Auteur Topic: [Algemeen] Wie is de mol 2023  (gelezen 127572 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #280 Gepost op: 30-07-2022, 14:15:04 »
Jongens ze kunnen gewoon posten tijdens de opnames ::rofl::.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #281 Gepost op: 30-07-2022, 15:14:15 »
Ja, dus moeten we meer kijken naar wie er in de opnameperiode stil is geweest, of posts heeft gemaakt die van tevoren gemaakt kunnen zijn... Of posts die niet veel vertellen over de locatie. (Ik neem aan dat je locatie uit kunt zetten tijdens het posten...?)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Thunderclaw

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #282 Gepost op: 31-07-2022, 12:43:34 »
Niels Gomperts is sinds 8 juni stil. Zou wel erg kort op ER zijn.

Niels Gomperts heeft al twee keer meegedaan aan ER, in de gewone versie en aan All-Stars. Het lijkt me dus sterk dat hij voor een derde keer meedoet.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #283 Gepost op: 31-07-2022, 13:30:38 »
Het gaat hier over Wie is de Mol?, niet over Expeditie Robinson. Volgens mij bedoelt Evelien dat het snel zou zijn voor hem om aan Wie is de Mol? mee te doen na de Allstars-versie van ER.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #284 Gepost op: 31-07-2022, 14:43:58 »
Klopt  ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #285 Gepost op: 31-07-2022, 19:30:28 »
Dat is toch ook wat er gezegd  wordt, ik interpreteer het tenminste als volgt:  je zou uit deze opmerking juist kunnen opmaken dat de kans dat Niels aan WIDM meedoet, best groot is.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #286 Gepost op: 31-07-2022, 19:47:17 »
Iel, niet Niels ::niet-ok::
Aangezien ik hem nu al niet mag, ga ik met mijn theorie dat mijn minst favoriete kandidaat de mol is. Dan kan ik me in ieder geval al voorbereiden mocht hij lang in het spel blijven, als ie meedoet.  ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #287 Gepost op: 2-08-2022, 13:46:26 »
Ik denk dat er weer een nieuwslezer mee gaat doen deze keer...

Mijn top pick hiervoor is Saïda Maggré? Iemand enig idee of zij in de benoemde periode het nieuws heeft gelezen?

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #288 Gepost op: 2-08-2022, 22:59:33 »
Hopelijk Mimoun Oaïssa een keer
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline HenkJan78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #289 Gepost op: 5-08-2022, 01:40:56 »
Kay Gorgels presenteert dit jaar niet Expeditie Robinson wegens andere verplichtingen..... zou het....

Ik heb gekeken bij Kaj op zn instagram en vind het raar dat hij ivm verhuizing, podcasts opnemen en een fotoshoot van Men's Health over 9 weken niet E.R. kan presenteren.
Het lijkt mij dat E.R. presenteren de hoogste prioriteit heeft en dikgedrukt op zn kalender staat. Maar wij moeten geloven dat die verhuizing echt niet op een ander moment kon gebeuren  ::rofl::.

2 & 3 juni:
https://www.instagram.com/p/CeWRtlCsm16/
Kaj zet op zijn instagram dat hij al 4 podcasts heeft opgenomen. En dat er vanaf 15 juni elke week 1 online komt te staan.
(Ideaal als je tegen die tijd 3 weken op reis gaat met WIDM)

9 juni:
https://www.instagram.com/p/CelqkJrFhGZ/
Kaj verteld dat hij over 9 weken op de cover van Men's Health komt en daarvoor enorm aan de bak moet.
En dat valt niet mee omdat er veel feestjes zijn aldaar.
(Hij is dus druk met zn werk bezig , maar die feestjes heeft hij wel tijd voor?! )

16 juni:
https://www.instagram.com/p/Ce3onS3lUP0/
Op het officiele account van E.R. verteld Kaj dat hij te druk is met allerlei projecten en daarom niet kan presenteren
(Kaj draait er omheen. Hij noemt alleen de verhuizing en niks over de andere projecten.)

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #290 Gepost op: 10-08-2022, 14:07:58 »
 ::vergroot:: ::vergroot::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #291 Gepost op: 23-08-2022, 15:09:28 »
Ik heb gekeken bij Kaj op zn instagram en vind het raar dat hij ivm verhuizing, podcasts opnemen en een fotoshoot van Men's Health over 9 weken niet E.R. kan presenteren.
Het lijkt mij dat E.R. presenteren de hoogste prioriteit heeft en dikgedrukt op zn kalender staat. Maar wij moeten geloven dat die verhuizing echt niet op een ander moment kon gebeuren  ::rofl::.

2 & 3 juni:
https://www.instagram.com/p/CeWRtlCsm16/
Kaj zet op zijn instagram dat hij al 4 podcasts heeft opgenomen. En dat er vanaf 15 juni elke week 1 online komt te staan.
(Ideaal als je tegen die tijd 3 weken op reis gaat met WIDM)

9 juni:
https://www.instagram.com/p/CelqkJrFhGZ/
Kaj verteld dat hij over 9 weken op de cover van Men's Health komt en daarvoor enorm aan de bak moet.
En dat valt niet mee omdat er veel feestjes zijn aldaar.
(Hij is dus druk met zn werk bezig , maar die feestjes heeft hij wel tijd voor?! )

16 juni:
https://www.instagram.com/p/Ce3onS3lUP0/
Op het officiele account van E.R. verteld Kaj dat hij te druk is met allerlei projecten en daarom niet kan presenteren
(Kaj draait er omheen. Hij noemt alleen de verhuizing en niks over de andere projecten.)

