Auteur Topic: [Voorbeschouwing] Ontknoping (live vanuit de Rode Hoed, 5 maart)  (gelezen 10375 keer)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Helaas is de finale dit jaar toch weer met publiek is zojuist bekend gemaakt. Dus toch toch niet naar de fanatieke molloten geluisterd. Een klein pluspuntje is dat er buiten niets is en dat er alleen maar mensen met een ticket naar toe kunnen. Dus ik blijf hopen op een uitzending waarin we toch voldoende over de mol gaan zien.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2022, 14:19:50 door Heinz »
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #1 Gepost op: 16-02-2022, 14:56:59 »
Waar heb je dat gelezen? Heb je een link?
Met de finale bedoel je toch de laatste opdracht(en) waarmee de winnaar bepaald wordt? Maar hoe zit het dan met de vooraf (in Albanië) opgenomen ontmaskering?

EDIT (schermprint)of bedoel je dit?
« Laatst bewerkt op: 16-02-2022, 15:00:46 door Nemi »


Offline Nemi

  • Forumlid
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #3 Gepost op: 16-02-2022, 15:06:48 »
Dank je! Ik vind het wel een beetje een raar bericht.
“Op 5 maart wordt bekend of Thomas van Luyn, Fresia Cousiño Arias, Everon Jackson Hooi of Kim-Lian van der Meij de saboteur van 2022 is.”
Er valt toch nog iemand af voor die tijd?

Je zou ook verwachten dat ze dit dan op de WIDM website zetten of op hun social media bekend maken. Naja, dat komt dan vast nog.

Blijf het wel raar vinden aangezien de ontmaskering tot nu toe de finale leek.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #4 Gepost op: 16-02-2022, 15:07:29 »
Vorig jaar was het zo fijn en relaxed, jammer dat ze het weer op deze wijze gaan doen. :-[

België doet dat echt 1000x beter, maar de Nederlandse makers zijn en blijven eigenwijs helaas.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #5 Gepost op: 16-02-2022, 15:17:06 »
“Leden van de omroep hebben zich daar al voor kunnen aanmelden.”

??

Is iemand van jullie lid van Avro/Tros en heeft ie hier iets over gezien? Of zou dat dezelfde inschrijving zijn geweest als voor die bioscoopkaarten?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #6 Gepost op: 16-02-2022, 15:30:18 »
Vorig jaar was het zo fijn en relaxed, jammer dat ze het weer op deze wijze gaan doen. :-[

België doet dat echt 1000x beter, maar de Nederlandse makers zijn en blijven eigenwijs helaas.

Enige manier waarop ze leren is om de live finale te verstoren :-X, en aangezien niemand dat echt wilt gaat dat ook niet gebeuren denk ik.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #7 Gepost op: 16-02-2022, 18:31:21 »
Helaas is de finale dit jaar toch weer met publiek
Ze hebben toch al een gemaskerd bal gehad? Dus de kandidaten weten allang wie de mol is. Wat maakt het dan uit dat er ook publiek staat te applaudisseren? Het nagekeuvel wordt sowieso anders, en ik denk dat we alle molacties ook al vol in beeld gehad hebben, dus veel extra zul je inderdaad niet zien.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #8 Gepost op: 16-02-2022, 18:50:33 »
Ze hebben toch al een gemaskerd bal gehad? Dus de kandidaten weten allang wie de mol is. Wat maakt het dan uit dat er ook publiek staat te applaudisseren? Het nagekeuvel wordt sowieso anders, en ik denk dat we alle molacties ook al vol in beeld gehad hebben, dus veel extra zul je inderdaad niet zien.


