Ik kan alleen maar aansluiten bij het enthousiasme. Drie toffe opdrachten, superleuke aflevering. Ik vond de eerste opdracht gaaf, met de alarmen. Deed sterk denken aan een Vlaamse opdracht. Ik hou van opdrachten die "traag" gaan. Die leveren spanning op, zeg maar in de betekenis van "suspense", in plaats van "excitement". Bij de supermarkt was de cassière natuurlijk het allerbeste detail
En de derde opdracht was ook fantastisch. Ik hou van die mysterieuze opdrachten, en opdrachten met verschillende "stappen". Supermooi gedaan, heb genoten.
Enige puntje van kritiek, dat ik niet alleen zei maar ook mijn ouers, was dat de eerste 2 opdrachten eigenlijk erg op elkaar leken. Het was allebei zeg maar "ongezien iets doen" / "blijf uit handen van ..." Dus dat had misschien beter in 2 verschillende afleveringen gekund.
Maar over het algemeen ben ik denk ik toch wel te spreken over de opdrachten dit seizoen. In het begin kwam het wat langzaam op gang, maar uiteindelijk hebben we best wel veel echt toffe spellen gezien.
Oh, en Fresia is de mol. Maar nog steeds geen zekerheid. Kan ook Everon nog zijn. Kim-Lian is het niet.