Auteur Topic: [Aflevering 4] - Stemmen  (gelezen 8421 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
[Aflevering 4] - Stemmen
« Gepost op: 22-01-2022, 18:11:35 »
Bespreek hier alles over de aflevering wat je niet in de afzonderlijke opdrachtentopics kwijt kunt.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2022, 21:08:59 door Nieky »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Aflevering 4] - ????
« Reactie #1 Gepost op: 22-01-2022, 20:35:08 »
Fijn begin, met het stukje over Everon en Thomas  :D

Edit: En heel tof dat ze lekker die troeven opsparen dit jaar  :D
« Laatst bewerkt op: 22-01-2022, 21:26:39 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #2 Gepost op: 22-01-2022, 21:32:07 »
Wat een molbiechten van Kim:
- Ik baal ook dat je geld verdiend hebt.
- Ik keek uit naar deze opdracht.

Volgens mij is Arno all in op Sahil gegaan. Die had ik al doorgestreept, maar nu helemaal.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2022, 20:08:28 door Martje »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #3 Gepost op: 22-01-2022, 21:36:22 »
Arno ging all in op Kim-Lian of Sahil, noemde ook Fresia verdacht, en Everon totaal onverdacht.

edit: verkeerd gehoord en verbeterd
« Laatst bewerkt op: 23-01-2022, 20:14:36 door Mollem »

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #4 Gepost op: 22-01-2022, 21:37:23 »
Zat Arno vorige week niet vol op Welmoed? Waarom zou hij dan nu vol op een ander iemand zijn gegaan? Ergens klopt dat niet

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #5 Gepost op: 22-01-2022, 21:41:34 »
Die emoties van Everon beginnen nu zo sfeerbepalend te worden buiten het spel om, (arme Thomas!) dat ik me absoluut niet kan voorstellen dat widm zo'n mol wil hebben. Definitief afgeschreven.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #6 Gepost op: 22-01-2022, 21:46:59 »
Die emoties van Everon beginnen nu zo sfeerbepalend te worden buiten het spel om, (arme Thomas!) dat ik me absoluut niet kan voorstellen dat widm zo'n mol wil hebben. Definitief afgeschreven.

Of hij speelt de net iets te enthousiaste kandidaat die wat uit de bocht is gevlogen...  ::)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #7 Gepost op: 22-01-2022, 21:57:48 »
Zwakke aflevering  ::niet-ok::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #8 Gepost op: 22-01-2022, 21:58:55 »
...Als mol met je overemotionele tirades kandidaten aan het huilen maken? no way. Of althans, denk ik.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #9 Gepost op: 22-01-2022, 21:59:41 »
Zwakke aflevering  ::niet-ok::

De opdrachten waren allemaal zo plat als een dubbeltje helaas.

Volgende week ziet er een stuk veelbelovender uit. ::jaja::

Offline tumtum22

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #10 Gepost op: 22-01-2022, 22:04:18 »
Zwakke aflevering  ::niet-ok::

Ik vond het juist de sterkste tot nu toe (dit seizoen). Zeker met het oog op mogelijke molacties.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #11 Gepost op: 22-01-2022, 22:06:57 »
Hoezo vind je dat? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik zag vooral heel moeilijk molbare opdrachten omdat ze zo plat (en daar bedoel ik "niet gelaagd" mee) waren. Natuurlijk zijn er altijd manieren om te mollen/manipuleren, maar je maakt het de Mol zo wel erg moeilijk.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #12 Gepost op: 22-01-2022, 22:09:39 »
Ik vond het juist de sterkste tot nu toe (dit seizoen). Zeker met het oog op mogelijke molacties.

Ik vond de opdrachten gewoon erg ondermaats.. de laatste was nog de leukste, maar wederom zo chaotisch in beeld gebracht. Ze konden dat toch veel leuker inkleden.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #13 Gepost op: 22-01-2022, 22:11:43 »
...Als mol met je overemotionele tirades kandidaten aan het huilen maken? no way. Of althans, denk ik.

Dat zal waarschijnlijk niet helemaal de bedoeling zijn geweest (als Everon de mol blijkt te zijn natuurlijk ;-) ). Maar het is toch weleens vaker gebeurd dat de mol wat emotioneler reageert?

Het is volgens mij al de 2e keer dat Fresia begint over verdwenen geld, in relatie tot KL? Wel raar. Is dat mols gedrag en is dat juist verdacht van Fresia of KL?  ??? Beetje verwarrend, ook omdat de groep het verdwenen geld wel best lijkt te vinden?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #14 Gepost op: 22-01-2022, 22:11:53 »
Opvallend dat de montage ervoor kiest verder niks te laten zien over de nasleep van de missende 250 die Kim achterhoudt. Want dat zorgde vast voor heel wat gesprekjes en rumoer wat we nu niet gezien hebben.

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #15 Gepost op: 22-01-2022, 22:13:12 »
Deze aflevering was qua sfeer, muziek en groepsdynamiek het leukste dit seizoen. De opdrachten halen inmiddels niet meer dan een 1,5 op 10.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #16 Gepost op: 22-01-2022, 22:13:49 »
Het meest opzienbarende van de aflevering vond ik dat er (zonder dat de zwarte vrijstelling in het spel was) vrijstellingen achter werden gehouden! ::oink::

Wordt er nou zoveel met troeven gestrooid dat de kandidaten de waarde ervan niet meer in weten te schatten?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #17 Gepost op: 22-01-2022, 22:15:02 »
Dat zal waarschijnlijk niet helemaal de bedoeling zijn geweest (als Everon de mol blijkt te zijn natuurlijk ;-) ). Maar het is toch weleens vaker gebeurd dat de mol wat emotioneler reageert?

Emotionele mollen, niets mis mee  ;D (maar dit is overdone vind ik). Mocht Thomas de mol zijn is het briljant.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #18 Gepost op: 22-01-2022, 22:15:47 »
Ja en dan de motivatie van Fresia: dan weet ik niet of ik goed zit was erg dunnetjes… als je groen krijgt weet je ook niet zeker of je goed zit (alleen dat je niet het meest fout zit..)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] - Stemmen
« Reactie #19 Gepost op: 22-01-2022, 22:16:40 »
Opvallend dat de montage ervoor kiest verder niks te laten zien over de nasleep van de missende 250 die Kim achterhoudt. Want dat zorgde vast voor heel wat gesprekjes en rumoer wat we nu niet gezien hebben.

Totaal raar dit. Dit is met medeweten van Hila, kan net anders, dat moet een soort een-tweetje zijn geweest, maar de reden?!?