20 tot 30 min kunnen ze makkelijk uitrekken voor bekend maken wie de mol is . 5 a 10 min fans interviewen 5 min mol acties . 5 min hints  voor de kijkers.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #9 Gepost op: 16-02-2022, 18:54:31 »
Ja vind ik prima hoor, en ik denk dat wij ook best fanatieke molloten zijn ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #10 Gepost op: 16-02-2022, 22:39:47 »
Overigens wordt hier wederom de term "finale" gebruikt, waar effectief de ontknoping bedoeld wordt. Verwarrend voor degenen die zich voor 5 maart hebben opgegeven, en tot hun verbazing de finale een week eerder uitgezonden zien worden.

De melding over De Rode Hoed had ik overigens via Shownieuws gelezen.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2022, 06:06:00 door Bodejos »

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #11 Gepost op: 17-02-2022, 08:23:18 »
Overigens wordt hier wederom de term "finale" gebruikt, waar effectief de ontknoping bedoeld wordt. Verwarrend voor degenen die zich voor 5 maart hebben opgegeven, en tot hun verbazing de finale een week eerder uitgezonden zien worden.

De melding over De Rode Hoed had ik overigens via Shownieuws gelezen.

Maar het is wel de finale aflevering die ontknoping om het nog verwarrender te maken.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #12 Gepost op: 18-02-2022, 21:49:14 »
Maar ik kan me ook een bericht heugen over een extra aflevering van Moltalk met daarin veel (meer) ruimte voor alle molacties, dat verzacht het leed wellicht...

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #13 Gepost op: 19-02-2022, 01:47:18 »
Het enige genietbare symptoom van die vervloekte Covid was de publiekloze finale. Tegen het hysterischepublieksfinalevirus is helaas geen vaccin gewassen.
Woosie down?

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #14 Gepost op: 2-03-2022, 09:21:32 »
De kandidaten zijn dus blijkbaar niets wijzer geworden op het gemaskerd bal.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #15 Gepost op: 2-03-2022, 10:03:20 »
Volgens mij zei Arno bij RTL boulevard wel te weten wie de mol is. Zou Hila het ook weten maar het nog even spannend willen houden?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Finale Wie is de mol - 2022
« Reactie #16 Gepost op: 2-03-2022, 10:22:34 »
Volgens mij zei Arno bij RTL boulevard wel te weten wie de mol is. Zou Hila het ook weten maar het nog even spannend willen houden?

Hila zegt toch duidelijk van niet. Ik denk dat Arno alleen een sterk vermoeden heeft.

Goh, dit werpt weer een heel ander licht op de zaken als de winnaar en verliezer inderdaad nog niet bekend zijn.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontknoping Wie is de Mol? (live vanuit de Rode Hoed, 5 maart)
« Reactie #17 Gepost op: 2-03-2022, 10:41:40 »
De mol is wel bekend alleen de winnaar niet toch? Of lees ik nu ergens overheen.

Wat is het nut van dat bal als de mol daar uiteindelijk zijn masker niet heeft afgedaan

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: Ontknoping Wie is de Mol? (live vanuit de Rode Hoed, 5 maart)
« Reactie #18 Gepost op: 2-03-2022, 10:44:16 »
De mol is wel bekend alleen de winnaar niet toch? Of lees ik nu ergens overheen.

Wat is het nut van dat bal als de mol daar uiteindelijk zijn masker niet heeft afgedaan

Als dit het geval is, dan is Kim-Lian niet de mol. Everon zat namelijk als enige op Kim.

Bijzonder verhaal.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Ontknoping Wie is de Mol? (live vanuit de Rode Hoed, 5 maart)
« Reactie #19 Gepost op: 2-03-2022, 10:47:03 »
@Memmymol: Waar is dat stukje uit?

De mol is wel bekend alleen de winnaar niet toch? Of lees ik nu ergens overheen.

Hila wordt als volgt geciteerd: "Zelfs de finalisten weten nu nog niet wie de uiteindelijk winnaar zal zijn. Dus wie de Mol van 2022 is, wordt echt pas voor iedereen duidelijk tijdens de grote ontknoping op zaterdagavond."