Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 39633 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #20 Gepost op: 11-01-2022, 16:48:17 »
Welmoed kon niet liegen over haar joker. Everon is zo emotioneel in het extra materiaal, die wordt ook niet meer verdacht.
IK denk dat de mol nog goed verstopt zit en ze een aantal verdenkingen die op elkaar lijken nog laten zien, en de rest zit net zoals Sahil te spreiden, maar zo divers dat er geen lijn in zit. Bij de kandidaten van wie we geen verdenkingen zien kan natuurlijk ook iemand al goed zitten of twee. Die laten ze ook nog niet zien.

Goed bezig Blip.

Offline WieisdeMol_Gido

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die molloot met die youtubefilmpies.
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #21 Gepost op: 13-01-2022, 02:17:10 »
Hier de verdenkingen voor afl. 2

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #22 Gepost op: 15-01-2022, 21:35:53 »
Test aflevering 3:

Arno: Welmoed
Zet groene vrijstelling in

Everon: Thomas

Fresia: Sahil

Hila: Thomas, Fresia
Zet zwarte vrijstelling in

Kim-Lian: Everon

Laetitia: Sahil, Kim-Lian

Sahil: Thomas, Kim-Lian

Thomas: Sahil, Arno, Kim-Lian
Zet 2 jokers in

Welmoed: Thomas, Sahil, Kim-Lian, Hila
---------------------------------
Laetitia, Fresia en Sahil hebben hun groene vrijstelling nog
Thomas heeft nog 1 joker

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #23 Gepost op: 15-01-2022, 22:27:35 »
Vragen:
5) Is de mol in het water geweest ja/nee (bij net net niet)
11) Werd de mol afgeschoten tijdens de opdracht "Waar rook is,  is vuur"? ja/nee
12) Heeft de mol een kistje geopend tijdens de opdracht "Waar rook is, is vuur"? ja/nee
20) Wie is de mol? Kim vult Everon in. Fresia vult Sahil in.



Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #24 Gepost op: 15-01-2022, 23:55:09 »
Toch opvallend dat de productie Laetitia en Sahil de verdenking Kim-Lian laten zien. Dat doet er volgende week toch niet toe. De rest moet de test wel goed maken.

De afvaller zal dan wel Everon of Arno zijn maar ook Thomas kan niet lang meer blijven ondanks die joker..... die wordt nu almaar genoemd door de afvaller.

En wat je duidelijk ziet; hij heeft een mannencomplex. Soms krijgen die mannen een totale blinde vlek als ze animositeit krijgen naar een andere man...... dat zie je elk seizoen wel, zoals we bijv. nog weten van Florentijn..... ik denk dat ze er stuk voor stuk aangaan nu; Everon, Thomas, Arno (Sahil).

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #25 Gepost op: 16-01-2022, 01:16:36 »
Toch opvallend dat de productie Laetitia en Sahil de verdenking Kim-Lian laten zien. Dat doet er volgende week toch niet toe. De rest moet de test wel goed maken.

De afvaller zal dan wel Everon of Arno zijn maar ook Thomas kan niet lang meer blijven ondanks die joker..... die wordt nu almaar genoemd door de afvaller.

En wat je duidelijk ziet; hij heeft een mannencomplex. Soms krijgen die mannen een totale blinde vlek als ze animositeit krijgen naar een andere man...... dat zie je elk seizoen wel, zoals we bijv. nog weten van Florentijn..... ik denk dat ze er stuk voor stuk aangaan nu; Everon, Thomas, Arno (Sahil).

Ik mag hopen dat er toch wel een man langer overblijft, alleen maar vrouwen vind ik ook niet leuk. Mijn gok zijn dan dat dat Everon en/of Sahil zouden kunnen zijn.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #26 Gepost op: 16-01-2022, 01:51:10 »
Ik heb in de pool Sahil wel meegenomen als iemand die ver kan komen. Ik denk dat Everon veel te emotioneel is en daardoor al gaat tunnelen op de verkeerde. Vermoedelijk zaterdag al exit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #27 Gepost op: 16-01-2022, 18:49:38 »
Toch opvallend dat de productie Laetitia en Sahil de verdenking Kim-Lian laten zien. Dat doet er volgende week toch niet toe. De rest moet de test wel goed maken.

Er valt nog iets op ...Kim-Lian wordt heel veel genoemd, maar niemand noemt haar als hoofdverdachte. Alleen Everon noemde haar een keer als eerste, in afl. 2.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #28 Gepost op: 16-01-2022, 21:19:13 »

Dat viel mij ook op bij het terugkijken. Degenen die haar noemen nemen haar voor de zekerheid mee maar noemen eerst andere hoofdverdachten. Het is montage maar toch...


