomas heeft toen 3 jokers gekregen ten koste van Everon. Goede reden om Everon nu het penningmeesterschap te gunnen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #102 Gepost op: 2-02-2022, 18:43:18 »
Test aflevering 5:

Everon: Kim-Lian
zet 1 joker in

Fresia: Everon (spreidt op 2)
zet 1 joker in

Hila: niet Everon & Laetitia (vult 'nee' in op de vraag of de mol penningmeester is, is ze zelf)

Kim-Lian: Everon & Sahil

Laetitia: niemand
zet 1 joker in

Sahil: Kim-Lian (7 vragen) & Thomas (13 vragen)

Thomas: niemand (vult 'vier' in op de vraag hoeveel zwanen achter de sup van de mol zaten)

----------------------------------.

Gezien mijn theorie dat Everon de winnaar is en Kim-Lian de mol past dit ook weer perfect. Thomas zal volgende week wel afvallen. Waardoor Sahil vol op Kim-Lian zal gaan. Finalisten zijn dan Sahil, Kim-Lian en Everon.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #103 Gepost op: 3-02-2022, 10:36:16 »
Gezien mijn theorie dat Everon de winnaar is en Kim-Lian de mol past dit ook weer perfect. Thomas zal volgende week wel afvallen. Waardoor Sahil vol op Kim-Lian zal gaan. Finalisten zijn dan Sahil, Kim-Lian en Everon.

Akkoord. Ze lijken voor mijn gevoel ook al even naar dat scenario aan het op te bouwen zijn.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #104 Gepost op: 3-02-2022, 13:19:35 »
Akkoord. Ze lijken voor mijn gevoel ook al even naar dat scenario aan het op te bouwen zijn.

Ik draai de mol en de winnaar om een zure dan ook eerder Fresia in de finale komen. De verdenkingen van zaterdag zullen hopelijk meer duidelijk maken, al ga ik ervan uit dat het wel eens Laetitia of Thomas zouden kunnen zijn wederom zonder verdenking en dan zijn we nog geen stap verder. Dat het een finale wordt met Kim en Everon lijkt bijna niet te missen.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Online Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #105 Gepost op: 5-02-2022, 21:59:55 »
Test aflevering 6:

Everon: Kim-Lian, Sahil

Fresia: Everon

Kim-Lian: Sahil (zegt niet zeker te weten of ze alles op hem wil zetten)

Laetitia: zet groene vrijstelling in, maakt geen test

Sahil: niemand (vult in dat de mol bij de duikbootbasis was, Kim-Lian of Thomas)

Thomas: Kim-Lian, Sahil

-------------------------------------

Fresia heeft haar groene vrijstelling nog

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #106 Gepost op: 5-02-2022, 22:02:53 »
Tja, dan zal het wel een Thomas, Everon en Kim-Lian finale worden  ::vergroot::. Sahil zal wel meer op Thomas hebben gezeten gok ik.

Volgende week: Laetitia exit (rest zit op Kim-Lian en Fresia zet haar vrijstelling in)

Week daarna: Fresia exit (rest zit op Kim-Lian en Fresia zit als enige nog op Everon)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #107 Gepost op: 5-02-2022, 22:06:43 »
Finalisten zijn dan Sahil, Kim-Lian en Everon.
Ik heb Fresia al vanaf het begin staan als finaliste en nu lijkt dat nog te gebeuren ook. Geluksvogel. Misschien pakt ze nog wel een 2e vrijstelling....

Het is apart dat zij de test beter maakte dan Sahil. Die moet dan wel zijn gaan tunnelen op Thomas. Volgende week Laetitia eruit.

Fresia vol op Everon in de finale
Everon op Kim-Lian
Kim-Lian dan op Fresia

Thomas, daar weten we in het verleden al van dat mensen er op hem uitvlogen, en nu dan ook Sahil. Dus die zal vlak voor de finale afvallen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #108 Gepost op: 5-02-2022, 22:08:08 »
Wacht even, Sahil tunnelde op Thomas? Dat heb ik gemist.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #109 Gepost op: 5-02-2022, 22:08:38 »
Daar gaan wij Kim-Lian als mol verdenkers maar vanuit  ::) 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #110 Gepost op: 5-02-2022, 22:13:26 »
Een finale van Kim, Everon en Thomas/Fresia lijkt inderdaad de meest logische verdeling. Maar toch zou ik er niet blind vanuit willen gaan dat Laetitia komende aflevering afvalt. Zij kan nog wel eens heel verrassend uit de hoek komen. Uit haar testbiechten was de vorige 2 afleveringen niets te halen en dit keer legde ze haar vrijstelling neer, dus weer geen informatie over haar.
In aflevering 3 noemde ze Sahil en Kim. Sahil is weg, dus wellicht gaat er bij haar een lichtje branden dat ze met Kim wel eens goed kan zitten.
Fresia zal sowieso aflevering 8 halen. Ze moet aankomende test haar groene vrijstelling wel neerleggen, met de finalevrijstelling in het geding. En als Laetitia dan ineens verrassend uit de hoek komt, gaat Thomas of Everon er misschien wel uit.
Voor de finale zijn er dan meerdere opties, hangt ook af van wie de finalevrijstelling pakt.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 22:18:25 door Rinusoide »

