Auteur Topic: [De Mol] Jurre Geluk  (gelezen 65460 keer)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #260 Gepost op: 6-02-2023, 22:31:43 »
Geen idee hoe betrouwbaar de cijfers zijn, maar volgens de site van wie is de mol verdenkt 22% Jurre, 19% Soy, 16% Nabil, 15% Anke, 14% Daniel en ook 15% Ranomi. Ik had verwacht dat het verschil voor Jurre veel groter zou zijn eigenlijk. Met deze kleine verschillen hoeft er bij de volgende aflevering maar iets te gebeuren of het draait weer om. Ik blijf nog met 1 been in deze tunnel staan.

Offline Molloat

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #261 Gepost op: 6-02-2023, 22:35:30 »
Geen idee hoe betrouwbaar de cijfers zijn, maar volgens de site van wie is de mol verdenkt 22% Jurre, 19% Soy, 16% Nabil, 15% Anke, 14% Daniel en ook 15% Ranomi. Ik had verwacht dat het verschil voor Jurre veel groter zou zijn eigenlijk. Met deze kleine verschillen hoeft er bij de volgende aflevering maar iets te gebeuren of het draait weer om. Ik blijf nog met 1 been in deze tunnel staan.

Ja, bij het gros van de kijkers kunnen de verdenkingen nog wel omslaan, maar hier op het forum verwacht ik dat eigenlijk niet zo snel tenzij Jurre afvalt.  ::rofl::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #262 Gepost op: 6-02-2023, 22:50:57 »
Citaat
Strikt genomen zou je de meeste van deze acties ook nog wel aan Soy kunnen toeschrijven toch? Niet dat ik Soy echt verdenk...

Deels. Niet in het doolhof. Niet bij de laatste aflevering in de envelop. Niet bij het eventueel wegspelen van Ranomi. Niet bij de kerkgangers. En Jurre trekt toch echt zelf een envelop met -3000 open. Mol of kandidaat. Hij had het niet hoeven doen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #263 Gepost op: 11-02-2023, 15:21:10 »
Jurre is zo mols in elke opdracht dat het bijna té is  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #264 Gepost op: 11-02-2023, 16:11:47 »
Akkoord, maar hij zou wel een leuke mol zijn. Een mol die effectief regelmatig geld wegspeelt, en niet continu hoge bedragen in de pot speelt is iets wat we de laatste twee jaar niet meer gezien hebben.

Offline Molloat

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #265 Gepost op: 11-02-2023, 21:35:07 »
Ja, ik kom toch weer terug hier... Jurre heeft nog net niet het woord mol op zijn voorhoofd getatoeëerd.  ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #266 Gepost op: 11-02-2023, 21:38:20 »
Mijn Nabil nooduitgang-Jurre tunnel


Nooduitgang gevonden  ::zwaai::

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #267 Gepost op: 11-02-2023, 21:40:50 »
Haha inderdaad. Normaal zou ik zeggen dit is te, maar de enige waar ik nog een mol in zag was Nabil. En die is nu ook afgevallen.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #268 Gepost op: 11-02-2023, 22:03:47 »
Jurre en Ranomi als enige twee over van het groepje waar 2000 minder verdiend wordt dan in het andere groepje.

Jurre was voor het eerst een keer niet sturend net op t moment dat t om t krijgen van een kist met stoel krijgt. Daar hoeft een mol ook niks mee.

En hij ging snel mee toen Ranomi voor ei 1 wilde gaan.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #269 Gepost op: 11-02-2023, 22:05:34 »
Ik kom me hier ook maar melden, ondanks dat ik het echt veel te obvious vind. Maar ik kan er -althans op dit moment- echt niets anders meer van maken.

Offline JeaNinja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #270 Gepost op: 11-02-2023, 22:08:34 »
En ik kom me hier ook maar melden denk ik, want ik weet echt niet meer wie het anders nog kan zijn... Het ligt er wel meters dik bovenop, maar misschien denk ik gewoon te moeilijk.

Dus, het is toch oenemeloen - a little bit of luck - Jurre.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #271 Gepost op: 11-02-2023, 22:12:23 »
Jurre stuurde bij het schieten Nabil ook nog even naar “ik denk de 2e van rechts”, terwijl het geld in de 2e van links zat.
Hij blijft het moeilijk hebben om voorkennis te verbergen toch.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #272 Gepost op: 11-02-2023, 22:17:07 »
Nog een ex Nabil tunnelaar meld zich. Als enige koffers in de maag splitsen van andere kandidaten. Hoe zo ik doe een stapje terug? De mol weet dat kandidaten alles doen voor vraagtekens, jokers en vrijstellingen. En lekker je kop in het zand steken. Heel kandidaterig de meeste eieren eraf schieten. Maakt geen biet uit als er al zoveel koffers zijn gekocht.

De vorige week vond ik het meer op zijn voorhoofd staan dan nu. Maar evengoed deed Jurre wat een mol zou doen. Naar evenknie van Kees Tol die ook de mol was in Zuid Afrika 2013. Wel duidelijk, maar de andere kandidaten kun je dubbel afstrepen en Jurre niet.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #273 Gepost op: 11-02-2023, 22:19:30 »
Tja, hij zal het wel zijn. Maar zo wordt het wel een beetje de knoop-in-je-zakdoek-versie van WIDM.  :-X
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #274 Gepost op: 11-02-2023, 22:20:51 »
Tja, hij zal het wel zijn. Maar zo wordt het wel een beetje de knoop-in-je-zakdoek-versie van WIDM.  :-X

 ::rofl:: Nogal.
Maar hij is t niet … hopelijk

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #275 Gepost op: 11-02-2023, 22:21:02 »
Dat van “Die ezel die zichzelf niet twee keer aan dezelfde steen stoot”  kan ook de prullenbak in nu alle Nabil verdenkers naar deze tunnel verhuizen ;-)

Half Nederland verdenkt de beste man. Nu maar hopen dat ik bij die andere helft zit die het wel bij het rechte eind heeft.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Esvin0210

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #276 Gepost op: 11-02-2023, 22:21:12 »
Wensmol vanaf aflevering 1 en hij is 't ook nog  ::bravo::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #277 Gepost op: 11-02-2023, 22:32:18 »
Wensmol vanaf aflevering 1 en hij is 't ook nog  ::bravo::

Dat dachten mensen hier ook héél lang van Simone Weimans  :-X

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #278 Gepost op: 11-02-2023, 22:38:59 »
Ik weiger op dit moment nog altijd om te switchen naar Jurre. Alles klopt, maar het ligt er simpelweg veel te veel bovenop. Het is dan eerder dat ik Soy toch weer in de gaten wil houden. Hij werd in de eerste afleveringen zo enorm verdacht neergezet, dat de meesten hier hem toen zijn gaan afschrijven. De laatste afleveringen is hij juist minder verdacht in beeld.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #279 Gepost op: 11-02-2023, 22:41:18 »
Jurre vertoont constant voorkennis, maar zou de echte mol dat zo duidelijk laten weten? Van geen kist kiezen, sturen op de groepsindeling, sturen dat iemand anders wel een kist pakt tot de snelle conclusie dat Ranomi door is na de executie. Het ligt er dubbeldik bovenop.