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #29 Gepost op: 17-01-2022, 15:04:38 »
Camouflage in de edit. Ze wordt zwaarder verdacht. Everon zegt nu Thomas. Maar beluister wat hij ten tijde van de laseropdracht zegt. Hij verdenkt Kim-Lian zeer. Ik denk wel dat Everon ten prooi zal vallen aan testosteron. Hij kan het niet hebben dat Thomas hem te slim af was. Deze twee vallen denk ik beiden snel af, eerst Everon, dan Thomas met hooguit 1 kandidaat ertussen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #30 Gepost op: 17-01-2022, 15:08:12 »
Dat viel mij ook op bij het terugkijken. Degenen die haar noemen nemen haar voor de zekerheid mee maar noemen eerst andere hoofdverdachten. Het is montage maar toch...



Als ze de mol is, zou ik juist verwachten dat de montage hier gebruik van zou maken door alleen de hoofdverdachten uit te zenden en dus niet duidelijk te maken dat KL óók verdacht werd. Zo zou ze onopvallend buiten beeld kunnen blijven. Juist doordat ze steeds als een van de opties benoemd wordt lijkt ze veel verdacht, wat de makers toch niet zouden moeten willen bij de mol?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #31 Gepost op: 17-01-2022, 15:13:48 »
Het maakt niet uit. Sahil en Laetitia hebben toch een vrijstelling. Dus laat ze maar lekker roepen dat ze Kim-Lian verdenken.

Ik denk dat we intussen van de finale wel kunnen optekenen dat het louter uit vrouwen zal bestaan. Ik zet in op Hila, Laetitia en Kim-Lian, met Fresia er kort voor de finale uit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #32 Gepost op: 17-01-2022, 16:09:24 »
Als ze de mol is, zou ik juist verwachten dat de montage hier gebruik van zou maken door alleen de hoofdverdachten uit te zenden en dus niet duidelijk te maken dat KL óók verdacht werd. Zo zou ze onopvallend buiten beeld kunnen blijven. Juist doordat ze steeds als een van de opties benoemd wordt lijkt ze veel verdacht, wat de makers toch niet zouden moeten willen bij de mol?

In voorgaande jaren werd de mol gewoon genoemd bij de test, ook veel verdachte mollen zoals Margriet, Anne-Marie, Susan. De mol werd ook door kandidaten genoemd die vervolgens afvielen. Als tijdens de opdrachten blijkt dat iemand veel verdacht wordt zou het juist opvallen als die naam angstvallig uit de montage van de test gelaten wordt.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #33 Gepost op: 17-01-2022, 18:04:15 »
Het valt mij op dat Arno na de derde aflevering als enige Welmoed verdenkt en toch doorgaat. Van de vorige test weten we niet wie hij verdacht. Zo komt hij toch weer in het vizier als potentiële mol.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #34 Gepost op: 17-01-2022, 23:25:26 »
Het valt mij op dat Arno na de derde aflevering als enige Welmoed verdenkt en toch doorgaat. Van de vorige test weten we niet wie hij verdacht. Zo komt hij toch weer in het vizier als potentiële mol.

Arno zegt in zijn testbiecht expliciet dat er bij de laseropdracht naast Welmoed nog vier anderen waren die geen geld hadden binnen gebracht, en dat hij daarom moet waken voor een tunnelvisie op haar. Ergo, uit zijn woorden kun je waarschijnlijk niet bijster veel halen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #35 Gepost op: 17-01-2022, 23:32:29 »
Het valt mij op dat Arno na de derde aflevering als enige Welmoed verdenkt en toch doorgaat. Van de vorige test weten we niet wie hij verdacht. Zo komt hij toch weer in het vizier als potentiële mol.

Of Welmoed heeft veel overeenkomsten met de werkelijke mol.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #36 Gepost op: 18-01-2022, 14:09:13 »
Of Welmoed heeft veel overeenkomsten met de werkelijke mol.

Bv een opdracht gedaan met Kim, Kim die ook ongeveer blond is, Kim die ook een vrouw is, ook wel een beetje dezelfde positie als Kim bij de catapult, toch wel wat overeenkomsten ja.


Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #37 Gepost op: 21-01-2022, 19:01:23 »
Test aflevering 3:

Welmoed: Thomas, Sahil, Kim-Lian, Hila
---------------------------------
Bij de test horen we Welmoed stellig zeggen dat ze inzet op Thomas, Sahil en Kim. Dus teveel spreiden was ze niet van plan. Te weinig ook niet. Goed genoeg om erin te blijven zou ik zeggen, als een van die drie de Mol is.

Ze moet eraan denken ook Hila mee te nemen op een paar vragen, maar die staat duidelijk niet in haar top 3.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #38 Gepost op: 21-01-2022, 19:24:09 »
Dan nog moet je maar net onthouden op wie je al ingezet hebt waarbij de vragen ook nog eens moeilijk kunnen zijn.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #39 Gepost op: 21-01-2022, 21:41:20 »
Of al de rest zette meer in op de mol als die 1 van hun 3 is.

Denk dat het in seizoen 15 was dat Eveline naar eigen zeggen veel inzette op de mol maar toch afviel in aflevering 2
klaar voor de strijd