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #111 Gepost op: 5-02-2022, 22:13:51 »
Wacht even, Sahil tunnelde op Thomas? Dat heb ik gemist.
Ik had juist het gevoel dat hij Thomas had weggestreept nadat Thomas vorige week met de verdubbelaar dubbel geld binnen bracht.

Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #112 Gepost op: 5-02-2022, 22:14:39 »
Ik denk dat er volgende week niemand uit gaat

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #113 Gepost op: 5-02-2022, 22:16:50 »
Ik had juist het gevoel dat hij Thomas had weggestreept nadat Thomas vorige week met de verdubbelaar dubbel geld binnen bracht.

Ja! Lijkt me ook idd. Hij wilde hem toen testen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #114 Gepost op: 5-02-2022, 22:23:38 »
niet blind vanuit willen gaan dat Laetitia komende aflevering afvalt. Zij kan nog wel eens heel verrassend uit de hoek komen. Uit haar testbiechten was de vorige 2 afleveringen niets te halen

Ik hoop het ten zeerste want in de pool heb ik haar steeds als winnaar  ;D Maar ze had steeds wel een man als mol dacht ik. En nu vaag. Dus exit dacht ik. Maar stel dat Laetitia goed komt te zitten, dan kan ze er toch Thomas uitwerken volgende week. Ja en dan

Ik denk dat er volgende week niemand uit gaat

Er kan natuurlijk een verrassende ontknoping komen nog! Dus dan zou er een week niemand gaan, en daarna de laatste dag zitten we nog met 4 kandidaten. Dan begint afl. 9 bijv. met Fresia die nog afvalt, en bij het slot van afl. 9 valt nog iemand af. Hebben we al vaker gezien. Hoe dan ook denk ik dat Fresia met veel kunst en vliegwerk nog wel in afl. 9 komt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #115 Gepost op: 5-02-2022, 22:35:39 »
Ik had juist het gevoel dat hij Thomas had weggestreept nadat Thomas vorige week met de verdubbelaar dubbel geld binnen bracht.

Volgens de wie verdenkt wie van de vorige aflevering zette hij 13 vragen in op Thomas en 7 op Kim. Dat noem ik niet bepaald wegstrepen.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #116 Gepost op: 5-02-2022, 22:36:13 »
Uit zijn dagboek maak ik op dat Sahil all-in is gegaan op iemand.

"(S)pijt van het bewaren van die vrijstelling heb ik niet, wél van het veranderen van mijn strategie luttele seconden voordat ik de test ging maken. Ik werd te arrogant en heb de prijs betaald door mijn nieuwe liefde vroegtijdig te moeten verlaten."

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #117 Gepost op: 5-02-2022, 23:18:24 »
In niet de mol zegt Welmoed dat zij daar allemaal zitten dankzij Sahil.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #118 Gepost op: 5-02-2022, 23:34:31 »
Het is vreemd dat we de biecht van Laetitia nu al 3 keer niet gezien hebben. Dat kan betekenen dat Laetitia 100% zeker is van de mol omdat ze 3 afleveringen geleden iets gezien heeft, vergelijkbaar met Nikkie die Jeroen gezien heeft.

Laetitia zat met Kim-Lian in de Huis(ont)houden in een team. KL gaf berichten door aan Fresia en Sahil die er niets van bakten. Mogelijk dat Laetitia gezien heeft dat KL voorwerpen verwisselde of omschrijvingen gaf die niet klopten. Dit was wel de opdracht waarbij het molwerk door een kandidaat zeer direct gezien kan zijn.

Ik was bijna uit de KL tunnel, maar begin toch te twijfelen.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2022, 10:49:50 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #119 Gepost op: 5-02-2022, 23:37:29 »
Dat zou dan kunnen slaan op het feit dat ze Everon in de gaten hield in het kasteel. Toen ze naar hem toe liep vond hij plotseling een sleutel. Heb haar idd wel vaak naar hem zien kijken o.m bij de executie met een gezicht van "jaja"