Voor mij persoonlijk hoop ik het niet, maar denk wel dat de eerste kandidaat gevonden is. Alles wijst op voorbereiding op een WIDM deelname.

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #292 Gepost op: 26-08-2022, 12:18:24 »
Natasja Gibbs en Niels Gomperts doen mee aan een nieuw VIP seizoen van Kamp van Koningsbrugge. Ze zullen dus niet te zien zijn in widm ::vergroot::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #293 Gepost op: 26-08-2022, 13:10:43 »
Ik blijf Wytse v/d Goot (voetbalcommentator/presentator bij Ziggo) ook verdacht vinden. Hij heeft geen actieve Instagram, Twitter wel redelijk actief (vooral laatste tijd). In juni was hij als volgt actief:

Retweet over hands op 13 juni
Reactie op Zomergasten aankondiging 16 juni
En reactie op rechten Spaanse competitie 23 juni.

Daarna stilte t/m 5 augustus. Hij presenteerde deze week zijn talkshow Rondo. Daar gaf hij een beetje weifelend antwoord op de vraag over vakantie. Hij bevraagt Jan van Halst over zijn vakantie, krijgt een tegenvraag en beantwoord die met: "ja ik ben weggeweest." Normaal zou je toch zeggen waar je bent geweest, maar ja als dat geheim moet blijven. Of zie ik spoken?  ::vergroot:: Het is in ieder geval een slimme en toffe gast, was bij de Slimste ook goed. En past in de lijn van Fresia als deelnemer. 

Vanaf 0.40 - 0.50


Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #294 Gepost op: 30-08-2022, 10:13:28 »
Stel dat Wytse vd Goot en Kaj Gorgels mee zouden doen... welke drie mannen dan nog meer?
Sowieso een "senior" maar heb geen idee wie.

Ik stuitte op het Twitter-account van Ruud Feltkamp. Oud-GTST-er en tegenwoordig ondernemer geloof ik?
Hij heeft al eens meegedaan aan ER (2012 geloof ik) en ook aan Maestro. Ook zo'n goeie hint. En... twittert normaal gesproken veel maar is stil tussen 22 mei en 4 augustus...

Ik zet Ruud vast met potlood op het lijstje...  ::jaja::

Van de 5 dames heb ik totaal nog geen idee...

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #295 Gepost op: 30-08-2022, 12:24:03 »
Ruud Feltkamp is wel een naam die bij WIDM past maar om hem nu senior te noemen :-).
Hij is 8 jaar jonger (bijvoorbeeld) dan Wytze van der Goot

Offline Thunderclaw

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #296 Gepost op: 30-08-2022, 21:36:05 »
Stel dat Wytse vd Goot en Kaj Gorgels mee zouden doen... welke drie mannen dan nog meer?
Sowieso een "senior" maar heb geen idee wie.

Ik stuitte op het Twitter-account van Ruud Feltkamp. Oud-GTST-er en tegenwoordig ondernemer geloof ik?
Hij heeft al eens meegedaan aan ER (2012 geloof ik) en ook aan Maestro. Ook zo'n goeie hint. En... twittert normaal gesproken veel maar is stil tussen 22 mei en 4 augustus...

Ik zet Ruud vast met potlood op het lijstje...  ::jaja::

Van de 5 dames heb ik totaal nog geen idee...

Als iemand die niet zo intensief nagaat welke BN'ners nog als potentiële kandidaat in the running zijn, was Jeroen Gortworst nog een mogelijke naam? En volgens mij ben ik qua dames nog Anne-Mar Zwart tegengekomen op deze thread.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #297 Gepost op: 31-08-2022, 10:51:18 »
Ruud Feltkamp is wel een naam die bij WIDM past maar om hem nu senior te noemen :-).
Hij is 8 jaar jonger (bijvoorbeeld) dan Wytze van der Goot
Als ik het nu terug lees kun je het zo opvatten ja, maar ik bedoelde met senior niet Ruud Feltkamp  ::rofl::

Ik dacht meer mensen in de leeftijd van nu ER-deelnemers Harry Piekema en Laura Vlasblom... heb die eerste al een tijd op mijn wishlist staan maar dat gaat nu natuurlijk niet gebeuren...

EDIT: ook Remy Bonjasky zou een mogelijkheid kunnen zijn. Is stil op Twitter van 24 mei tot aan 11 juli... zou ik leuk vinden!
« Laatst bewerkt op: 31-08-2022, 10:55:43 door KingLennart »

Offline HenkJan78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #298 Gepost op: 1-09-2022, 03:24:15 »
Anne-Mar is weer actief op Instagram, en post dit…  ::vergroot::



Behalve het feit dat deze foto snel weer offline werd gehaald, is het ook opvallend dat op deze foto geen duidelijke personen staan, maar een stuk tekst. Dat is niks voor Anne Mar. Ze heeft altijd goedlachse personen op de foto's staan.
Hetzij zijzelf of anders wel een familielid.

Anne Mar post sowieso elke maand wel minimaal 1 foto, maar nu zit er tussen 19 juni en 14 augustus een gat van 2 maand. Waarom geen andere foto gepost?
Ik kan niet anders concluderen dan dat ze iets te verbergen heeft voor ons en aangezien ze Rick M. volgt op instagram lijkt me de kans dat ze meedoet aan WIDM zeer groot.

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #299 Gepost op: 1-09-2022, 16:54:26 »
Dan hebben de de eerste deelnemer gevonden!  ;D
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'