Mols van Fresia omdat ze alleen de rechtse foto benoemt maar dit waren inderdaad "mooie mensen".
Het is niet zeker dat ze de linker fotolijst niet beschreven heeft, dat kan ook uit de edit zijn gelaten. Maar uit de manier waarop ze de rechter lijst beschrijft, lijkt het daar wel een beetje op. Ze zoekt niet naar een contrast met de linker, althans niet meteen al. Ze kan het daarna nog genuanceerd hebben, maar dan is ook dat uit de edit gelaten.
Omdat de rechter fotolijst naar de wand met religieuze tafereel is verhuisd, moet er op het moment dat Kim en Laetitia de verschillen moesten aanwijzen, iets anders voor in de plaats zijn gehangen. Je ziet volgens mij rechts wel een deel van een lijst, als ik me goed herinner. Kim en Laetitia hadden ook dàt als verschil kunnen aanwijzen ('er hangt iets anders rechts van de spiegel'). Dat moet een juist verschil zijn geweest. Maar dat deden ze niet.
Extra molpunt voor Kim hier, door meteen op de linker fotolijst te wijzen. En daarmee het eigenlijke verschil, de rechter fotolijst, kunnen overslaan.
Edit: aan de andere kant ook weer raar dat als Fresia wèl de linker fotolijst zou hebben beschreven, Laetitia niet ingrijpt. Ze is het meteen eens met het verschil. Ik vermoed dat als Kim de Mol is, ze die beschrijving gewoon niet genoteerd heeft. En hij dus niet uit het hoofd is geleerd.